Neeeee!! Ik had hem vorig jaar ook dus ik heb meer rechtquote:Op maandag 23 juni 2008 21:20 schreef borisz het volgende:
Paolo LONGO BORGHINI is voor mij
Die post van Gitanki was redelijk cynisch.quote:
Ach, opvoeden is afscheid nemen zoals het welbekende gezegde luid. Een nieuwe zoeken dan maar.quote:
???quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ga voor Horloge - Juan José Oroz
Ben benieuwd hoe mijn geadopteerd rennertje het gaat doen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ga voor Juan José Oroz
Ben benieuwd hoe mijn geadopteerd rennertje het gaat doen
De veldrijder ?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef jens007 het volgende:
Enrico Franzoi, mits hij meedoet.
Dat kan dus niet, die heb ik alquote:
Heb even gezocht, maar die wiki die ik eerder noemde is niet (meer) actueel, en andere sites kan ik niet vinden. Op sport.fok.nl staan wel de voorlopige selecties in nieuwsitems, maar dat is wel wat zoekwerk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:29 schreef de_boswachter het volgende:
Is er al een voorlopige deelnemerslijst ? Of een lijst met ploegen die hun team al hebben doorgegeven ?
Wow, die kerel heeft al 100x meegezeten met ontsnappingen, ik dacht dat hij allang een Touretappe had gewonnen. Maar helemaal niks daarvan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:40 schreef Venga het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet doet mijn held van vorig jaar, Matthieu Ladagnous, om onbegrijpelijke redenen niet mee. Maar een opvolger was snel gevonden.
Stéphane Augé van Cofidis, vooral bekend van zijn kansloze ontsnappingen krijgt dit jaar mijn volledige support.
Op de sites van de wielerploegen zelf kun je de namen vinden, evenals op wielersites.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:29 schreef de_boswachter het volgende:
Is er al een voorlopige deelnemerslijst ? Of een lijst met ploegen die hun team al hebben doorgegeven ?
Felix Cardenas als onbekende rennerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:45 schreef Gillingham het volgende:
Wat wordt het dit jaar, de rode lantaarn of het rode rugnummer? Vorig jaar zat ik dicht bij de rode lantaarn, dit jaar hoop ik hoop ik het een of het andere helemaal te bereiken.
Aangezien mijn adoptierenner van vorig jaar, Stéphane Augé, al weggekaapt is ben ik dit jaar gedwongen om een andere (nog oudere) ouwe rot te kiezen. Mijn adoptierenner van dit jaar is bij deze: Félix Rafael Cárdenas Ravalo. Wat een heerlijke naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |