abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59713614
Aangezien dit toch een Huub topic is!
Ik wil graag de groetjes doen aan Kwik,Kwek,en kwak! (de bekendste neefjes van.... nederland)
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:17:29 #177
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59713661
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 19:43 schreef Huubdgk het volgende:

Maanden heb ik tegen de Febo aangeschopt dat jullie hen veel te veel macht hebben gegeven. Wat mij betreft is het dan ook aan jezelf te danken dat je niet hebt gewonnen. .......
......
Uitzendingen waarin jij nooit de credits hebt gekregen die je verdiende.

Weet niet, dezelfde FEBO als waar jij tegen aan schopt heb ik enorm veel aan te danken. Huub keek geen uitzendingen in de villa dus had daar geen mening over. Misschien heb ik te weinig credits gekregen op tv, maar hoe werd ik dan 13 keer popo koning? Als ik alleen maar zwart zou zijn afgeschilderd had ik die ook niet gewonnen denk ik.

De verklaring voor die Popo ligt denk ik ook in het omslagpunt. Eerst werd je getoond als de 'slimme, rebelse , grappige, slinkse Huub' en dat veranderde naar 'gemene, onbetrouwbare, aggressieve, slinkse Huub'. Vanaf toen (eigenlijk een aantal weken voor Brians 'opmars' in de Popo) werden de uitzendingen echt zo ongelofelijk partijdig en onrealistisch, dat het gewoon schandelijk was.

Om vervolgens jullie te laten beslissen voor een finale met sms stemmen.....
pi_59713697
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:14 schreef Desii het volgende:

[..]

soms gingen, wij, streamers overal te ver in mee

Noekje zei altijd... ff een paar meter afstand nemen, diep zuchten en weer doorgaan
(soms ist best een slimme meid)
Dat komt ook,omdat je wel kijkt in het huis...maar er zelf niet zit.
Heb soms met verbazing naar de reactie`s in het huis zitten kijken op gebeurtenissen(gewoon doorgaan,alsof je neus bloed).
Achteraf gezien,wel te verklaren....maar als streamer je bijna niet voor te stellen.
Maar wij zaten dan ook lekker thuis,en konden heerlijk meegenieten en het zelf uiteraard allemaal beter of anders doen!
pi_59713704
Ik denk ook het feit dat wij er zo in mee gingen er voor heeft gezorgd dat al die streamlocks kwamen,Omdat op een gegeven mensen naar Den Haag gingen mailen en dat was op zich terecht maar daardoor is er toch veel plezier van het streamen afgegaan..
pi_59713707
Dus als ik het goed begrijp heeft Brian de meeste smsjes gekregen in die week bellen.Als je al weet dat het franse forum voor 30.000 heeft gebeld voor Huub,dan is dit erg raar.
pi_59713752
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:17 schreef happyme28 het volgende:

[..]

De verklaring voor die Popo ligt denk ik ook in het omslagpunt. Eerst werd je getoond als de 'slimme, rebelse , grappige, slinkse Huub' en dat veranderde naar 'gemene, onbetrouwbare, aggressieve, slinkse Huub'. Vanaf toen (eigenlijk een aantal weken voor Brians 'opmars' in de Popo) werden de uitzendingen echt zo ongelofelijk partijdig en onrealistisch, dat het gewoon schandelijk was.

Dat is inderdaad waar...van rebelse huub werd het valse huub.
Vond zelfs bridget zeer partijdig overkomen
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:21:29 #182
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59713762
ik had ook altijd voor mijn gevoel een enorme band met de meeste streamers, voelde mij in ieder geval vaak gesterkt door jullie, zeker ook in discussies waar geen eind van kwam en ik geconfronteerd werd met zulke domme argumenten!
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59713856
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:21 schreef Huubdgk het volgende:
ik had ook altijd voor mijn gevoel een enorme band met de meeste streamers, voelde mij in ieder geval vaak gesterkt door jullie, zeker ook in discussies waar geen eind van kwam en ik geconfronteerd werd met zulke domme argumenten!
En wij hier maar schreeuwen Kom Huub trek die pruik eraf,of zeg eens wat over die pruik.
Claire was stoer,die deed het mooi
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:25:45 #184
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59713866
Huub, zo wel ff Guus steunen he!
pi_59713868
quote:
Dat lijkt me ook enorm frustreren idd,Bijv het moment dat Amanda opeens begon te roepen dat jij dr had aangerand,Dan moet jij toch ook uit elkaar knappen?
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:26:26 #186
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_59713886
Super reactie Huub!
En gefeliciteerd met je baan, de boekingen in Spanje en de Pilot die nu echt concreet wordt.

Ben benieuwd naar het resultaat.
Ik lees nog steeds mee.
Vooral de nachtelijke post uitwisselingen zijn lachen.
Fok is top, dankzij alle voor en tegenstanders, alle ongezouten, emotionele en vooral komische mensen die hier schrijven! Ik geniet ervan.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:27:41 #187
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59713923
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:14 schreef Desii het volgende:

[..]

soms gingen, wij, streamers overal te ver in mee

Noekje zei altijd... ff een paar meter afstand nemen, diep zuchten en weer doorgaan
(soms ist best een slimme meid)
Ook streamers leerde gaandeweg steeds meer relativeren heb ik het idee, ook wel omdat je een beetje doorkrijgt hoe dingen in elkaar steken. Tussen de regels door kregen we toch de nodige info...

Huub, wat een enorm mooie en oprechte reactie heb je gegeven, dit is toch mede waarom we hier posten en lezen, dank voor je openheid...
pi_59713955
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:07 schreef hondjes het volgende:
begrijp dus dat alles voor tv was....en mis het gevoel dat de streamers hadden, waar jullie het duidelijk van moesten hebben.
en eerlijk, jij was dgk voor de streamers,maar goed, zal wel aan mij liggen,blijf iets missen,als streamer
DGK kende toch vooral een groot gemis aan -Reality- en daarmee hebben de programmamakers een andere potentiėle doelgroep (daar hebben ze het zo graag over) laten schieten.
pi_59713987
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:25 schreef OudFruit het volgende:
Huub, zo wel ff Guus steunen he!

Doe effe normaal.Ik ben voor de Spanjaarden,Guus stond zo te juichen terwijl het hele land van chagerijn de welpies,trompetten,slingers en nog meer van die zooi door de kamer heen gooide.
De uitschakeling van Oranje was net zo,n klote gevoel als toen Huub in de finale ,als eerste eruit moest.
pi_59714009
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:25 schreef rooie3 het volgende:

[..]

En wij hier maar schreeuwen Kom Huub trek die pruik eraf,of zeg eens wat over die pruik.
Pruik??? dooie cavia bedoel je....
pi_59714012
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:17 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Huub wist vanaf z'n rentree na de korte stop door Nathanael al lang dat het zo zou gaan.
pi_59714022
En toch is Brian er veel te makkelijk van afgekomen..
Hangplek voor vrije gedachten
pi_59714025
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 19:43 schreef Huubdgk het volgende:

Mijn reactie op de post van Akveor, schitterende post die een goed antwoord verdiende, dus zoals beloofd, hoop dat jullie er wat mee kunnen liefs Huub

..................

AMEN......
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:31:49 #194
168813 Marieke_B
pi_59714039
quote:

[..]

jaja wij hadden ook echt ijzersterke argumenten af en toe.
In de hitte van de strijd bleef er vaak niet veel inhoudelijks meer over.
Pas achteraf kwamen de slimme' nabeschouwingen.

Altijd lachen, als er stront aan de knikker was postte iedereen snel en kort.
Bright Side Off Live in de nachten... waar is die trouwens gebleven?
pi_59714043
quote:

[..]

idd... vraag me wel af waarom je op het laatst weinig deed tegen Brian en Amanda

Wij baalden als je weer eens uitgebreid antwoord ging geven, tijdens het vragenuurtje door Bassie & Adriaan.
We hoopten dan dat je het douche-incident erin zou gooien; alleen al om hun over de rooie te krijgen

O'ja waarom is die Jensen uitzending nooit in de villa geweest??
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:33:41 #196
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59714075
quote:
Voor ons was ook wel duidelijk dat jij er veel aan had, dat liet je wel blijken met opmerkingen tijdens het post voorlezen. En die discussies, dat is echt het meest vermoeiend om naar te kijken als streamers, aan de andere kant zit je op het puntje van je stoel omdat je je zo ergert en je het zo oneens bent met hem domme gewauwel en telkens denkt, zeg nou dit of dat (Huub of Claire), hahaha.

Streamers denken het ook vaak nog beter te weten, hoe je een discussie moet voeren..
pi_59714086
een heleboel hadden toch wel snel door hoe het in mekaar zat,,maar er blijven zoveel hiaten ,misschien begrijp je het ooit ,als je alle beelden terug gezien hebt,ik bedoel,het gevoel van de streamers.
tijdens dgk en nu achteraf.
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:36:17 #198
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_59714126
quote:
ik had ook altijd voor mijn gevoel een enorme band met de meeste streamers,
voelde mij in ieder geval vaak gesterkt door jullie,
(Niet zo brief-schrijverig , maar wel intensief fok-posten)
Ik weet niet of dit meer mannelijke artiesten, BN-ers en S-bokjes intensief contact hebben met fans etc...
maar Frans Bauer 30 december 1973, heeft vanaf het begin dat hij zong contact gehad
en gehouden met zijn fans, ik zag laatst een stukje van All You Need is love terug,
daarin zei hij dat hij met velen contact onderhoudt, schrijft, 2 meisjes konden dit beamen.
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:37:05 #199
168813 Marieke_B
pi_59714144
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:32 schreef Desii het volgende:

[..]

idd... vraag me wel af waarom je op het laatst weinig deed tegen Brian en Amanda
Wij baalden als je weer eens uitgebreid antwoord ging geven, tijdens het vragenuurtje door Bassie & Adriaan.
We hoopten dan dat je het douche-incident erin zou gooien; alleen al om hun over de rooie te krijgen
O'ja waarom is die Jensen uitzending nooit in de villa geweest??
+1
JA!
Waarom ging je altijd zo uitgebreid in op die 'trap 'ns een open deur in' vragen van Brian?
Hij voelde zich altijd helemaal 'the man' als hij jou zo 'door de mand liet vallen'.
En wij moesten de voorbeschouwing en de nabeschouwing van die vragensessies ook nog door.
tjongejonge wat een drama's
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:37:30 #200
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59714155
quote:
Misschien heb ik te weinig credits gekregen op tv, maar hoe werd ik dan 13 keer popo koning? Als ik alleen maar zwart zou zijn afgeschilderd had ik die ook niet gewonnen denk ik.
Deze wil ik er dan wel even uitlichten:

Aangezien er geen liveuitzendingen waren bij dgk zoals bij BB was de affiniteit van de tv kijker niet bijster groot om te gaan smsen. De popo's kwamen dan ook vnl. van de streamers. Pas toen de einddatum bekend werd en er een enorme mediacampagne voor het smsen werd gevoerd zag je de verschuivingen. De gunfactor ging naar Brian, die zowel in de tv uitzendingen als in de geschreven pers, als mister goodgay werd neergezet en zelfs openlijk door JdM en Bridget als winnaar naar voren geschoven werd.

Je denken wat je hierboven doet is dus nergens op gebaseerd aangezien je geen uitzendingen hebt teruggekeken, en ook veel van die mediaberichten in de "buitenwereld" niet hebt gezien en/of gehoord.

Neemt niet weg dat je er vrede mee hebt en je daarvoor respect verdient. Menigeen zou daar anders mee omgaan.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')