quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:50 schreef Barca het volgende:
Laat maar!!
Ik kies voor Niki Terpstra. Die gaat zeker mee. Zou anders Martijn Maaskant kiezen. Als die meegaat.

Nu niet meer. Ik neem Danny Pate dusquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Danny Pate is nog beschikbaar.

Hij boekt in ieder geval progressie: in 2006 werd hij 100e en het jaar daarop steeg hij 43 plaatsen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:26 schreef icebliss het volgende:
Ik adopteer Nicolas Portal. Weet nog niet of 'ie meedoet, maar na twee jaar support hoop ik dat de leiding van Caisse d'Epargne rekening houdt met de trouwe fan(s).

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Mja, die was kopman in de voorbije Giro, toch wel behoorlijk bekend... (niet dat ie iets heeft gepreseerd, maar toch..)quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kanstantin Siutsou van Team Columbia, of is die te bekend?

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

http://www.wielrensite.nl/nieuws/8125quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:26 schreef icebliss het volgende:
Ik adopteer Nicolas Portal. Weet nog niet of 'ie meedoet, maar na twee jaar support hoop ik dat de leiding van Caisse d'Epargne rekening houdt met de trouwe fan(s).

Adam Hansen is van Team Columbia.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:52 schreef Happel het volgende:
Ik adopteer Adam Hansen van Garmin - Chipotle. Australisch tijdritkampioen.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

a) Hij doet mee.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:06 schreef assie het volgende:
Keuze wordt alweer lastig....
Kanstantsin Siutsou (als ie mee gaat doen)
Team Colombia

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |