Dat zal dan de bedoeling wel zijn hequote:
nee ga niet kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
gaan er mensen nog voetbal kijken vanavond ? en hebben die een voorspelling ?
ja ik denk ook dat spanje wint. denk met 3-1quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:23 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ga niet kijkendenk wel dat spanje wint
Hup Spanje!quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
gaan er mensen nog voetbal kijken vanavond ? en hebben die een voorspelling ?
dat klinkt behoorlijk gefrustreerd zegquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:24 schreef el_godi het volgende:
kijken? ik ga wel af en toe naar teletekst kijken.
ik kan wel wat beters verzinnen om te gaan doen!!!
Naar je vrouw luisteren?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:24 schreef el_godi het volgende:
kijken? ik ga wel af en toe naar teletekst kijken.
ik kan wel wat beters verzinnen om te gaan doen!!!
Samen GTST kijkenquote:
quote:
help m'n man is klusserquote:
das bijna net zo erg als WOWquote:
jezus zeg! das echt superkut. maat van me heeft dat ook weleens.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
voor de mensen die zich af vragen wat is die fubar toch stil
ik ben weer eens met mn neus in de boter gevallen
had gister last van mn rechter oog
na in de avond naar de docters post te zijn geweest hebben ze iets van een metaal splinter er uit gehaald.
echter deze ochten was he tegen resultaat een nog rooder en geiriteerd oog dan gister
dus ben op het werk maar even langs de oog arts gehuppeld
2 verdovings druppels later was de conclusie roest in mn oog van de plinter ....
nog 2 verdovings druppels en een boor sessie later zou mn oogje nu weer verlost moeten zijn van alle naare substanties
echter moet het ingepakt blijven tot morgen ochten .
ik zie dus geen flikker en dus zit ik ook bijna niet achter de pc
to zo ver een berichtje van mij .
tot laterz en dat de koffie mag vloeien !
Last van je rechter oog??quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
voor de mensen die zich af vragen wat is die fubar toch stil
ik ben weer eens met mn neus in de boter gevallen
had gister last van mn rechter oog
na in de avond naar de docters post te zijn geweest hebben ze iets van een metaal splinter er uit gehaald.
echter deze ochten was he tegen resultaat een nog rooder en geiriteerd oog dan gister
dus ben op het werk maar even langs de oog arts gehuppeld
2 verdovings druppels later was de conclusie roest in mn oog van de plinter ....
nog 2 verdovings druppels en een boor sessie later zou mn oogje nu weer verlost moeten zijn van alle naare substanties
echter moet het ingepakt blijven tot morgen ochten .
ik zie dus geen flikker en dus zit ik ook bijna niet achter de pc
to zo ver een berichtje van mij .
tot laterz en dat de koffie mag vloeien !
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
...
Beter 2 dagen dan nooit iets meer kunnen zien moeten we maar even positief blijven dan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
bedankt allemaal
en als het goed is houd ik er niets aan over.
behalver dat ik nu ff 2 dagen niets kan zien.
das idd helemaal waar ....quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beter 2 dagen dan nooit iets meer kunnen zien moeten we maar even positief blijven dan.
Ik ga er ook vandoor. Mensen fijne avond en tot morgen![]()
Zegt iemand die net is komen kijkenquote:
Het is in ieder geval attent!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zegt iemand die net is komen kijken
Punten scoren enzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Het is in ieder geval attent!
Moest hij vast van z'n...
Nah laat maar
quote:
Ik geef de voorzet, Beller maakt m en alleen Beller krijgt de credits?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kijk jij snapt het beller![]()
maar ut was evengoed goed bedoeld
Maar wel lullig voor je, theh suxorzquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kijk jij snapt het beller![]()
maar ut was evengoed goed bedoeld
Sorryquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik geef de voorzet, Beller maakt m en alleen Beller krijgt de credits?![]()
Voel me net Wesley
wesley mag wel wat vaker scoren jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik geef de voorzet, Beller maakt m en alleen Beller krijgt de credits?![]()
Voel me net Wesley
Is wel goedquote:
Ga je er nu al misbruik van maken?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zie het allemaal niet zo goed he met 1 oog
Yarrr, I say thats a lie!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zie het allemaal niet zo goed he met 1 oog
Gelukkig maarquote:
ah , de gehele avond bedieningquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
duh
zal het uit buiten ookhahahahhaa
Bungo !quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , de gehele avond bediening
Volgens mij doe je dat gewoon expres, die spelfouten makenquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dat gewoon expres, die spelfouten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |