Beter 2 dagen dan nooit iets meer kunnen zien moeten we maar even positief blijven dan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
bedankt allemaal
en als het goed is houd ik er niets aan over.
behalver dat ik nu ff 2 dagen niets kan zien.
das idd helemaal waar ....quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beter 2 dagen dan nooit iets meer kunnen zien moeten we maar even positief blijven dan.
Ik ga er ook vandoor. Mensen fijne avond en tot morgen![]()
Zegt iemand die net is komen kijkenquote:
Het is in ieder geval attent!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zegt iemand die net is komen kijken
Punten scoren enzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Het is in ieder geval attent!
Moest hij vast van z'n...
Nah laat maar
quote:
Ik geef de voorzet, Beller maakt m en alleen Beller krijgt de credits?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kijk jij snapt het beller![]()
maar ut was evengoed goed bedoeld
Maar wel lullig voor je, theh suxorzquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kijk jij snapt het beller![]()
maar ut was evengoed goed bedoeld
Sorryquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik geef de voorzet, Beller maakt m en alleen Beller krijgt de credits?![]()
Voel me net Wesley
wesley mag wel wat vaker scoren jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik geef de voorzet, Beller maakt m en alleen Beller krijgt de credits?![]()
Voel me net Wesley
Is wel goedquote:
Ga je er nu al misbruik van maken?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zie het allemaal niet zo goed he met 1 oog
Yarrr, I say thats a lie!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zie het allemaal niet zo goed he met 1 oog
Gelukkig maarquote:
ah , de gehele avond bedieningquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
duh
zal het uit buiten ookhahahahhaa
Bungo !quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , de gehele avond bediening
Volgens mij doe je dat gewoon expres, die spelfouten makenquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dat gewoon expres, die spelfouten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |