Die menu's lukken niet erg nog, BB tanja was veel actiever in de keuken.quote:
Ik gok er zo op dat er vandaag weer snel een hapje wordt gegeten in Apeldoorn waarna ze voetbal gaan kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 05:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die menu's lukken niet erg nog, BB tanja was veel actiever in de keuken.
Tanja schotelde ons nog wel eens iets lekkers voorquote:Op donderdag 26 juni 2008 05:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik gok er zo op dat er vandaag weer snel een hapje wordt gegeten in Apeldoorn waarna ze voetbal gaan kijken
Wat?quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:58 schreef hondjes het volgende:
die jaap, wie had dat gedacht.
Huh, zie boven wat? Beetje duidelijker graag, al dat vage gedoe.quote:
Goffer de goffer, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik.quote:
Bedankt, ik lees het graag.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:37 schreef Huubdgk het volgende:
ps heb nieuw blog op mijn site
Niet zeiken, vanmiddag is dat alweer over. Ik ben 10 jaar ouder, en dan houd je er de hele dág last van.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:36 schreef Huubdgk het volgende:
zooo, had zeker wat te vieren, Japio is net bij mij thuis, we gaan naar BNN zo, maar door al die champagne gisteren heb ik beetje houten kop
Gefeliciteerd met je baan, je maakt me wel nieuwsgierig hoor.quote:
Voor de non-Hyvers.quote:Goed, naast mijn pilot heb ik ook een nieuwe baan! Wat die is zeg ik nog niet maar ik begin per 1 augustus,
Het is echt te gaaf maar ik wacht nog even met vertellen, daarnaast ga ik daarom dus waarschijnlijk maandag al met Claire op vakantie! 11 dagen, wordt waarschijnlijk Italie want Egypte is nu erg warm! Daarna zijn we aan het regelen dat Jaap, Cora, Claire en ik 14,15,16,17 juli in Noord Spanje in de buurt van Barcelona een aantal boekingen hebben en we zijn al geboekt van 18-25 juli in Zuid Spanje aan de Costa del Sol!
Dan laatste week juli ga ik mijn pilot opnemen en 1 augustus begin ik met mijn nieuwe baan...
gisteren dit dus allemaal besloten en afgesproken, vervolgens met Claire in een restaurant gevierd met menig flesje champagne, Lesley kwam ook nog gezellig langs en die heeft allemaal leuke plannen bedacht met Claire (Dat klikte enorm) dus het gaat heel erg goed,
Jaap stapt net binnen we gaan ff telefoon uitkiezen voor hem bij de kpn, en daarna bij BNN waar we een lunch hebben en Jaap zit bij egotrip, dus dat wordt weer lachen!
liefs
Huub
Oe, dat zal er wel ingaan bij dat Spanje-volk dat al de hele middag sangria heeft zitten slempen in de zon: "Nooit meer naar huis, olee oleeeeeeeee!!!"quote:
Ja, niet van die ene maar van die andere. Althans: was, in ieder geval.quote:
Huh, hebben Bart en Lesley geen relaasie meer?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:00 schreef Gert het volgende:
Ja, niet van die ene maar van die andere. Althans: was, in ieder geval.
Geen idee! Bedoelde dat het al een tijd geleden is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh, hebben Bart en Lesley geen relaasie meer?
Grin, waarschijnlijk de goedkoopste...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:27 schreef hondjes het volgende:
vandaag is huub even weer telefoonverkoper, slim van jaap..benieuwd welke foon-maatschappij het wordt..
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:27 schreef hondjes het volgende:
vandaag is huub even weer telefoonverkoper, slim van jaap..benieuwd welke foon-maatschappij het wordt..
Ik zet m'n geld in op KPNquote:Jaap stapt net binnen we gaan ff telefoon uitkiezen voor hem bij de kpn, en daarna bij BNN waar we een lunch hebben en Jaap zit bij egotrip, dus dat wordt weer lachen!
en waarschijnlijk zal huub het nog moeten voorschieten ook nog omdat jaap "zogenaamd" zijn portemonnee is vergeten ..... ik zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 26 juni 2008 12:31 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Grin, waarschijnlijk de goedkoopste...
die kans is heel groot jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:01 schreef snetje het volgende:
[..]
en waarschijnlijk zal huub het nog moeten voorschieten ook nog omdat jaap "zogenaamd" zijn portemonnee is vergeten ..... ik zie het al helemaal voor me
zou ut? iemand van ons had dat voorgesteld aan dgk-redactie, nl. om Huub het nwe programma te laten presenteren en Eric VV te laten schrijven.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:31 schreef happyme28 het volgende:
Denk dat het met 'Can't buy me love' te maken heeft ?! Heb ik zo een gevoel van.
Super gefeliciteerd Huub! Het is je onwijs gegund.
Dat gevoel heb ik dus totaal niet...quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:34 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb zomaar het gevoel dat het iets te maken heeft met de aangeboden baan waar je het in december al over had. Achter de schermen met wereldreiziger.
Jij kan het weten want jij had een gesprek met hem deze week toch?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:45 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus totaal niet...
Huub gefeliciteerd met je nieuwe baan en succes met de pilot.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:48 schreef Huubdgk het volgende:
ik maak de pilot met een aantal mensen die ook de Gouden Kooi maakten, dus wel eredivisie tv zeg maar
kan je zegen wie er ook in zitten, braien en amanda ook ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:48 schreef Huubdgk het volgende:
ik maak de pilot met een aantal mensen die ook de Gouden Kooi maakten, dus wel eredivisie tv zeg maar
Klopt, dat was dinsdagquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jij kan het weten want jij had een gesprek met hem deze week toch?
Zit Deborah Flens daar ook tussen? Want dan gaat je pilot namelijk mislukken, waarna ze het met Brian gaan proberen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:48 schreef Huubdgk het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:52 schreef Estherdv het volgende:
[..]
kan je zegen wie er ook in zitten, braien en amanda ook ?
sorry ik zal beter lezenquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:53 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Makers van de DGK, geen deelnemers
Je zit niet meer in de kooi hoor!!!!!!!! Wat een onaangepast gedrag zegquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
nog eentje dan,
stond dus met een kater samen met Jaap in Hilversum een telefoon uit te kiezen (alsof je een huis met die gozer aan het kopen bent maar goed zo is Jaap) komen er dus echt 20/25 13/14jarigen voor de winkel en in de winkel. We deden geen handtekeningen en foto's geen tijd. Die jochies daarna Nooit meer naar huis zingen, maar daar kregen ze ook al geen aandacht voor. Dus ze stonden daar te dralen en te wachten en te fluisteren en te praten, Huub Jaap, Huub Jaap,
hoor ik ineens zo een kind zeggen kom we gaan zingen Sla Huub op zijn oog ofzo, hij stoot een paar andere kinderen aan en begint dat te zingen, ik was er zo zat van, been naar buiten, ga recht voor hem staan en zeg, donder op hier ik irriteer mij helemaal dood aan je en wat nou sla huub op zijn oog, moet ik jou op je oog slaan kutkind? Stond hij helemaal te trillen, dat zei ik niet dat zei ik niet, dus ik zeg, gewoon weg hier, opzouten
echt te humor 20 van die kleine rokende kutpubertjes stil, en ze maakten allemaal dat ze wegkwamen,
wilde ik jullie ook niet onthouden... maar pfff samen met Jaap door een winkelcentrum, echt fokking niet normaal
Nou, nou, temper, temperquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
nog eentje dan,
stond dus met een kater samen met Jaap in Hilversum een telefoon uit te kiezen (alsof je een huis met die gozer aan het kopen bent maar goed zo is Jaap) komen er dus echt 20/25 13/14jarigen voor de winkel en in de winkel. We deden geen handtekeningen en foto's geen tijd. Die jochies daarna Nooit meer naar huis zingen, maar daar kregen ze ook al geen aandacht voor. Dus ze stonden daar te dralen en te wachten en te fluisteren en te praten, Huub Jaap, Huub Jaap,
hoor ik ineens zo een kind zeggen kom we gaan zingen Sla Huub op zijn oog ofzo, hij stoot een paar andere kinderen aan en begint dat te zingen, ik was er zo zat van, been naar buiten, ga recht voor hem staan en zeg, donder op hier ik irriteer mij helemaal dood aan je en wat nou sla huub op zijn oog, moet ik jou op je oog slaan kutkind? Stond hij helemaal te trillen, dat zei ik niet dat zei ik niet, dus ik zeg, gewoon weg hier, opzouten
echt te humor 20 van die kleine rokende kutpubertjes stil, en ze maakten allemaal dat ze wegkwamen,
wilde ik jullie ook niet onthouden... maar pfff samen met Jaap door een winkelcentrum, echt fokking niet normaal
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Hé, je hebt wel een voorbeeldfunctie nu, ja!
Hebben we over een jaar of tien nog meer van die onaangepaste kut-tweenies.
Zelfs met zonnebril + pet is hij goed herkenbaar..dus of dat uithaald..quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, nou, temper, temper
Zet dan ook een pruik en een zonnebril op. En trek Jaap een burka aan
Je weet dat FOK! staat voor Fucked Op Kids? Tenminste, da's een van de urban legends.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:19 schreef Huubdgk het volgende:
hahhahaha, recept voor een nog meer fokked up society!
neem Jaap en Huub als rolmodel
ach ja, de wereld is gek geworden
Nee, de wereld is altijd al gek geweest. Dat was je alleen even vergeten omdat je er zo lang van afgesloten bent geweestquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:19 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahhahaha, recept voor een nog meer fokked up society!
neem Jaap en Huub als rolmodel
ach ja, de wereld is gek geworden
ik loop al met honkbal pet en zonnebril... en telefoon koptelefoonoortjesquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, nou, temper, temper
Zet dan ook een pruik en een zonnebril op. En trek Jaap een burka aan
Claire heeft toch een grime diploma?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:20 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Zelfs met zonnebril + pet is hij goed herkenbaar..dus of dat uithaald..
(Nieuwe winterprogrammering RTL5: Huub gaat 1 dag op stap met?)quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:28 schreef Huubdgk het volgende:
dat ik dus eind juli mijn pilot ga opnemen,
dat wordt een enorm stoer programma waarin jullie Huub
(die van de streams niet van de uitzendingen) zeker in terug zullen vinden
Je moet er maar aan wennen, want ik ben bang dat dat nog heel wat jaartjes zo door zal gaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik loop al met honkbal pet en zonnebril... en telefoon koptelefoonoortjes
maar over het algemeen is het wel lachen hoor, maar als je ff snel iets wilt doen (boodschappen of iets kopen) en je hebt haast is het wel eens heel irritant, maar goed ik moet ook niet zo zeiken want heb er zelf voor gekozen tenslotte
Ik zou er alleen al knettergek van worden als ik constant het idee had dat mensen naar me kijken en weten wie en ben en volgens wat ik aan het doen ben, geloof niet dat dat altijd even gemakkelijk zal zijn. Aan de andere kant, dat doen mensen bij jou al anderhalf jaar lang, maar toch...quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik loop al met honkbal pet en zonnebril... en telefoon koptelefoonoortjes
maar over het algemeen is het wel lachen hoor, maar als je ff snel iets wilt doen (boodschappen of iets kopen) en je hebt haast is het wel eens heel irritant, maar goed ik moet ook niet zo zeiken want heb er zelf voor gekozen tenslotte
14 jarig rokende petjes met een grote bek zie ik niet als kinderen. Daarnaast heel erg onbeleefd (he doe ff een handtekening, kom ff op de foto) daarnaast heb ik geleerd, als je daarmee begint (zeker in een fokking winkelcentrum) komt er een rij, en wat zeg je tegen de vierde, en wat zeg je tegen de 7, en als 11e in de rij staat dan een heel klein meisje....quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:22 schreef Poezewoes het volgende:
Had een paar handtekeningen wat uitgemaakt?
Kinderen ook weer blij nu hebben ze een afknapper!
Ik heb een kleindochter van 14 die zie ik nog als een kind, die vond jou trouwens niet leuk heb ik uit moeten leggen dat de TV of streams heel anders waren!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:25 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
14 jarig rokende petjes met een grote bek zie ik niet als kinderen. Daarnaast heel erg onbeleefd (he doe ff een handtekening, kom ff op de foto) daarnaast heb ik geleerd, als je daarmee begint (zeker in een fokking winkelcentrum) komt er een rij, en wat zeg je tegen de vierde, en wat zeg je tegen de 7, en als 11e in de rij staat dan een heel klein meisje....
Dus dan maar vanaf het begin nee, maar dit zijn gekke dingen om mee te maken kan ik je vertellen hoor, echt fokking bizar
jaap had gewoon een telefoon via internet moeten bestellenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:17 schreef Huubdgk het volgende:
nou wat zielig voor ze, staan al een half uur je lastig te vallen met handtekeningen en foto's en geroep van een afstand, als je met de verkoper staat te praten komen ze binnen en zetten ze op de openbare computer daar jaap is de baas op youtube aan, etc etc etc, je doet twintig minuten vriendelijk tegen ze maar je kan echt niet aan handtekeningen en foto's beginnen want uit ervaring vertel ik je dat je dan een halfuur bezig bent met foto's en we moesten gewoon om 1 uur bij bnn zijn.... en als er dan 1 nog gaat zingen sla huub op zijn oog en die wil dat met zijn allen gaan zingen, dan grijp ik ff in, tja en als het iemand niet bevalt, dan rot je toch lekker op?
eindelijk hij heeft het licht gezienquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:21 schreef Huubdgk het volgende:
...maar goed ik moet ook niet zo zeiken want heb er zelf voor gekozen tenslotte
nu maar hopen dat ze Huub niet tegen komt, anders moet je weer veel uitleggenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik heb een kleindochter van 14 die zie ik nog als een kind, die vond jou trouwens niet leuk heb ik uit moeten leggen dat de TV of streams heel anders waren!
Dat je best wel aardig was!
Dat zal ie wel niet vertrouwen,quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:28 schreef blomst het volgende:
[..]
jaap had gewoon een telefoon via internet moeten bestellen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:29 schreef blomst het volgende:
[..]
nu maar hopen dat ze Huub niet tegen komt, anders moet je weer veel uitleggen
't is de lengte he.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Claire heeft toch een grime diploma?
Dat moet echt wel lukken hoor
Het valt me nog mee dat hij niet om sponsoring heeft gevraagd bij de KPN, echt iets voor Jaap. Alles voor niks, net als zijn inboedel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:28 schreef blomst het volgende:
jaap had gewoon een telefoon via internet moeten bestellen
Kutkinderen moeten doodquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:28 schreef Estherdv het volgende:
[..]
eindelijk hij heeft het licht gezien
Precies, je weet wat je wilt. Inpakken en wegwezen, dat geneuzel, yuck.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:32 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha echt waar brothers, die Jaap en een telefoon uitkiezen, maar uiteindelijk heeft hij wel een hele mooie en was hij ook niet kinderachtig met het abbonement dus tja
ik ben daar gewoon veel makkelijk in, oke die met dat dat en dat, mooi zijn we klaar!
dat is vast Jaap zijn onzekerheid, hij zal het even naar achteren bellen voor toestemming ook wel erg missenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:32 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha echt waar brothers, die Jaap en een telefoon uitkiezen, maar uiteindelijk heeft hij wel een hele mooie en was hij ook niet kinderachtig met het abbonement dus tja
ik ben daar gewoon veel makkelijk in, oke die met dat dat en dat, mooi zijn we klaar!
WAT Moet dat kind van zes ook alleen op straat.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:33 schreef PC eend het volgende:
Mijn neefje van 6 komt net huilend binnen, hij schijnt bruut geschoffeerd te zijn door huub, waar hij altijd al fan van was
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:35 schreef Huubdgk het volgende:
Jaap kreeg wel 20 procent korting met zijn verlopen erasmus pas, hahaha
in het noorden hebben ze al vakantie.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:37 schreef Huubdgk het volgende:
en wat doen die pubers daar ook om halfeen, moeten ze niet naar school
Je zoekt maar lekker terug in je vorige topics, lui kreng.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:38 schreef Huubdgk het volgende:
kut iets anders, ik kan die post van akveor niet meer vinden in mijn bestanden... kan iemand mij die link ff sturen, want ik wilde daar verder op reageren
kijk in je at, moet hij wel staan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:38 schreef Huubdgk het volgende:
kut iets anders, ik kan die post van akveor niet meer vinden in mijn bestanden... kan iemand mij die link ff sturen, want ik wilde daar verder op reageren
Active Topics, dat zijn topics waar je zelf gereageerd hebt. Makkelijk terug te vinden dan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:41 schreef Huubdgk het volgende:
wat is at? en btw noorden? ik woon in Hilversum
http://forum.fok.nl/user/history/217116quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:41 schreef Huubdgk het volgende:
wat is at? en btw noorden? ik woon in Hilversum
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:28 schreef Poezewoes het volgende:
Ik heb een kleindochter van 14 die zie ik nog als een kind,
Mijn kleindochter is nogal huiselijk zit liever achter haar PC of leest boeken veel boeken!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Zomervakantie)
Hier voor de deur was het van de week rondhangen op straat en op de brug
vier jongens van 14 en 15 jaar hadden grote bekken naar de voorbijgangers en fieters,
ik belde een moeder op en ze zei, mijn zoon is bij een vriendje thuis en mag 22:15 thuiskomen,
nou haar 15 jarige zoon stond al uren op het verzamelplekje en had een rode wijn fles aan zijn mond hangen
toen ik zijn moeder belde.
met z'n allen Sla Huub op zijn oogquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:51 schreef noekje het volgende:
Sla Huub op zijn oog, Sla Huub op zijn oog!
*wacht geduldig af
(Lekker op vakantie, iets minder bekend in Italie?)quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:45 schreef MargrietV het volgende:
Dus Post naar Huub van Ballegooy Hilversum komt aan.
Ik stond doodsangsten uit toen mijn zoon 14 was, hij deed alles wat God verbood.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:45 schreef Huubdgk het volgende:
ach ja, 14 jaar zijn is ook wel coolje denkt dat je alles weet en dat de hele wereld van jou is....
hmmm alhoewel, niet alleen op je 14e
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:51 schreef noekje het volgende:
Sla Huub op zijn oog, Sla Huub op zijn oog!
*wacht geduldig af
samen met Claire, of met meerdere personen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:19 schreef MargrietV het volgende:
vooral genieten, uitrusten en ook nog wat cultureels doen
dat is het betere werk vakantie en werken tegelijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:31 schreef Huubdgk het volgende:
eerste twee weken met Claire, daarna van 13 tot 25 juli werkvakantie in spanje
waar ben je morgen Huub ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:14 schreef Huubdgk het volgende:
en de eerste beste voorbijgangster genaaid...........
Kan ik me voorstellen, toch zien jullie er erg gelukkig , ontspannen en goed uit op dequote:Op donderdag 26 juni 2008 18:18 schreef Huubdgk het volgende:
maar idd, we gaan lekker op vakantie, hebben we ook wel nodig, want ben toch een partij kapot zeg.... pffff
o la maar dan ............quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:36 schreef Huubdgk het volgende:
morgen ben ik de hele dag aan het werk, alvast voorwerk voor mijn nieuwe baanben s avonds pas vrij
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:11 schreef Huubdgk het volgende:
nou zal wel andere dingen met noekje doen dan op der bek slaan
Maar hij is wel grappig.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:42 schreef Huubdgk het volgende:
dat is niet meer mijn log, dat is toen gejat grrrrr
weet je ook door wie??quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:42 schreef Huubdgk het volgende:
dat is niet meer mijn log, dat is toen gejat grrrrr
die post hier toch ook? ikweetniets???quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:47 schreef Huubdgk het volgende:
hahahah jullie weten ook alles, wil is een vriend van mij
Leraren te kort Huub..quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:37 schreef Huubdgk het volgende:
en wat doen die pubers daar ook om halfeen, moeten ze niet naar school
Heb je ze alletwee gevonden,de eerste staat hier.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:06 schreef Huubdgk het volgende:
ja ben bezig met een reactie, heb hem al voor de helf af, ben nu multitasken
forum hoppen
bellen
pokeren
quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:23 schreef Huubdgk het volgende:
nee, lebberen deed ik voor de camera, sterker nog liep vaak zelf met de quit claims (dat het mag worden uitgezonden) achter die meisjes aan
Ja en nu is het spelletje veranderd in ´Huub in luilekkerland, maar mag nergens aanzitten´quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Viel allemaal onder het spelletje ''Huub in luilekkerland" toch?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:06 schreef Borga het volgende:
Huub, loop je tijdens je 'optredens' nog steeds al die meisjes af te likken?
soms gingen, wij, streamers overal te ver in meequote:Op donderdag 26 juni 2008 20:07 schreef hondjes het volgende:
begrijp dus dat alles voor tv was....en mis het gevoel dat de streamers hadden, waar jullie het duidelijk van moesten hebben.
en eerlijk, jij was dgk voor de streamers,maar goed, zal wel aan mij liggen,blijf iets missen,als streamer
De verklaring voor die Popo ligt denk ik ook in het omslagpunt. Eerst werd je getoond als de 'slimme, rebelse , grappige, slinkse Huub' en dat veranderde naar 'gemene, onbetrouwbare, aggressieve, slinkse Huub'. Vanaf toen (eigenlijk een aantal weken voor Brians 'opmars' in de Popo) werden de uitzendingen echt zo ongelofelijk partijdig en onrealistisch, dat het gewoon schandelijk was.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:43 schreef Huubdgk het volgende:
Maanden heb ik tegen de Febo aangeschopt dat jullie hen veel te veel macht hebben gegeven. Wat mij betreft is het dan ook aan jezelf te danken dat je niet hebt gewonnen. .......
......
Uitzendingen waarin jij nooit de credits hebt gekregen die je verdiende.
Weet niet, dezelfde FEBO als waar jij tegen aan schopt heb ik enorm veel aan te danken. Huub keek geen uitzendingen in de villa dus had daar geen mening over. Misschien heb ik te weinig credits gekregen op tv, maar hoe werd ik dan 13 keer popo koning? Als ik alleen maar zwart zou zijn afgeschilderd had ik die ook niet gewonnen denk ik.
Dat komt ook,omdat je wel kijkt in het huis...maar er zelf niet zit.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:14 schreef Desii het volgende:
[..]
soms gingen, wij, streamers overal te ver in mee
Noekje zei altijd... ff een paar meter afstand nemen, diep zuchten en weer doorgaan
(soms ist best een slimme meid)
Dat is inderdaad waar...van rebelse huub werd het valse huub.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
De verklaring voor die Popo ligt denk ik ook in het omslagpunt. Eerst werd je getoond als de 'slimme, rebelse , grappige, slinkse Huub' en dat veranderde naar 'gemene, onbetrouwbare, aggressieve, slinkse Huub'. Vanaf toen (eigenlijk een aantal weken voor Brians 'opmars' in de Popo) werden de uitzendingen echt zo ongelofelijk partijdig en onrealistisch, dat het gewoon schandelijk was.
Om vervolgens jullie te laten beslissen voor een finale met sms stemmen.....
En wij hier maar schreeuwen Kom Huub trek die pruik eraf,of zeg eens wat over die pruik.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:21 schreef Huubdgk het volgende:
ik had ook altijd voor mijn gevoel een enorme band met de meeste streamers, voelde mij in ieder geval vaak gesterkt door jullie, zeker ook in discussies waar geen eind van kwam en ik geconfronteerd werd met zulke domme argumenten!
Dat lijkt me ook enorm frustreren idd,Bijv het moment dat Amanda opeens begon te roepen dat jij dr had aangerand,Dan moet jij toch ook uit elkaar knappen?quote:ik had ook altijd voor mijn gevoel een enorme band met de meeste streamers, voelde mij in ieder geval vaak gesterkt door jullie, zeker ook in discussies waar geen eind van kwam en ik geconfronteerd werd met zulke domme argumenten!
Ook streamers leerde gaandeweg steeds meer relativeren heb ik het idee, ook wel omdat je een beetje doorkrijgt hoe dingen in elkaar steken. Tussen de regels door kregen we toch de nodige info...quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:14 schreef Desii het volgende:
[..]
soms gingen, wij, streamers overal te ver in mee
Noekje zei altijd... ff een paar meter afstand nemen, diep zuchten en weer doorgaan
(soms ist best een slimme meid)
DGK kende toch vooral een groot gemis aan -Reality- en daarmee hebben de programmamakers een andere potentiële doelgroep (daar hebben ze het zo graag over) laten schieten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:07 schreef hondjes het volgende:
begrijp dus dat alles voor tv was....en mis het gevoel dat de streamers hadden, waar jullie het duidelijk van moesten hebben.
en eerlijk, jij was dgk voor de streamers,maar goed, zal wel aan mij liggen,blijf iets missen,als streamer
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:25 schreef OudFruit het volgende:
Huub, zo wel ff Guus steunen he!
Pruik??? dooie cavia bedoel je....quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En wij hier maar schreeuwen Kom Huub trek die pruik eraf,of zeg eens wat over die pruik.
Claire was stoer,die deed het mooi![]()
Huub wist vanaf z'n rentree na de korte stop door Nathanael al lang dat het zo zou gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
De verklaring voor die Popo ligt denk ik ook in het omslagpunt. Eerst werd je getoond als de 'slimme, rebelse , grappige, slinkse Huub' en dat veranderde naar 'gemene, onbetrouwbare, aggressieve, slinkse Huub'. Vanaf toen (eigenlijk een aantal weken voor Brians 'opmars' in de Popo) werden de uitzendingen echt zo ongelofelijk partijdig en onrealistisch, dat het gewoon schandelijk was.
Om vervolgens jullie te laten beslissen voor een finale met sms stemmen.....
AMEN......quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:43 schreef Huubdgk het volgende:
Mijn reactie op de post van Akveor, schitterende post die een goed antwoord verdiende, dus zoals beloofd, hoop dat jullie er wat mee kunnen liefs Huub
..................
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En wij hier maar schreeuwen Kom Huub trek die pruik eraf,of zeg eens wat over die pruik.
idd... vraag me wel af waarom je op het laatst weinig deed tegen Brian en Amandaquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voor ons was ook wel duidelijk dat jij er veel aan had, dat liet je wel blijken met opmerkingen tijdens het post voorlezen. En die discussies, dat is echt het meest vermoeiend om naar te kijken als streamers, aan de andere kant zit je op het puntje van je stoel omdat je je zo ergert en je het zo oneens bent met hem domme gewauwel en telkens denkt, zeg nou dit of dat (Huub of Claire), hahaha.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:21 schreef Huubdgk het volgende:
ik had ook altijd voor mijn gevoel een enorme band met de meeste streamers, voelde mij in ieder geval vaak gesterkt door jullie, zeker ook in discussies waar geen eind van kwam en ik geconfronteerd werd met zulke domme argumenten!
(Niet zo brief-schrijverig , maar wel intensief fok-posten)quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:21 schreef Huubdgk het volgende:
ik had ook altijd voor mijn gevoel een enorme band met de meeste streamers,
voelde mij in ieder geval vaak gesterkt door jullie,
+1quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:32 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... vraag me wel af waarom je op het laatst weinig deed tegen Brian en Amanda
Wij baalden als je weer eens uitgebreid antwoord ging geven, tijdens het vragenuurtje door Bassie & Adriaan.
We hoopten dan dat je het douche-incident erin zou gooien; alleen al om hun over de rooie te krijgen![]()
O'ja waarom is die Jensen uitzending nooit in de villa geweest??
Deze wil ik er dan wel even uitlichten:quote:Misschien heb ik te weinig credits gekregen op tv, maar hoe werd ik dan 13 keer popo koning? Als ik alleen maar zwart zou zijn afgeschilderd had ik die ook niet gewonnen denk ik.
Ik denk dat je hier wel eens helemaal gelijk in kan hebben sunnyquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Deze wil ik er dan wel even uitlichten:
Aangezien er geen liveuitzendingen waren bij dgk zoals bij BB was de affiniteit van de tv kijker niet bijster groot om te gaan smsen. De popo's kwamen dan ook vnl. van de streamers. Pas toen de einddatum bekend werd en er een enorme mediacampagne voor het smsen werd gevoerd zag je de verschuivingen. De gunfactor ging naar Brian, die zowel in de tv uitzendingen als in de geschreven pers, als mister goodgay werd neergezet en zelfs openlijk door JdM en Bridget als winnaar naar voren geschoven werd.
Je denken wat je hierboven doet is dus nergens op gebaseerd aangezien je geen uitzendingen hebt teruggekeken, en ook veel van die mediaberichten in de "buitenwereld" niet hebt gezien en/of gehoord.
Neemt niet weg dat je er vrede mee hebt en je daarvoor respect verdient. Menigeen zou daar anders mee omgaan.
Wij hadden het eigelijk veel slechter dan Huub.Wij sliepen in feite veel minder dan Huub en maar klagen ik ben moe.Kwam je op zaterdag terug van het voetbalveld en boodschappen doen,lagen ze nog op hun bed.Terwijl ze allemaal veel eerder waren gaan slapen dan wij.In feite mogen de streamers wel een lintje krijgen,maar nee we mochten dokkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:37 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
+1
JA!
Waarom ging je altijd zo uitgebreid in op die 'trap 'ns een open deur in' vragen van Brian?
Hij voelde zich altijd helemaal 'the man' als hij jou zo 'door de mand liet vallen'.
En wij moesten de voorbeschouwing en de nabeschouwing van die vragensessies ook nog door.
tjongejonge wat een drama's
Het was een mix van reality en soap, het reality gedeelte bestond eruit dat er door 'echte' mensen 'gespeeld' werd ipv acteurs.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
DGK kende toch vooral een groot gemis aan -Reality- en daarmee hebben de programmamakers een andere potentiële doelgroep (daar hebben ze het zo graag over) laten schieten.
zou ook heel dom zijn als je geen contact houdt met je fans, Frans Bauer heeft ook altijd gezegd,quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Niet zo brief-schrijverig , maar wel intensief fok-posten)
Ik weet niet of dit meer mannelijke artiesten, BN-ers en S-bokjes intensief contact hebben met fans etc...
maar Frans Bauer 30 december 1973, heeft vanaf het begin dat hij zong contact gehad
en gehouden met zijn fans, ik zag laatst een stukje van All You Need is love terug,
daarin zei hij dat hij met velen contact onderhoudt, schrijft, 2 meisjes konden dit beamen.
Verschil van referentiekader. Denk dat het voor Huub even moeilijk is zich volledig in jou te verplaatsen dan het voor jou is je volledig in hem te vertrouwen. Hoezeer je hem ook denkt te 'kennen'.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:34 schreef hondjes het volgende:
een heleboel hadden toch wel snel door hoe het in mekaar zat,,maar er blijven zoveel hiaten ,misschien begrijp je het ooit ,als je alle beelden terug gezien hebt,ik bedoel,het gevoel van de streamers.
tijdens dgk en nu achteraf.
Eensch, alleen zou ik goodgay veranderen in goodguy. Of is het geen typo?quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:37 schreef sunny16947 het volgende:
Aangezien er geen liveuitzendingen waren bij dgk zoals bij BB was de affiniteit van de tv kijker niet bijster groot om te gaan smsen. De popo's kwamen dan ook vnl. van de streamers. Pas toen de einddatum bekend werd en er een enorme mediacampagne voor het smsen werd gevoerd zag je de verschuivingen. De gunfactor ging naar Brian, die zowel in de tv uitzendingen als in de geschreven pers, als mister goodgay werd neergezet en zelfs openlijk door JdM en Bridget als winnaar naar voren geschoven werd.
Je denken wat je hierboven doet is dus nergens op gebaseerd aangezien je geen uitzendingen hebt teruggekeken, en ook veel van die mediaberichten in de "buitenwereld" niet hebt gezien en/of gehoord.
Neemt niet weg dat je er vrede mee hebt en je daarvoor respect verdient. Menigeen zou daar anders mee omgaan.
Door sturing van de redactie, zijn zij zich als acteur gaan gedragen. Ik vond dat -ver- voor 'het laatst' al goed zichtbaar overigens.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was een mix van reality en soap, het reality gedeelte bestond eruit dat er door 'echte' mensen 'gespeeld' werd ipv acteurs.
Op het laatst gingen ze zich wel steeds meer als acteur gedragen, maar dat was m.i. meer een soort beroepsdeformatie waar ze onvermijdelijk mee te maken kregen.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:36 schreef tuinfluiter het volgende:
daarin zei hij dat hij met velen contact onderhoudt, schrijft, 2 meisjes konden dit beamen.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, alleen zou ik goodgay veranderen in goodguy. Of is het geen typo?
Bij mij begon dat echt duidelijk te worden in de tijd van het vertrek van syltje..quote:Door sturing van de redactie, zijn zij zich als acteur gaan gedragen. Ik vond al -ver- voor 'het laatst' goed zichtbaar overigens.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Droegen die twee meiden ook niet dezelfde naam? Was een geweldige uitzending, met een verbouwereerde Frans en twee biggest fans.
denk ik ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Deze wil ik er dan wel even uitlichten:
-knip-
De 2 Diana'squote:Op donderdag 26 juni 2008 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Droegen die twee meiden ook niet dezelfde naam? Was een geweldige uitzending, met een verbouwereerde Frans en twee biggest fans.
Hilarische tv was die uitzending!quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:54 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
De 2 Diana's![]()
Eerste landelijke bekendheid kreeg hij door het televisieprogramma All you need is love (1991), waarin hij - met goedvinden van zijn vriendin Mariska - mocht kiezen uit twee vrouwelijke fans (die toevallig allebei Diana heten) om een avondje te gaan stappen.
(16, 17 jaar later)quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:59 schreef cindy10 het volgende:
Hilarische tv was die uitzending!
Zal nooit die donkerharige diana vergeten,die pislink werd toen hij de andere diana koos!
Fransje doet in ieder geval niet kleine jongetjes uitschelden die een handtekening willenquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zou ook heel dom zijn als je geen contact houdt met je fans, Frans Bauer heeft ook altijd gezegd,
zonder mijn fans ben ik niets..........
tja en zo is het natuurlijk ook, als je geen fans (meer) hebt houdt het toch op.......
tis niet anders.
(eh....... dit heeft verder niets te maken met mijn naam héik zit niet te wachten op een kaartje van Huub en zou ook niet zoals de fans van Frans Bauer even langswippen voor een kopje koffie)
hoewelHuub?
geintje........ don't worry........
hahaha,niet gek dat ze nog steeds herkend werd!quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(16, 17 jaar later)
Rond Oud & Nieuw 2007 was deze Diana bij een terugblik-programma,
ze zat er niet meer mee, maar werd nog dagelijks herkend.![]()
neuuu die besteld afhaal chinees, met mini vietnamese loempiaatjes voor zn jongste fansquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Fransje doet in ieder geval niet kleine jongetjes uitschelden die een handtekening willen
Dat is lief.Fransje kan wel gewoon een telefoon gaan kopen,zingen zijn fans gewoon heb je even voor mij,maak wat tijd voor me vrijquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
neuuu die besteld afhaal chinees, met mini vietnamese loempiaatjes voor zn jongste fans
Dat kan wel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:12 schreef Juud79 het volgende:
Men, toen was ik 12, dat lijkt echt eeuwen geleden....
Zullen we weer back on topic gaan, zeg ik ook tegen mezelf...
klopt helemaal, maar ik zie dit in,en kennen, nee doe ik hem niet, hij was een soort..toneelspeler,,en de huub buiten zal anders zijn, dat weet ik.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verschil van referentiekader. Denk dat het voor Huub even moeilijk is zich volledig in jou te verplaatsen dan het voor jou is je volledig in hem te vertrouwen. Hoezeer je hem ook denkt te 'kennen'.
't Is zoals het is en dat is voor iedereen anders.
Dat doet hij ook....Ieder uur van de dag!quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is lief.Fransje kan wel gewoon een telefoon gaan kopen,zingen zijn fans gewoon heb je even voor mij,maak wat tijd voor me vrij
Doe es samenvatting?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:44 schreef Lady-night het volgende:
Van wie was deze qoute? Is het nu troonrede of troontrede?
Dit topic is een aanrader..
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=4264&postdays=0&postorder=asc&start=175
De link naar het topic heb ik hier van de week al gepost, ik lach me iedere keer weer gek. Het is zo enorm hilarisch om al die domme uitspraken en grappige opmerkingen te lezen... Ik kan me daar goed mee vermaken...quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:44 schreef Lady-night het volgende:
Van wie was deze qoute? Is het nu troonrede of troontrede?
Dit topic is een aanrader..
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=4264&postdays=0&postorder=asc&start=175
Ben zelf geen Bauerliefhebber maar Frans is top met zijn fans, soms een beetje over de top, maar ik vind het een schat van een jongen Hij geeft iedereen aandacht, van jong tot oudquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is lief.Fransje kan wel gewoon een telefoon gaan kopen,zingen zijn fans gewoon heb je even voor mij,maak wat tijd voor me vrij
Deze vond ik ook wel typisch:quote:
(SuperMOM (Supermod) - maandag 2 april 2007 @ 07:25 )quote:Brian tegen Amanda : "Zorg jij dat je zijn kwakkie krijgt, dan maken we daarmee iemand zwanger. Ik kan hem ook wel pakken."
Hij heeft zon bruut ding hij wil dat Amandas Huubs kwakkie regelt en het naar een sperma bank brengt en zorgt dat er een baby op de werelld komt.....het is Huub of Brian wij spelen het spel voor mij hoeft het niet zo te zijn maar ik weet wel als je vaak speelt wordt je alleen maar beter. Dan heeft ie zometeen een kind op de wereld geschopt zegt Brian. Dit gaat Amanda te ver, dit zou zij nooit iemand aan kunnen doen. Brian zegt dat hij dat echt wel kan doen.
Huub,een paar dagen voor de finale toen je net van de FEBO kwam heb je een hele tijd in de keuken op een stoel gezeten en voor je uit zitten staren, je zag er toen moe en verdrietig uit, herinner je je dat nog, en weet je nog waarom dat was?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:00 schreef Huubdgk het volgende:
jullie zagen de echte Huub heel erg vaak, maar vooral als ik aan het lachen was, nep lachen liet ik aan Brian over, of als ik door het huis heen huppelde, opsprong van blijdschap, iemand een knuffel gaf, huilde....
als ik echt echt boos ben ben ik verdriettig namelijk, weten jullie nog aan het zwembad met Lieke de avond dat Dennis mijn vinger brak? Dat is 100 procent huub, maar jullie hebben 70/80 procent echte Huub gezien, 20/30 procent van de tijd was ik tv aan het maken, uitvergroten van karakter, opblazen van ruzies, sex met alles en iedereen, over de top arrogantie etc etc
stel nu ben jij tv maker waar kies je dan voor?
de meest uitgesproken beelden kwamen toch tijdens die 20/30 procent reality karakter zeg maar
Ja dat ligt eraan wat voor tv je wil maken, DGK op tv was in ieder geval niet mijn tv, al zaten die uitzendingen over het algemeen goed in elkaar, het was mooi gemaakt allemaal. Maar ik weet niet of ik wellicht wel een trouwe kijker was geweest als er geen streams waren. Ik begrijp wel dat al de excessen scoren als een tierlier...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:00 schreef Huubdgk het volgende:
jullie zagen de echte Huub heel erg vaak, maar vooral als ik aan het lachen was, nep lachen liet ik aan Brian over, of als ik door het huis heen huppelde, opsprong van blijdschap, iemand een knuffel gaf, huilde....
als ik echt echt boos ben ben ik verdriettig namelijk, weten jullie nog aan het zwembad met Lieke de avond dat Dennis mijn vinger brak? Dat is 100 procent huub, maar jullie hebben 70/80 procent echte Huub gezien, 20/30 procent van de tijd was ik tv aan het maken, uitvergroten van karakter, opblazen van ruzies, sex met alles en iedereen, over de top arrogantie etc etc
stel nu ben jij tv maker waar kies je dan voor?
de meest uitgesproken beelden kwamen toch tijdens die 20/30 procent reality karakter zeg maar
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:32 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... vraag me wel af waarom je op het laatst weinig deed tegen Brian en Amanda
Wij baalden als je weer eens uitgebreid antwoord ging geven, tijdens het vragenuurtje door Bassie & Adriaan.
We hoopten dan dat je het douche-incident erin zou gooien; alleen al om hun over de rooie te krijgen![]()
O'ja waarom is die Jensen uitzending nooit in de villa geweest??
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:09 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha dat uitsprakentopic is te humor,
hahahah en als ik over zijn Nederlands begon werd het de laatste maanden binnen drie maanden... JIJ BENT EEN RACIST,
nee man lul, leer gewoon Nederlands
Of hij riep, ''Oh ja en Huub zegt nooit iets verkeerd'...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:09 schreef Huubdgk het volgende:
hahahah en als ik over zijn Nederlands begon werd het de laatste maanden binnen drie maanden... JIJ BENT EEN RACIST,
Ja daar had je hem veel meer mee moeten pakken, hij vond dat verschrikkelijk.....maar ja dat schreeuwen van Mandje he?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:09 schreef Huubdgk het volgende:
Mond dicht houden jonguhhh,jij hebt amanda dr ongestelde bloed geliktquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:09 schreef Huubdgk het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:09 schreef Huubdgk het volgende:
Zie je dat goddelijk mooie koppie niet dat onder mijn nick staatquote:
Omdat we er op wachten dat Brian en Amanda eens werden aangepakt.Maar we konden wachten en wachten.Jij ging weer braaf antwoord geven en Brian had weer schik.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:14 schreef Huubdgk het volgende:
laten we het zo zeggen, het had weinig zin om steeds daarover te beginnen (doucheincident), had het gevoel dat het toch niet in de uitzending kwam,
ik had niets te verbergen en zag het ook als een kans om tv te maken, hoezo baalden jullie als ik antwoord ging geven? Stomme vragen kregen ook een stom antwoord, en ruzie is ruzie toch
waarom die jensen uitzending niet in de villa is geweest? dont ask me, ask the redactie
Zolang ik zondag na de wedstrijd geen bratwurst in m'n bek geduwd krijg is alles primaquote:
omdat je altijd in alle redelijkheid antwoord ging geven (bv als het om Claire en jou ging)quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:14 schreef Huubdgk het volgende:
laten we het zo zeggen, het had weinig zin om steeds daarover te beginnen (doucheincident), had het gevoel dat het toch niet in de uitzending kwam,
ik had niets te verbergen en zag het ook als een kans om tv te maken, hoezo baalden jullie als ik antwoord ging geven? Stomme vragen kregen ook een stom antwoord, en ruzie is ruzie toch
waarom die jensen uitzending niet in de villa is geweest? dont ask me, ask the redactie
de beste streamlui staan aan walquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:23 schreef Huubdgk het volgende:
ja oke dat kan, wat moet ik nu zeggen, dat ik het anders had moet doen, volgens mij heb ik 1,5 jaar lang ruzie gemaakt met Brian en heb daar niet echt een passieve houding in aangenomen....
knip
tja, achteraf gezien kan ik ook wel zeggen waar ik nog meer had moeten doen, maar ik kan jullie eerlijk vertellen, guys i did my best
Huub aan jouw heeft het ook niet gelegen,maar die Brian heeft het echt te makkelijk gehad.Als jij naar een film kijkt ,hoop je toch ook dat uiteindelijk de slechterik word gepakt .Wij bleven maar kijken en kijken en het gebeurde amper.We moesten zelfs nog aanzien dat jij je excuus aan Brian moest aanbieden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:23 schreef Huubdgk het volgende:
ja oke dat kan, wat moet ik nu zeggen, dat ik het anders had moet doen, volgens mij heb ik 1,5 jaar lang ruzie gemaakt met Brian en heb daar niet echt een passieve houding in aangenomen....
kan niet eens meer tellen hoevaak ik ruzie met hem heb gezocht, en hoevaak ik met hem gevochten heb, euh ik bedoel een fysieke confrontatie, en dan gaan we nu zeggen, je had op het eind hem harder moeten aanpakken....
ik ben praktisch vanaf het begin er vol op gegaan, vaak tegen een hele grote overmacht tegenover mij, heb CMV, Pfeifer gehad tijdens, chronisch slaaptekort, gebroken vingers, rib, mijn voet gekneusd, talloze keren in een vechtpartij beland (hoevaak was het jongens 30 keer 40 keer?) iedere dag verbale ruzies gehad, meubilair om mijn oren, mijn vriendin voor mijn ogen fysiek keihard aangepakt, ik heb lage streken uitgehaald, gemanipuleerd, gelogen, de waarheid verteld, mensen kapot gemaakt, aanvallen uitgedeeld en nog heel erg veel meer.........
tja, achteraf gezien kan ik ook wel zeggen waar ik nog meer had moeten doen, maar ik kan jullie eerlijk vertellen, guys i did my best
vind ik ook je hebt alles gedaan wat mogelijk was om er nog wat van te maken daar, de febo heeft het uiteindelijk verpest.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:23 schreef Huubdgk het volgende:
kan niet eens meer tellen hoevaak ik ruzie met hem heb gezocht, en hoevaak ik met hem gevochten heb, euh ik bedoel een fysieke confrontatie, en dan gaan we nu zeggen, je had op het eind hem harder moeten aanpakken....
ik ben praktisch vanaf het begin er vol op gegaan, vaak tegen een hele grote overmacht tegenover mij, heb CMV, Pfeifer gehad tijdens, chronisch slaaptekort, gebroken vingers, rib, mijn voet gekneusd, talloze keren in een vechtpartij beland (hoevaak was het jongens 30 keer 40 keer?) iedere dag verbale ruzies gehad, meubilair om mijn oren, mijn vriendin voor mijn ogen fysiek keihard aangepakt, ik heb lage streken uitgehaald, gemanipuleerd, gelogen, de waarheid verteld, mensen kapot gemaakt, aanvallen uitgedeeld en nog heel erg veel meer.........
Maar het waren vaak vragen met een aanname of een stelling, dan blijf je jezelf toch verdedigen..in het dagelijks leven waarschijnlijk niet, maar wel op tv... Volgens mij was het ook not-done om uit een vraaggesprek of ruzie weg te lopen, waar tv gemaakt kan worden, maak je ook tv, correct me if I'm wrong Huub....quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:24 schreef Desii het volgende:
[..]
omdat je altijd in alle redelijkheid antwoord ging geven (bv als het om Claire en jou ging)
men, ze luisterden niet eens naar wat je zei en gaven overal hun eigen draai aan, zeker als ze dan het gesprek weer gingen evalueren.
En dat deed je niet 1x maar soms een week lang (steeds antwoord geven op vragen, die toch steeds ophetzelfde neerkwamen)
Hij wil gewoon haar maten weten, maar zo af en toe zijn ze zelfs hier een beetje verlegenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:28 schreef Huubdgk het volgende:
ja wat wil je weten? heb gisteren Nena uitgebreid aan de telefoon gehad, en we zien elkaar snel
bedankt rooie3 nu weer ontopic ? en vragen stellen aan huub je kan hetquote:
Pfff doe toch me bestquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
bedankt rooie3 nu weer ontopic ? en vragen stellen aan huub je kan het
rooie3 een korte reactie maar wel oprecht gemeend,quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub aan jouw heeft het ook niet gelegen,maar die Brian heeft het echt te makkelijk gehad.Als jij naar een film kijkt ,hoop je toch ook dat uiteindelijk de slechterik word gepakt .Wij bleven maar kijken en kijken en het gebeurde amper.We moesten zelfs nog aanzien dat jij je excuus aan Brian moest aanbieden.
Kan jij je een beetje in ons verplaatsen?
Ach, ik hoef eigenlijk niet zoveel te weten Huub, ik zou het wel leuk vinden dat je aan haar door zou geven dat ik vanaf haar binnenkomst in de kooi een fan van haar ben.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:28 schreef Huubdgk het volgende:
ja wat wil je weten? heb gisteren Nena uitgebreid aan de telefoon gehad, en we zien elkaar snel
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:29 schreef Huubdgk het volgende:
i love you desii maar dat wist je al, moest vaak aan je denken als ik mijzelf erop betrapte dat ik weer aan het "huppelen" was
Helaas hangt er een blok aan zijn been. Ow, wacht het is Claire.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:35 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
huppel jij maar flink door het leven... past bij je
quote:
o gotte... nu hangt er ook nog een ramptoerist aan mijn quotequote:Op donderdag 26 juni 2008 22:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Helaas hangt er een blok aan zijn been. Ow, wacht het is Claire.
Doe ons een plezier en ga fijn elders posten...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Helaas hangt er een blok aan zijn been. Ow, wacht het is Claire.
Klopt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:39 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Vandaar dat je in dit topic rondhangt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |