Die menu's lukken niet erg nog, BB tanja was veel actiever in de keuken.quote:
Ik gok er zo op dat er vandaag weer snel een hapje wordt gegeten in Apeldoorn waarna ze voetbal gaan kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 05:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die menu's lukken niet erg nog, BB tanja was veel actiever in de keuken.
Tanja schotelde ons nog wel eens iets lekkers voorquote:Op donderdag 26 juni 2008 05:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik gok er zo op dat er vandaag weer snel een hapje wordt gegeten in Apeldoorn waarna ze voetbal gaan kijken
Wat?quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:58 schreef hondjes het volgende:
die jaap, wie had dat gedacht.
Huh, zie boven wat? Beetje duidelijker graag, al dat vage gedoe.quote:
Goffer de goffer, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik.quote:
Bedankt, ik lees het graag.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:37 schreef Huubdgk het volgende:
ps heb nieuw blog op mijn site
Niet zeiken, vanmiddag is dat alweer over. Ik ben 10 jaar ouder, en dan houd je er de hele dág last van.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:36 schreef Huubdgk het volgende:
zooo, had zeker wat te vieren, Japio is net bij mij thuis, we gaan naar BNN zo, maar door al die champagne gisteren heb ik beetje houten kop
Gefeliciteerd met je baan, je maakt me wel nieuwsgierig hoor.quote:
Voor de non-Hyvers.quote:Goed, naast mijn pilot heb ik ook een nieuwe baan! Wat die is zeg ik nog niet maar ik begin per 1 augustus,
Het is echt te gaaf maar ik wacht nog even met vertellen, daarnaast ga ik daarom dus waarschijnlijk maandag al met Claire op vakantie! 11 dagen, wordt waarschijnlijk Italie want Egypte is nu erg warm! Daarna zijn we aan het regelen dat Jaap, Cora, Claire en ik 14,15,16,17 juli in Noord Spanje in de buurt van Barcelona een aantal boekingen hebben en we zijn al geboekt van 18-25 juli in Zuid Spanje aan de Costa del Sol!
Dan laatste week juli ga ik mijn pilot opnemen en 1 augustus begin ik met mijn nieuwe baan...
gisteren dit dus allemaal besloten en afgesproken, vervolgens met Claire in een restaurant gevierd met menig flesje champagne, Lesley kwam ook nog gezellig langs en die heeft allemaal leuke plannen bedacht met Claire (Dat klikte enorm) dus het gaat heel erg goed,
Jaap stapt net binnen we gaan ff telefoon uitkiezen voor hem bij de kpn, en daarna bij BNN waar we een lunch hebben en Jaap zit bij egotrip, dus dat wordt weer lachen!
liefs
Huub
Oe, dat zal er wel ingaan bij dat Spanje-volk dat al de hele middag sangria heeft zitten slempen in de zon: "Nooit meer naar huis, olee oleeeeeeeee!!!"quote:
Ja, niet van die ene maar van die andere. Althans: was, in ieder geval.quote:
Huh, hebben Bart en Lesley geen relaasie meer?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:00 schreef Gert het volgende:
Ja, niet van die ene maar van die andere. Althans: was, in ieder geval.
Geen idee! Bedoelde dat het al een tijd geleden is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh, hebben Bart en Lesley geen relaasie meer?
Grin, waarschijnlijk de goedkoopste...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:27 schreef hondjes het volgende:
vandaag is huub even weer telefoonverkoper, slim van jaap..benieuwd welke foon-maatschappij het wordt..
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:27 schreef hondjes het volgende:
vandaag is huub even weer telefoonverkoper, slim van jaap..benieuwd welke foon-maatschappij het wordt..
Ik zet m'n geld in op KPNquote:Jaap stapt net binnen we gaan ff telefoon uitkiezen voor hem bij de kpn, en daarna bij BNN waar we een lunch hebben en Jaap zit bij egotrip, dus dat wordt weer lachen!
en waarschijnlijk zal huub het nog moeten voorschieten ook nog omdat jaap "zogenaamd" zijn portemonnee is vergeten ..... ik zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 26 juni 2008 12:31 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Grin, waarschijnlijk de goedkoopste...
die kans is heel groot jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:01 schreef snetje het volgende:
[..]
en waarschijnlijk zal huub het nog moeten voorschieten ook nog omdat jaap "zogenaamd" zijn portemonnee is vergeten ..... ik zie het al helemaal voor me
zou ut? iemand van ons had dat voorgesteld aan dgk-redactie, nl. om Huub het nwe programma te laten presenteren en Eric VV te laten schrijven.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:31 schreef happyme28 het volgende:
Denk dat het met 'Can't buy me love' te maken heeft ?! Heb ik zo een gevoel van.
Super gefeliciteerd Huub! Het is je onwijs gegund.
Dat gevoel heb ik dus totaal niet...quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:34 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb zomaar het gevoel dat het iets te maken heeft met de aangeboden baan waar je het in december al over had. Achter de schermen met wereldreiziger.
Jij kan het weten want jij had een gesprek met hem deze week toch?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:45 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus totaal niet...
Huub gefeliciteerd met je nieuwe baan en succes met de pilot.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:48 schreef Huubdgk het volgende:
ik maak de pilot met een aantal mensen die ook de Gouden Kooi maakten, dus wel eredivisie tv zeg maar
kan je zegen wie er ook in zitten, braien en amanda ook ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:48 schreef Huubdgk het volgende:
ik maak de pilot met een aantal mensen die ook de Gouden Kooi maakten, dus wel eredivisie tv zeg maar
Klopt, dat was dinsdagquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jij kan het weten want jij had een gesprek met hem deze week toch?
Zit Deborah Flens daar ook tussen? Want dan gaat je pilot namelijk mislukken, waarna ze het met Brian gaan proberen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:48 schreef Huubdgk het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:52 schreef Estherdv het volgende:
[..]
kan je zegen wie er ook in zitten, braien en amanda ook ?
sorry ik zal beter lezenquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:53 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Makers van de DGK, geen deelnemers
Je zit niet meer in de kooi hoor!!!!!!!! Wat een onaangepast gedrag zegquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
nog eentje dan,
stond dus met een kater samen met Jaap in Hilversum een telefoon uit te kiezen (alsof je een huis met die gozer aan het kopen bent maar goed zo is Jaap) komen er dus echt 20/25 13/14jarigen voor de winkel en in de winkel. We deden geen handtekeningen en foto's geen tijd. Die jochies daarna Nooit meer naar huis zingen, maar daar kregen ze ook al geen aandacht voor. Dus ze stonden daar te dralen en te wachten en te fluisteren en te praten, Huub Jaap, Huub Jaap,
hoor ik ineens zo een kind zeggen kom we gaan zingen Sla Huub op zijn oog ofzo, hij stoot een paar andere kinderen aan en begint dat te zingen, ik was er zo zat van, been naar buiten, ga recht voor hem staan en zeg, donder op hier ik irriteer mij helemaal dood aan je en wat nou sla huub op zijn oog, moet ik jou op je oog slaan kutkind? Stond hij helemaal te trillen, dat zei ik niet dat zei ik niet, dus ik zeg, gewoon weg hier, opzouten
echt te humor 20 van die kleine rokende kutpubertjes stil, en ze maakten allemaal dat ze wegkwamen,
wilde ik jullie ook niet onthouden... maar pfff samen met Jaap door een winkelcentrum, echt fokking niet normaal
Nou, nou, temper, temperquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
nog eentje dan,
stond dus met een kater samen met Jaap in Hilversum een telefoon uit te kiezen (alsof je een huis met die gozer aan het kopen bent maar goed zo is Jaap) komen er dus echt 20/25 13/14jarigen voor de winkel en in de winkel. We deden geen handtekeningen en foto's geen tijd. Die jochies daarna Nooit meer naar huis zingen, maar daar kregen ze ook al geen aandacht voor. Dus ze stonden daar te dralen en te wachten en te fluisteren en te praten, Huub Jaap, Huub Jaap,
hoor ik ineens zo een kind zeggen kom we gaan zingen Sla Huub op zijn oog ofzo, hij stoot een paar andere kinderen aan en begint dat te zingen, ik was er zo zat van, been naar buiten, ga recht voor hem staan en zeg, donder op hier ik irriteer mij helemaal dood aan je en wat nou sla huub op zijn oog, moet ik jou op je oog slaan kutkind? Stond hij helemaal te trillen, dat zei ik niet dat zei ik niet, dus ik zeg, gewoon weg hier, opzouten
echt te humor 20 van die kleine rokende kutpubertjes stil, en ze maakten allemaal dat ze wegkwamen,
wilde ik jullie ook niet onthouden... maar pfff samen met Jaap door een winkelcentrum, echt fokking niet normaal
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Hé, je hebt wel een voorbeeldfunctie nu, ja!
Hebben we over een jaar of tien nog meer van die onaangepaste kut-tweenies.
Zelfs met zonnebril + pet is hij goed herkenbaar..dus of dat uithaald..quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, nou, temper, temper
Zet dan ook een pruik en een zonnebril op. En trek Jaap een burka aan
Je weet dat FOK! staat voor Fucked Op Kids? Tenminste, da's een van de urban legends.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:19 schreef Huubdgk het volgende:
hahhahaha, recept voor een nog meer fokked up society!
neem Jaap en Huub als rolmodel
ach ja, de wereld is gek geworden
Nee, de wereld is altijd al gek geweest. Dat was je alleen even vergeten omdat je er zo lang van afgesloten bent geweestquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:19 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahhahaha, recept voor een nog meer fokked up society!
neem Jaap en Huub als rolmodel
ach ja, de wereld is gek geworden
ik loop al met honkbal pet en zonnebril... en telefoon koptelefoonoortjesquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, nou, temper, temper
Zet dan ook een pruik en een zonnebril op. En trek Jaap een burka aan
Claire heeft toch een grime diploma?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:20 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Zelfs met zonnebril + pet is hij goed herkenbaar..dus of dat uithaald..
(Nieuwe winterprogrammering RTL5: Huub gaat 1 dag op stap met?)quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:28 schreef Huubdgk het volgende:
dat ik dus eind juli mijn pilot ga opnemen,
dat wordt een enorm stoer programma waarin jullie Huub
(die van de streams niet van de uitzendingen) zeker in terug zullen vinden
Je moet er maar aan wennen, want ik ben bang dat dat nog heel wat jaartjes zo door zal gaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik loop al met honkbal pet en zonnebril... en telefoon koptelefoonoortjes
maar over het algemeen is het wel lachen hoor, maar als je ff snel iets wilt doen (boodschappen of iets kopen) en je hebt haast is het wel eens heel irritant, maar goed ik moet ook niet zo zeiken want heb er zelf voor gekozen tenslotte
Ik zou er alleen al knettergek van worden als ik constant het idee had dat mensen naar me kijken en weten wie en ben en volgens wat ik aan het doen ben, geloof niet dat dat altijd even gemakkelijk zal zijn. Aan de andere kant, dat doen mensen bij jou al anderhalf jaar lang, maar toch...quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik loop al met honkbal pet en zonnebril... en telefoon koptelefoonoortjes
maar over het algemeen is het wel lachen hoor, maar als je ff snel iets wilt doen (boodschappen of iets kopen) en je hebt haast is het wel eens heel irritant, maar goed ik moet ook niet zo zeiken want heb er zelf voor gekozen tenslotte
14 jarig rokende petjes met een grote bek zie ik niet als kinderen. Daarnaast heel erg onbeleefd (he doe ff een handtekening, kom ff op de foto) daarnaast heb ik geleerd, als je daarmee begint (zeker in een fokking winkelcentrum) komt er een rij, en wat zeg je tegen de vierde, en wat zeg je tegen de 7, en als 11e in de rij staat dan een heel klein meisje....quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:22 schreef Poezewoes het volgende:
Had een paar handtekeningen wat uitgemaakt?
Kinderen ook weer blij nu hebben ze een afknapper!
Ik heb een kleindochter van 14 die zie ik nog als een kind, die vond jou trouwens niet leuk heb ik uit moeten leggen dat de TV of streams heel anders waren!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:25 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
14 jarig rokende petjes met een grote bek zie ik niet als kinderen. Daarnaast heel erg onbeleefd (he doe ff een handtekening, kom ff op de foto) daarnaast heb ik geleerd, als je daarmee begint (zeker in een fokking winkelcentrum) komt er een rij, en wat zeg je tegen de vierde, en wat zeg je tegen de 7, en als 11e in de rij staat dan een heel klein meisje....
Dus dan maar vanaf het begin nee, maar dit zijn gekke dingen om mee te maken kan ik je vertellen hoor, echt fokking bizar
jaap had gewoon een telefoon via internet moeten bestellenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:17 schreef Huubdgk het volgende:
nou wat zielig voor ze, staan al een half uur je lastig te vallen met handtekeningen en foto's en geroep van een afstand, als je met de verkoper staat te praten komen ze binnen en zetten ze op de openbare computer daar jaap is de baas op youtube aan, etc etc etc, je doet twintig minuten vriendelijk tegen ze maar je kan echt niet aan handtekeningen en foto's beginnen want uit ervaring vertel ik je dat je dan een halfuur bezig bent met foto's en we moesten gewoon om 1 uur bij bnn zijn.... en als er dan 1 nog gaat zingen sla huub op zijn oog en die wil dat met zijn allen gaan zingen, dan grijp ik ff in, tja en als het iemand niet bevalt, dan rot je toch lekker op?
eindelijk hij heeft het licht gezienquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:21 schreef Huubdgk het volgende:
...maar goed ik moet ook niet zo zeiken want heb er zelf voor gekozen tenslotte
nu maar hopen dat ze Huub niet tegen komt, anders moet je weer veel uitleggenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik heb een kleindochter van 14 die zie ik nog als een kind, die vond jou trouwens niet leuk heb ik uit moeten leggen dat de TV of streams heel anders waren!
Dat je best wel aardig was!
Dat zal ie wel niet vertrouwen,quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:28 schreef blomst het volgende:
[..]
jaap had gewoon een telefoon via internet moeten bestellen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:29 schreef blomst het volgende:
[..]
nu maar hopen dat ze Huub niet tegen komt, anders moet je weer veel uitleggen
't is de lengte he.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Claire heeft toch een grime diploma?
Dat moet echt wel lukken hoor
Het valt me nog mee dat hij niet om sponsoring heeft gevraagd bij de KPN, echt iets voor Jaap. Alles voor niks, net als zijn inboedel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:28 schreef blomst het volgende:
jaap had gewoon een telefoon via internet moeten bestellen
Kutkinderen moeten doodquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:28 schreef Estherdv het volgende:
[..]
eindelijk hij heeft het licht gezien
Precies, je weet wat je wilt. Inpakken en wegwezen, dat geneuzel, yuck.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:32 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha echt waar brothers, die Jaap en een telefoon uitkiezen, maar uiteindelijk heeft hij wel een hele mooie en was hij ook niet kinderachtig met het abbonement dus tja
ik ben daar gewoon veel makkelijk in, oke die met dat dat en dat, mooi zijn we klaar!
dat is vast Jaap zijn onzekerheid, hij zal het even naar achteren bellen voor toestemming ook wel erg missenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:32 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha echt waar brothers, die Jaap en een telefoon uitkiezen, maar uiteindelijk heeft hij wel een hele mooie en was hij ook niet kinderachtig met het abbonement dus tja
ik ben daar gewoon veel makkelijk in, oke die met dat dat en dat, mooi zijn we klaar!
WAT Moet dat kind van zes ook alleen op straat.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:33 schreef PC eend het volgende:
Mijn neefje van 6 komt net huilend binnen, hij schijnt bruut geschoffeerd te zijn door huub, waar hij altijd al fan van was
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:35 schreef Huubdgk het volgende:
Jaap kreeg wel 20 procent korting met zijn verlopen erasmus pas, hahaha
in het noorden hebben ze al vakantie.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:37 schreef Huubdgk het volgende:
en wat doen die pubers daar ook om halfeen, moeten ze niet naar school
Je zoekt maar lekker terug in je vorige topics, lui kreng.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:38 schreef Huubdgk het volgende:
kut iets anders, ik kan die post van akveor niet meer vinden in mijn bestanden... kan iemand mij die link ff sturen, want ik wilde daar verder op reageren
kijk in je at, moet hij wel staan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:38 schreef Huubdgk het volgende:
kut iets anders, ik kan die post van akveor niet meer vinden in mijn bestanden... kan iemand mij die link ff sturen, want ik wilde daar verder op reageren
Active Topics, dat zijn topics waar je zelf gereageerd hebt. Makkelijk terug te vinden dan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:41 schreef Huubdgk het volgende:
wat is at? en btw noorden? ik woon in Hilversum
http://forum.fok.nl/user/history/217116quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:41 schreef Huubdgk het volgende:
wat is at? en btw noorden? ik woon in Hilversum
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:28 schreef Poezewoes het volgende:
Ik heb een kleindochter van 14 die zie ik nog als een kind,
Mijn kleindochter is nogal huiselijk zit liever achter haar PC of leest boeken veel boeken!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Zomervakantie)
Hier voor de deur was het van de week rondhangen op straat en op de brug
vier jongens van 14 en 15 jaar hadden grote bekken naar de voorbijgangers en fieters,
ik belde een moeder op en ze zei, mijn zoon is bij een vriendje thuis en mag 22:15 thuiskomen,
nou haar 15 jarige zoon stond al uren op het verzamelplekje en had een rode wijn fles aan zijn mond hangen
toen ik zijn moeder belde.
met z'n allen Sla Huub op zijn oogquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:51 schreef noekje het volgende:
Sla Huub op zijn oog, Sla Huub op zijn oog!
*wacht geduldig af
(Lekker op vakantie, iets minder bekend in Italie?)quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:45 schreef MargrietV het volgende:
Dus Post naar Huub van Ballegooy Hilversum komt aan.
Ik stond doodsangsten uit toen mijn zoon 14 was, hij deed alles wat God verbood.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:45 schreef Huubdgk het volgende:
ach ja, 14 jaar zijn is ook wel coolje denkt dat je alles weet en dat de hele wereld van jou is....
hmmm alhoewel, niet alleen op je 14e
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:51 schreef noekje het volgende:
Sla Huub op zijn oog, Sla Huub op zijn oog!
*wacht geduldig af
samen met Claire, of met meerdere personen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:19 schreef MargrietV het volgende:
vooral genieten, uitrusten en ook nog wat cultureels doen
dat is het betere werk vakantie en werken tegelijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:31 schreef Huubdgk het volgende:
eerste twee weken met Claire, daarna van 13 tot 25 juli werkvakantie in spanje
waar ben je morgen Huub ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:14 schreef Huubdgk het volgende:
en de eerste beste voorbijgangster genaaid...........
Kan ik me voorstellen, toch zien jullie er erg gelukkig , ontspannen en goed uit op dequote:Op donderdag 26 juni 2008 18:18 schreef Huubdgk het volgende:
maar idd, we gaan lekker op vakantie, hebben we ook wel nodig, want ben toch een partij kapot zeg.... pffff
o la maar dan ............quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:36 schreef Huubdgk het volgende:
morgen ben ik de hele dag aan het werk, alvast voorwerk voor mijn nieuwe baanben s avonds pas vrij
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:11 schreef Huubdgk het volgende:
nou zal wel andere dingen met noekje doen dan op der bek slaan
Maar hij is wel grappig.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:42 schreef Huubdgk het volgende:
dat is niet meer mijn log, dat is toen gejat grrrrr
weet je ook door wie??quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:42 schreef Huubdgk het volgende:
dat is niet meer mijn log, dat is toen gejat grrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |