Goedzo. Kun je er ajb "één" van maken, in de TTquote:
Weer eens wat anders dan de absolute lapoquote:
Jort, klik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Donequote:Op donderdag 26 juni 2008 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Goedzo. Kun je er ajb "één" van maken, in de TT?
Ik altijdquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen als het warmer is dan 25 graden
Ik ookquote:
Jeejquote:
jij liever dan ikquote:
Muckquote:
Nu weten we meteen dat je niet echt Jort heetquote:
Mijin baas vond het nodig om vandaag bij mij op de kamer te werken. Dat verhoogde de productiviteit behoorlijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
Was direct druk op het werk tot einde werkdag
Ach, een dagje niet fokken is af en toe ook wel goed
Whehehe. Dat heb je af en toe wel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijin baas vond het nodig om vandaag bij mij op de kamer te werken. Dat verhoogde de productiviteit behoorlijk.
quote:
Thee en nog even snel iets afmaken voor school tijdquote:
OA is de naam!quote:
Spuit 11quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Pheno op het podium bij de voetbalfoto-onderschrift competitie![]()
bliksemquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:15 schreef DaMart het volgende:
Toffe bliksem in Wenen!
Mooi he?quote:
quote:
En hij doet zo z'n best om de poedel binnen te slepen... pwnquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Pheno op het podium bij de voetbalfoto-onderschrift competitie![]()
quote:[client_error] [1007] Geen toestemming om methode XMLHttpRequest.open op te roepen
Je hebt geen HTML-rechten. PWNquote:
Die heb ik wel op de FP...quote:
Whehe. Pwn dusquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:30 schreef OA het volgende:
[..]
Die heb ik wel op de FP...Althans, bij het maken van een bericht. Nu wilde ik slechts een reactie geven...
Die hebben die rechten wélquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heeft het Provinciaal Waterleidingbedrijf Noord-Holland ermee te maken?![]()
quote:
Ja....quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
OA is pwnt by FP-min rechten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]Daarom heeft OA ze dus ook niet kunnen bemachtigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
* OA solliciteert bij PWNquote:
quote:Geachte mevrouw/mijnheer,
Bij deze stuur ik u een open sollicitatie. Morgen kom ik op gesprek, waarna ik maandag aanstaande begin.
Zo, dan heb ik tenminste weer HTML-rechten.
Later!
OA
OAS?quote:
Jaja, typo.quote:
quote:
Mits über-doesquote:
Jaaaaquote:
kom een keer hier douchen dan, dan hoef je geen regendoes meerquote:
dag sjaggohanquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:21 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, Spanje staat toch 2-0 voor
Jawel! regen does is de beste!quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
kom een keer hier douchen dan, dan hoef je geen regendoes meer
Mijn does is de bestequote:Op donderdag 26 juni 2008 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Jawel! regen does is de beste!![]()
Truste Sjowhan
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:21 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, Spanje staat toch 2-0 voor
Mijn does is super kleinquote:
Maar Muck heeft een überdoesquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn does is super klein![]()
Das ook handig, als je dan bewegelijk doest is meteen de hele badkamer weer schoon
Jij hebt MPGquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]hendig
ik heb heel wat meer te poetsen
Ik heb toch geen kloonquote:
*geeftquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet dat ie af kan wassen en kan swifferen.... binnenkort eens kijken of ie ook een beetje kan poetsen
quote:
quote:
Wehehe ik ben benieuwdquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet dat ie af kan wassen en kan swifferen.... binnenkort eens kijken of ie ook een beetje kan poetsen
Hoezo?quote:
Dan moet je in het volgend topic de OP eens bekijkenquote:
Omdat ik dan Muck heel veel chocola ga geven zodat ik jou even mag lenen..quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik dan Muck heel veel chocola ga geven zodat ik jou even mag lenen..
Mag jij de tv doos in de schuur zetten want dat durf ik niet want er zijn spinnenquote:
Oh. Best. Ik ben niet bang voor spinnenquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Mag jij de tv doos in de schuur zetten want dat durf ik niet want er zijn spinnen![]()
Daaromquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh. Best. Ik ben niet bang voor spinnen.
denk je dat MPG dan wel durft?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Mag jij de tv doos in de schuur zetten want dat durf ik niet want er zijn spinnen![]()
yeah rightquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh. Best. Ik ben niet bang voor spinnen.
Ik hoop het.. kom jij mee anders of durf je ook niet?quote:
ik kom welquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop het.. kom jij mee anders of durf je ook niet?
Lijkt me een goeie deal danquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kom wel
in ruil voor chocola doe ik dat wel
mwoah, ik lust ook thee hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie deal danIk heb alleen geen koffie.. (wel een filter apparaat haha)
Dan komt het helemaal goedquote:
Die spinnen zijn banger voor jou dan jij voor de spinnen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga JIJ dan bij Fha de schuur inquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die spinnen zijn banger voor jou dan jij voor de spinnen!
Ja dat willen ze je wijs maken!! Maar ik trap er mooi niet in hoor!!!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die spinnen zijn banger voor jou dan jij voor de spinnen!
Gewoon op de spin trappen, en het probleem is opgelost. Behalve als je een tarantula tegenkomt, die kon wel eens chagrijnig worden als je hem pestquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat willen ze je wijs maken!! Maar ik trap er mooi niet in hoor!!!
nee ik weet het.. maar ik ben al flauw gevallen voor ik me dat bedenk
Ja zo lenig ben ik niet hoor dat ik mn been zo helemaal zo tegen het plafond kan doen en dan ook nog raakquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon op de spin trappen, en het probleem is opgelost. Behalve als je een tarantula tegenkomt, die kon wel eens chagrijnig worden als je hem pest.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon op de spin trappen, en het probleem is opgelost. Behalve als je een tarantula tegenkomt, die kon wel eens chagrijnig worden als je hem pest.
vooral als het gevroren heeftquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vond spinnen altijd wel fascinerend, met die webbenMooi man! Maar nu zie ik ze ook liever buiten dan binnen
Maar als je daar op gaat staan, dan is het probleem ook wel opgelost denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja zo lenig ben ik niet hoor dat ik mn been zo helemaal zo tegen het plafond kan doen en dan ook nog raak
desnoods met een aanloopjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar als je daar op gaat staan, dan is het probleem ook wel opgelost denk ik
Slaap lekker Piertjequote:
En dan uitglijden over de flatsjquote:
Slaap lekkerquote:
Tijd om op kickboksen te gaan danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja zo lenig ben ik niet hoor dat ik mn been zo helemaal zo tegen het plafond kan doen en dan ook nog raak
Hahhahahahahahahahahahahahahhahaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd om op kickboksen te gaan dan.
Fha: "Hallo, ik kom kickboksen."
Leraar:"Leuk, en waarom?"
Fha:"Ik voel me soms niet veilig in huis."
Leraar: "En je wilt jezelf kunnen verdedigen?"
Fha:"Precies. Ik moet die spinnen overal een doodstrap kunnen geven
."
Leraar:.
Ja hoor. Je kunt dan natuurlijk ook voorstellen om de les in je schuur te houden... kan de rest van de groep alvast wat doodtrappen voor je!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahhahahahahahahahahahahahahhaha![]()
![]()
![]()
![]()
Ga jij dan ajb mee om uit te leggen dat het echt een serieus probleem is voordat ik ontzettend hard uitgelachen wor?
Ja dan maak ik wel drinken voor ze boven waar het veilig isquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor. Je kunt dan natuurlijk ook voorstellen om de les in je schuur te houden... kan de rest van de groep alvast wat doodtrappen voor je!
Goed ideequote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor. Je kunt dan natuurlijk ook voorstellen om de les in je schuur te houden... kan de rest van de groep alvast wat doodtrappen voor je!
Slaap lekker Fhaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:20 schreef Fha het volgende:
Anti Spin Helden.. Ik ga slapen
Fijne nacht nog en slaap lekker voor later
Welterusten en niet naar het plafond staren voordat het licht uit is he... je weet maar nooit wat daar kan zittenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:20 schreef Fha het volgende:
Anti Spin Helden.. Ik ga slapen
Fijne nacht nog en slaap lekker voor later
Wrijf het er nog ff in laiverd...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welterusten en niet naar het plafond staren voordat het licht uit is he... je weet maar nooit wat daar kan zitten.
Goed planquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:32 schreef Muck het volgende:
liefjens, ik ga zo eens slapen...
'Goede vriend Frits', doet mij denken aan de mooie tijden van Barend & van Dorpquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:45 schreef Sander170 het volgende:
En trusten MPG en goede vriend Frits uiteraard.![]()
![]()
Dat is anders, ik beschouw je als een echte koffievriend.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
'Goede vriend Frits', doet mij denken aan de mooie tijden van Barend & van Dorp
Ah, nu kan ik gerust gaan slapenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:17 schreef Sander170 het volgende:
Nou vooruit dan maar, bij deze een hele goede nachtrust lieve Muck.
jullie alle 3quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:21 schreef Sander170 het volgende:
Liever Sander / Tim / of Frits... wie van de 3 is het nou?
Slaap lekker Muckquote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah, nu kan ik gerust gaan slapen
En ik ben klaar met het online zetten van de wedstrijd in LIF
Slaap lekker liever Sander en Timfrits![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:21 schreef Sander170 het volgende:
Liever Sander / Tim / of Frits... wie van de 3 is het nou?
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat is anders, ik beschouw je als een echte koffievriend.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:06 schreef Sander170 het volgende:
Jij hebt je user-titel ook veranderd (ondertekst)!!!!
Dat was eerst iets van NachtWacht's Collega weet je nog...
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:05 schreef Sander170 het volgende:
Hahaha:D Goed gezien Collega!
Ja eens in de zoveel tijd moet je je eigen stijl toch een beetje aanpassen hé!
Je weet toch.
Ja goed gezien en onthouden van me hé.quote:
Hehe, en dat is iets dat alleen wij nog zullen herinneren, tot in den treure!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja goed gezien en onthouden van me hé.![]()
Tja... het leuke ervan is dat niet iedereen het weet maar ik...
blijf het weten dat jij stiekem mijn Undercover Collega bent en trouw blijft.
Tja... wij zitten er hier ook vanaf het begin af aan hé.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, en dat is iets dat alleen wij nog zullen herinneren, tot in den treure!
Ik doe het andersom.. drinken doe ik thuis, ontbijten pas op kantoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 06:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoi
Neh, eet eerst mijn ontbijtje op. Koffie neem ik pas op kantoor
Alleen als ik écht laat ben doe ik beide op kantoor, maar merk toch wel dat het autorijden een stuk makkelijker gaat met wat in de maagquote:Op vrijdag 27 juni 2008 06:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik doe het andersom.. drinken doe ik thuis, ontbijten pas op kantoor
ik hoef maar 10 minuten te fietsen, dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 06:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Alleen als ik écht laat ben doe ik beide op kantoor, maar merk toch wel dat het autorijden een stuk makkelijker gaat met wat in de maag
Mogguh papierquote:
Mogguh! Klinkt lekker(die sauna dan)!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:07 schreef Slarioux het volgende:
Lekker op mijn werk weer. Mogguh allemaal. Gisteren een echte finse sauna gedaan
.
Een echte ouderwetse tweeter-replyquote:
Dat klinkt als feest.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:24 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh papier
Dat weekend gaan we indrinken na het werk.. Fiesta del Sol in Eindhoven, wordt vast gezellig. Nu die sol nog..![]()
[..]
Vertel daar eens over?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat klinkt als feest.![]()
Ik heb ook feest. Trouwen met een 14 jarige donkers Scandinavische. Strak op de benen, goed opgevoed, alleen beetje huidproblemen.
Ik een avondsessie bij de SEHquote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:07 schreef Slarioux het volgende:
Lekker op mijn werk weer. Mogguh allemaal. Gisteren een echte finse sauna gedaan
.
Damn klinkt slecht. Maar inderdaad; bij de huisartsenpost moet je ter plekke doodgaan voor ze je helpen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:16 schreef Pheno het volgende:
Laat ik de ranzige details maar besparen. Ik ben maar meteen daar naar toe gegaan, gezien een huisartsenpost alleen maar "paracetamol" gilt. Die nemen hun taak als poortwachter iets te serieus
Ze zijn ook nietr ingesteld op mensen die echt ziek zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:21 schreef Pheno het volgende:
Ik ga daar iig nooit meer heen, mocht er ooit wat zijn, stelletje knurften daar.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:16 schreef Pheno het volgende:
Laat ik de ranzige details maar besparen. Ik ben maar meteen daar naar toe gegaan, gezien een huisartsenpost alleen maar "paracetamol" gilt. Die nemen hun taak als poortwachter iets te serieus
Nee, dat is mijn huisarts ook niet, daar was ik al een tijdje achter...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze zijn ook nietr ingesteld op mensen die echt ziek zijn.
Nice! Vroem!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Meld hier je nieuwste aanschaf. Deel 19
Ik zag het ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:34 schreef Pheno het volgende:
Maar he, ik heb wel een podiumplaats met een dieptriestniveau ondertitel
Gewoon slaan.quote:
Gewoon flink schudden.quote:
Ik merk het ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:59 schreef Pheno het volgende:
Wij zijn praktisch ingesteld.
Die linksys apparaten.. ze werken allemaal zo verschrikkelijk net niet, afschuwelijk is hetquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:01 schreef JortK het volgende:
Kijken of ik van mijn WRT54G kan inzetten als accesspoint, is gelijk het bereik hier wat beter
Ik zal je een verhaal vertellen over dat ding dat wil je echt niet horen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die linksys apparaten.. ze werken allemaal zo verschrikkelijk net niet, afschuwelijk is het.
quote:Top 100 van donderdag 26 juni 2008
012. 132 eer-ik
014. 114 JortK
020. 099 Papierversnipperaar
023. 094 Muck
030. 082 DrakenVlieg
035. 078 Fha
041. 075 Houniet
072. 054 MPG
081. 051 Tha_Erik
081. 051 OA
092. 048 Dark_Angelus
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Ik sta er in!!!quote:
Heb je geen geflashte Linksys? (of iig een versie waarmee je dit kan?).quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zal je een verhaal vertellen over dat ding dat wil je echt niet horen.
Ik heb Casema, die iedere 24 uur een nieuw IP geeft, wel telkens hetzelfde IP maar andere gateways enzo zeer raar verhaal maargoed
Ik die Linksys gekocht, goed apparaat blabla.
Aansluiten, werken.
Volgende ochtend, niet meer werken.
DHCP verlopen vanuit Casema, die Linksys heeft die niet /renew gedaan.
Maargoed even handmatig.
Volgende dag weer hetzelfde verhaal
Linksys gebeld: Ja dit is een bekend probleem, oplossing is een stekker met tijdklok te nemen zodat iedere ochtend automatisch je router herstart wordt
Die router was 54 euro geloof ik, nu een Sitecom van 19 beter bereik en niet dat gezeik meer
Maar wel die DNS, maar die lijkt nu ook weer te werken
Ah, ruim onder de 100quote:
Toen het nog @home was, was het best OK. Nu begin ik langzaamaan te twijfelen of ik nog wel goed zit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:02 schreef Pheno het volgende:
Uberhaupt is ziggo prutz0r. Die reclameslogans ook, maak eerst de boel op orde voordat je gaat roepen dat je wel erg goed bent
Wel makkelijk met een ip ban, die refresh
En een autoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, ruim onder de 100![]()
Ik heb een leven
Mañanaquote:
HUUUUquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, ruim onder de 100![]()
Ik heb een leven
Mogguhquote:
Was dat die extra functie in me abo:quote:
Weet je wat het probleem is volgens mij, als je overstapt zit je denk ik een tijd zonder internetquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen het nog @home was, was het best OK. Nu begin ik langzaamaan te twijfelen of ik nog wel goed zit.
Plus dat mijn pa dan gaat huilen dat hij een ander e-mail adres krijgtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem is volgens mij, als je overstapt zit je denk ik een tijd zonder internet
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Plus dat mijn pa dan gaat huilen dat hij een ander e-mail adres krijgt
Danny zal er ook wel blij mee zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Was dat die extra functie in me abo:Nu met speciaal Fok! IP ban ontwijker!
Ik was gelijk verkocht
pwnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:06 schreef Slarioux het volgende:
Mijn zusje keek mijn verslag nog ff na, dat ik perfect vond. Daar zaten echt slechte fouten in.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:11 schreef JortK het volgende:
kerk.
Een van de vele kerken van Venlo jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:22 schreef JortK het volgende:
Toch niet de kerk van Venloooooooooooooooooooooooooooo he
Ga fietsenquote:
Muckquote:
FAAL!quote:
quote:
Was ist los?quote:
Doe er wat aanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta er al heel lang niet in, geloof ik.
Welnee. Ik moest even iets posten, omdat ik anders telkens zover naar beneden moet scrollen...quote:
Luiwammesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Ik moest even iets posten, omdat ik anders telkens zover naar beneden moet scrollen...
ah dan drink ik zelf de koffie wel op die ik voor je gehaald hadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Ik moest even iets posten, omdat ik anders telkens zover naar beneden moet scrollen...
De trek is me zojuist toch volledig ontgaan, nadat ik enkele collegae haring zag etenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ah dan drink ik zelf de koffie wel op die ik voor je gehaald had
Haringquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
De trek is me zojuist toch volledig ontgaan, nadat ik enkele collegae haring zag eten.
quote:
haringquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
De trek is me zojuist toch volledig ontgaan, nadat ik enkele collegae haring zag eten.
quote:
dat dusquote:
mwoah, sushi kan ik wel waarderen hoorquote:Rauwe vis
Ik ook nietquote:
Mogguhquote:
Normaliter wordt voor de x-as de horizontale as gekozenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:05 schreef JortK het volgende:
Is de x as horizontaal of verticaal?
Ik heb pas een nieuwe gekochtquote:
papierquote:[..]
Mogguh
Thanksquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Normaliter wordt voor de x-as de horizontale as gekozen
In een normaal, 2 dimensionaal, rechtshandig assenstelsel
Levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, toch maar aardbeien schoongemaakt... eieren waren maar tot de 24e houdbaar.
quote:
Nu wil ik er wel één terugsturen, dus ik verwacht een PM met gegevensquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]had ook niet anders verwacht, het eerste poststuk dat kwijt is, moet nog komen in die twee jaar dat ik hier zit.
Waar ben je heengeweest?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, tijd om te douchen, te eten en daarna tv te kijken... ben net een half uur thuis
Afstuderen in FI ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:56 schreef Slarioux het volgende:
Mail van de uni. Behalve mijn minor volgen kan ik er waarschijnlijk ook afstuderen. Complimentje gehad over mijn sollicitatie. Pimp!
Komt er zo aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Nu wil ik er wel één terugsturen, dus ik verwacht een PM met gegevens
375 km naar het oosten, Malang. Kleine stad waar geen drol te doen is, maar waar ik me toch altijd wel vermaak voor die paar dagen dat ik er ben.quote:
Mooie kiekjes enzo kunnen maken?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
375 km naar het oosten, Malang. Kleine stad waar geen drol te doen is, maar waar ik me toch altijd wel vermaak voor die paar dagen dat ik er ben.
ik weet anders vrij weinig hoor..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:03 schreef JortK het volgende:
Content is king indah dat moet jij toch weten
postenpostenpostenquote:
Netjes, welke richting?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, gewoon in Nederland. Uni in Nijmegen.
Hoe lang gaat dat nog duren denk jequote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, zou mooi zijn, snel door naar de 1000
Informatica. Eerst mijn minor halen door schakelvakken te volgen en daarna door voor mijn afstuderen en master.quote:
quote:
denk je echt dat ik dat weet?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik weet anders vrij weinig hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |