Ja dat willen ze je wijs maken!! Maar ik trap er mooi niet in hoor!!!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die spinnen zijn banger voor jou dan jij voor de spinnen!
Gewoon op de spin trappen, en het probleem is opgelost. Behalve als je een tarantula tegenkomt, die kon wel eens chagrijnig worden als je hem pestquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat willen ze je wijs maken!! Maar ik trap er mooi niet in hoor!!!
nee ik weet het.. maar ik ben al flauw gevallen voor ik me dat bedenk
Ja zo lenig ben ik niet hoor dat ik mn been zo helemaal zo tegen het plafond kan doen en dan ook nog raakquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon op de spin trappen, en het probleem is opgelost. Behalve als je een tarantula tegenkomt, die kon wel eens chagrijnig worden als je hem pest.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon op de spin trappen, en het probleem is opgelost. Behalve als je een tarantula tegenkomt, die kon wel eens chagrijnig worden als je hem pest.
vooral als het gevroren heeftquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vond spinnen altijd wel fascinerend, met die webbenMooi man! Maar nu zie ik ze ook liever buiten dan binnen
Maar als je daar op gaat staan, dan is het probleem ook wel opgelost denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja zo lenig ben ik niet hoor dat ik mn been zo helemaal zo tegen het plafond kan doen en dan ook nog raak
desnoods met een aanloopjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar als je daar op gaat staan, dan is het probleem ook wel opgelost denk ik
Slaap lekker Piertjequote:
En dan uitglijden over de flatsjquote:
Slaap lekkerquote:
Tijd om op kickboksen te gaan danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja zo lenig ben ik niet hoor dat ik mn been zo helemaal zo tegen het plafond kan doen en dan ook nog raak
Hahhahahahahahahahahahahahahhahaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd om op kickboksen te gaan dan.
Fha: "Hallo, ik kom kickboksen."
Leraar:"Leuk, en waarom?"
Fha:"Ik voel me soms niet veilig in huis."
Leraar: "En je wilt jezelf kunnen verdedigen?"
Fha:"Precies. Ik moet die spinnen overal een doodstrap kunnen geven
."
Leraar:.
Ja hoor. Je kunt dan natuurlijk ook voorstellen om de les in je schuur te houden... kan de rest van de groep alvast wat doodtrappen voor je!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahhahahahahahahahahahahahahhaha![]()
![]()
![]()
![]()
Ga jij dan ajb mee om uit te leggen dat het echt een serieus probleem is voordat ik ontzettend hard uitgelachen wor?
Ja dan maak ik wel drinken voor ze boven waar het veilig isquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor. Je kunt dan natuurlijk ook voorstellen om de les in je schuur te houden... kan de rest van de groep alvast wat doodtrappen voor je!
Goed ideequote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor. Je kunt dan natuurlijk ook voorstellen om de les in je schuur te houden... kan de rest van de groep alvast wat doodtrappen voor je!
Slaap lekker Fhaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:20 schreef Fha het volgende:
Anti Spin Helden.. Ik ga slapen
Fijne nacht nog en slaap lekker voor later
Welterusten en niet naar het plafond staren voordat het licht uit is he... je weet maar nooit wat daar kan zittenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:20 schreef Fha het volgende:
Anti Spin Helden.. Ik ga slapen
Fijne nacht nog en slaap lekker voor later
Wrijf het er nog ff in laiverd...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welterusten en niet naar het plafond staren voordat het licht uit is he... je weet maar nooit wat daar kan zitten.
Goed planquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:32 schreef Muck het volgende:
liefjens, ik ga zo eens slapen...
'Goede vriend Frits', doet mij denken aan de mooie tijden van Barend & van Dorpquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:45 schreef Sander170 het volgende:
En trusten MPG en goede vriend Frits uiteraard.![]()
![]()
Dat is anders, ik beschouw je als een echte koffievriend.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
'Goede vriend Frits', doet mij denken aan de mooie tijden van Barend & van Dorp
Ah, nu kan ik gerust gaan slapenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:17 schreef Sander170 het volgende:
Nou vooruit dan maar, bij deze een hele goede nachtrust lieve Muck.
jullie alle 3quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:21 schreef Sander170 het volgende:
Liever Sander / Tim / of Frits... wie van de 3 is het nou?
Slaap lekker Muckquote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah, nu kan ik gerust gaan slapen
En ik ben klaar met het online zetten van de wedstrijd in LIF
Slaap lekker liever Sander en Timfrits![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:21 schreef Sander170 het volgende:
Liever Sander / Tim / of Frits... wie van de 3 is het nou?
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat is anders, ik beschouw je als een echte koffievriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |