quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:50 schreef Barca het volgende:
Laat maar!!
Ik kies voor Niki Terpstra. Die gaat zeker mee. Zou anders Martijn Maaskant kiezen. Als die meegaat.
Nu niet meer. Ik neem Danny Pate dusquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Danny Pate is nog beschikbaar.
Hij boekt in ieder geval progressie: in 2006 werd hij 100e en het jaar daarop steeg hij 43 plaatsen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:26 schreef icebliss het volgende:
Ik adopteer Nicolas Portal. Weet nog niet of 'ie meedoet, maar na twee jaar support hoop ik dat de leiding van Caisse d'Epargne rekening houdt met de trouwe fan(s).
Mja, die was kopman in de voorbije Giro, toch wel behoorlijk bekend... (niet dat ie iets heeft gepreseerd, maar toch..)quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kanstantin Siutsou van Team Columbia, of is die te bekend?
http://www.wielrensite.nl/nieuws/8125quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:26 schreef icebliss het volgende:
Ik adopteer Nicolas Portal. Weet nog niet of 'ie meedoet, maar na twee jaar support hoop ik dat de leiding van Caisse d'Epargne rekening houdt met de trouwe fan(s).
Adam Hansen is van Team Columbia.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:52 schreef Happel het volgende:
Ik adopteer Adam Hansen van Garmin - Chipotle. Australisch tijdritkampioen.
a) Hij doet mee.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:06 schreef assie het volgende:
Keuze wordt alweer lastig....
Kanstantsin Siutsou (als ie mee gaat doen)
Team Colombia
Ach, dat is meestal. Als je wielrennen een beetje volgt ken je vrijwel elke renner in de Tour. Het is iig geen topper (No offense voor je adoptierenner uiteraard) en voor de meeste vrij onbekend.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
http://www.wielrensite.nl/nieuws/8125
Hij doet dus mee.
@ Cootz, hij is voor mij in ieder geval niet echt bekend.
Eisel is te bekend als het aan mij ligt. Maar goed, ik kan het niet goed inschatten omdat ik iedereen ken. De topicstarter moet zelf maar beslissen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:14 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik neem dan Bernhard Eisel van Team Columbia.
Weet niet of die binnen de criteria van onbekende renner valt, maar ik ken hem iig nie
Net zo bekend als Cavendish. Eisel sprint al enkele jaren goed in de tour. Maar van mij mag je hem adopteren hoor!quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:14 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik neem dan Bernhard Eisel van Team Columbia.
Weet niet of die binnen de criteria van onbekende renner valt, maar ik ken hem iig nie
dan kies ik wel een anderequote:Op donderdag 26 juni 2008 20:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eisel is te bekend als het aan mij ligt. Maar goed, ik kan het niet goed inschatten omdat ik iedereen ken. De topicstarter moet zelf maar beslissen.
Ik volg wielrennen wel hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:16 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ach, dat is meestal. Als je wielrennen een beetje volgt ken je vrijwel elke renner in de Tour. Het is iig geen topper (No offense voor je adoptierenner uiteraard) en voor de meeste vrij onbekend.
Ik heb in ieder geval een goed telefoontje gehad van Marco, hij zegt dat hij goed in vorm is en dat hij degene is die top10 staat in Parijs en niet Cunego. Bemoedigende woorden dus.
Jij bent de derde die hem wil en dus te laat.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:46 schreef franklop het volgende:
Kanstantsin SIUTSOU van Team Columbia !!
Potentiele tour-winnaar
quote:Willems: "Ik ben de enige kopman"
Zondag rijden zeven enkelingen mee, tegen machtsblokken als Topsport-Vlaanderen (22 renners), Silence-Lotto (21) en Quick-Step (11). Frederik Willems (Liquigas) is één van hen.
"Het staat vast dat ik de enige kopman ben", zegt hij in Het Nieuwsblad.
Wel WK geweest bij de beloften enkele jaren terugquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef Cootz het volgende:
[..]
Mja, die was kopman in de voorbije Giro, toch wel behoorlijk bekend... (niet dat ie iets heeft gepreseerd, maar toch..)
Ik weet het niet, zou zo maar kunnen. Mocht iedereen hem te bekent vinden dan ga ik voor een andere Fransoos. Benoît Vaugrenardquote:
Pfffff gaat lekker dit jaar, waar staan de startlijsten dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Rolland is getalenteerder dan Gavazzi. Daarnaast start Rolland zeker niet en heb je een foto van Chavanel te pakken
Daarom, is geen topper en vrij onbekendquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik volg wielrennen wel hoor.Ik kijk sowieso alle 3 de grote rondes en de meeste klassiekers. De meeste renners ken ik wel. Maar hij komt me niet echt bekend voor. Ja, ik heb hem wel eens zien fietsen, maar verder ken ik hem niet.
Had toen toch ook top 10 gereden dat jaar?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:07 schreef MxM het volgende:
Ik adopteer Cyril Dessel van Ag2r Prévoyance
Deze voor zeker niet onbekende franse Renner won in 2006 nog een mooie Tour etappe.
Werd als super talent gezien in Frankrijk maar heeft dat niet helemaal waar kunnen maken.
Maar het is zeker geen slechte renner, in tegendeel.![ afbeelding ]
Gefeliciteerd, je bent de 4e die hem wil.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Kanstantsin Siutsou van Team Columbia.
Op zoveel sites. O.a.:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:56 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Pfffff gaat lekker dit jaar, waar staan de startlijsten dan?
Hmm ik had ff snel in de lijst in de OP gekeken maar zag hem niet staanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de 4e die hem wil.
wheheh precies dezelfde keuzes als mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:06 schreef assie het volgende:
Keuze wordt alweer lastig....
Kanstantsin Siutsou (als ie mee gaat doen)
Sylvester Szmyd dan maar![]()
Lampre
Top 10, gele trui. Lijkt me niet echt onbekend.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:00 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Had toen toch ook top 10 gereden dat jaar?
Heeft toch al Ronde van Baskenland gewonnen. Maar keek eens verder bij Saunier, zitten toch onbekendere renners tussen die nog niet gekozen zijn, zoals Passeron bijv.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:22 schreef joupee het volgende:
Is Juan Jose Cobo Acebo onbekend genoeg om te mogen adopteren?
Deze renner van Saunier Duval zal gaan schitteren in het gebergte
Je pakt er 3 achter elkaar doe toch aardig wat hebben gedaan in het verleden. Kreuziger wint vorige week nog Ronde van Zwitserland. Maar ik moet stoppen met zeuren blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Vooruit dan maar Roman Kreuziger - Liquigas, niemand die deze 23 jarige Tsjech tot nu toe heeft gekozen.
Maar ik zocht juist naar die renner die bij de meeste mensen niet bekend zou zijn, maar stiekem wel zou kunnen schitterenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Heeft toch al Ronde van Baskenland gewonnen. Maar keek eens verder bij Saunier, zitten toch onbekendere renners tussen die nog niet gekozen zijn, zoals Passeron bijv.
Achja maar iedereen die tot nu toe niet echt iets hebben gepresteerd zijn al gekozenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je pakt er 3 achter elkaar doe toch aardig wat hebben gedaan in het verleden. Kreuziger wint vorige week nog Ronde van Zwitserland. Maar ik moet stoppen met zeuren blijkbaar.
Dus ik houd me mond verder.
Valt wel mee, ze zijn er nog wel die een relatief kleine erelijst hebben of als nobody al jaren meekoersen. Ik zie bijvoorbeeld dat John Gadret van Ag2r, Herve Duclos-Lassalle van Cofidis en Vincenzo Nibali van Liquigas zonder adoptieouders aan de start dreigen te verschijnen. Met de kanttekening dat ik misschien niet goed heb opgelet en de bovengenoemde renners stekem toch erg goed en bekend zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Achja maar iedereen die tot nu toe niet echt iets hebben gepresteerd zijn al gekozen
Maar die hebben geen leuke namenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze zijn er nog wel die een relatief kleine erelijst hebben of als nobody al jaren meekoersen. Ik zie bijvoorbeeld dat John Gadret van Ag2r, Herve Duclos-Lassalle van Cofidis en Vincenzo Nibali van Liquigas zonder adoptieouders aan de start dreigen te verschijnen. Met de kanttekening dat ik misschien niet goed heb opgelet en de bovengenoemde renners stekem toch erg goed en bekend zijn.
GOUBERT Stéphanequote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Achja maar iedereen die tot nu toe niet echt iets hebben gepresteerd zijn al gekozen
Ook even wachten op de definitieve selectie van Agritubel, want de kans dat daar nog een paar voor het grote publiek onbekende renners bijzitten, is dik aanwezig.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
GOUBERT Stéphane
DUPONT Hubert
MONDORY Lloyd
RIBLON Christophe
PICHOT Alexandre
SPRICK Matthieu
DUCLOS-LASSALLE Hervé
BONNET William
PAURIOL Rémi
LE MEVEL Christophe
PASSERON Aurelien
LANCASTER Brett
MÜLLER Martin
LE LAY David
VOGONDY Nicolas
Ik zeg niet dat ze allemaal superonbekend zijn en ook is niet van allemaal zeker of ze van start gaan, maar is in elk geval beter dan renners die al serieuze dingen hebben laten zien.
Ligt nu defintief vast dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kies Anthony Ravard denk ik.
Maar dat maakt 'em wel rock & roll.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En volgens de meeste kenners een brokkenpiloot.
De held, rijdt constant tussen plek 160 en 180, het liefst op plek 174.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:25 schreef Mestras het volgende:
Moisés Dueñas neem ik!
Geen Coutouly, dus het wordt Le4.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:21 schreef Horloge het volgende:
SaintOfKillers - Geoffroy Lequatre en/of Cédric Coutouly
En ja hoor, zal je het altijd zien. Selecteren ze Bichot i.p.v. Ravard, terwijl die laatste dit seizoen een stuk beter voor de dag is gekomen tot nu toequote:
Ik ga voor Arnaud Gerard (FDJ), nu Mondory niet meegaat.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Lloyd Mondory voor mij (als dat kan), die gaat vast mee bij AG2R.
Ik volg Moises ook Mestras, omdat ik die als eerdere adoptie-papa niet in de steek kan laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |