abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juni 2008 @ 20:21:12 #1
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_59634485
Wegens hoge vermakelijkheidsfactor van de vorige twee edities, is hij er weer!

Wat is de bedoeling van dit topic? Wel, het concept is dat je een renner kiest waar nog niemand van gehoord heeft, en dat je die dan tijdens de Tour volgt in dit topic. Je kunt hier dus alles posten wat betrekking heeft op jouw adoptierenner.

Eerdere topics:
2007: 1 | 2 | 3
2006: 1 | 2

Wie gaan er zich helemaal kapotrijden in kansloze ontsnappingen? Welke onbekende renner verslaat alle favorieten in een massasprint? Wie mag de bidonnen voor de kopman gaan halen? Volg het hier!

Lijst met geclaimde renners:
Gitanki - Christopher Froome
Horloge - Juan José Oroz
Rucebo - Yuri Trofimov
jjdg - John-Lee Augustyn
Ofyles2 - Sven Krauss
borisz - Paolo Longo Borghini
jorryt - Iñaki Isasi
Mestras - Moisés Dueñas
Remzz - Grischa Niermann (als hij meedoet)
I.R.Baboon - Marco Velo
SaintOfKillers - Geoffroy Lequatre
ScottTracy - David Le Lay
TheArt - Peter Velits
jens007 - Enrico Franzoi
PhifeDawg - Oliver Zaugg
Sjiznit - Marco Marzano
HocBarr - Björn Schröder
Breach - Gianpaolo Cheula
thettes - Ronnie Scholz
_Ardjen_ - Trent Lowe
Doks - Amets Txurruka
Venga - Stéphane Augé
Mr_DG - Mickaël Delage
Hamilton - Matteo Carrara
Suijk - Josep Jufre
Gillingham - Alberto Fernández de la Puebla Ramos
Lucifer_Doosje - Angel Litu Gomez
Steven184 - Will Frischkorn
Blawh - Eduardo Gonzalo Ramirez
Roynaldinho - Daniele Righi
Dos37 - Matthieu Sprick
Falco - Dmitri Fofonov
Joeriii - Rubén Pérez Moreno
sportfreak - Volodymyr Hoestov
Art_Core - Martin Elmiger
Vork - Jesus Del Nero Montes
PoqueMahone - Ryder Hesjedal
Ericr - Romain Feillu
Madhouse11 - Amael Moinard
Barca - Niki Terpstra
Cootz - Danny Pate
icebliss - Nicolas Portal
L-eon - Leonardo Duque
Rellende_Rotscholier - Kanstantin Sivtsov
ElYefe - Gorka Verdugo
Reya - Francesco Chicchi
Happel - Adam Hansen
assie - Sylvester Szmyd
gitaarsnaar - Bernhard Eisel
franklop - Frederik Willems
MxM - Benoît Vaugrenard
oxylus11 - Herbert Dupont
joupee - Juan José Cobo Acebo
Paaskonijn - Anthony Ravard
Leatherface - Julian Dean
maril - Jérémy Roy
Ciolekfan - Aleksandr Kuschynski
-Vaduz- - Arnaud Gerard
methodmich - Rémi Pauriol
AirRaid - Martijn Maaskant
Saeramir - Markus Burghardt
lampre-fondital - Aurelien Passeron
HowardHughes - Samuel Dumoulin
Gluttony - Murillo Fischer
DutchSL - José Vicente García Acosta
El_Bassie - John Gadret
Irving - Manuel Quinziato
Da_Sandman - Yoann Le Boulanger
Yeahinho - Nicki Sørensen
Gurkmeister - Remy Di Gregorio
plurkie - Arnaud Coyot
Sporttv - David Arroyo
One_of_the_few - Johan Tschopp
latin_LiZzY - Matteo Bono
MarijeH - Dario Cioni
maniack28 - Mauro Facci
Lann555 - Ralf Grabsch
--quadraat-- - Martin Müller
Bartoli - Simon Gerrans
Sautor - Massimiliano Mori

[ Bericht 27% gewijzigd door Ambrosius op 06-07-2008 13:03:34 ]
pi_59634618
Zal ik er maar vroeg bij zijn om een renner uit de voorlopige selectie van Barloworld te kiezen: Christopher Froome
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  maandag 23 juni 2008 @ 20:34:13 #3
180385 Horloge
pi_59634849
Ik kies voor Juan José Oroz, zag dat hij bij Euskaltel erbij stond en ik had zoiets van: "wie?". Hij is al bijna 28, dus wellicht is hij niet zo onbekend, maargoed.
pi_59635237
Ik kies voor Yuri Trofimov. Talentje van Bouygues, maar toch nog onbekend genoeg denk ik zo .
  maandag 23 juni 2008 @ 21:04:35 #5
82458 jjdg
JanJaap de gekste
pi_59635666
Ik kies voor John-Lee Augustyn van Barloworld
quote:
I can not believe it, the dream has come true. I think its one of all cyclists biggest dream.

Well it has taken allot of hard work and suffer to get here but I know its going to be a hard 21 days of racing and will just have to put my mind to it.

Bron: johnleeaugustyn.com
Moet dus goed komen

[ Bericht 63% gewijzigd door jjdg op 23-06-2008 21:28:22 ]
  maandag 23 juni 2008 @ 21:15:00 #6
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_59635949
Sven Krauss, Gerolsteiner
pi_59636033
Waar zijn de selecties te bewonderen?
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 juni 2008 @ 21:20:37 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59636119
Paolo LONGO BORGHINI is voor mij
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_59636172
Ik ga voor Iñaki Isasi, die is niet zo heel erg onbekend, maar hij heeft zo'n leuke naam .
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_59636266
Moisés Dueñas neem ik!
pi_59636864
Ff kijken of Grischa Niermann weer mee doet
  maandag 23 juni 2008 @ 21:52:08 #12
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_59637076
Twee jaar geleden ging ik voor Christian Knees, ook wel 'De Knees', en dat beviel zo goed dat ik hem dit jaar wel weer wil steunen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 23 juni 2008 @ 22:07:47 #13
180385 Horloge
pi_59637465
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:17 schreef Thieske het volgende:
Waar zijn de selecties te bewonderen?
Onder andere: http://en.wikipedia.org/w(...)_2008_Tour_de_France

Maar er zijn er nog niet zoveel 'officieel' blijkbaar. En daarbij, Gerolsteiner, Silence-Lotto en CSC komen met renners die allemaal al in meer of mindere mate bekend zijn. Het zal dit jaar vooral moeten komen van Bouygues, Chipotle en Agritubel, want zelfs Euskaltel stuurt bijna alleen maar bekende renners.
pi_59637469
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Twee jaar geleden ging ik voor Christian Knees, ook wel 'De Knees', en dat beviel zo goed dat ik hem dit jaar wel weer wil steunen.
Die reed overigens een puik klassement (negende, voor Laurens ten Dam) in de ronde van Zwitserland
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_59637581
Hmm, ik had eerst een site waar alle ploegen en statestieken op stonden, hij zag er nog al afgezaagd uit, en in meerdere talen te bewonderen.. Weet iemand nog welke dat was?
pi_59637617
En ik kies trouwens voor Moisés Dueñas van Barloworld.
  maandag 23 juni 2008 @ 22:14:37 #17
180385 Horloge
pi_59637634
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:14 schreef L-eon het volgende:
En ik kies trouwens voor Moisés Dueñas van Barloworld.
Dan ben je te laat.
  maandag 23 juni 2008 @ 22:27:00 #18
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_59638012
Ik neem gewoon dezelfde van de vorige keer, Geoffroy Lequatre, als hij meerijdt: Het fascinerende Geoffroy Lequatre adoratietopic #1

Ik gebruik mijn renner van 2 jaar geleden als reserve, Cédric Coutouly, al lijkt die onwaarschijnlijker: Het heel erg kleine Cédric Coutouly topicje

In het extreme geval dat de 2 renners meerijden, dan neem ik ze gewoon allebei, lekker puh, ze zijn van mij . Mocht geen van beiden meedoen, dan heb ik een probleem .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_59638062
mag ik Andy Schleck zeggen
pi_59638108
Die is inderdaad nog heel erg onbekend, reed slechts eens naar een tweede plek tijdens een onbelangrijk rittenkoersje in Italië en voorin bij enkele nietszeggende semi klassiekers
pi_59638154
Selectie van de Rabobank is nog niet bekend of heeft iemand hem al gezien?
pi_59638158
dan ga ik voor die
pi_59638242
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:31 schreef Remzz het volgende:
Selectie van de Rabobank is nog niet bekend of heeft iemand hem al gezien?
Voorselectie, zonder Gesink :
Denis Menchov, Thomas Dekker, Oscar Freire, Joost Posthuma, Juan-Antonio Flecha, Sebastian Langeveld, Pieter Weening, Laurens ten Dam, Grischa Niermann, Bram de Groot, Bram Tankink, Mauricio Ardilla, Pedro Horrillo en Koos Moerenhout
pi_59638366
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:34 schreef Doks het volgende:

[..]

Voorselectie, zonder Gesink :
Denis Menchov, Thomas Dekker, Oscar Freire, Joost Posthuma, Juan-Antonio Flecha, Sebastian Langeveld, Pieter Weening, Laurens ten Dam, Grischa Niermann, Bram de Groot, Bram Tankink, Mauricio Ardilla, Pedro Horrillo en Koos Moerenhout
Ah okee
Al acht ik nu de kans dat Niermann mee gaat niet erg groot gezien de namen,
  maandag 23 juni 2008 @ 22:39:36 #25
67640 SaintOfKillers
pi_59638425
Als ik Cyclingstartlists moet geloven zijn Moinard, Pauriol, Marzano, Passeron, Le Lay en Delage ook nog kandidaten.

Waarschijnlijk allemaal niet onbekend bij de liefhebbers, maar betere opties dan de rest .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_59638658
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:20 schreef borisz het volgende:
Paolo LONGO BORGHINI is voor mij
Neeeee!! Ik had hem vorig jaar ook dus ik heb meer recht

Oke, dan pak ik David Le Lay wel. Niet zo'n mooie naam als Paolo Longo Borghini, maar ook niet verkeerd.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_59638759
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:31 schreef Doks het volgende:
dan ga ik voor die
Die post van Gitanki was redelijk cynisch. Kom op, Andy Schleck mag bij geen enkele Tour-volger onbekend zijn.
pi_59638925
Naja zeg. Ik mis het begin van het topic en John-Lee is al gekozen

Dan kies ik maar voor held Peter Velits.
pi_59640890
Enrico Franzoi, mits hij meedoet.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 00:08:34 #30
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_59641157
Oliver Zaugg, dat wordt een topper. Ik voel het nu al.

Wat een uitstraling
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
pi_59641373
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Sven Krauss, Gerolsteiner
Ach, opvoeden is afscheid nemen zoals het welbekende gezegde luid. Een nieuwe zoeken dan maar.
Aangezien Krauss deze tour zwaar gaat tegenvallen neem ik de welbekende Marco Marzano.

Marco's imponerende erelijst houdt op zodra hij prof werd bij Lampre. Na een veelbelovende start als amateur(winst in de baby Giro van 2002 en de overbekende rittenkoers Giro della Valle d'Aosta in 2003) is hij als prof dus ingezakt.

Maar wat niemand weet is dat Marco deze Tour van 2008 heeft uitgekozen om zijn kopman Cunego eens flink zijn achterwiel te laten zien!
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 00:53:24 #32
111382 Ofyles2
pi_59642145
Oh, dat wist ik niet.
pi_59644610
Ik ga voor Horloge - Juan José Oroz
Ben benieuwd hoe mijn geadopteerd rennertje het gaat doen
Haters gonna hate.
pi_59644708
Ik kies voor, een voor mij tenminste, een onbekende renner. Namelijk:

Björn Schröder.

Het lijkt net de naam van een kast van de Ikea, maar deze wielrenner zit bij Milram en is een Duitser.
pi_59644848
Gianpaolo Cheula, Barloworld is van Breach

[ Bericht 19% gewijzigd door Breach op 24-06-2008 10:20:36 ]
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59646756
Ronny Scholz!
pi_59646799
Txurruka mag zeker ook niet
pi_59647281
Trent Lowe voor mij aub
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:17:49 #39
180385 Horloge
pi_59648506
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ga voor Horloge - Juan José Oroz
???

@Doks: Txurruka lijkt mij wel mogelijk...zo bekend is hij nu ook weer niet. Ik denk dat iedereen zelf ongeveer wel kan inschatten wie wel of niet bekend is; Schleck past uiteraard niet in dit topic.
pi_59648660
Ja ik zit weer te violen, ff aanpassen
Haters gonna hate.
pi_59648670
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ga voor Juan José Oroz
Haters gonna hate.
pi_59648778
Is er al een voorlopige deelnemerslijst ? Of een lijst met ploegen die hun team al hebben doorgegeven ?
U MAD?
pi_59649065
Zoals het er nu naar uitziet doet mijn held van vorig jaar, Matthieu Ladagnous, om onbegrijpelijke redenen niet mee. Maar een opvolger was snel gevonden.
Stéphane Augé van Cofidis, vooral bekend van zijn kansloze ontsnappingen krijgt dit jaar mijn volledige support.
pi_59649117
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef jens007 het volgende:
Enrico Franzoi, mits hij meedoet.
De veldrijder ?
U MAD?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:05:23 #45
180385 Horloge
pi_59649580
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:25 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]
Dat kan dus niet, die heb ik al . Voor de duidelijkheid: op die lijst in de OP staat wie je niet meer kunt kiezen.
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:29 schreef de_boswachter het volgende:
Is er al een voorlopige deelnemerslijst ? Of een lijst met ploegen die hun team al hebben doorgegeven ?
Heb even gezocht, maar die wiki die ik eerder noemde is niet (meer) actueel, en andere sites kan ik niet vinden. Op sport.fok.nl staan wel de voorlopige selecties in nieuwsitems, maar dat is wel wat zoekwerk.
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:40 schreef Venga het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet doet mijn held van vorig jaar, Matthieu Ladagnous, om onbegrijpelijke redenen niet mee. Maar een opvolger was snel gevonden.
Stéphane Augé van Cofidis, vooral bekend van zijn kansloze ontsnappingen krijgt dit jaar mijn volledige support.
Wow, die kerel heeft al 100x meegezeten met ontsnappingen, ik dacht dat hij allang een Touretappe had gewonnen. Maar helemaal niks daarvan.

Ik wil trouwens ter adoptie aanbieden: Martin Müller, die voor Milram in de Tour zal uitkomen. Is al 34 en heeft in zijn carrière nauwelijks overwinningen behaald. Lijkt me een ideale renner om te adopteren.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:41:14 #46
111382 Ofyles2
pi_59650519
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:29 schreef de_boswachter het volgende:
Op de sites van de wielerploegen zelf kun je de namen vinden, evenals op wielersites.

Ik ben zelf ook druk bezig.
pi_59650593
Indien hij meegaat met Slipstream ga ik voor Steven Cozza

Als 1e reserve Jesus Del Nero
Als 2e reserve Denis Flahaut
als 3e reserve Tyler Farrar
als 4e reserve Aurélien Passeron

Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:45:52 #48
67089 Gillingham
The horror...
pi_59650654
Wat wordt het dit jaar, de rode lantaarn of het rode rugnummer? Vorig jaar zat ik dicht bij de rode lantaarn, dit jaar hoop ik hoop ik het een of het andere helemaal te bereiken.

Aangezien mijn adoptierenner van vorig jaar, Stéphane Augé, al weggekaapt is ben ik dit jaar gedwongen om een andere (nog oudere) ouwe rot te kiezen. Mijn adoptierenner van dit jaar is bij deze: Félix Rafael Cárdenas Ravalo. Wat een heerlijke naam.
What's it going to be then, eh?
pi_59650684
En een foto van de held:

pi_59650793
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:45 schreef Gillingham het volgende:
Wat wordt het dit jaar, de rode lantaarn of het rode rugnummer? Vorig jaar zat ik dicht bij de rode lantaarn, dit jaar hoop ik hoop ik het een of het andere helemaal te bereiken.

Aangezien mijn adoptierenner van vorig jaar, Stéphane Augé, al weggekaapt is ben ik dit jaar gedwongen om een andere (nog oudere) ouwe rot te kiezen. Mijn adoptierenner van dit jaar is bij deze: Félix Rafael Cárdenas Ravalo. Wat een heerlijke naam.
Felix Cardenas als onbekende renner Die man van 35 won al etappes in de Tour en de Vueta, won het bergklassement in de Vuelta en die ga jij bestempelen als onbekend voor het grote publiek
pi_59652236
Txurruka?
pi_59652269
never mind, hij staat er al bij;)
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:00:39 #53
67089 Gillingham
The horror...
pi_59652576
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:50 schreef TheArt het volgende:

[..]

Felix Cardenas als onbekende renner Die man van 35 won al etappes in de Tour en de Vueta, won het bergklassement in de Vuelta en die ga jij bestempelen als onbekend voor het grote publiek
Waar heb ik het woord onbekend laten vallen?
Los van het feit dat ik toch denk dat een procent of 80 van de kijkers van de aanstaande tour deze renner niet kennen denk ik dat hij niks gaat presteren. Hij werd zelfs 16e in de afgelopen Giro, maar juist daarom verwacht ik dat hij in de aanstaande Tour de France niks klaar gaat spelen. Augé is ook totaal geen onbekende renner, vooral niet wat betreft de Tour de France , maar dat maakt hem niet ongeschikt als adoptierenner.

Ik lees nu dat er inderdaad onbekend in de topictitel staat, vorig jaar was dit niet het geval. Ik ga wel naar een ander op zoek.
pi_59652790
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:00 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Waar heb ik het woord onbekend laten vallen?
Los van het feit dat ik toch denk dat een procent of 80 van de kijkers van de aanstaande tour deze renner niet kennen denk ik dat hij niks gaat presteren. Hij werd zelfs 16e in de afgelopen Giro, maar juist daarom verwacht ik dat hij in de aanstaande Tour de France niks klaar gaat spelen. Augé is ook totaal geen onbekende renner, vooral niet wat betreft de Tour de France , maar dat maakt hem niet ongeschikt als adoptierenner.

Ik lees nu dat er inderdaad onbekend in de topictitel staat, vorig jaar was dit niet het geval. Ik ga wel naar een ander op zoek.
Jij hebt het niet laten vallen, maar daar draait het topic nota bene om Kijk voor sommigen hier, waaronder mezelf, is niemand onbekend in dit Tourpeloton, maar dan kan het nog wel onbekend zijn voor het grote publiek (lees: alleen de Tourvolgers).
pi_59653446
Dat is ook het probleem bij het uitzoeken van een geschikte adoptierenner.
In de Tour rijden er geen slechte renners, wat wil zeggen dat de meesten toch wel bekend zijn.

Hetzelfde geld voor Auge, zeker niet onbekend voor mij, maar als je de startlijst overloopt voldoen er weinig aan dat criteria. Auge staat iig garant voor de nodige aanvalslust
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:43:47 #56
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_59653619
Als David de la Fuente mag kies ik die, maar dat zal wel niet mogen. Anders kies ik Martin Velits
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_59653663
Carrara
pi_59653685
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:37 schreef Venga het volgende:
Dat is ook het probleem bij het uitzoeken van een geschikte adoptierenner.
In de Tour rijden er geen slechte renners, wat wil zeggen dat de meesten toch wel bekend zijn.

Hetzelfde geld voor Auge, zeker niet onbekend voor mij, maar als je de startlijst overloopt voldoen er weinig aan dat criteria. Auge staat iig garant voor de nodige aanvalslust
Ik heb ook maar voor Peter Velits gekozen. Nota bene de wereldkampioen bij de beloften, maar de mensen die alleen de Tour volgen, zullen echt nog nooit van hem gehoord hebben. Lastig om in te schatten ja.
pi_59653716
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:43 schreef Mr_DG het volgende:
Als David de la Fuente mag kies ik die, maar dat zal wel niet mogen. Anders kies ik Martin Velits
Martin start niet.
pi_59653785
Josep Jufre natuurlijk.

Hup Josep!

Edit: Een plaatje om hem te herkennen als hij vooraan komt te rijden:

[ Bericht 71% gewijzigd door Suijk op 25-06-2008 08:12:35 ]
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:03:33 #61
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_59654115
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:48 schreef TheArt het volgende:

[..]

Martin start niet.
Kut, en is Mickaël Delage van FDJ al genoemd??
Zoniet dan wordt hij mijn adoptierenner (tenzij David de la Fuente mag)
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:04:36 #62
67089 Gillingham
The horror...
pi_59655525
Mijn uiteindelijke keuze is gevallen op Alberto Fernández de la Puebla Ramos.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 18:42:56 #63
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59657236
Angel Litu Gomez

Dank u
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 19:24:13 #64
111382 Ofyles2
pi_59658033
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:04 schreef Gillingham het volgende:
Mijn uiteindelijke keuze is gevallen op Alberto Fernández de la Puebla Ramos.
Gelukkig heb ik de traditie verlaten om in een deelnamelijst de Spanjaarden te voorzien van een vaderlijke en een moederlijke achternaam. Anders zouden de verhoudingen in mijn Excel-bestand behoorlijk zoek zijn.
pi_59658134
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:43 schreef Steven184 het volgende:
Indien hij meegaat met Slipstream ga ik voor Steven Cozza

Als 1e reserve Jesus Del Nero
Als 2e reserve Denis Flahaut
als 3e reserve Tyler Farrar
als 4e reserve Aurélien Passeron

Naamgenoot Cozza gaat niet mee naar de Tour en als vervanger ga ik dan maar voor Will Frischkorn.

Redactie Sport dinsdag 24 juni 2008 @ 21:08:45 #66
109131 crew  sportfreak
pi_59660592
Is Volodymyr Hoestov (CSC) onbekend genoeg?

Zo ja, dan is hij van mij.
pi_59661088
Vorig jaar vloog mijn renner eruit in de 1e etappe, ik neem hem dus nog maar een keer als hij meedoet.

Eduardo Gonzalo Ramirez | Agritubel
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:42:16 #68
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_59661651
Mickaël Delage van FDJ wordt het.
pi_59662077
Ik wil graag Daniele Righi van Lampre -Fondital adopteren.

Al is het nog even afwachten of hij bij de selectie zit, de laatste 2 keer in ieder geval wel dus ik heb er vertrouwen in!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:13:45 #70
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_59662667
Mark Cavendish. Of anders Riccardo Riccò.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2008 @ 22:19:12 #71
109131 crew  sportfreak
pi_59662844
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:13 schreef Barca het volgende:
Mark Cavendish. Of anders Riccardo Riccò.
quote:
Adopteer hier een onbekende Tour-renner: de 2008 editie!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:24:14 #72
67174 Dos37
Come on Twente
pi_59663001
ik neem Matthieu Sprick weer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 24 juni 2008 @ 23:15:28 #73
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_59664362

Dmitri Fofonov, hij is Kazach! De voorgaande edities had ik ook een Kazach onder mijn hoede, namelijk Maxim Iglinsky. Deze rijdt echter bij Astana .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_59667589
Rubén Pérez Moreno, Euskaltel

Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:01:23 #75
180385 Horloge
pi_59675770
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:08 schreef sportfreak het volgende:
Is Volodymyr Hoestov (CSC) onbekend genoeg?

Zo ja, dan is hij van mij.
Ik zeg hij is te bekend...maar ik weet niet hoe dat zit bij het grote publiek natuurlijk. Hij heeft niet zoveel gewonnen, maar ik neem aan dat iedereen die wel eens wielrennen volgt, hem kent.
pi_59675879
edit:

Helaas ik bedank me net en ik ga toch voor een fransman. Gavazzi leek me toch iets te getalenteerd en heeft geen support van mij meer nodig.
Dit jaar zal het Pierre Rolland worden van Crédit Agricole die hier traint voor zijn tourdebuut:

Wikipedia heeft de volgende summiere beschrijving van Pierre zoals zijn trouwste supporters hem mogen noemen:
Pierre Rolland (10 oktober 1986) is een Frans wielrenner. Hij werd in 2006 profrenner bij Crédit Agricole. Sindsdien heeft hij drie overwinningen geboekt in kleine wedstrijden. Ook werd hij knap 2e in in de 4e etappe van de Dauphiné Libéré van 2008, op een vrij geaccidenteerd parcours.

[ Bericht 52% gewijzigd door oxylus11 op 25-06-2008 14:24:14 ]
pi_59675890
Ik kies dit jaar voor voor Martin Elmiger, de sympathieke zwitser die niet vaak wint, maar als hij wint is het wel een koers met een mooie naam - zoals de Stausee-Rundfahrt Klingnau (2000), de Grosser Preis des Kantons Aargau (2003) en de Grand Prix d'Isbergues (2007). Verder was Martin natuurlijk Zwitsers kampioen. Hij rijdt voor Ag2r.
"That rug really tied the room together".
pi_59675937
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:01 schreef Horloge het volgende:

[..]

Ik zeg hij is te bekend...maar ik weet niet hoe dat zit bij het grote publiek natuurlijk. Hij heeft niet zoveel gewonnen, maar ik neem aan dat iedereen die wel eens wielrennen volgt, hem kent.
Ik vind Fofonov en Ruben Perez bekender dan Hoestov
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59675970
quote:

[..]

Ik vind dat Gustov wel mag hoor. Als je daaraan al twijfelt dan mogen De la Fuente, Jufre Pou en Fofonov ook niet...
pi_59676080
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:08 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik vind Fofonov en Ruben Perez bekender dan Hoestov
Hij heet dan ook Gustov, maar dat terzijde
pi_59676088
quote:

[..]

Ben je niet in verwarring met Gusev van Astana.
Als Gustov al niet mag .... dan blijft er wel heel weinig over.
pi_59676111
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:06 schreef oxylus11 het volgende:
Francesco Gavazzi moet hem worden. Info over Francesco is nogal summier op wikipedia. Behalve dat hij geboren in is Morbegno op 1 augustus 1984 en winnaar van het italiaans kampioenschap bij de belodten geweest is in 2006.

Hier tijdens een van zijn vele overwinningen. Let vooral ook op de dames op de voorgrond welke niet zijn bodyguards zijn ondanks het zwart. Blijkbaar hadden ze wel een kledingsponsor maar geen schoenensponsor.
[ afbeelding ]
Een typisch italiaanse kop:
[ afbeelding ]
Die onderste foto is Fabio Baldato
pi_59676139
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:13 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hehe, die ken ik wel van naam. Maar mijn opmerking verandert er niet door. Vind hem minder bekend dan bepaalde andere renners.. Wat mij betreft dus gewoon OK.
pi_59676440
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:13 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hoestov, Hustov is ook prima hoor.
quote:
edit:

Helaas ik bedank me net en ik ga toch voor een fransman. Gavazzi leek me toch iets te getalenteerd en heeft geen support van mij meer nodig.
Dit jaar zal het Pierre Rolland worden van Crédit Agricole die hier traint voor zijn tourdebuut:
[ afbeelding ]

Leuke foto van Chavanel
pi_59677080
quote:
edit:

[ afbeelding ]

Wikipedia heeft de volgende summiere beschrijving van Pierre zoals zijn trouwste supporters hem mogen noemen:
Pierre Rolland (10 oktober 1986) is een Frans wielrenner. Hij werd in 2006 profrenner bij Crédit Agricole. Sindsdien heeft hij drie overwinningen geboekt in kleine wedstrijden. Ook werd hij knap 2e in in de 4e etappe van de Dauphiné Libéré van 2008, op een vrij geaccidenteerd parcours.

Rolland is getalenteerder dan Gavazzi. Daarnaast start Rolland zeker niet en heb je een foto van Chavanel te pakken
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:57:33 #86
180385 Horloge
pi_59677265
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:14 schreef Venga het volgende:

[..]

Ben je niet in verwarring met Gusev van Astana.
Als Gustov al niet mag .... dan blijft er wel heel weinig over.
Dank u, ik haalde die twee inderdaad door elkaar.
  woensdag 25 juni 2008 @ 15:12:39 #87
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59677585
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:28 schreef Steven184 het volgende:
Naamgenoot Cozza gaat niet mee naar de Tour en als vervanger ga ik dan maar voor Will Frischkorn.
In dat geval ga ik voor de nummer 1 op jouw reservelijst: Jesus Del Nero Montes van Saunier Duval.
pi_59678929
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 15:12 schreef Vork het volgende:

[..]

In dat geval ga ik voor de nummer 1 op jouw reservelijst: Jesus Del Nero Montes van Saunier Duval.
De spaanse kasseienkoning!
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:08:04 #89
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_59679043
al een tijdje het professionele wielrennen niet al te best gevolgd hebbende kies ik voor Ryder Hesjedal

Indien deze meneer (goed mtb-er zag ik) te bekend is zal ik mij opnieuw in de deelnemerslijst storten op zoek naar een alternatief
De Narcis van Gabon
pi_59679057
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:03 schreef thettes het volgende:

[..]

De spaanse kasseienkoning!
en Flecha is de Spaanse Kasseienkeizer.
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:28:06 #91
40566 Ericr
Livewrong
pi_59679683
Romain Feillu, ok niet mega onbekend maar rijdend voor Agritubel behoor je toch tot de ware outsiders in de Tour.
pi_59679852
Tip voor de mensen die nog iemand zoeken. Als Anthony Ravard start bij Agritubel, en die kans acht ik zeker aanwezig, zou ik voor hem gaan. Leuk rennertje, pas 24, en kan ook nog aardig aankomen (en dan bedoel ik niet qua gewicht voor de leken, maar aan de streep )
pi_59679869
Grischa Niermann doet dus niet mee , ik zoek nog ff verder
pi_59680046
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 15:12 schreef Vork het volgende:

[..]

Jesus is een held! Ik steun jou dus ook
  woensdag 25 juni 2008 @ 17:02:55 #95
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59680605
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:41 schreef Steven184 het volgende:

Jesus is een held! Ik steun jou dus ook
Mooizo.
De tour is natuurlijk wel wat anders dan een Ronde van Vlaanderen en zulks, maar ik verwacht nog wel een stuntje van deze renner op z'n eerste Tour de France .
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:42:05 #96
30220 Barca
pi_59682701
Mijn keuze voor Cavendish en/of Riccò is (nog) niet verwerkt.

Als het niet wordt geaccepteerd kies is voor Luca Barla (Milram), Nicolas Crosbie en Yevgeny Sokolov (beiden Bouygues telecom).
pi_59683070
Ik heb Amael Moinard vastgelegd, hij heeft beloofd om op Quatorze Juiliet te gaan knallen.

Zijn adoptievader hoopt dat hij de 14e gaat halen...
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_59683529
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:42 schreef Barca het volgende:

Als het niet wordt geaccepteerd kies is voor Luca Barla (Milram), Nicolas Crosbie en Yevgeny Sokolov (beiden Bouygues telecom).
Cavendish en Ricco zullen niet worden geaccepteerd Als die twee onbekend zijn dan is het wielrennen afgegleden naar een sport van het niveau kleiduifschieten. Kies maar welke van de 3 het wordt.
pi_59683632
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:42 schreef Barca het volgende:

De eerste twee zijn te bekend
Plus dat de andere drie niet eens meedoen..
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:38:25 #100
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_59684029
Ik vind Fofonov (mijn eigen keuze dus) wel kantje boord, omdat hij redelijk goed koerst (vorig jaar 26e). Aan de andere kant heeft hij ook niet heel veel gewonnen. Mocht er onverhoopt een onbekendere Kazak meedoen, dan adopteer ik die, maar dat zal wel niet.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_59684151
Ik denk dat ik een beetje laat ben hiermee, maar ik zal vandaag of morgen ook eens iemand uitzoeken... de echte nono's zijn al geclaimd natuurlijk..
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:50:50 #102
30220 Barca
pi_59684382
Hm ... dat wordt lastig. Robert Hunter? Mag die wel?

Laat maar!!
Ik kies voor Niki Terpstra. Die gaat zeker mee. Zou anders Martijn Maaskant kiezen. Als die meegaat.
pi_59684420
Wat denk je zelf?

Edit: ja, deze post was voor jouw edit

[ Bericht 82% gewijzigd door Gitanki op 25-06-2008 19:59:44 ]
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:55:55 #104
30220 Barca
pi_59684555
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:51 schreef Gitanki het volgende:
Wat denk je zelf?
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:50 schreef Barca het volgende:

Laat maar!!
Ik kies voor Niki Terpstra. Die gaat zeker mee. Zou anders Martijn Maaskant kiezen. Als die meegaat.
  woensdag 25 juni 2008 @ 20:01:13 #105
67640 SaintOfKillers
pi_59684708
Danny Pate is nog beschikbaar.
pi_59684922
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Danny Pate is nog beschikbaar.
Nu niet meer. Ik neem Danny Pate dus
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:23:20 #107
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59692807
Ik wacht nog wel met een renner tot er meer bekend is over alle teams. Tot nu toe zijn alle renners die ik voor ogen had al gekozen door anderen...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:26:42 #108
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_59692883
Ik adopteer Nicolas Portal. Weet nog niet of 'ie meedoet, maar na twee jaar support hoop ik dat de leiding van Caisse d'Epargne rekening houdt met de trouwe fan(s).
Tranquillo
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:51:14 #109
111382 Ofyles2
pi_59693485
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:26 schreef icebliss het volgende:
Ik adopteer Nicolas Portal. Weet nog niet of 'ie meedoet, maar na twee jaar support hoop ik dat de leiding van Caisse d'Epargne rekening houdt met de trouwe fan(s).
Hij boekt in ieder geval progressie: in 2006 werd hij 100e en het jaar daarop steeg hij 43 plaatsen.
pi_59693699
Dan ga ik voor Laurens ten Dam, om toch binnen de Raboploeg te blijven
  donderdag 26 juni 2008 @ 00:20:51 #111
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_59694221
Milram heeft Knees als tweede kopman opgesteld, dus dat geeft a) aan dat ik het 2 jaar geleden goed had gezien en b) dat ik maar een ander moet kiezen. Doe dan maar Velo. Die is dan wel niet zo onbekend, maar ik ben er vrij zeker van dat ie zelf niets gaat presteren. En hij zat vroeger bij Pantani in de ploeg, als ik het goed heb.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_59698101
Ik ben erg blij dat de renner die ik twee jaar geleden heb geadopteert weer fietst, al zal hij niet in de Tour starten: Sebastien Joly is naar het zich laat aanzien helemaal hersteld van teelbalkanker en maakt dit seizoen weer deel uit van de FDJ ploeg!

"That rug really tied the room together".
pi_59700182
Leonardo Duque van Cofidis is voor mij .
  donderdag 26 juni 2008 @ 11:21:11 #114
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59700280
Die had je net optijd ge-edit.
pi_59700342
Ssssssssst.
  Moderator donderdag 26 juni 2008 @ 12:24:12 #116
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_59701968
Kanstantin Siutsou van Team Columbia, of is die te bekend?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_59705960
De echte onbekende ben ik helaas al te laat voor.. Gorka Verdugo Marcotegui van Euskaltel onbekend genoeg? Dan mag je die wat mij betreft er bij zetten
pi_59706022
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 12:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kanstantin Siutsou van Team Columbia, of is die te bekend?
Mja, die was kopman in de voorbije Giro, toch wel behoorlijk bekend... (niet dat ie iets heeft gepreseerd, maar toch..)
  Moderator donderdag 26 juni 2008 @ 14:44:41 #119
pi_59706184
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:26 schreef icebliss het volgende:
http://www.wielrensite.nl/nieuws/8125

Hij doet dus mee.

@ Cootz, hij is voor mij in ieder geval niet echt bekend.
  donderdag 26 juni 2008 @ 14:56:08 #120
66825 Reya
Fier Wallon
pi_59706509
Ik adopteer Francesco Chicchi, mits onbekend genoeg.
  donderdag 26 juni 2008 @ 18:52:15 #121
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59711719
Ik adopteer Adam Hansen van Garmin - Chipotle. Australisch tijdritkampioen.
Elite
Tegen TTIP
pi_59712022
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 18:52 schreef Happel het volgende:
Ik adopteer Adam Hansen van Garmin - Chipotle. Australisch tijdritkampioen.
Adam Hansen is van Team Columbia.
  donderdag 26 juni 2008 @ 19:07:34 #123
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59712086
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 19:05 schreef TheArt het volgende:

[..]

Adam Hansen is van Team Columbia.
Zo onbekend is hij dus.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:06:20 #124
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_59713391
Keuze wordt alweer lastig....

Kanstantsin Siutsou (als ie mee gaat doen)

Sylvester Szmyd dan maar
Lampre
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
  Moderator donderdag 26 juni 2008 @ 20:10:01 #125
pi_59713494
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:06 schreef assie het volgende:

Team Colombia
a) Hij doet mee.
b) Ik heb hem al.
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:10:47 #126
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_59713514
Ik zag het... (te laat)
heb het gewijzigd
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:14:20 #127
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_59713586
ik neem dan Bernhard Eisel van Team Columbia.

Weet niet of die binnen de criteria van onbekende renner valt, maar ik ken hem iig nie
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_59713627
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

http://www.wielrensite.nl/nieuws/8125

Hij doet dus mee.

@ Cootz, hij is voor mij in ieder geval niet echt bekend.
Ach, dat is meestal. Als je wielrennen een beetje volgt ken je vrijwel elke renner in de Tour. Het is iig geen topper (No offense voor je adoptierenner uiteraard) en voor de meeste vrij onbekend.

Ik heb in ieder geval een goed telefoontje gehad van Marco, hij zegt dat hij goed in vorm is en dat hij degene is die top10 staat in Parijs en niet Cunego. Bemoedigende woorden dus.
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:23:05 #129
30220 Barca
pi_59713802

Hij werd geboren op 18 mei 1984 (is dus net 24 jaar) te Beverwijk. Groeide op in Krommenie (ja, de hometown van Najib Amhali).

Vandaag stond er een interview met hem in Spits? Metro? DAG? De Pers? (Ik weet het niet meer.) met een vooruitblik op het NK van a.s. zondag én de Tour.

Niki is genomineerd voor de olympische spelen (ploegenachtervolging).

Hij gaf aan dat hij met Petacchi minder voor eigen kansen zou kunnen rijden. Voor Zabel behoeft hij dus niet echt te knechten. Voor degenen die het nog niet wisten: Niki Terpstra rijdt bij de Milram-ploeg.

In de voorjaarsklassiekers reed hij behoorlijk:
4e Drie daagse van de Panne
14e Ronde van Vlaanderen
pi_59714553
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:14 schreef gitaarsnaar het volgende:

Weet niet of die binnen de criteria van onbekende renner valt, maar ik ken hem iig nie
Eisel is te bekend als het aan mij ligt. Maar goed, ik kan het niet goed inschatten omdat ik iedereen ken. De topicstarter moet zelf maar beslissen.
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:57:06 #131
30220 Barca
pi_59714719
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:14 schreef gitaarsnaar het volgende:

Net zo bekend als Cavendish. Eisel sprint al enkele jaren goed in de tour. Maar van mij mag je hem adopteren hoor!
  donderdag 26 juni 2008 @ 21:04:04 #132
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_59714909
Over een halve week zijn er weer heel wat ploegen bekend met vast ook een pak onbekende tourrenners. Wanhoop dus niet >
  donderdag 26 juni 2008 @ 21:24:15 #133
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_59715547
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:51 schreef TheArt het volgende:

[..]

Eisel is te bekend als het aan mij ligt. Maar goed, ik kan het niet goed inschatten omdat ik iedereen ken. De topicstarter moet zelf maar beslissen.
dan kies ik wel een andere
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  Moderator vrijdag 27 juni 2008 @ 09:43:21 #134
pi_59724628
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:16 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ach, dat is meestal. Als je wielrennen een beetje volgt ken je vrijwel elke renner in de Tour. Het is iig geen topper (No offense voor je adoptierenner uiteraard) en voor de meeste vrij onbekend.

Ik heb in ieder geval een goed telefoontje gehad van Marco, hij zegt dat hij goed in vorm is en dat hij degene is die top10 staat in Parijs en niet Cunego. Bemoedigende woorden dus.
Ik volg wielrennen wel hoor. Ik kijk sowieso alle 3 de grote rondes en de meeste klassiekers. De meeste renners ken ik wel. Maar hij komt me niet echt bekend voor. Ja, ik heb hem wel eens zien fietsen, maar verder ken ik hem niet.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:46:27 #135
194695 franklop
Fran knock
pi_59726140
Kanstantsin SIUTSOU van Team Columbia !!

Potentiele tour-winnaar
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator vrijdag 27 juni 2008 @ 10:49:52 #136
pi_59726225
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:46 schreef franklop het volgende:
Kanstantsin SIUTSOU van Team Columbia !!

Potentiele tour-winnaar
Jij bent de derde die hem wil en dus te laat.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:55:11 #137
194695 franklop
Fran knock
pi_59726370
ja zag het:P Ik kies dan voor Kevin van Impe van Quick Step (allicht bekend bij ons omdat we teveel naar de Belg kijken, maar over het algemeen toch niet>?

(anders Martin MÜLLER van Milram)

Heb overigens het liefst Frederik Willems van Liquigas, en wel om deze opmerking:
quote:
Willems: "Ik ben de enige kopman"
Zondag rijden zeven enkelingen mee, tegen machtsblokken als Topsport-Vlaanderen (22 renners), Silence-Lotto (21) en Quick-Step (11). Frederik Willems (Liquigas) is één van hen.

"Het staat vast dat ik de enige kopman ben", zegt hij in Het Nieuwsblad.

[ Bericht 33% gewijzigd door franklop op 27-06-2008 11:11:17 ]
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:21:37 #138
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_59727141
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef Cootz het volgende:

[..]

Mja, die was kopman in de voorbije Giro, toch wel behoorlijk bekend... (niet dat ie iets heeft gepreseerd, maar toch..)
Wel WK geweest bij de beloften enkele jaren terug Voor Thomas Dekker. Maar hij is wel onbekend genoeg volgens mij.
pi_59728345
Ik adopteer Cyril Dessel van Ag2r Prévoyance
Deze voor zeker niet onbekende franse Renner won in 2006 nog een mooie Tour etappe.
Werd als super talent gezien in Frankrijk maar heeft dat niet helemaal waar kunnen maken.
Maar het is zeker geen slechte renner, in tegendeel.!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:24:19 #140
194695 franklop
Fran knock
pi_59728769
Is Dessel niet te bekend?
pi_59728827
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:24 schreef franklop het volgende:
Is Dessel niet te bekend?
Ik weet het niet, zou zo maar kunnen. Mocht iedereen hem te bekent vinden dan ga ik voor een andere Fransoos. Benoît Vaugrenard
Ex frans kampioen tijdrijden.!
pi_59729600
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:50 schreef TheArt het volgende:

[..]

Rolland is getalenteerder dan Gavazzi. Daarnaast start Rolland zeker niet en heb je een foto van Chavanel te pakken
Pfffff gaat lekker dit jaar, waar staan de startlijsten dan?
pi_59729682
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 09:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik volg wielrennen wel hoor. Ik kijk sowieso alle 3 de grote rondes en de meeste klassiekers. De meeste renners ken ik wel. Maar hij komt me niet echt bekend voor. Ja, ik heb hem wel eens zien fietsen, maar verder ken ik hem niet.
Daarom, is geen topper en vrij onbekend

TRouwens net een smsje gehad dat hij bij verkenning van een alpenetappe Cunego's band had lekgestoken. Ploegleiding was woedend maar Cunego heeft een flinke mentale klap gehad. Gaat goedkomen dus!
pi_59729726
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:07 schreef MxM het volgende:
Ik adopteer Cyril Dessel van Ag2r Prévoyance
Deze voor zeker niet onbekende franse Renner won in 2006 nog een mooie Tour etappe.
Werd als super talent gezien in Frankrijk maar heeft dat niet helemaal waar kunnen maken.
Maar het is zeker geen slechte renner, in tegendeel.![ afbeelding ]
Had toen toch ook top 10 gereden dat jaar?
pi_59729736
Nou, tot nu toe weinig geluk met mijn selecties. Dan ga ik maar voor Hubert Dupont . Geen idee wat hij kan, maar ik weet alleen dat hij bij Ag2R rijdt

[ Bericht 18% gewijzigd door oxylus11 op 27-06-2008 15:11:46 ]
pi_59729803
Kanstantsin Siutsou van Team Columbia.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  Moderator vrijdag 27 juni 2008 @ 13:13:36 #147
pi_59730038
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Kanstantsin Siutsou van Team Columbia.
Gefeliciteerd, je bent de 4e die hem wil.
pi_59730179
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:56 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Pfffff gaat lekker dit jaar, waar staan de startlijsten dan?
Op zoveel sites. O.a.:
http://www.wielerland.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2268&Ite%20mid=232
http://www.wvcycling.com/bericht/1541
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:22:36 #149
124802 joupee
dat spreek je uit als zjoepee
pi_59730278
Is Juan Jose Cobo Acebo onbekend genoeg om te mogen adopteren?
Deze renner van Saunier Duval zal gaan schitteren in het gebergte

[ Bericht 1% gewijzigd door joupee op 27-06-2008 13:31:53 ]
pi_59730391
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, je bent de 4e die hem wil.
Hmm ik had ff snel in de lijst in de OP gekeken maar zag hem niet staan
pi_59730422
Dan pakken we Sylvester Szmyd. Want die staat ook nog niet in de OP.
pi_59730434
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:06 schreef assie het volgende:

Sylvester Szmyd dan maar
Lampre
wheheh precies dezelfde keuzes als mij
pi_59730481
Vooruit dan maar Roman Kreuziger - Liquigas, niemand die deze 23 jarige Tsjech tot nu toe heeft gekozen.
pi_59730504
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:00 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Had toen toch ook top 10 gereden dat jaar?
Top 10, gele trui. Lijkt me niet echt onbekend.
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:22 schreef joupee het volgende:
Is Juan Jose Cobo Acebo onbekend genoeg om te mogen adopteren?
Deze renner van Saunier Duval zal gaan schitteren in het gebergte
Heeft toch al Ronde van Baskenland gewonnen. Maar keek eens verder bij Saunier, zitten toch onbekendere renners tussen die nog niet gekozen zijn, zoals Passeron bijv.
pi_59730535
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Vooruit dan maar Roman Kreuziger - Liquigas, niemand die deze 23 jarige Tsjech tot nu toe heeft gekozen.
Je pakt er 3 achter elkaar doe toch aardig wat hebben gedaan in het verleden. Kreuziger wint vorige week nog Ronde van Zwitserland. Maar ik moet stoppen met zeuren blijkbaar.

Dus ik houd me mond verder.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:37:15 #156
124802 joupee
dat spreek je uit als zjoepee
pi_59730608
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:33 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Heeft toch al Ronde van Baskenland gewonnen. Maar keek eens verder bij Saunier, zitten toch onbekendere renners tussen die nog niet gekozen zijn, zoals Passeron bijv.
Maar ik zocht juist naar die renner die bij de meeste mensen niet bekend zou zijn, maar stiekem wel zou kunnen schitteren Zelfde geldt voor romain feillu, die stiekem nog een spurt gaat winnen
pi_59731882
He jongens, ik wil bij nader inzien toch Sioutsou...
pi_59732060
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:34 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Je pakt er 3 achter elkaar doe toch aardig wat hebben gedaan in het verleden. Kreuziger wint vorige week nog Ronde van Zwitserland. Maar ik moet stoppen met zeuren blijkbaar.

Dus ik houd me mond verder.
Achja maar iedereen die tot nu toe niet echt iets hebben gepresteerd zijn al gekozen
  vrijdag 27 juni 2008 @ 14:51:59 #159
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59732295
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Achja maar iedereen die tot nu toe niet echt iets hebben gepresteerd zijn al gekozen
Valt wel mee, ze zijn er nog wel die een relatief kleine erelijst hebben of als nobody al jaren meekoersen. Ik zie bijvoorbeeld dat John Gadret van Ag2r, Herve Duclos-Lassalle van Cofidis en Vincenzo Nibali van Liquigas zonder adoptieouders aan de start dreigen te verschijnen. Met de kanttekening dat ik misschien niet goed heb opgelet en de bovengenoemde renners stekem toch erg goed en bekend zijn.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 14:57:58 #160
194695 franklop
Fran knock
pi_59732420
Nibali stond toch top 10 giro dit jaar?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:01:25 #161
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59732481
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:57 schreef franklop het volgende:
Nibali stond toch top 10 giro dit jaar?
11de zo te zien. Misschien had ik de Giro wat beter moeten volgen.
pi_59732525
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:51 schreef Vork het volgende:

[..]

Valt wel mee, ze zijn er nog wel die een relatief kleine erelijst hebben of als nobody al jaren meekoersen. Ik zie bijvoorbeeld dat John Gadret van Ag2r, Herve Duclos-Lassalle van Cofidis en Vincenzo Nibali van Liquigas zonder adoptieouders aan de start dreigen te verschijnen. Met de kanttekening dat ik misschien niet goed heb opgelet en de bovengenoemde renners stekem toch erg goed en bekend zijn.
Maar die hebben geen leuke namen
Nouja Nibali miss nog wel
pi_59732673
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:41 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

GOUBERT Stéphane
DUPONT Hubert
MONDORY Lloyd
RIBLON Christophe
PICHOT Alexandre
SPRICK Matthieu
DUCLOS-LASSALLE Hervé
BONNET William
PAURIOL Rémi
LE MEVEL Christophe
PASSERON Aurelien
LANCASTER Brett
MÜLLER Martin
LE LAY David
VOGONDY Nicolas

Ik zeg niet dat ze allemaal superonbekend zijn en ook is niet van allemaal zeker of ze van start gaan, maar is in elk geval beter dan renners die al serieuze dingen hebben laten zien.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:26:49 #164
194695 franklop
Fran knock
pi_59733002
Muller is mijn 2e reserve! Achter Frederik Willems en Kevin van impe
pi_59733278
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:12 schreef Steven184 het volgende:

[..]

GOUBERT Stéphane
DUPONT Hubert
MONDORY Lloyd
RIBLON Christophe
PICHOT Alexandre
SPRICK Matthieu
DUCLOS-LASSALLE Hervé
BONNET William
PAURIOL Rémi
LE MEVEL Christophe
PASSERON Aurelien
LANCASTER Brett
MÜLLER Martin
LE LAY David
VOGONDY Nicolas

Ik zeg niet dat ze allemaal superonbekend zijn en ook is niet van allemaal zeker of ze van start gaan, maar is in elk geval beter dan renners die al serieuze dingen hebben laten zien.
Ook even wachten op de definitieve selectie van Agritubel, want de kans dat daar nog een paar voor het grote publiek onbekende renners bijzitten, is dik aanwezig.

De kans is groot dat één van die renners Anthony Ravard gaat zijn en hierbij nogmaals een advies om hem te nemen
pi_59733321
Ik kies Anthony Ravard denk ik.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:54:05 #167
180385 Horloge
pi_59733695
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ligt nu defintief vast dan.

Ik heb nu alles wat ik kon vinden doorgegeven (kan de OP zelf niet meer bewerken). Ben ik je vergeten, post jouw renner dan gewoon nog eens. Verzoekje aan jullie om duidelijk neer te zetten welke renner het echt wordt, met 20 suggesties en 23 reserves na elkaar kan ik niks (ik heb het niet over iemand in het bijzonder).
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:55:18 #168
194695 franklop
Fran knock
pi_59733725
Goed, mijn eerste keus is Frederik Willems.

Mocht die te bekend zijn; Kevin van Impe
pi_59733831
Geen echt heel onbekende, maar:

Julian Dean.

Volgens Hushovd de beste sprintloods ter wereld.
  Moderator vrijdag 27 juni 2008 @ 16:01:09 #170
pi_59733854
En volgens de meeste kenners een brokkenpiloot.
pi_59733875
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En volgens de meeste kenners een brokkenpiloot.
Maar dat maakt 'em wel rock & roll.

Zo'n stuk ongeleid projectiel uit Nieuw-Zeeland. Great.
pi_59734396
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:38 schreef Paaskonijn het volgende:
  vrijdag 27 juni 2008 @ 17:59:54 #173
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59736018
Nogmaals dan: ADAM HANSEN van Team Columbia .

[ Bericht 2% gewijzigd door Happel op 28-06-2008 14:10:43 ]
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 27 juni 2008 @ 19:48:21 #174
127004 maril
Smeetsfan
pi_59738352
Amaël Moinard van Cofidis is deze al benoemd dan adopteer ik hem.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_59738448
Helaas:

Madhouse11 - Amael Moinard
  vrijdag 27 juni 2008 @ 20:08:44 #176
127004 maril
Smeetsfan
pi_59738855
Jérémy Roy deze dan?van La Française des Jeux
Wat is het toch ook een ding hè.

[ Bericht 31% gewijzigd door maril op 28-06-2008 12:41:04 ]
  zaterdag 28 juni 2008 @ 12:06:55 #177
211106 Ciolekfan
Olympische fan
pi_59750261
Aleksandr Kuschynski hopelijk mag ik hem nemen.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 12:13:25 #178
67089 Gillingham
The horror...
pi_59750387
Ik geloof dat Horloge om dikgedrukt vroeg voor de duidelijkheid.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 20:53:36 #179
30919 mitt
Michael Corleone
pi_59760380
Geen KJELL
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_59761202
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:25 schreef Mestras het volgende:
Moisés Dueñas neem ik!
De held, rijdt constant tussen plek 160 en 180, het liefst op plek 174.
That's all folks!
pi_59761429
Lloyd Mondory voor mij (als dat kan), die gaat vast mee bij AG2R.

Ik volg Moises ook Mestras, omdat ik die als eerdere adoptie-papa niet in de steek kan laten.
That's all folks!
pi_59774777
Volgens mij kan hij nog: Rémi Pauriol van Crédit Agricole.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 juni 2008 @ 17:44:02 #183
211106 Ciolekfan
Olympische fan
pi_59774976
Kuschinsky mmooi 2 op het Wit-Russisch kampioenschap. De held
pi_59775746
Kreeg net weer dagelijkse berichtje van Marco. Hij is hier een rookgordijn voor Cunego aan het opzetten. Hij laat hem denken dat hij "gewoon" zal knechten.

Intussen is hij de zwaktes van Cunego aan het uitbuiten. Na deze foto doet hij was "weight gain pillen" in het drankje van de vriendin van Cunego! Hierdoor zal hij haar een lelijk wijf vinden en dus mentale problemen hebben tijdens de Tour.
Een briljant plan al zeg ik het zelf.
pi_59775917
Go, go!
  zondag 29 juni 2008 @ 20:06:54 #186
194695 franklop
Fran knock
pi_59777572
In de massasprint van het Belgisch Kampioenschap is mijn adoptierenner Frederik Willems verdienstelijk 29e geworden. In de sprint versloeg hij onder andere sprintkanon Tom Steels, die al menig Tour de France etappe naar zijn hand heeft kunnen zetten.

Frederik Willems in de aanval
  maandag 30 juni 2008 @ 00:02:01 #187
67640 SaintOfKillers
pi_59784137
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:21 schreef Horloge het volgende:
SaintOfKillers - Geoffroy Lequatre en/of Cédric Coutouly
Geen Coutouly, dus het wordt Le4.
pi_59784217
quote:
Op zondag 29 juni 2008 18:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Go, go!
[ afbeelding ]
En ja hoor, zal je het altijd zien. Selecteren ze Bichot i.p.v. Ravard, terwijl die laatste dit seizoen een stuk beter voor de dag is gekomen tot nu toe

Moet je toch een nieuwe kiezen. Sorry
pi_59784394
ik adopteer dan Martijn Maaskant

[ Bericht 9% gewijzigd door AirRaid op 30-06-2008 14:44:34 ]
  maandag 30 juni 2008 @ 00:29:42 #190
127004 maril
Smeetsfan
pi_59784635
Ik heb begrepen dat je de naam van de wielrenner die je adopteerd dikgedrukt moet zetten.
bv Jéméry Roy

[ Bericht 16% gewijzigd door maril op 30-06-2008 08:32:17 ]
pi_59793900
Is Christophe Riblon (AG2r) nog vrij? Zo ja, dan wil ik hem graag adopteren.
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_59798648
Doen er zoveel onbekende mee
pi_59807918
Franzoi -> Christophe Le Mevel
pi_59808929
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Lloyd Mondory voor mij (als dat kan), die gaat vast mee bij AG2R.

Ik volg Moises ook Mestras, omdat ik die als eerdere adoptie-papa niet in de steek kan laten.
Ik ga voor Arnaud Gerard (FDJ), nu Mondory niet meegaat.
That's all folks!
pi_59810459
Ik adopteer graag Yoann Le Boulanger als die onbekend genoeg is voor hier.

Hij gaat op zeker een overgangsrit pakken.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:31:23 #196
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_59819009
ik wil ook iemand adopteren maar wordt volgens mij nog een hele zoektocht..
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:34:17 #197
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_59819087
-delete-

[ Bericht 86% gewijzigd door Saeramir op 01-07-2008 15:39:22 ]
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:43:25 #198
194695 franklop
Fran knock
pi_59819294
Die is toch wel vrij bekend moet ik zeggen..maar goed dat heb ik met meer renners
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:53:39 #199
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_59819531
vindt de rest dat ook? dan kies ik een ander..

3/4 jaar geleden kende ik ELKE renner in het peloton.. toen ben ik door omstandigheden de Tour en het wielrennen in het algemeen veel minder gaan volgen.. dus ik weet ook niet meer goed wie bekend is en wie niet..
wel jammer hoor. vond het erg leuk om veel te weten..
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:55:17 #200
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_59819570
is Danny Pate een onbekendere renner?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:01:46 #201
194695 franklop
Fran knock
pi_59819692
Die naam klinkt mij wel bekend maar is iig een stuk minder bekend. Mark cavendish daarentegen heeft dit jaar 2 Giro ritten gewonnen, won de scheldeprijs, won vorig jaar al etappes in Catalonie en Eneco Tour en is niet te vergeten 2 voudig wereldkampioen op de Madison (baan)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 juli 2008 @ 15:02:56 #202
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59819724
Pate ken ik niet zo.
Cavendish is wel bekend
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:40:09 #203
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_59820632
thnx! ben benieuwd wat 'mijn' renner allemaal gaat doen!

dinsdag 1 juli 2008 @ 15:54:15 #204
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59820990
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:40 schreef Saeramir het volgende:
thnx! ben benieuwd wat 'mijn' renner allemaal gaat doen!

[ afbeelding ]
Ik denk dat Cootz ook benieuwd is wat 'zijn' renner, die er exact zo uit ziet, gaat doen.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 16:03:18 #205
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_59821215
shit!!! toch niet goed gekeken

verdomme! nou maar weer doorzoeken dan..... grrr
pi_59821276
hmm wat een leuk initiatief ik ga ook is zoeken of er nog ergens op de lijst een onbekende renner bij staat

als passeron ( saunier duval) nog vrij is wil ik die wel claimen
  dinsdag 1 juli 2008 @ 16:12:11 #207
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_59821417
Markus Burghardt

[ Bericht 20% gewijzigd door Saeramir op 03-07-2008 07:04:23 ]
pi_59821510
Ik heb ff gekeken en hij is als het goed is vrij dus bij deze adopteer / claim ik

Aurelien passeron ( saunier duval)
  dinsdag 1 juli 2008 @ 19:30:00 #209
220262 HowardHughes
Never make a decision, ...
pi_59825177
Er vanuit gaande dat de OP continu wordt bijgewerkt: Ik claim Adam Hansen. (ik ken hem iig niet).

Nou, dat kan dus niet. Ik claim Samuel Dumoulin, maar dat staat een paar posts onder deze ook.

[ Bericht 36% gewijzigd door HowardHughes op 03-07-2008 12:55:26 ]
I'm not a paranoid deranged millionaire. Damnit, I'm a billionaire.
Howard Hughes Medical Institute
Howard R. Hughes College of Engineering
The Howard Hughes Corporation
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:56:21 #210
194695 franklop
Fran knock
pi_59827179
Adam Hansen is al aantal keer geclaimd geloof ik
  woensdag 2 juli 2008 @ 06:46:37 #211
220262 HowardHughes
pi_59833445
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:56 schreef franklop het volgende:
Adam Hansen is al aantal keer geclaimd geloof ik
Dan heb ik een groot, heel groot probleem.
  woensdag 2 juli 2008 @ 06:51:21 #212
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_59833455
Sebas Langeveld!
pi_59840001
Als ie meedoet wil ik graag, net als vorig jaar, Bert Grabsch onder mijn moedervleugels verwelkomen.

pi_59841130
:-(

Bert Grabsch doet niet mee, volgens zijn eigen website mag hij in juli zijn geluk gaan beproeven in de wereldveroemde Österreich-Rundfahrt. Geen Tour voor onze sympatieke tijdrijder dit jaar!

Daarom zal ik samen met Lann555 Ralf Grabsch adopteren, dan blijft het toch een beetje in de familie.
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:54:40 #215
220262 HowardHughes
pi_59863633
Ik adopteer Samuel Dumoulin van cofidis.
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:55:17 #216
120136 Gluttony
there is no spoon
pi_59865259
Murilo Fischer van Liquigas.
I want to have a real life...but I don't know where to download it.
pi_59866456
Niet echt onbekend, maar onbekender dan menig ander adoptiekind dus ik adopteer hem gewoon al had hij zowat mijn vader kunnen wezen.

De 35-jarige Bask uit Donostia (San Sebastián), de man die zijn hele profcarriere die al bijna een anderhalf decenium duurt bij dezelfde ploeg rijdt. De man die in 1997 bovenop de Alto del Naranco bij Oviedo een prachtige Vuelta etappe solo won door supervedetten als Mariano Piccoli, Bruno Thibaut, Martin Hvastija en Danny Nelissen te verslaan. De man die in 2000 de nationale feestdag voor de Fransen verpestte door Froggies als Nicolas Jalabert, Pascal Hervé en Stéphane Heulot te vernederen. De man die in het schitterende Avila in 2002 een prachtige solo van 50km uit zijn krachtige lijf schudde. De Goliath die verslagen werd door een Spaanse David in Franse dienst in 2004. De man die duizenden kilometers kopwerk verrichte voor enkele van de grootste renners uit de moderne tijd. De held der helden, de laatste der Mohikanen (nee, niet Marokkanen).

Ik heb het natuurlijk over:

José Vicente García Acosta
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:15:44 #218
220262 HowardHughes
pi_59867417
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:37 schreef DutchSL het volgende:
Niet echt onbekend, maar onbekender dan menig ander adoptiekind dus ik adopteer hem gewoon al had hij zowat mijn vader kunnen wezen.

Ik heb het natuurlijk over:

[ afbeelding ]

José Vicente García Acosta
Inderdaad niet onbekend, maar aangezien hij toch niet zal winnen maar wel degelijk een puike renners verdient hij wel wat extra steun en aandacht.
Mooie keuze man.
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:22:06 #219
194695 franklop
Fran knock
pi_59867574
Dat is toch de 'anti-klimmer' waar Ducrot en Dijkstra het altijd over hebben?
  donderdag 3 juli 2008 @ 18:13:34 #220
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_59871251
Als de OP bijgewerkt kan worden, zoek ik nog wat onbekende renners op die nog niet geclaimd zijn.
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:42:39 #221
180385 Horloge
pi_59872869
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:13 schreef Falco het volgende:
Als de OP bijgewerkt kan worden, zoek ik nog wat onbekende renners op die nog niet geclaimd zijn.
Zojuist doorgegeven.

Volgens mij is die Müller van Milram nog altijd niet geclaimd in ieder geval.

@TJDoornbos: Sorry, maar Langeveld vind ik toch echt te bekend. Misschien niet internationaal, maar in Nederland kent zo'n beetje iedereen hem wel.
@--quadraat--: Het is niet de opzet dat twee mensen één renner gaan volgen . Wil je een andere kiezen?
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:22:09 #222
220262 HowardHughes
pi_59873747
Kunnen we het systeem wel zo maken dat ik volgend jaar weer Dumoulin kan claimen, voordat iemand anders het doet?

Deze held wil ik helemaal niet kwijt, ik heb er nu al vertrouwen in.
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:54:40 #223
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_59874477
Felix Rafael Cardenas Ravalo als die nog vrij is dan maar!
pi_59874549
John Gadret, niet superonbekend, maar onbekend genoeg als ik de andere namen zie.
  donderdag 3 juli 2008 @ 21:57:21 #225
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_59875957
Ik ga nu de startlijst af, momentje ...
pi_59876007
Ik wil ook . Wie zijn er nog te kiezen?
  donderdag 3 juli 2008 @ 22:13:49 #227
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_59876341
Het blijft een hoog 'losse pols'-gehalte hebben, maar goed...

Silence-Lotto:
Wim Vansevenant (potentieel rode lantaarndrager en dat is ook zijn bekendste verdienste tot nu toe!)

Team CSC:
Nicki Sorensen

Caisse d'Epargne:
David Arroyo
Luis Leon Sanchez

Liquigas:
Manuel Quinziato (mooie naam!)

Lampre:
Massimiliano Mori
Paolo Tiralongo

Credit Agricole:
Jimmy Engoulvement (ook een mooie naam!)
Simon Gerrans
Mark Renshaw

Quick Step:
Jurgen van de Walle

Ag2r:
Christophe Riblon
Stephane Goubert

Agritubel:
Freddy Bichot
David Lelay

Bouygues Telecom:
Johan Tschopp (hop hop hop )

Team Milram:
Brett Daniel Lancaster
Martin Müller (Oer- en oerDuits!)

Française des Jeux:
Remy di Gregorio
Lilian Jegou
Yoann le Boulanger (ook al zo'n hipperd)

Genoeg keus dus nog

Edit: de nieuw geclaimden zijn doorgestreept

[ Bericht 3% gewijzigd door Falco op 04-07-2008 19:10:46 ]
pi_59876488
Manuel Quinziato ! Hij is ruig.
pi_59876518
Johan de Bakker!

FDJ voor de win!

Yoann le Boulanger

Le Boulanger is prof sinds 2000. In 2007 kwam hij in de Ronde van Italië als eerste boven op de top van de Agnelpas waarmee hij de Cima Coppi won, een prijs die wordt uitgereikt aan de renner die als eerste de top van het dak van de Giro bereikt. In het eindklassement van de Giro bezette hij een dertigste plek, nadat hij een jaar eerder als 119e was geëindigd.

In 2008 zal Le Boulanger voor Française des Jeux rijden.

.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_59877038
Ik dacht aan Manuel Quinziato, maar bij het zoeken naar plaatjes/info zag ik al meteen dat ie een eigen website heeft, en zo'n kapsoneslijer ga ik niet adopteren!

Nicki Sörensen van Team CSC heeft dat tenminste niet en wordt dan ook mijn grote held! Deze 33-jarige Deen is al sinds 1999 prof, maar heeft volgens mij nog niet veel gewonnen . Dit jaar komt daar verandering in! Na winst in de achttiende etappe in de Vuelta van 2005, komt er dit jaar een Tour-etappezege bij voor de Deens kampioen bij de elite van 2008!

[ Bericht 3% gewijzigd door Yeahinho op 03-07-2008 22:58:11 ]
pi_59877302
Ik ga voor Remy di Gregorio. Ik stond vorig jaar op een colletje nabij Marseille naast een deel van zijn fanclub. Getooid met veel spandoeken en wielershirts wisten ze de aandacht op zich te vestigen. Ik vond het wel sympathieke lui. Saillant detail was dat Remy al lang en breed thuis was. Uitgevallen in de eerste tourweek na een valpartij (geloof ik?). Ik denk dat de beste man het deze tour beter gaat doen. Hij schijnt wel aardig bergop te kunnen.
Take a drive today
pi_59886204
deze was volgens mij nog niet bezet: Arnaud Coyot dus die ga ik dan maar eens proberen te volgenen deze tour
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:10:11 #233
194695 franklop
Fran knock
pi_59890468
Frederik Willems van Liquigas start zijn tweede Tour als helper. Maar hij hoopt ook zijn eigen kans te kunnen gaan. "De conditie om te stunten is er."
Frederik Willems (28) kent zijn taak voor de eerste dagen van de Tour. (Photonews) "In de eerste week moet ik werken voor Filippo Pozzato. Hij is onze afwerker nu Daniele Bennati er niet bij is", vertelt Willems.

"In de eerste etappe moeten we meteen goed opletten. Dat is altijd een nerveuze bedoening en met het slechte weer wordt het nog erger."
"En plots werpen zich 50 renners op als kandidaat voor de eerste gele trui", zegt Willems.
"Na de eerste week mag ik mijn kans gaan tijdens de overgangsritten. De conditie om te stunten is er alvast."

"Hopelijk met meer geluk dan vorig jaar", vertelt Willems, die in de Tour van 2007 ongelukkig tegen een loslopende hond reed.

---

Mijn held gaat er voor !
pi_59890578
Ik kies David Arroyo
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:51:13 #235
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_59891653
Johan Tschopp, opdat je zo leuk met zijn naam kan spelen.
Vorig jaar 93e. Op naar nummer 92.

[ Bericht 24% gewijzigd door One_of_the_few op 04-07-2008 15:56:23 ]
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:06:00 #236
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59892068
Aangezien de meeste er al uit zijn, adopteer ik niemand officieel maar ga ik wel PoqueMahone steunen!
Ryder Hesjedal heeft mijn aandacht deze keer!
-
pi_59892202
Chris Froome op zich ook een renner met een naam waar je leuk mee kunt spelen, zoals mijn ex-adoptierenner Tschopp.

Chris Froome zal als eerste Keniaan meedoen aan de Tour de France.
Wel een Keniaan van het minder donkere soort:

Chris gaat sowieso voor de witte trui in de eerste tourweek, gezien zijn tijdrijderscapaciteiten (tweede op het wereldkampioenschap Elite B, achter de welbekende topper Hai Jun Ma, die we niet aantreffen op de startlijsten van de Tour, dus extra kansen voor Froome).

Zijn ambities voor de rest van de tour zijn niet hoog, hij wil het vooral vanuit de underdogpositie aanvangen.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:32:03 #238
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_59892772
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Aangezien de meeste er al uit zijn, adopteer ik niemand officieel maar ga ik wel PoqueMahone steunen!
Ryder Hesjedal heeft mijn aandacht deze keer!
He,wat leuk

nou hier is tie dan:

en dat we hem maar vaak zo mogen zien in de tour:

In het wiel van Cadel Evans omhoog
De Narcis van Gabon
pi_59892874
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:32 schreef PogueMahone het volgende:

[ afbeelding ]

Op z'n mountainbike?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:45:56 #240
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_59893041
Dat zou helemaal tof zijn
De Narcis van Gabon
pi_59893223
Matteo Bono

Tourwinnaar 2008, let op mijn woorden.

[ Bericht 28% gewijzigd door latin_LiZzY op 04-07-2008 17:11:43 ]
Ik ben hier niet om vrienden te maken
pi_59904620
Ik adopteer Dario Cioni. Hij fietst voor Silence-Lotto.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_59904944
Voordat de tour vanmiddag van start gaat een kleine intro van mijn toprenner Gorka Verdugo!
Verdugo zag op 4 november 1978 het levenslicht in Etxarri Aranatz te Spanje. Een echte Bask dus, die al zijn hele loopbaan bij Euskaltel-Euskadi rondrijdt. Hij heeft al twee tourdeelnames op zijn naam staan en werd hier in 2006 75e en vorig jaar 48e. Er zit dit dus een stijgende lijn in. Bergop kan hij leuk meekomen, gezien zijn 7e plaats dit jaar in Parijs Nice. Dat is ook meteen zijn beste resultaat in een noemenswaardige ronde. Gorka Verdugo wacht nog steeds op zijn eerste zege. Deze ronde zal hij waarschijnlijk voornamelijk knecht zijn van mannen als Zubeldia, Samuel Sanchez en Astarloza. Maar misschien wanneer hij in een ontsnapping mee mag die licht bergop eindigt dat Verdugo dan weleens zijn 1e zege in de tour van 2008 kan gaan behalen. Ik zet mijn geld op etappe 14 voor deze man, houdt hem zaterdag 19 juli in de gaten
  zaterdag 5 juli 2008 @ 10:28:40 #244
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_59905042
Ja kut, werk die OP eens fatsoenlijk bij Ik miste het streepje op deze renner en daarom had ik hem al geclaimed maar hij was al geclaimed... boeoeohohoohoheeeeeeeeeeeee......
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:15 schreef lampre-fondital het volgende:
Ik heb ff gekeken en hij is als het goed is vrij dus bij deze adopteer / claim ik

Aurelien passeron ( saunier duval)

Mauro Facci, dan maar... ook nog jong, pas 26 En hij heeft van Impe uit de Tour gehouden... klasbak dus
quote:
01.07.2008 - 22:59
Kevin Van Impe gaat toch niet met Quick-Step naar de Tour de France. Dinsdag besloot de leiding van de Belgische formatie Van Impe alsnog te vervangen door Mauro Facci. "Dit is een technische beslissing", aldus ploegleider Wilfried Peeters. "Facci is erg goed bezig de laatste tijd. Dat is jammer voor Kevin, maar het seizoen is nog lang."

[ Bericht 46% gewijzigd door maniack28 op 05-07-2008 10:41:20 ]
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 11:16:14 #245
127004 maril
Smeetsfan
pi_59905563
Houdt hem in de gaten rugnummer 168
  zaterdag 5 juli 2008 @ 11:18:28 #246
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_59905601
Goed, bij deze claim in dan mijn geliefde Ralf Grabsch. Na het succes van vorig jaar zijn de verwachtingen hoog gespannen. Ik zie hem zeker als een outsider voor een top 70 plaats
I hate it here
pi_59905613
Oké Martin Mueller is my man. Oerduitse degelijkheid, net als zijn collega Ralf Grabsch. Zelfs zijn hoofd straalt één en al degelijkheid uit. ;-)

Later in deze Tour zal ik jullie alle ins en outs over Martin vertellen, maar ik heb alvast goed nieuws voor alle vrijgezelle dames: Martin in nog beschikbaar!!
pi_59908180
Ik pak Trent Lowe als die niet al bezet is

komt van MTB, eerste tour deelnae, kan goed klimmen
pi_59908515
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:10 schreef Bartoli het volgende:
Ik pak Trent Lowe als die niet al bezet is

komt van MTB, eerste tour deelnae, kan goed klimmen
Trent Lowe is lekker al van mij
pi_59908656
dan is Simon Gerrans van mij afgaande op de nog overgebleven renners in Falco zijn lijst
pi_59909512
Mag ik nog snel nr 76 Massimiliano Mori alleen vanwege de mooie naam al adopteren?
pi_59909870
Niemand had Herve Duclos Lasalle?

Tenzij ik er overheen kijk is dat overigens maar goed ook
pi_59909892
Anthony Ravard, en hoe doet 'ie het?
Ik heb hem nog niet gezien
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:25:30 #254
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_59909994
Lequatre heeft drie tussensprints gewonnen, Augé ook wat puntjes gepakt
De Narcis van Gabon
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:51:24 #255
194695 franklop
Fran knock
pi_59910366
Willems houdt zich koest voor de echte finale
pi_59910474
Gianpaolo Cheula is al beulswerk aan het verrichten om Solers tijdverlies zo veel mogelijk te beperken.
pi_59910720
Samen met Cheula reed Froome een kleine koppeltijdrit om Soler terug te brengen.
Ze waren er bijna, tot Soler knullig de bocht miste en ze weer opnieuw konden beginnen.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 17:34:24 #258
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59911069
Jesus eindigde vandaag op een zeer verdienstelijke doch anonieme 138 plek.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 17:38:09 #259
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_59911135
Tschopp tsjop tsjop... alweer een winnaar....

133 en heeft toch echte namen achter zich gelaten.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_59911152
Mijn "Cente " heeft weer mooi werk afgeleverd voor zijn winnende kopman
pi_59911243
Waar zien jullie de gehele lijst?
pi_59911264
Verdugo wordt 48e, heeft Zubeldia keurig binnen geloodst, hoewel de 47e plek voor een klassementsrenner niet bijster goed is.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 17:47:04 #263
194695 franklop
Fran knock
pi_59911296
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:44 schreef Paaskonijn het volgende:
http://www.letour.fr/2008/TDF/LIVE/fr/100/classement/index.html

Frederik Willems 144e, vond het leuker om met wat landgenoten te kletsen en is dus met een groepje belgen binnen gekomen
pi_59911323
Een prachtresultaat voor Marco Marzano, 161e! Het geel kan hem niet meer ontgaan in Parijs. Met zon topprestatie kan je niet ontkennen dat je een kandidaat eindoverwinnaar bent.

Hij heeft aangegeven dat hij de etappe van morgen weer met rood heeft omcirkeld. Dus als hij het net zo goed doet als vandaag kan zijn tour niet meer stuk.
pi_59911339
Mijn Anthony Ravard staat niet in de lijst
pi_59911347
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:44 schreef Paaskonijn het volgende:
http://www.letour.fr/2008/TDF/LIVE/us/100/classement/index.html

Mijn held Righi is rustig begonnen en kwam vandaag als 111e over de streep.
pi_59911553
Mijn adoptie renner is 124ste geworden. Maarja Parijs is nog ver.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_59911573
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 16:27 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hij heeft geen eens meegedaan?
pi_59912608
Cheula is 175ste geworden op 4'04", nadat hij kilometers lang beulswerk verrichtte om Mauricio Soler terug te brengen, hetgeen niet lukte. Soler eindige op 3'04" van ritwinnaar Alejandro Valverde.
pi_59912822
Breach, bij Cheula moet je een afstreeplijstje tussen de 170 en 180 maken. Heb ik vorig jaar gedaan, toen ik hem adopteerde. Reken er maar op dat hij alle plekken afgaat!

Arnaud Gerard, m'n adoptiekind, eindigde gelijk op een toppositie, 94e! Hij blijkt al eremetaal op zak te hebben bij de Espoirs in 2002. (met onze Veelers op plek 4 destijds) Hij weet dus wat winnen is en gaat nog veel laten zien deze ronde.

That's all folks!
pi_59912993
Aroyo 135 e Mooi Gedaan
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:44:22 #272
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_59913298
Een 44e plaats voor Ryder, mooi voorin het peleton

En beste Canadees
De Narcis van Gabon
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:54:25 #273
180385 Horloge
pi_59913482
Kan iemand de lijst updaten (even doorgeven in feedback topic), want ik ben het overzicht volledig kwijt (+ik heb geen tijd).

Mijn man Oroz is in ieder geval samen met onze eigen Koos, Piepoli en Arrieta over de streep gekomen. Niet slecht voor de eerste etappe, toch?
  Moderator zaterdag 5 juli 2008 @ 20:07:40 #274
pi_59913658
Siutsou 28e
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:23:45 #275
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59913916
En een keurige 164e plaats voor Angel Gomez. Die 2 minuten achterstand op Valverde moeten overbrugbaar zijn
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:29:12 #276
127004 maril
Smeetsfan
pi_59913999
mmmm 162e hij gaat voor de rode lantaarn. My Jérémy Roy
pi_59914374
Mag ik misschien een nieuwe kiezen?
pi_59914464
151e .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_59915524
75e.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 22:24:24 #280
40566 Ericr
Livewrong
pi_59915949
84ste maar wel een gewaagde poging om weg te komen in de laatste kilometers, Romain krijgt nog wel meer kansen.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 22:28:05 #281
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_59916035
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 22:24 schreef Ericr het volgende:
84ste maar wel een gewaagde poging om weg te komen in de laatste kilometers, Romain krijgt nog wel meer kansen.
Op Valverde stond geen maat, om maar een cliche te gebruiken.
And that is the news.''
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:02:52 #282
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59916705
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:32 schreef PogueMahone het volgende:

[..]

He,wat leuk

nou hier is tie dan:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De vorige keer had ik random een naam geprikt die mij als eerste aansprak. Nu weer.
Ryder is een prachtige naam voor een renner.
En hij reed naar een prima plek vandaag!
RYDER!! .
-
pi_59916767
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:05:34 #284
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59916768
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:44 schreef PogueMahone het volgende:
Een 44e plaats voor Ryder, mooi voorin het peleton

En beste Canadees
Ja! Hij reed prima.
Ik zat ook helemaal . te kijken. .
-
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:35:39 #285
66825 Reya
Fier Wallon
pi_59917401
Mijn adoptierenner Francesco Chicchi heeft bijzonder verdienstelijk gepresteerd vandaag; hij liet maar liefst acht renners achter zich, waaronder erkende berggeiten als Magnus Backstedt en Wim Vansevenant. Hij eindigde daarmee op een 171ste plaats.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:37:41 #286
66825 Reya
Fier Wallon
pi_59917457
Check trouwens ook zijn persoonlijke website, die al 10082 bezoekers heeft mogen verwelkomen.
  zondag 6 juli 2008 @ 00:02:16 #287
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59917947
+1 .
-
pi_59919606
mijn adoptierenner verloor 18 seconden en had een stekkie rond de 60e plek
pi_59919672
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn renner is namelijk geen eens gestart?
  zondag 6 juli 2008 @ 03:51:10 #290
30220 Barca
pi_59920444
Niki Terpstra was na het NK boos op winnaar Lars Boom. Hij vond dat Boom niet op zo'n overtuigende wijze had hoeven winnen. Boom en Terpstra waren in de achtervolging geweest op Moerenhout. Boom liet Terpstra het meeste werk doen want Moerenhout was de kopman van de A-ploeg van Rabobank, en Boom is een renner van Rabobank continental. Zeg maar de B-ploeg. In beide (Moerenhout en Boom) gevallen worden de renners betaald door de boerenleenbank. Logisch dat Boom pas naar Moerenhout mocht rijden als duidelijk zou zijn dat Terpstra een overwinning van de Rabo-ploeg niet in gevaar zou kunnen brengen.

Dit is iets dat de jonge (24) renner van Milram zou moeten begrijpen. De uitspraak "Ik had hem een oplawaai willen geven!" is een emotionele reactie. Gevoelsmatig wel te begrijpen maar ik zou de uitvoering van zo'n actie NA de koers niet toejuichen. Niki had zijn krachten beter moeten gebruiken. Hij is een aanvaller, een raspaardje. Drukt zijn neus steeds aan het venster. Wat rustiger koersen kan wel eens meer succes opleveren. Als je een tegenstander toch een oplawaai wilt geven doe dat dan tijdens de koers. Endan wel zo dat hij in dehekken beland.

De resultaten van Niki in de tour:
1e etappe = 77e op 0.39
  zondag 6 juli 2008 @ 10:15:32 #291
220262 HowardHughes
pi_59921441
Dumoulin komt als 164 over de streep, op 2.00 minuten.

Allez Dumoulin
pi_59922160
Hubert Dupont laat zeker 30 wannabe wielrenners zijn hielen zien. Een keurige 154ste plaats. Uiteraard bestond de etappe vn vandaag alleen uit een beetje losrijden, want Herbert wacht tot de bergen voordat hij overschakeld op de hoge versnelling. Met zijn slechts 59 kg en 1.74 nehoort hij op dat terrein tot de absolute topfavorieten.
pi_59922469
Is het al te laat om er één te adopteren?
  zondag 6 juli 2008 @ 12:04:16 #294
220262 HowardHughes
pi_59922748
quote:
Op zondag 6 juli 2008 11:47 schreef Phrits het volgende:
Is het al te laat om er één te adopteren?
Nee hoor, dat lijkt mij geen probleem. Het is wel leuk om een adoptierenner in de gaten te houden.

Er stond in dit topic toch nog een lijstje met ongekozen renners?
pi_59922793
Martijn Maaskant kwam als nummer 89 over de finish op iets meer als 1 minuut
  zondag 6 juli 2008 @ 13:02:39 #296
180385 Horloge
pi_59923675
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Felix Rafael Cardenas Ravalo als die nog vrij is dan maar!
Daar hadden we het al eerder over gehad, te bekend.

OP wordt geüpdate denk ik.
Hopelijk heb ik alles goed overgenomen. Ik had het idee dat Grabsch al geclaimd was, maar ik kwam hem niet tegen in de OP. Heb ook geen tijd om het door te zoeken, dus als hij al (eerder) van iemand was, geef het even door.

@Paaskonijn: no problem.
pi_59925126
Dan kies ik nu Paolo TIRALONGO. Of is die niet onbekend?
  zondag 6 juli 2008 @ 14:52:41 #298
17328 methodmich
Nummer 10
pi_59925839
Mijn renner Rémi Pauriol eindigde op 1 minuut 12 op de 107e plek. Zat in een mooie groep met o.a. Ralf Grabsch, Sebastian Langeveld, Geoffroy Lequatre en Danny Pate. Gewoon ruim voor bergkoning Soler geëindigd!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59928719
Mijn Duque is gewoon 10e geworden!
pi_59928729
Na een mooie 35e plaats gisteren, is Yuri Trofimov vandaag zelfs 6e geworden !
pi_59928869
Ik weet nog niet hoeveelste mijn renner is geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')