Waar heb ik het woord onbekend laten vallen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Felix Cardenas als onbekende rennerDie man van 35 won al etappes in de Tour en de Vueta, won het bergklassement in de Vuelta en die ga jij bestempelen als onbekend voor het grote publiek
Jij hebt het niet laten vallen, maar daar draait het topic nota bene omquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:00 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Waar heb ik het woord onbekend laten vallen?
Los van het feit dat ik toch denk dat een procent of 80 van de kijkers van de aanstaande tour deze renner niet kennen denk ik dat hij niks gaat presteren. Hij werd zelfs 16e in de afgelopen Giro, maar juist daarom verwacht ik dat hij in de aanstaande Tour de France niks klaar gaat spelen. Augé is ook totaal geen onbekende renner, vooral niet wat betreft de Tour de France , maar dat maakt hem niet ongeschikt als adoptierenner.
Ik lees nu dat er inderdaad onbekend in de topictitel staat, vorig jaar was dit niet het geval. Ik ga wel naar een ander op zoek.
Ik heb ook maar voor Peter Velits gekozen. Nota bene de wereldkampioen bij de beloften, maar de mensen die alleen de Tour volgen, zullen echt nog nooit van hem gehoord hebben. Lastig om in te schatten ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:37 schreef Venga het volgende:
Dat is ook het probleem bij het uitzoeken van een geschikte adoptierenner.
In de Tour rijden er geen slechte renners, wat wil zeggen dat de meesten toch wel bekend zijn.
Hetzelfde geld voor Auge, zeker niet onbekend voor mij, maar als je de startlijst overloopt voldoen er weinig aan dat criteria. Auge staat iig garant voor de nodige aanvalslust
Martin start niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:43 schreef Mr_DG het volgende:
Als David de la Fuente mag kies ik die, maar dat zal wel niet mogen. Anders kies ik Martin Velits
Kut, en is Mickaël Delage van FDJ al genoemd??quote:
Gelukkig heb ik de traditie verlaten om in een deelnamelijst de Spanjaarden te voorzien van een vaderlijke en een moederlijke achternaam. Anders zouden de verhoudingen in mijn Excel-bestand behoorlijk zoek zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:04 schreef Gillingham het volgende:
Mijn uiteindelijke keuze is gevallen op Alberto Fernández de la Puebla Ramos.
Naamgenoot Cozza gaat niet mee naar de Tour en als vervanger ga ik dan maar voor Will Frischkorn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:43 schreef Steven184 het volgende:
Indien hij meegaat met Slipstream ga ik voor Steven Cozza
Als 1e reserve Jesus Del Nero
Als 2e reserve Denis Flahaut
als 3e reserve Tyler Farrar
als 4e reserve Aurélien Passeron
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:13 schreef Barca het volgende:
Mark Cavendish. Of anders Riccardo Riccò.
quote:Adopteer hier een onbekende Tour-renner: de 2008 editie!
Ik zeg hij is te bekend...maar ik weet niet hoe dat zit bij het grote publiek natuurlijk. Hij heeft niet zoveel gewonnen, maar ik neem aan dat iedereen die wel eens wielrennen volgt, hem kent.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:08 schreef sportfreak het volgende:
Is Volodymyr Hoestov (CSC) onbekend genoeg?
Zo ja, dan is hij van mij.
Ik vind Fofonov en Ruben Perez bekender dan Hoestovquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:01 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik zeg hij is te bekend...maar ik weet niet hoe dat zit bij het grote publiek natuurlijk. Hij heeft niet zoveel gewonnen, maar ik neem aan dat iedereen die wel eens wielrennen volgt, hem kent.
Ik vind dat Gustov wel mag hoor. Als je daaraan al twijfelt dan mogen De la Fuente, Jufre Pou en Fofonov ook niet...quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:01 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik zeg hij is te bekend...maar ik weet niet hoe dat zit bij het grote publiek natuurlijk. Hij heeft niet zoveel gewonnen, maar ik neem aan dat iedereen die wel eens wielrennen volgt, hem kent.
Hij heet dan ook Gustov, maar dat terzijdequote:Op woensdag 25 juni 2008 14:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind Fofonov en Ruben Perez bekender dan Hoestov
Ben je niet in verwarring met Gusev van Astana.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:01 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die onderste foto is Fabio Baldatoquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:06 schreef oxylus11 het volgende:
Francesco Gavazzi moet hem worden. Info over Francesco is nogal summier op wikipedia. Behalve dat hij geboren in is Morbegno op 1 augustus 1984 en winnaar van het italiaans kampioenschap bij de belodten geweest is in 2006.
Hier tijdens een van zijn vele overwinningen. Let vooral ook op de dames op de voorgrond welke niet zijn bodyguards zijn ondanks het zwart. Blijkbaar hadden ze wel een kledingsponsor maar geen schoenensponsor.![]()
[ afbeelding ]
Een typisch italiaanse kop:
[ afbeelding ]
Hehe, die ken ik wel van naam. Maar mijn opmerking verandert er niet door. Vind hem minder bekend dan bepaalde andere renners.. Wat mij betreft dus gewoon OK.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij heet dan ook Gustov, maar dat terzijde
Hoestov, Hustov is ook prima hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij heet dan ook Gustov, maar dat terzijde
Leuke foto van Chavanelquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:06 schreef oxylus11 het volgende:
edit:
Helaas ik bedank me net en ik ga toch voor een fransman. Gavazzi leek me toch iets te getalenteerd en heeft geen support van mij meer nodig.
Dit jaar zal het Pierre Rolland worden van Crédit Agricole die hier traint voor zijn tourdebuut:
[ afbeelding ]
Rolland is getalenteerder dan Gavazzi. Daarnaast start Rolland zeker niet en heb je een foto van Chavanel te pakkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:06 schreef oxylus11 het volgende:
edit:
Helaas ik bedank me net en ik ga toch voor een fransman. Gavazzi leek me toch iets te getalenteerd en heeft geen support van mij meer nodig.
Dit jaar zal het Pierre Rolland worden van Crédit Agricole die hier traint voor zijn tourdebuut:
[ afbeelding ]
Wikipedia heeft de volgende summiere beschrijving van Pierre zoals zijn trouwste supporters hem mogen noemen:
Pierre Rolland (10 oktober 1986) is een Frans wielrenner. Hij werd in 2006 profrenner bij Crédit Agricole. Sindsdien heeft hij drie overwinningen geboekt in kleine wedstrijden. Ook werd hij knap 2e in in de 4e etappe van de Dauphiné Libéré van 2008, op een vrij geaccidenteerd parcours.
Dank u, ik haalde die twee inderdaad door elkaar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:14 schreef Venga het volgende:
[..]
Ben je niet in verwarring met Gusev van Astana.
Als Gustov al niet mag .... dan blijft er wel heel weinig over.
In dat geval ga ik voor de nummer 1 op jouw reservelijst: Jesus Del Nero Montes van Saunier Duval.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:28 schreef Steven184 het volgende:
Naamgenoot Cozza gaat niet mee naar de Tour en als vervanger ga ik dan maar voor Will Frischkorn.
De spaanse kasseienkoning!quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:12 schreef Vork het volgende:
[..]
In dat geval ga ik voor de nummer 1 op jouw reservelijst: Jesus Del Nero Montes van Saunier Duval.
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:12 schreef Vork het volgende:
[..]
In dat geval ga ik voor de nummer 1 op jouw reservelijst: Jesus Del Nero Montes van Saunier Duval.
Mooizo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:41 schreef Steven184 het volgende:
Jesus is een held! Ik steun jou dus ook
Cavendish en Ricco zullen niet worden geaccepteerdquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:42 schreef Barca het volgende:
Mijn keuze voor Cavendish en/of Riccò is (nog) niet verwerkt.
Als het niet wordt geaccepteerd kies is voor Luca Barla (Milram), Nicolas Crosbie en Yevgeny Sokolov (beiden Bouygues telecom).
De eerste twee zijn te bekendquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:42 schreef Barca het volgende:
Mijn keuze voor Cavendish en/of Riccò is (nog) niet verwerkt.
Als het niet wordt geaccepteerd kies is voor Luca Barla (Milram), Nicolas Crosbie en Yevgeny Sokolov (beiden Bouygues telecom).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |