Ik zal je een verhaal vertellen over dat ding dat wil je echt niet horen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die linksys apparaten.. ze werken allemaal zo verschrikkelijk net niet, afschuwelijk is het.
quote:Top 100 van donderdag 26 juni 2008
012. 132 eer-ik
014. 114 JortK
020. 099 Papierversnipperaar
023. 094 Muck
030. 082 DrakenVlieg
035. 078 Fha
041. 075 Houniet
072. 054 MPG
081. 051 Tha_Erik
081. 051 OA
092. 048 Dark_Angelus
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Ik sta er in!!!quote:
Heb je geen geflashte Linksys? (of iig een versie waarmee je dit kan?).quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zal je een verhaal vertellen over dat ding dat wil je echt niet horen.
Ik heb Casema, die iedere 24 uur een nieuw IP geeft, wel telkens hetzelfde IP maar andere gateways enzo zeer raar verhaal maargoed
Ik die Linksys gekocht, goed apparaat blabla.
Aansluiten, werken.
Volgende ochtend, niet meer werken.
DHCP verlopen vanuit Casema, die Linksys heeft die niet /renew gedaan.
Maargoed even handmatig.
Volgende dag weer hetzelfde verhaal
Linksys gebeld: Ja dit is een bekend probleem, oplossing is een stekker met tijdklok te nemen zodat iedere ochtend automatisch je router herstart wordt
Die router was 54 euro geloof ik, nu een Sitecom van 19 beter bereik en niet dat gezeik meer
Maar wel die DNS, maar die lijkt nu ook weer te werken
Ah, ruim onder de 100quote:
Toen het nog @home was, was het best OK. Nu begin ik langzaamaan te twijfelen of ik nog wel goed zit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:02 schreef Pheno het volgende:
Uberhaupt is ziggo prutz0r. Die reclameslogans ook, maak eerst de boel op orde voordat je gaat roepen dat je wel erg goed bent
Wel makkelijk met een ip ban, die refresh
En een autoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, ruim onder de 100![]()
Ik heb een leven
Mañanaquote:
HUUUUquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, ruim onder de 100![]()
Ik heb een leven
Mogguhquote:
Was dat die extra functie in me abo:quote:
Weet je wat het probleem is volgens mij, als je overstapt zit je denk ik een tijd zonder internetquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen het nog @home was, was het best OK. Nu begin ik langzaamaan te twijfelen of ik nog wel goed zit.
Plus dat mijn pa dan gaat huilen dat hij een ander e-mail adres krijgtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem is volgens mij, als je overstapt zit je denk ik een tijd zonder internet
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Plus dat mijn pa dan gaat huilen dat hij een ander e-mail adres krijgt
Danny zal er ook wel blij mee zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Was dat die extra functie in me abo:Nu met speciaal Fok! IP ban ontwijker!
Ik was gelijk verkocht
pwnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:06 schreef Slarioux het volgende:
Mijn zusje keek mijn verslag nog ff na, dat ik perfect vond. Daar zaten echt slechte fouten in.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:11 schreef JortK het volgende:
kerk.
Een van de vele kerken van Venlo jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:22 schreef JortK het volgende:
Toch niet de kerk van Venloooooooooooooooooooooooooooo he
Ga fietsenquote:
Muckquote:
FAAL!quote:
quote:
Was ist los?quote:
Doe er wat aanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta er al heel lang niet in, geloof ik.
Welnee. Ik moest even iets posten, omdat ik anders telkens zover naar beneden moet scrollen...quote:
Luiwammesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Ik moest even iets posten, omdat ik anders telkens zover naar beneden moet scrollen...
ah dan drink ik zelf de koffie wel op die ik voor je gehaald hadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Ik moest even iets posten, omdat ik anders telkens zover naar beneden moet scrollen...
De trek is me zojuist toch volledig ontgaan, nadat ik enkele collegae haring zag etenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ah dan drink ik zelf de koffie wel op die ik voor je gehaald had
Haringquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
De trek is me zojuist toch volledig ontgaan, nadat ik enkele collegae haring zag eten.
quote:
haringquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
De trek is me zojuist toch volledig ontgaan, nadat ik enkele collegae haring zag eten.
quote:
dat dusquote:
mwoah, sushi kan ik wel waarderen hoorquote:Rauwe vis
Ik ook nietquote:
Mogguhquote:
Normaliter wordt voor de x-as de horizontale as gekozenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:05 schreef JortK het volgende:
Is de x as horizontaal of verticaal?
Ik heb pas een nieuwe gekochtquote:
papierquote:[..]
Mogguh
Thanksquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Normaliter wordt voor de x-as de horizontale as gekozen
In een normaal, 2 dimensionaal, rechtshandig assenstelsel
Levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, toch maar aardbeien schoongemaakt... eieren waren maar tot de 24e houdbaar.
quote:
Nu wil ik er wel één terugsturen, dus ik verwacht een PM met gegevensquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]had ook niet anders verwacht, het eerste poststuk dat kwijt is, moet nog komen in die twee jaar dat ik hier zit.
Waar ben je heengeweest?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, tijd om te douchen, te eten en daarna tv te kijken... ben net een half uur thuis
Afstuderen in FI ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:56 schreef Slarioux het volgende:
Mail van de uni. Behalve mijn minor volgen kan ik er waarschijnlijk ook afstuderen. Complimentje gehad over mijn sollicitatie. Pimp!
Komt er zo aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Nu wil ik er wel één terugsturen, dus ik verwacht een PM met gegevens
375 km naar het oosten, Malang. Kleine stad waar geen drol te doen is, maar waar ik me toch altijd wel vermaak voor die paar dagen dat ik er ben.quote:
Mooie kiekjes enzo kunnen maken?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
375 km naar het oosten, Malang. Kleine stad waar geen drol te doen is, maar waar ik me toch altijd wel vermaak voor die paar dagen dat ik er ben.
ik weet anders vrij weinig hoor..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:03 schreef JortK het volgende:
Content is king indah dat moet jij toch weten
postenpostenpostenquote:
Netjes, welke richting?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, gewoon in Nederland. Uni in Nijmegen.
Hoe lang gaat dat nog duren denk jequote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, zou mooi zijn, snel door naar de 1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |