De verklaring voor die Popo ligt denk ik ook in het omslagpunt. Eerst werd je getoond als de 'slimme, rebelse , grappige, slinkse Huub' en dat veranderde naar 'gemene, onbetrouwbare, aggressieve, slinkse Huub'. Vanaf toen (eigenlijk een aantal weken voor Brians 'opmars' in de Popo) werden de uitzendingen echt zo ongelofelijk partijdig en onrealistisch, dat het gewoon schandelijk was.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:43 schreef Huubdgk het volgende:
Maanden heb ik tegen de Febo aangeschopt dat jullie hen veel te veel macht hebben gegeven. Wat mij betreft is het dan ook aan jezelf te danken dat je niet hebt gewonnen. .......
......
Uitzendingen waarin jij nooit de credits hebt gekregen die je verdiende.
Weet niet, dezelfde FEBO als waar jij tegen aan schopt heb ik enorm veel aan te danken. Huub keek geen uitzendingen in de villa dus had daar geen mening over. Misschien heb ik te weinig credits gekregen op tv, maar hoe werd ik dan 13 keer popo koning? Als ik alleen maar zwart zou zijn afgeschilderd had ik die ook niet gewonnen denk ik.
Dat komt ook,omdat je wel kijkt in het huis...maar er zelf niet zit.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:14 schreef Desii het volgende:
[..]
soms gingen, wij, streamers overal te ver in mee
Noekje zei altijd... ff een paar meter afstand nemen, diep zuchten en weer doorgaan
(soms ist best een slimme meid)
Dat is inderdaad waar...van rebelse huub werd het valse huub.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
De verklaring voor die Popo ligt denk ik ook in het omslagpunt. Eerst werd je getoond als de 'slimme, rebelse , grappige, slinkse Huub' en dat veranderde naar 'gemene, onbetrouwbare, aggressieve, slinkse Huub'. Vanaf toen (eigenlijk een aantal weken voor Brians 'opmars' in de Popo) werden de uitzendingen echt zo ongelofelijk partijdig en onrealistisch, dat het gewoon schandelijk was.
Om vervolgens jullie te laten beslissen voor een finale met sms stemmen.....
En wij hier maar schreeuwen Kom Huub trek die pruik eraf,of zeg eens wat over die pruik.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:21 schreef Huubdgk het volgende:
ik had ook altijd voor mijn gevoel een enorme band met de meeste streamers, voelde mij in ieder geval vaak gesterkt door jullie, zeker ook in discussies waar geen eind van kwam en ik geconfronteerd werd met zulke domme argumenten!
Dat lijkt me ook enorm frustreren idd,Bijv het moment dat Amanda opeens begon te roepen dat jij dr had aangerand,Dan moet jij toch ook uit elkaar knappen?quote:ik had ook altijd voor mijn gevoel een enorme band met de meeste streamers, voelde mij in ieder geval vaak gesterkt door jullie, zeker ook in discussies waar geen eind van kwam en ik geconfronteerd werd met zulke domme argumenten!
Ook streamers leerde gaandeweg steeds meer relativeren heb ik het idee, ook wel omdat je een beetje doorkrijgt hoe dingen in elkaar steken. Tussen de regels door kregen we toch de nodige info...quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:14 schreef Desii het volgende:
[..]
soms gingen, wij, streamers overal te ver in mee
Noekje zei altijd... ff een paar meter afstand nemen, diep zuchten en weer doorgaan
(soms ist best een slimme meid)
DGK kende toch vooral een groot gemis aan -Reality- en daarmee hebben de programmamakers een andere potentiėle doelgroep (daar hebben ze het zo graag over) laten schieten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:07 schreef hondjes het volgende:
begrijp dus dat alles voor tv was....en mis het gevoel dat de streamers hadden, waar jullie het duidelijk van moesten hebben.
en eerlijk, jij was dgk voor de streamers,maar goed, zal wel aan mij liggen,blijf iets missen,als streamer
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:25 schreef OudFruit het volgende:
Huub, zo wel ff Guus steunen he!
Pruik??? dooie cavia bedoel je....quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En wij hier maar schreeuwen Kom Huub trek die pruik eraf,of zeg eens wat over die pruik.
Claire was stoer,die deed het mooi![]()
Huub wist vanaf z'n rentree na de korte stop door Nathanael al lang dat het zo zou gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
De verklaring voor die Popo ligt denk ik ook in het omslagpunt. Eerst werd je getoond als de 'slimme, rebelse , grappige, slinkse Huub' en dat veranderde naar 'gemene, onbetrouwbare, aggressieve, slinkse Huub'. Vanaf toen (eigenlijk een aantal weken voor Brians 'opmars' in de Popo) werden de uitzendingen echt zo ongelofelijk partijdig en onrealistisch, dat het gewoon schandelijk was.
Om vervolgens jullie te laten beslissen voor een finale met sms stemmen.....
AMEN......quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:43 schreef Huubdgk het volgende:
Mijn reactie op de post van Akveor, schitterende post die een goed antwoord verdiende, dus zoals beloofd, hoop dat jullie er wat mee kunnen liefs Huub
..................
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En wij hier maar schreeuwen Kom Huub trek die pruik eraf,of zeg eens wat over die pruik.
idd... vraag me wel af waarom je op het laatst weinig deed tegen Brian en Amandaquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voor ons was ook wel duidelijk dat jij er veel aan had, dat liet je wel blijken met opmerkingen tijdens het post voorlezen. En die discussies, dat is echt het meest vermoeiend om naar te kijken als streamers, aan de andere kant zit je op het puntje van je stoel omdat je je zo ergert en je het zo oneens bent met hem domme gewauwel en telkens denkt, zeg nou dit of dat (Huub of Claire), hahaha.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:21 schreef Huubdgk het volgende:
ik had ook altijd voor mijn gevoel een enorme band met de meeste streamers, voelde mij in ieder geval vaak gesterkt door jullie, zeker ook in discussies waar geen eind van kwam en ik geconfronteerd werd met zulke domme argumenten!
(Niet zo brief-schrijverig , maar wel intensief fok-posten)quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:21 schreef Huubdgk het volgende:
ik had ook altijd voor mijn gevoel een enorme band met de meeste streamers,
voelde mij in ieder geval vaak gesterkt door jullie,
+1quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:32 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... vraag me wel af waarom je op het laatst weinig deed tegen Brian en Amanda
Wij baalden als je weer eens uitgebreid antwoord ging geven, tijdens het vragenuurtje door Bassie & Adriaan.
We hoopten dan dat je het douche-incident erin zou gooien; alleen al om hun over de rooie te krijgen![]()
O'ja waarom is die Jensen uitzending nooit in de villa geweest??
Deze wil ik er dan wel even uitlichten:quote:Misschien heb ik te weinig credits gekregen op tv, maar hoe werd ik dan 13 keer popo koning? Als ik alleen maar zwart zou zijn afgeschilderd had ik die ook niet gewonnen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |