Ik denk dat Cootz ook benieuwd is wat 'zijn' renner, die er exact zo uit ziet, gaat doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:40 schreef Saeramir het volgende:
thnx! ben benieuwd wat 'mijn' renner allemaal gaat doen!
[ afbeelding ]
Dan heb ik een groot, heel groot probleem.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:56 schreef franklop het volgende:
Adam Hansen is al aantal keer geclaimd geloof ik
Inderdaad niet onbekend, maar aangezien hij toch niet zal winnen maar wel degelijk een puike renners verdient hij wel wat extra steun en aandacht.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:37 schreef DutchSL het volgende:
Niet echt onbekend, maar onbekender dan menig ander adoptiekind dus ik adopteer hem gewoon al had hij zowat mijn vader kunnen wezen.
Ik heb het natuurlijk over:
[ afbeelding ]
José Vicente García Acosta
Zojuist doorgegeven.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:13 schreef Falco het volgende:
Als de OP bijgewerkt kan worden, zoek ik nog wat onbekende renners op die nog niet geclaimd zijn.
He,wat leukquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Aangezien de meeste er al uit zijn, adopteer ik niemand officieel maar ga ik wel PoqueMahone steunen!
Ryder Hesjedal heeft mijn aandacht deze keer!
Op z'n mountainbike?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:32 schreef PogueMahone het volgende:
en dat we hem maar vaak zo mogen zien in de tour:
[ afbeelding ]
In het wiel van Cadel Evans omhoog
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:15 schreef lampre-fondital het volgende:
Ik heb ff gekeken en hij is als het goed is vrij dus bij deze adopteer / claim ik
Aurelien passeron ( saunier duval)
quote:01.07.2008 - 22:59
Kevin Van Impe gaat toch niet met Quick-Step naar de Tour de France. Dinsdag besloot de leiding van de Belgische formatie Van Impe alsnog te vervangen door Mauro Facci. "Dit is een technische beslissing", aldus ploegleider Wilfried Peeters. "Facci is erg goed bezig de laatste tijd. Dat is jammer voor Kevin, maar het seizoen is nog lang."
Trent Lowe is lekker al van mijquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:10 schreef Bartoli het volgende:
Ik pak Trent Lowe als die niet al bezet is![]()
komt van MTB, eerste tour deelnae, kan goed klimmen
http://www.letour.fr/2008/TDF/LIVE/fr/100/classement/index.htmlquote:
http://www.letour.fr/2008/TDF/LIVE/us/100/classement/index.htmlquote:
Hij heeft geen eens meegedaan?quote:
Op Valverde stond geen maat, om maar een cliche te gebruiken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:24 schreef Ericr het volgende:
84ste maar wel een gewaagde poging om weg te komen in de laatste kilometers, Romain krijgt nog wel meer kansen.
De vorige keer had ik random een naam geprikt die mij als eerste aansprak. Nu weer.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:32 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
He,wat leuk
nou hier is tie dan:
[ afbeelding ]
en dat we hem maar vaak zo mogen zien in de tour:
[ afbeelding ]
In het wiel van Cadel Evans omhoog
quote:
Ja! Hij reed prima.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:44 schreef PogueMahone het volgende:
Een 44e plaats voor Ryder, mooi voorin het peleton
En beste Canadees
Mijn renner is namelijk geen eens gestart?quote:
Nee hoor, dat lijkt mij geen probleem. Het is wel leuk om een adoptierenner in de gaten te houden.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:47 schreef Phrits het volgende:
Is het al te laat om er één te adopteren?
Daar hadden we het al eerder over gehad, te bekend.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Felix Rafael Cardenas Ravalo als die nog vrij isdan maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |