wheheh precies dezelfde keuzes als mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:06 schreef assie het volgende:
Keuze wordt alweer lastig....
Kanstantsin Siutsou (als ie mee gaat doen)
Sylvester Szmyd dan maar![]()
Lampre
Top 10, gele trui. Lijkt me niet echt onbekend.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:00 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Had toen toch ook top 10 gereden dat jaar?
Heeft toch al Ronde van Baskenland gewonnen. Maar keek eens verder bij Saunier, zitten toch onbekendere renners tussen die nog niet gekozen zijn, zoals Passeron bijv.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:22 schreef joupee het volgende:
Is Juan Jose Cobo Acebo onbekend genoeg om te mogen adopteren?
Deze renner van Saunier Duval zal gaan schitteren in het gebergte
Je pakt er 3 achter elkaar doe toch aardig wat hebben gedaan in het verleden. Kreuziger wint vorige week nog Ronde van Zwitserland. Maar ik moet stoppen met zeuren blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Vooruit dan maar Roman Kreuziger - Liquigas, niemand die deze 23 jarige Tsjech tot nu toe heeft gekozen.
Maar ik zocht juist naar die renner die bij de meeste mensen niet bekend zou zijn, maar stiekem wel zou kunnen schitterenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Heeft toch al Ronde van Baskenland gewonnen. Maar keek eens verder bij Saunier, zitten toch onbekendere renners tussen die nog niet gekozen zijn, zoals Passeron bijv.
Achja maar iedereen die tot nu toe niet echt iets hebben gepresteerd zijn al gekozenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je pakt er 3 achter elkaar doe toch aardig wat hebben gedaan in het verleden. Kreuziger wint vorige week nog Ronde van Zwitserland. Maar ik moet stoppen met zeuren blijkbaar.
Dus ik houd me mond verder.
Valt wel mee, ze zijn er nog wel die een relatief kleine erelijst hebben of als nobody al jaren meekoersen. Ik zie bijvoorbeeld dat John Gadret van Ag2r, Herve Duclos-Lassalle van Cofidis en Vincenzo Nibali van Liquigas zonder adoptieouders aan de start dreigen te verschijnen. Met de kanttekening dat ik misschien niet goed heb opgelet en de bovengenoemde renners stekem toch erg goed en bekend zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Achja maar iedereen die tot nu toe niet echt iets hebben gepresteerd zijn al gekozen
Maar die hebben geen leuke namenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze zijn er nog wel die een relatief kleine erelijst hebben of als nobody al jaren meekoersen. Ik zie bijvoorbeeld dat John Gadret van Ag2r, Herve Duclos-Lassalle van Cofidis en Vincenzo Nibali van Liquigas zonder adoptieouders aan de start dreigen te verschijnen. Met de kanttekening dat ik misschien niet goed heb opgelet en de bovengenoemde renners stekem toch erg goed en bekend zijn.
GOUBERT Stéphanequote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Achja maar iedereen die tot nu toe niet echt iets hebben gepresteerd zijn al gekozen
Ook even wachten op de definitieve selectie van Agritubel, want de kans dat daar nog een paar voor het grote publiek onbekende renners bijzitten, is dik aanwezig.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
GOUBERT Stéphane
DUPONT Hubert
MONDORY Lloyd
RIBLON Christophe
PICHOT Alexandre
SPRICK Matthieu
DUCLOS-LASSALLE Hervé
BONNET William
PAURIOL Rémi
LE MEVEL Christophe
PASSERON Aurelien
LANCASTER Brett
MÜLLER Martin
LE LAY David
VOGONDY Nicolas
Ik zeg niet dat ze allemaal superonbekend zijn en ook is niet van allemaal zeker of ze van start gaan, maar is in elk geval beter dan renners die al serieuze dingen hebben laten zien.
Ligt nu defintief vast dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kies Anthony Ravard denk ik.
Maar dat maakt 'em wel rock & roll.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En volgens de meeste kenners een brokkenpiloot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |