Jij kan het weten want jij had een gesprek met hem deze week toch?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:45 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus totaal niet...
Huub gefeliciteerd met je nieuwe baan en succes met de pilot.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:48 schreef Huubdgk het volgende:
ik maak de pilot met een aantal mensen die ook de Gouden Kooi maakten, dus wel eredivisie tv zeg maar
kan je zegen wie er ook in zitten, braien en amanda ook ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:48 schreef Huubdgk het volgende:
ik maak de pilot met een aantal mensen die ook de Gouden Kooi maakten, dus wel eredivisie tv zeg maar
Klopt, dat was dinsdagquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jij kan het weten want jij had een gesprek met hem deze week toch?
Zit Deborah Flens daar ook tussen? Want dan gaat je pilot namelijk mislukken, waarna ze het met Brian gaan proberen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:48 schreef Huubdgk het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:52 schreef Estherdv het volgende:
[..]
kan je zegen wie er ook in zitten, braien en amanda ook ?
sorry ik zal beter lezenquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:53 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Makers van de DGK, geen deelnemers
Je zit niet meer in de kooi hoor!!!!!!!! Wat een onaangepast gedrag zegquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
nog eentje dan,
stond dus met een kater samen met Jaap in Hilversum een telefoon uit te kiezen (alsof je een huis met die gozer aan het kopen bent maar goed zo is Jaap) komen er dus echt 20/25 13/14jarigen voor de winkel en in de winkel. We deden geen handtekeningen en foto's geen tijd. Die jochies daarna Nooit meer naar huis zingen, maar daar kregen ze ook al geen aandacht voor. Dus ze stonden daar te dralen en te wachten en te fluisteren en te praten, Huub Jaap, Huub Jaap,
hoor ik ineens zo een kind zeggen kom we gaan zingen Sla Huub op zijn oog ofzo, hij stoot een paar andere kinderen aan en begint dat te zingen, ik was er zo zat van, been naar buiten, ga recht voor hem staan en zeg, donder op hier ik irriteer mij helemaal dood aan je en wat nou sla huub op zijn oog, moet ik jou op je oog slaan kutkind? Stond hij helemaal te trillen, dat zei ik niet dat zei ik niet, dus ik zeg, gewoon weg hier, opzouten
echt te humor 20 van die kleine rokende kutpubertjes stil, en ze maakten allemaal dat ze wegkwamen,
wilde ik jullie ook niet onthouden... maar pfff samen met Jaap door een winkelcentrum, echt fokking niet normaal
Nou, nou, temper, temperquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
nog eentje dan,
stond dus met een kater samen met Jaap in Hilversum een telefoon uit te kiezen (alsof je een huis met die gozer aan het kopen bent maar goed zo is Jaap) komen er dus echt 20/25 13/14jarigen voor de winkel en in de winkel. We deden geen handtekeningen en foto's geen tijd. Die jochies daarna Nooit meer naar huis zingen, maar daar kregen ze ook al geen aandacht voor. Dus ze stonden daar te dralen en te wachten en te fluisteren en te praten, Huub Jaap, Huub Jaap,
hoor ik ineens zo een kind zeggen kom we gaan zingen Sla Huub op zijn oog ofzo, hij stoot een paar andere kinderen aan en begint dat te zingen, ik was er zo zat van, been naar buiten, ga recht voor hem staan en zeg, donder op hier ik irriteer mij helemaal dood aan je en wat nou sla huub op zijn oog, moet ik jou op je oog slaan kutkind? Stond hij helemaal te trillen, dat zei ik niet dat zei ik niet, dus ik zeg, gewoon weg hier, opzouten
echt te humor 20 van die kleine rokende kutpubertjes stil, en ze maakten allemaal dat ze wegkwamen,
wilde ik jullie ook niet onthouden... maar pfff samen met Jaap door een winkelcentrum, echt fokking niet normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |