Hij zal niet lekkerder zijn dan een Nespressoquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:34 schreef Muck het volgende:
Over koffie gesproken... ik heb sinds kort die Senseo Black in huis, en dat is eigenlijk wel verdomd lekker

ik kom nooit buiten KSCquote:

Slar moet het zelf maar vertellenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik kom nooit buiten KSC
vertelvertel!

quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:34 schreef Muck het volgende:
Over koffie gesproken... ik heb sinds kort die Senseo Black in huis, en dat is eigenlijk wel verdomd lekker

quote:

Jeujquote:

is dat geen verplicht onderdeel van je functie dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja wacht ik gooi mijn leven op FOK!.

Open een topic!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja wacht ik gooi mijn leven op FOK!.

Er staat al genoeg op FOK! over mij, dus de rest bewaar ik. Moet toch een beetje mysterieus blijvenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
is dat geen verplicht onderdeel van je functie dan?
 .
.

always leave them wanting morequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er staat al genoeg op FOK! over mij, dus de rest bewaar ik. Moet toch een beetje mysterieus blijven.

Dan zal ik hem straks ook wel krijgen denk ikquote:

quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
is dat geen verplicht onderdeel van je functie dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |