Die spinnen zijn banger voor jou dan jij voor de spinnen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Mag jij de tv doos in de schuur zetten want dat durf ik niet want er zijn spinnen![]()
Ga JIJ dan bij Fha de schuur inquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die spinnen zijn banger voor jou dan jij voor de spinnen!
Ja dat willen ze je wijs maken!! Maar ik trap er mooi niet in hoor!!!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die spinnen zijn banger voor jou dan jij voor de spinnen!
Gewoon op de spin trappen, en het probleem is opgelost. Behalve als je een tarantula tegenkomt, die kon wel eens chagrijnig worden als je hem pestquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat willen ze je wijs maken!! Maar ik trap er mooi niet in hoor!!!
nee ik weet het.. maar ik ben al flauw gevallen voor ik me dat bedenk
Ja zo lenig ben ik niet hoor dat ik mn been zo helemaal zo tegen het plafond kan doen en dan ook nog raakquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon op de spin trappen, en het probleem is opgelost. Behalve als je een tarantula tegenkomt, die kon wel eens chagrijnig worden als je hem pest.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon op de spin trappen, en het probleem is opgelost. Behalve als je een tarantula tegenkomt, die kon wel eens chagrijnig worden als je hem pest.
vooral als het gevroren heeftquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vond spinnen altijd wel fascinerend, met die webbenMooi man! Maar nu zie ik ze ook liever buiten dan binnen
Maar als je daar op gaat staan, dan is het probleem ook wel opgelost denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja zo lenig ben ik niet hoor dat ik mn been zo helemaal zo tegen het plafond kan doen en dan ook nog raak
desnoods met een aanloopjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar als je daar op gaat staan, dan is het probleem ook wel opgelost denk ik
Slaap lekker Piertjequote:
En dan uitglijden over de flatsjquote:
Slaap lekkerquote:
Tijd om op kickboksen te gaan danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja zo lenig ben ik niet hoor dat ik mn been zo helemaal zo tegen het plafond kan doen en dan ook nog raak
Hahhahahahahahahahahahahahahhahaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd om op kickboksen te gaan dan.
Fha: "Hallo, ik kom kickboksen."
Leraar:"Leuk, en waarom?"
Fha:"Ik voel me soms niet veilig in huis."
Leraar: "En je wilt jezelf kunnen verdedigen?"
Fha:"Precies. Ik moet die spinnen overal een doodstrap kunnen geven
."
Leraar:.
Ja hoor. Je kunt dan natuurlijk ook voorstellen om de les in je schuur te houden... kan de rest van de groep alvast wat doodtrappen voor je!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahhahahahahahahahahahahahahhaha![]()
![]()
![]()
![]()
Ga jij dan ajb mee om uit te leggen dat het echt een serieus probleem is voordat ik ontzettend hard uitgelachen wor?
Ja dan maak ik wel drinken voor ze boven waar het veilig isquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor. Je kunt dan natuurlijk ook voorstellen om de les in je schuur te houden... kan de rest van de groep alvast wat doodtrappen voor je!
Goed ideequote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor. Je kunt dan natuurlijk ook voorstellen om de les in je schuur te houden... kan de rest van de groep alvast wat doodtrappen voor je!
Slaap lekker Fhaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:20 schreef Fha het volgende:
Anti Spin Helden.. Ik ga slapen
Fijne nacht nog en slaap lekker voor later
Welterusten en niet naar het plafond staren voordat het licht uit is he... je weet maar nooit wat daar kan zittenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:20 schreef Fha het volgende:
Anti Spin Helden.. Ik ga slapen
Fijne nacht nog en slaap lekker voor later
Wrijf het er nog ff in laiverd...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welterusten en niet naar het plafond staren voordat het licht uit is he... je weet maar nooit wat daar kan zitten.
Goed planquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:32 schreef Muck het volgende:
liefjens, ik ga zo eens slapen...
'Goede vriend Frits', doet mij denken aan de mooie tijden van Barend & van Dorpquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:45 schreef Sander170 het volgende:
En trusten MPG en goede vriend Frits uiteraard.![]()
![]()
Dat is anders, ik beschouw je als een echte koffievriend.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
'Goede vriend Frits', doet mij denken aan de mooie tijden van Barend & van Dorp
Ah, nu kan ik gerust gaan slapenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:17 schreef Sander170 het volgende:
Nou vooruit dan maar, bij deze een hele goede nachtrust lieve Muck.
jullie alle 3quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:21 schreef Sander170 het volgende:
Liever Sander / Tim / of Frits... wie van de 3 is het nou?
Slaap lekker Muckquote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah, nu kan ik gerust gaan slapen
En ik ben klaar met het online zetten van de wedstrijd in LIF
Slaap lekker liever Sander en Timfrits![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:21 schreef Sander170 het volgende:
Liever Sander / Tim / of Frits... wie van de 3 is het nou?
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat is anders, ik beschouw je als een echte koffievriend.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:06 schreef Sander170 het volgende:
Jij hebt je user-titel ook veranderd (ondertekst)!!!!
Dat was eerst iets van NachtWacht's Collega weet je nog...
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:05 schreef Sander170 het volgende:
Hahaha:D Goed gezien Collega!
Ja eens in de zoveel tijd moet je je eigen stijl toch een beetje aanpassen hé!
Je weet toch.
Ja goed gezien en onthouden van me hé.quote:
Hehe, en dat is iets dat alleen wij nog zullen herinneren, tot in den treure!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja goed gezien en onthouden van me hé.![]()
Tja... het leuke ervan is dat niet iedereen het weet maar ik...
blijf het weten dat jij stiekem mijn Undercover Collega bent en trouw blijft.
Tja... wij zitten er hier ook vanaf het begin af aan hé.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, en dat is iets dat alleen wij nog zullen herinneren, tot in den treure!
Ik doe het andersom.. drinken doe ik thuis, ontbijten pas op kantoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 06:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoi
Neh, eet eerst mijn ontbijtje op. Koffie neem ik pas op kantoor
Alleen als ik écht laat ben doe ik beide op kantoor, maar merk toch wel dat het autorijden een stuk makkelijker gaat met wat in de maagquote:Op vrijdag 27 juni 2008 06:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik doe het andersom.. drinken doe ik thuis, ontbijten pas op kantoor
ik hoef maar 10 minuten te fietsen, dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 06:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Alleen als ik écht laat ben doe ik beide op kantoor, maar merk toch wel dat het autorijden een stuk makkelijker gaat met wat in de maag
Mogguh papierquote:
Mogguh! Klinkt lekker(die sauna dan)!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:07 schreef Slarioux het volgende:
Lekker op mijn werk weer. Mogguh allemaal. Gisteren een echte finse sauna gedaan
.
Een echte ouderwetse tweeter-replyquote:
Dat klinkt als feest.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:24 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh papier
Dat weekend gaan we indrinken na het werk.. Fiesta del Sol in Eindhoven, wordt vast gezellig. Nu die sol nog..![]()
[..]
Vertel daar eens over?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat klinkt als feest.![]()
Ik heb ook feest. Trouwen met een 14 jarige donkers Scandinavische. Strak op de benen, goed opgevoed, alleen beetje huidproblemen.
Ik een avondsessie bij de SEHquote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:07 schreef Slarioux het volgende:
Lekker op mijn werk weer. Mogguh allemaal. Gisteren een echte finse sauna gedaan
.
Damn klinkt slecht. Maar inderdaad; bij de huisartsenpost moet je ter plekke doodgaan voor ze je helpen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:16 schreef Pheno het volgende:
Laat ik de ranzige details maar besparen. Ik ben maar meteen daar naar toe gegaan, gezien een huisartsenpost alleen maar "paracetamol" gilt. Die nemen hun taak als poortwachter iets te serieus
Ze zijn ook nietr ingesteld op mensen die echt ziek zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:21 schreef Pheno het volgende:
Ik ga daar iig nooit meer heen, mocht er ooit wat zijn, stelletje knurften daar.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:16 schreef Pheno het volgende:
Laat ik de ranzige details maar besparen. Ik ben maar meteen daar naar toe gegaan, gezien een huisartsenpost alleen maar "paracetamol" gilt. Die nemen hun taak als poortwachter iets te serieus
Nee, dat is mijn huisarts ook niet, daar was ik al een tijdje achter...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze zijn ook nietr ingesteld op mensen die echt ziek zijn.
Nice! Vroem!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Meld hier je nieuwste aanschaf. Deel 19
Ik zag het ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:34 schreef Pheno het volgende:
Maar he, ik heb wel een podiumplaats met een dieptriestniveau ondertitel
Gewoon slaan.quote:
Gewoon flink schudden.quote:
Ik merk het ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:59 schreef Pheno het volgende:
Wij zijn praktisch ingesteld.
Die linksys apparaten.. ze werken allemaal zo verschrikkelijk net niet, afschuwelijk is hetquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:01 schreef JortK het volgende:
Kijken of ik van mijn WRT54G kan inzetten als accesspoint, is gelijk het bereik hier wat beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |