1st school, dan werk, dan vrouw, dan kotersquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:21 schreef el_godi het volgende:
ik heb moeite met lezen!
Bouwvakker he...quote:
dat zijn die toch die rockende duitse meisjesquote:
Dat bestond toch al veel langer?quote:
en zonder zinnen valt er weinig te lezenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
rustig rustig maar..dat komt vast door dat je geen zin meer hebt.
quote:
I said, young man, pick yourself off the ground.quote:
kan ook nogquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh? ik dacht dat ze gewoon niet genoeg geld hadden voor tattoo's
Kut muziek is hetquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:24 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zijn die toch die rockende duitse meisjes
wij hebben hier polen, telt dat ook ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast die lopen er al een paar jaar
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:25 schreef tripack het volgende:
[..]
en zonder zinnen valt er weinig te lezen
wat heb je nu weer dan ??quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
Ah..m'n nieuwe pc is binnen..ik ga 'm ff ophalen beneden
bijna jongen, bijnaquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij hebben hier polen, telt dat ook ?
You can stay there!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:26 schreef lynda het volgende:
[..]
I said, young man, pick yourself off the ground.
I said, young man, 'cause you're in a new town
ik vond em wel mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
ik heb wel van die bande gehoord, maar ik ken de muziek niet eerlijk gezegdquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kut muziek is het![]()
[ afbeelding ]
De rest van de band valt nog mee met emo..Maar de zanger is gewoon emo. En emo's hoeven nou niet perse te krassen of te snijden.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:30 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vond em wel mooi
* tripack werpt zoutvat naar diertjuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die rechter ziet er nog het normaalst uitquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kut muziek is het![]()
[ afbeelding ]
De rest van de band valt nog mee met emo..Maar de zanger is gewoon emo. En emo's hoeven nou niet perse te krassen of te snijden.
Voor mij wel!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij hebben hier polen, telt dat ook ?
Die linker heeft echt zo'n gezicht waarbij je zegt; "Zijn naam is Gunther"quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:31 schreef tripack het volgende:
[..]
die rechter ziet er nog het normaalst uitde linker is een rukker daarnaast een blower en dan een emo
whahaha die reacties ookquote:
scheelt weer kopenquote:
SEVEN!!!!!!!!!!!!!!!quote:
nieuwe bak voor op het werk hier. anders kan ik niet zo snel meer fok!kenquote:
whahaha echt welquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die linker heeft echt zo'n gezicht waarbij je zegt; "Zijn naam is Gunther"
Jawohl!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die linker heeft echt zo'n gezicht waarbij je zegt; "Zijn naam is Gunther"
Neem ook een voor mij meequote:Op donderdag 26 juni 2008 14:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SEVEN!!!!!!!!!!!!!!!
ik ook, dus ik ga maar lopen
Hahaha en dat is natuurlijk belangrijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
nieuwe bak voor op het werk hier. anders kan ik niet zo snel meer fok!ken
Flinke verbouwingquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:38 schreef Seventees het volgende:
Ons appartement is over 9 weken klaar!!
Ja zekerquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha en dat is natuurlijk belangrijk
welkomquote:
geeft kopje thee aan seventeesquote:
Ben hier niet nieuw hoor, meestal alleen op vrijdag hier te vindenquote:
is mooi op tijdquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:41 schreef el_godi het volgende:
ik heb een kadootje in de brievenbus van FOK
een oranje shirt
neeee ben je er dan nog vakerquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:42 schreef 907 het volgende:
[..]
Ben hier niet nieuw hoor, meestal alleen op vrijdag hier te vindenMaar dat gaat vanaf volgende week waarschijnlijk veranderen
tis wel Fok! heaquote:
pfff, dan heet ik je toch gewoon geen welkomquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:42 schreef 907 het volgende:
[..]
Ben hier niet nieuw hoor, meestal alleen op vrijdag hier te vindenMaar dat gaat vanaf volgende week waarschijnlijk veranderen
Hij leeft nog...quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja zeker
Ik ga 'm ff opbouwen/aansluiten enzo.. Menschen..tot later![]()
Beller, give 'm hell!
dan is het snelquote:
Fuckquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:43 schreef 907 het volgende:
[..]
Het zou niet gekker moeten worden natuurlijk
Het is een nieuwbouwhuisquote:
Lekker! Thanksquote:
Is dat positief of negatief?quote:
Elk topic weer mag je me verwelkomenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfff, dan heet ik je toch gewoon geen welkom
* Dr.Droxz zet een bakje mango thee neer!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:34 schreef Seventees het volgende:
Ik snak naar een kop thee.
okquote:
omdat ik het zo rustig heb ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een bakje mango thee neer!
p.s
Waarom heb ik het GVD zo druk ?
Ik zwijg in alle talenquote:
Je hebt het nu druk zodat je maandag het niet meer drukt hebt en meer tijd hebt voor deze reeksquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Beetje jammer, je kan wel wat van me overnemen?quote:
Morgen half dagje, dan lekker weekendquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef 907 het volgende:
[..]
Je hebt het nu druk zodat je maandag het niet meer drukt hebt en meer tijd hebt voor deze reeks
En dan is het... negatief?quote:
Tijd voor bier bedoel je?quote:
Wijntje is ook wel lekkerquote:
ineens verlang je weer naar puistje ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Nog even en je brengt me op ideeën..quote:
quote:
Zoete witte wijn? Goed plan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nog even en je brengt me op ideeën..
doe mij maar een wittequote:
TIETEN!!!quote:
Ja!quote:
aantal telefoons vandaag: 2 (vraagjes over een naam)quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer, je kan wel wat van me overnemen?
WAARquote:
Doen we!quote:
Nou ik niet meerquote:
kheb nog es voor het bedrijf wat topdesk heeft ontwikkeld gewerktquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aantal telefoons vandaag: 2 (vraagjes over een naam)
Aantal emails: 2 (goedkeuring voor aanvragen)
Aantal topdesk meldingen: 15 (2 storingen, rest aanvragen)
alle aanvragen zijn al zover behandeld dat het wachten is op levering of goedkeuring
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:58 schreef lynda het volgende:
* lynda krijgt net sms van iemand
Hey dit en dat moet nog op.. Samen eten, filmpje en alles opmaken?
* lynda heeft weer avond/nachtplannen
Nou moet ik gewoon zelf koffie halenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ineens verlang je weer naar puistje ?
OGD, klinkt bekend jahquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:01 schreef tripack het volgende:
[..]
kheb nog es voor het bedrijf wat topdesk heeft ontwikkeld gewerkt![]()
OGD miss bekent bij iemand?
voor al je detacheringswerk in de ITquote:
haha jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou moet ik gewoon zelf koffie halen
Doe mij ook maar een bakkiequote:Op donderdag 26 juni 2008 15:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou moet ik gewoon zelf koffie halen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou ik niet meer
Mensen, fijne middagIk ben er vandoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |