Kutkinderen moeten doodquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:28 schreef Estherdv het volgende:
[..]
eindelijk hij heeft het licht gezien
Precies, je weet wat je wilt. Inpakken en wegwezen, dat geneuzel, yuck.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:32 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha echt waar brothers, die Jaap en een telefoon uitkiezen, maar uiteindelijk heeft hij wel een hele mooie en was hij ook niet kinderachtig met het abbonement dus tja
ik ben daar gewoon veel makkelijk in, oke die met dat dat en dat, mooi zijn we klaar!
dat is vast Jaap zijn onzekerheid, hij zal het even naar achteren bellen voor toestemming ook wel erg missenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:32 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha echt waar brothers, die Jaap en een telefoon uitkiezen, maar uiteindelijk heeft hij wel een hele mooie en was hij ook niet kinderachtig met het abbonement dus tja
ik ben daar gewoon veel makkelijk in, oke die met dat dat en dat, mooi zijn we klaar!
WAT Moet dat kind van zes ook alleen op straat.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:33 schreef PC eend het volgende:
Mijn neefje van 6 komt net huilend binnen, hij schijnt bruut geschoffeerd te zijn door huub, waar hij altijd al fan van was
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:35 schreef Huubdgk het volgende:
Jaap kreeg wel 20 procent korting met zijn verlopen erasmus pas, hahaha
in het noorden hebben ze al vakantie.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:37 schreef Huubdgk het volgende:
en wat doen die pubers daar ook om halfeen, moeten ze niet naar school
Je zoekt maar lekker terug in je vorige topics, lui kreng.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:38 schreef Huubdgk het volgende:
kut iets anders, ik kan die post van akveor niet meer vinden in mijn bestanden... kan iemand mij die link ff sturen, want ik wilde daar verder op reageren
kijk in je at, moet hij wel staan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:38 schreef Huubdgk het volgende:
kut iets anders, ik kan die post van akveor niet meer vinden in mijn bestanden... kan iemand mij die link ff sturen, want ik wilde daar verder op reageren
Active Topics, dat zijn topics waar je zelf gereageerd hebt. Makkelijk terug te vinden dan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:41 schreef Huubdgk het volgende:
wat is at? en btw noorden? ik woon in Hilversum
http://forum.fok.nl/user/history/217116quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:41 schreef Huubdgk het volgende:
wat is at? en btw noorden? ik woon in Hilversum
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:28 schreef Poezewoes het volgende:
Ik heb een kleindochter van 14 die zie ik nog als een kind,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |