Wie is dat lelijke gedrocht?quote:
ik heb echt geen flauw idee. één van google image schepsels!quote:
Hoplakee, de gevoelige snaar is nu al gevondenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:49 schreef el_godi het volgende:
[..]
ECHT NIET!
Lekker van alles genieten!!
Pff.. Als je dan toch zogenaamd een half naakt wijf wilt posten, doe dan tenminste een lekkerequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb echt geen flauw idee. één van google image schepsels!
F5-sletquote:
Ik denk dat zijn vrouw net achter hem stondquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoplakee, de gevoelige snaar is nu al gevonden
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Pff.. Als je dan toch zogenaamd een half naakt wijf wilt posten, doe dan tenminste een lekkere
DV heeft talentquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoplakee, de gevoelige snaar is nu al gevonden
1-0quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Pff.. Als je dan toch zogenaamd een half naakt wijf wilt posten, doe dan tenminste een lekkere
Nope .. ik zit 'lekker' op mijn werk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vrouw net achter hem stond
Whahahaquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vrouw net achter hem stond
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En je punt is?quote:
Je komt uit 81 en je heb al vrouw en koters.. Wil nu al met de vut en weet ik veel wat..quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:55 schreef el_godi het volgende:
[..]
Nope .. ik zit 'lekker' op mijn werk.
Mijn vrouw is met mijn kinderen en met mijn schoonmoeder de stad in ( geweest )
hey psst...niet zo serieus reageren..Beller wil alleen even kijken of je door de selectie kunt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:55 schreef el_godi het volgende:
[..]
Nope .. ik zit 'lekker' op mijn werk.
Mijn vrouw is met mijn kinderen en met mijn schoonmoeder de stad in ( geweest )
Wat staat je vrouw er gezellig op...quote:
quote:
Geloof niet dat dat nog gaat lukkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey psst...niet zo serieus reageren..Beller wil alleen even kijken of je door de selectie kunt.
Bedankt voor de volledig overbodige informatie dan maarquote:
Dit topic is (bijna) nooit serieusquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef el_godi het volgende:oh zo, beetje chage, heb gewoon geen zin meer.
sorry voor alle gekwetste zielen hier
whehehe jij bent ergquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat nog gaat lukken
Einz!123!!1quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey psst...niet zo serieus reageren..Beller wil alleen even kijken of je door de selectie kunt.
Ik betwijfel het ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat nog gaat lukken
Ssst.. Don't tell anyonequote:
i'll zip my lipquote:
Gekwetste zielen, hahahaquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef el_godi het volgende:oh zo, beetje chage, heb gewoon geen zin meer.
sorry voor alle gekwetste zielen hier
Bofferd!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:02 schreef lynda het volgende:
Vanaf volgende week vakantierooster op werk nr. 1..
Maar open van 6 tot 3![]()
Geen middagen meer tot 7 uur.. Heerlijk
U zegt?quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef el_godi het volgende:
nog een paar weken doorbijten en dan: 3 WEKEN BOUWVAK.
ook maar in het kader van nutteloze info!
Whehehequote:
je kan het maar beter kwijt zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef el_godi het volgende:
kijk je caps lock ff na ...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef el_godi het volgende:
en waar val jij op dan ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:07 schreef el_godi het volgende:
[..]
Mijn excuses, kun je het niet hebben dat ik 3 weken vrij ben ofzo??
dan ken je Sgele idd nog nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:07 schreef el_godi het volgende:
[..]
Mijn excuses, kun je het niet hebben dat ik 3 weken vrij ben ofzo??
Bouwvakker dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef el_godi het volgende:
wat is dat voor gedrocht dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:10 schreef WhiteLightning het
volgende:
Nou op verzoek van DV!
[ afbeelding ]
Gast, m'n koffiequote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:08 schreef tripack het volgende:
[..]
dan ken je Sgele idd nog nietdie gaat al bijna weer op vakantie
koud op het dak?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:10 schreef el_godi het volgende:
bouwvakker: nope! ik werk wel in de bouw, maar ik zit op kantoor!
Whehehe, jeweetschquote:
doe voor mij maar een zwartharige, geen emo :pquote:
ramen en deuren gesloten houden , vrouwen en kinderen eerst!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
komt ook weer om het hoekje koekeloeren
Ahoy El_Godi
Beller, laat die arme man, het is GEEN fries, ik herhaal: GEEN fries
toch wel leuk zoietsquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Shit, ik wil eigenlijk even gaan roken..maar wil dit ook niet missen
Iets wat jij nooit zal krijgen?quote:
Roep je het ook even tegen Sgelequote:Op donderdag 26 juni 2008 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
komt ook weer om het hoekje koekeloeren
Ahoy El_Godi
Beller, laat die arme man, het is GEEN fries, ik herhaal: GEEN fries
wat is een emo ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe voor mij maar een zwartharige, geen emo :p
of brunette,
geen blondje(houdt niet zo van standaard
)
Run Forest! Run!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ramen en deuren gesloten houden , vrouwen en kinderen eerst!
je bedoelt iets wat ik nooit zou willen hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets wat jij nooit zal krijgen?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets wat jij nooit zal krijgen?
1 man moet de grote wijze voorbeeld geven.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Roep je het ook even tegen Sgele
Krassers!quote:
Ontkenning maakt niet uit, over die fase zal je groeien...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:15 schreef el_godi het volgende:
[..]
je bedoelt iets wat ik nooit zou willen hebben
Zoiets:quote:
quote:
Vond hem wel passenquote:
nouja snijders zou ik per definitie niet altijd emo noemen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
en snijders :p
valt dat gothic gedoe daar ook onder ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dit is een emo
[ afbeelding ]
en sommige emo's zijn nog erger dan dit.
sneijders?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
en snijders :p
Emo's zijn van de semi-zielige figuren die er plezier in hebben om het alfabet in hun armen te krassen / snijdenquote:
Aaaightquote:
u heeft correct geantwoord en gaat door voor de diepvries combinatiequote:
Ik vind van niet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
valt dat gothic gedoe daar ook onder ?
Oh? ik dacht dat ze gewoon niet genoeg geld hadden voor tattoo'squote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Emo's zijn van de semi-zielige figuren die er plezier in hebben om het alfabet in hun armen te krassen / snijden
sommige kunnen niet gelijk lezen,quote:
gvd ik woon echt in een grot! is dat nu echt een hype, dat groepen mensen dit gaan doen ?>quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Emo's zijn van de semi-zielige figuren die er plezier in hebben om het alfabet in hun armen te krassen / snijden
Fo shoquote:
School niet afgemaakt zeker!quote:
Dude...quote:
Schuld van Tokio Hotelquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gvd ik woon echt in een grot! is dat nu echt een hype, dat groepen mensen dit gaan doen ?>
Gast die lopen er al een paar jaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gvd ik woon echt in een grot! is dat nu echt een hype, dat groepen mensen dit gaan doen ?>
1st school, dan werk, dan vrouw, dan kotersquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:21 schreef el_godi het volgende:
ik heb moeite met lezen!
Bouwvakker he...quote:
dat zijn die toch die rockende duitse meisjesquote:
Dat bestond toch al veel langer?quote:
en zonder zinnen valt er weinig te lezenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
rustig rustig maar..dat komt vast door dat je geen zin meer hebt.
quote:
I said, young man, pick yourself off the ground.quote:
kan ook nogquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh? ik dacht dat ze gewoon niet genoeg geld hadden voor tattoo's
Kut muziek is hetquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:24 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zijn die toch die rockende duitse meisjes
wij hebben hier polen, telt dat ook ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast die lopen er al een paar jaar
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:25 schreef tripack het volgende:
[..]
en zonder zinnen valt er weinig te lezen
wat heb je nu weer dan ??quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
Ah..m'n nieuwe pc is binnen..ik ga 'm ff ophalen beneden
bijna jongen, bijnaquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij hebben hier polen, telt dat ook ?
You can stay there!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:26 schreef lynda het volgende:
[..]
I said, young man, pick yourself off the ground.
I said, young man, 'cause you're in a new town
ik vond em wel mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
ik heb wel van die bande gehoord, maar ik ken de muziek niet eerlijk gezegdquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kut muziek is het![]()
[ afbeelding ]
De rest van de band valt nog mee met emo..Maar de zanger is gewoon emo. En emo's hoeven nou niet perse te krassen of te snijden.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:30 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vond em wel mooi
* tripack werpt zoutvat naar diertjuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die rechter ziet er nog het normaalst uitquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kut muziek is het![]()
[ afbeelding ]
De rest van de band valt nog mee met emo..Maar de zanger is gewoon emo. En emo's hoeven nou niet perse te krassen of te snijden.
Voor mij wel!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij hebben hier polen, telt dat ook ?
Die linker heeft echt zo'n gezicht waarbij je zegt; "Zijn naam is Gunther"quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:31 schreef tripack het volgende:
[..]
die rechter ziet er nog het normaalst uitde linker is een rukker daarnaast een blower en dan een emo
whahaha die reacties ookquote:
scheelt weer kopenquote:
SEVEN!!!!!!!!!!!!!!!quote:
nieuwe bak voor op het werk hier. anders kan ik niet zo snel meer fok!kenquote:
whahaha echt welquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die linker heeft echt zo'n gezicht waarbij je zegt; "Zijn naam is Gunther"
Jawohl!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die linker heeft echt zo'n gezicht waarbij je zegt; "Zijn naam is Gunther"
Neem ook een voor mij meequote:Op donderdag 26 juni 2008 14:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SEVEN!!!!!!!!!!!!!!!
ik ook, dus ik ga maar lopen
Hahaha en dat is natuurlijk belangrijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
nieuwe bak voor op het werk hier. anders kan ik niet zo snel meer fok!ken
Flinke verbouwingquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:38 schreef Seventees het volgende:
Ons appartement is over 9 weken klaar!!
Ja zekerquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha en dat is natuurlijk belangrijk
welkomquote:
geeft kopje thee aan seventeesquote:
Ben hier niet nieuw hoor, meestal alleen op vrijdag hier te vindenquote:
is mooi op tijdquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:41 schreef el_godi het volgende:
ik heb een kadootje in de brievenbus van FOK
een oranje shirt
neeee ben je er dan nog vakerquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:42 schreef 907 het volgende:
[..]
Ben hier niet nieuw hoor, meestal alleen op vrijdag hier te vindenMaar dat gaat vanaf volgende week waarschijnlijk veranderen
tis wel Fok! heaquote:
pfff, dan heet ik je toch gewoon geen welkomquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:42 schreef 907 het volgende:
[..]
Ben hier niet nieuw hoor, meestal alleen op vrijdag hier te vindenMaar dat gaat vanaf volgende week waarschijnlijk veranderen
Hij leeft nog...quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja zeker
Ik ga 'm ff opbouwen/aansluiten enzo.. Menschen..tot later![]()
Beller, give 'm hell!
dan is het snelquote:
Fuckquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:43 schreef 907 het volgende:
[..]
Het zou niet gekker moeten worden natuurlijk
Het is een nieuwbouwhuisquote:
Lekker! Thanksquote:
Is dat positief of negatief?quote:
Elk topic weer mag je me verwelkomenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfff, dan heet ik je toch gewoon geen welkom
* Dr.Droxz zet een bakje mango thee neer!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:34 schreef Seventees het volgende:
Ik snak naar een kop thee.
okquote:
omdat ik het zo rustig heb ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een bakje mango thee neer!
p.s
Waarom heb ik het GVD zo druk ?
Ik zwijg in alle talenquote:
Je hebt het nu druk zodat je maandag het niet meer drukt hebt en meer tijd hebt voor deze reeksquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Beetje jammer, je kan wel wat van me overnemen?quote:
Morgen half dagje, dan lekker weekendquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef 907 het volgende:
[..]
Je hebt het nu druk zodat je maandag het niet meer drukt hebt en meer tijd hebt voor deze reeks
En dan is het... negatief?quote:
Tijd voor bier bedoel je?quote:
Wijntje is ook wel lekkerquote:
ineens verlang je weer naar puistje ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Nog even en je brengt me op ideeën..quote:
quote:
Zoete witte wijn? Goed plan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nog even en je brengt me op ideeën..
doe mij maar een wittequote:
TIETEN!!!quote:
Ja!quote:
aantal telefoons vandaag: 2 (vraagjes over een naam)quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer, je kan wel wat van me overnemen?
WAARquote:
Doen we!quote:
Nou ik niet meerquote:
kheb nog es voor het bedrijf wat topdesk heeft ontwikkeld gewerktquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aantal telefoons vandaag: 2 (vraagjes over een naam)
Aantal emails: 2 (goedkeuring voor aanvragen)
Aantal topdesk meldingen: 15 (2 storingen, rest aanvragen)
alle aanvragen zijn al zover behandeld dat het wachten is op levering of goedkeuring
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:58 schreef lynda het volgende:
* lynda krijgt net sms van iemand
Hey dit en dat moet nog op.. Samen eten, filmpje en alles opmaken?
* lynda heeft weer avond/nachtplannen
Nou moet ik gewoon zelf koffie halenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ineens verlang je weer naar puistje ?
OGD, klinkt bekend jahquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:01 schreef tripack het volgende:
[..]
kheb nog es voor het bedrijf wat topdesk heeft ontwikkeld gewerkt![]()
OGD miss bekent bij iemand?
voor al je detacheringswerk in de ITquote:
haha jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou moet ik gewoon zelf koffie halen
Doe mij ook maar een bakkiequote:Op donderdag 26 juni 2008 15:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou moet ik gewoon zelf koffie halen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou ik niet meer
Mensen, fijne middagIk ben er vandoor
maar natuurlijk kleine dondersteenquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar uhm...Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
uhmz... kleinquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar natuurlijk kleine dondersteen
Zeg, lees jij de bijbel nooit ofzo?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar natuurlijk kleine dondersteen
quote:Gebod nummer 11. Gij zult de dondersteen van 2.03m níet klein noemen
Zekers, het topic gaat goed!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar uhm...Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
ken je history of the world ? daar laat mozes gebod 11 tm 15 vallen. dus er zijn er maar 10quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, lees jij de bijbel nooit ofzo?
[..]
Ow... vandaar dat ie nooit bekend is gewordenquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ken je history of the world ? daar laat mozes gebod 11 tm 15 vallen. dus er zijn er maar 10
GOT ITquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:06 schreef tripack het volgende:
[..]
voor al je detacheringswerk in de ITof voor de helpdesk enzo
whehehe ik niet hoor heb veel geprogrammeerdquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
GOT IT
TRINGELINGELING
1 van jullie heeft hier ook nog gewerkt
Moses: The Lord, the Lord Jehovah has given unto you these fifteen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ow... vandaar dat ie nooit bekend is geworden
nee een andere, die zat ook op fok.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:22 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ik niet hoor heb veel geprogrammeerd
wie dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee een andere, die zat ook op fok.
Ga jij ff die 3 switches fixen ofzoquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
toen was het weer stil..........
vruchtwater / moedermelk / moederkoek iemand ?
Espresso, moet wel wakker blijvenquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
koffie / thee / limonade iemand ?
Irish koffiequote:Op donderdag 26 juni 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
koffie / thee / limonade iemand ?
lekker geregeld . wat was het er voor een ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:38 schreef Sgele het volgende:
krachtig pceetje...
stekker in stopcontact... power on... *BOEM*.. weg voeding
Een met 220quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker geregeld . wat was het er voor een ?
Dell XPS. Best een brute bak eigenlijk, op de voeding naquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker geregeld . wat was het er voor een ?
cant beat mommies cookingquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaast gatverdamme!
wat voor videokaart(en) ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dell XPS. Best een brute bak eigenlijk, op de voeding na
soms hebben die dell zo'n knopje waarbij je de voeding van 110 naar 220 kan zetten... kan dat het probleem zijn ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dell XPS. Best een brute bak eigenlijk, op de voeding na
kut knopjes jahquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:45 schreef tripack het volgende:
[..]
soms hebben die dell zo'n knopje waarbij je de voeding van 110 naar 220 kan zetten... kan dat het probleem zijn ?
in de tijd dat ik bij OGD werkte moest ik zo'n ruim 50 pc uitpakken en plaatsen en uitrollen op een school... mocht ik elke keer die knopjes vastlijmenquote:
hahaquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:48 schreef tripack het volgende:
[..]
in de tijd dat ik bij OGD werkte moest ik zo'n ruim 50 pc uitpakken en plaatsen en uitrollen op een school... mocht ik elke keer die knopjes vastlijmenheel leuk werk
Thanksquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zet dienblad met bier/irish coffee/expresso en andere drankjes op tafel.
heb je zon dorst ? ik had al voor je gehaald.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:46 schreef Crazy-M het volgende:
Lol sgele
goede voedign
trouwens ober !!! doe mij een colatje
Nee zo gek ben ik nou ook weer niet.. en rechts kijken is vandaag niet een van m'n hobby'squote:Op donderdag 26 juni 2008 15:45 schreef tripack het volgende:
[..]
soms hebben die dell zo'n knopje waarbij je de voeding van 110 naar 220 kan zetten... kan dat het probleem zijn ?
Radeon 3870 geloof ikquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat voor videokaart(en) ?
zijn wel vette pcs ja
oh dat valt dan wel weer mee dan!quote:
jij schopt, ik blijf wakker, maar jij moet lief gaan doen = 3quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij moet wakker blijven en ik schop hard..
1+1=3![]()
Vandaag nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:59 schreef 907 het volgende:
[..]
jij schopt, ik blijf wakker, maar jij moet lief gaan doen = 3
Crossfire zou wel een overkill zijn voor m'n werkquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh dat valt dan wel weer mee dan!tenzij je crossfire hebt
Zijn we weer vervelend Lynda?quote:
idd, dat vond de voeding nou ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Crossfire zou wel een overkill zijn voor m'n werk
Dat zal dan de bedoeling wel zijn hequote:
nee ga niet kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
gaan er mensen nog voetbal kijken vanavond ? en hebben die een voorspelling ?
ja ik denk ook dat spanje wint. denk met 3-1quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:23 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ga niet kijkendenk wel dat spanje wint
Hup Spanje!quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
gaan er mensen nog voetbal kijken vanavond ? en hebben die een voorspelling ?
dat klinkt behoorlijk gefrustreerd zegquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:24 schreef el_godi het volgende:
kijken? ik ga wel af en toe naar teletekst kijken.
ik kan wel wat beters verzinnen om te gaan doen!!!
Naar je vrouw luisteren?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:24 schreef el_godi het volgende:
kijken? ik ga wel af en toe naar teletekst kijken.
ik kan wel wat beters verzinnen om te gaan doen!!!
Samen GTST kijkenquote:
quote:
help m'n man is klusserquote:
das bijna net zo erg als WOWquote:
jezus zeg! das echt superkut. maat van me heeft dat ook weleens.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
voor de mensen die zich af vragen wat is die fubar toch stil
ik ben weer eens met mn neus in de boter gevallen
had gister last van mn rechter oog
na in de avond naar de docters post te zijn geweest hebben ze iets van een metaal splinter er uit gehaald.
echter deze ochten was he tegen resultaat een nog rooder en geiriteerd oog dan gister
dus ben op het werk maar even langs de oog arts gehuppeld
2 verdovings druppels later was de conclusie roest in mn oog van de plinter ....
nog 2 verdovings druppels en een boor sessie later zou mn oogje nu weer verlost moeten zijn van alle naare substanties
echter moet het ingepakt blijven tot morgen ochten .
ik zie dus geen flikker en dus zit ik ook bijna niet achter de pc
to zo ver een berichtje van mij .
tot laterz en dat de koffie mag vloeien !
Last van je rechter oog??quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
voor de mensen die zich af vragen wat is die fubar toch stil
ik ben weer eens met mn neus in de boter gevallen
had gister last van mn rechter oog
na in de avond naar de docters post te zijn geweest hebben ze iets van een metaal splinter er uit gehaald.
echter deze ochten was he tegen resultaat een nog rooder en geiriteerd oog dan gister
dus ben op het werk maar even langs de oog arts gehuppeld
2 verdovings druppels later was de conclusie roest in mn oog van de plinter ....
nog 2 verdovings druppels en een boor sessie later zou mn oogje nu weer verlost moeten zijn van alle naare substanties
echter moet het ingepakt blijven tot morgen ochten .
ik zie dus geen flikker en dus zit ik ook bijna niet achter de pc
to zo ver een berichtje van mij .
tot laterz en dat de koffie mag vloeien !
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
...
Beter 2 dagen dan nooit iets meer kunnen zien moeten we maar even positief blijven dan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
bedankt allemaal
en als het goed is houd ik er niets aan over.
behalver dat ik nu ff 2 dagen niets kan zien.
das idd helemaal waar ....quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beter 2 dagen dan nooit iets meer kunnen zien moeten we maar even positief blijven dan.
Ik ga er ook vandoor. Mensen fijne avond en tot morgen![]()
Zegt iemand die net is komen kijkenquote:
Het is in ieder geval attent!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zegt iemand die net is komen kijken
Punten scoren enzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Het is in ieder geval attent!
Moest hij vast van z'n...
Nah laat maar
quote:
Ik geef de voorzet, Beller maakt m en alleen Beller krijgt de credits?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kijk jij snapt het beller![]()
maar ut was evengoed goed bedoeld
Maar wel lullig voor je, theh suxorzquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kijk jij snapt het beller![]()
maar ut was evengoed goed bedoeld
Sorryquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik geef de voorzet, Beller maakt m en alleen Beller krijgt de credits?![]()
Voel me net Wesley
wesley mag wel wat vaker scoren jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik geef de voorzet, Beller maakt m en alleen Beller krijgt de credits?![]()
Voel me net Wesley
Is wel goedquote:
Ga je er nu al misbruik van maken?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zie het allemaal niet zo goed he met 1 oog
Yarrr, I say thats a lie!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zie het allemaal niet zo goed he met 1 oog
Gelukkig maarquote:
ah , de gehele avond bedieningquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
duh
zal het uit buiten ookhahahahhaa
Bungo !quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , de gehele avond bediening
Volgens mij doe je dat gewoon expres, die spelfouten makenquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dat gewoon expres, die spelfouten maken
Of ook stiekem een bouwvakker?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dat gewoon expres, die spelfouten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |