Thee en nog even snel iets afmaken voor school tijdquote:
OA is de naam!quote:
Spuit 11quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Pheno op het podium bij de voetbalfoto-onderschrift competitie![]()
bliksemquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:15 schreef DaMart het volgende:
Toffe bliksem in Wenen!
Mooi he?quote:
quote:
En hij doet zo z'n best om de poedel binnen te slepen... pwnquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Pheno op het podium bij de voetbalfoto-onderschrift competitie![]()
quote:[client_error] [1007] Geen toestemming om methode XMLHttpRequest.open op te roepen
Je hebt geen HTML-rechten. PWNquote:
Die heb ik wel op de FP...quote:
Whehe. Pwn dusquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:30 schreef OA het volgende:
[..]
Die heb ik wel op de FP...Althans, bij het maken van een bericht. Nu wilde ik slechts een reactie geven...
Die hebben die rechten wélquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heeft het Provinciaal Waterleidingbedrijf Noord-Holland ermee te maken?![]()
quote:
Ja....quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
OA is pwnt by FP-min rechten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]Daarom heeft OA ze dus ook niet kunnen bemachtigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
* OA solliciteert bij PWNquote:
quote:Geachte mevrouw/mijnheer,
Bij deze stuur ik u een open sollicitatie. Morgen kom ik op gesprek, waarna ik maandag aanstaande begin.
Zo, dan heb ik tenminste weer HTML-rechten.
Later!
OA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |