abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:46:49 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_50466019
In navolging van Het heel erg kleine Cédric Coutouly topicje (die niet in de voorselectie van Agritubel zit :( }:|), mocht dit jaar een topic voor mijn nieuwe adoptierenner Geoffroy Lequatre niet ontbreken 8-).



Geoffroy Lequatre stapte vorig seizoen over van Crédit Agricole naar Cofidis. De vierdejaarsprof werd opgeleid bij het jongerenteam van CA en stootte in '04 door naar het A-team. Op een eerste zege blijft het vooralsnog wachten voor de 25-jarige. In '03 was hij er met een 2e plaats in de Grote Prijs van Vilvoorde heel dicht bij. Hij boekte ook nog ereplaatsen in de Duitse Regio Tour (3e) en de Franco-Belge (4e). In \'05 kwam hij in de HEW Cyclassics zwaar ten val en moest verscheidene operaties ondergaan. Vorig seizoen raakte Lequatre daardoor maar moeilijk op gang. Hij behaalde twee toptien plaatsen in de Sarthe en finishte 11e in het Circuit de Lorraine. In de Ronde van Zwitserland was hij met een 8e en 9e stek goed op dreef. In september maakte hij zijn rondedebuut in de Vuelta. Aansluitend reed hij uitstekend in Parijs-Bourges (4e).

Dit seizoen haalde hij al 4 keer een top 10 plaats in de Ronde van de Algarve, dus ik vermoed dat het een soort sprinter is :P. Verder eindigde hij ook 3 keer in de top 10 in ritjes in de Ster van Bessèges en werd hij daar schitterend 6e in het eindklassement. Een legende werd geboren. Één van zijn doelen voor dit jaar was meerijden in de Tour, dat is 'm al gelukt, het kan alleen maar beter worden, zeker na zijn zware val van 2 jaar terug.


Ook is Geoffroy een getalenteerde "ik sta nog net op de foto"-renner. Enkele voorbeelden:

Foto's zijn dood :P.

Voor de fans is er tot slot het heel erg roze Geoffroy Lequatre T-shirt



Ik zie het voor mij, Geoffroy die op glorieuze wijze Freire, McEwen, Bennati, Boonen, Petacchi en Hushovd klopt in een massasprint *O*. Dit wordt 'm ^O^.

[ Bericht 8% gewijzigd door SaintOfKillers op 10-10-2010 16:28:23 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_50471928
Wat een held!
pi_50471942
Lequatre is geewoon een redelijke sprinter. Verwacht wel eeen 3tal top tien plaatsen van hem. Waardevol in sommige toto's.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_50472750
Ik wilde hem ook adopteren maar jij was sneller
pi_50476629
goed topic
pi_50479927
@ OP.

Ik zal Geoffroy ook steunen deze Tour.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:25:51 #7
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_50480404
Het is trouwens iemand met het hart op de juiste plaats. Toen zijn voormalige ploegmaat en goede vriend Saul Raisin vorig jaar zwaar viel, schreef hij de volgende open brief (vlak nadat Raisin terug wakker werd uit zijn coma):
quote:
Saul,
Je suis heureux que tu ailles de mieux en mieux : chaque jour tu progresses, tu bouges, tu t'assoies sur une chaise, tu t'exprimes avec tes gestes...tu nous impressionnes! Mais c'en est trop, trop de copains sont passés par ces moments si difficiles, Christophe (Le Mével), Denis (Robin), Marian (Hary) et moi. Et j'ai craqué a l'annonce du bilan critique des médecins. J'étais anéanti à l'idée d'imaginer qu'on pouvait se perdre, ne plus te voir, ne plus pouvoir passer des moments ensemble, ne plus entendre ton français américain ! Et surtout j'imaginais ce que tes proches allaient subir, pour l'avoir vécu.
Nous étions tous dans un état lamentable, j'ai pleuré dans les bras de Marco (ndlr : mécano du Crédit Agricole) comme un gamin, peut être un surplus de choses qui restaient au fond de moi...
Et pourquoi toi Saul ? Pourquoi cela arrive aux bons mecs, ceux qui ont la foi dans le cyclisme ? Je n'ai peut être pas le droit de dire ça, de juger de la bonté d'une personne par rapport à celle d'une autre, mais c'est ce que je pense.

Depuis ces quelques mois qui ont suivi mon accident, j'ai réfléchi, et je pense avoir trouvé une réponse. C'est un mal pour un bien : en effet, nous aurons nous la chance d'apprécier notre vie a sa juste valeur. Tu verras Saul, ce n'est pas facile de se dire ça, d'admettre que l'on a souffert pour la juste cause, mais tu trouveras la clé !
C'est toi encore une fois, qui a déjà subi de multiples chutes graves... Peut-être étaient-ce des alertes ou un appel à la raison ? Tu décideras ces prochains jours de la suite que tu donneras à ta carrière, et ton choix sera le bon parce que tu l'auras pris toi-même.
J'ai ouvert les yeux suite à mon accident. Le vélo m'a tout donné mais peut tout te reprendre en quelques secondes. Ce qu' il m'a enlevé de plus cher, ce sont mes rêves.

Saul je sais que tu penses différemment, tu penses, tu rêves en cent fois plus grand que nous, en américain, alors continue tu t'en sortiras cent fois plus vite. Alors j'ai envie de t'aider à ma manière, en silence, en pensant a toi et en épaulant ta famille, ta copine, pour que tu profites de la vie, d'une vie simple et heureuse, en famille et avec tes amis.
Nous sommes venus te voir avec Kilian (Patour), tu étais dans le coma, mais nous étions persuadés que tu nous entendais... chose que ta maman nous a confirmée. Saul nous sommes tes amis et pas des connaissances de vélo, sois-en sûr !
L'amour se traduit par des "Je t'aime". Eh bien, notre amitié aussi. Saul nous t'aimons reviens nous vite.
A la vie a la mort... tu as choisi la vie.

Geoffroy
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:20:54 #8
177617 Torgo
The Master would not approve!
pi_50657217
Wat is de strekking van die brief?

Alleen die laatste zin snap ik een beetje:
Of het leven of de dood? Jij hebt gekozen voor het leven.

MIsschien dat dat de strekking is Mooi stuk proza hoe dan ook:Y.
There's no way out of here, it will be dark soon, there's no way out of here!
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:48:43 #9
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_50661537
Ach, kort samengevat komt het er op neer dat Raisin al te vaak gevallen is, dat het niet eerlijk is, dat hij moet blijven vechten.

Geoff zegt ook dat je uit die ellende dingen kan leren, zoals het leven beter leren waarderen en zo.

Put er kracht uit, veel sterkte, mijn gedachten zijn bij je, bla bla bla...

[ Bericht 3% gewijzigd door SaintOfKillers op 20-06-2007 18:55:45 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:01:27 #10
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_50662028
Lequatre heeft trouwens moet opgeven in de Dauphiné omdat hij werd aangereden door een volgwagen van Caisse d'Épargne .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 9 juli 2007 @ 09:05:27 #11
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51281606
Geoff spurtte zich naar een mooie 50e plaats en klopte daarmee snelle mannen als Schumacher en Bennati.

Nu al beter dan mijn adoptierenner van vorig jaar, die eindigde toen in de hele Tour één keer bij de eerste 100 en dat was 87e in de slotrit .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:25:01 #12
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51284818
Er was trouwens weer zo'n achterlijke volgwagen van Caisse d'Epargne verantwoordelijk voor een rennersopgave. Ene Gonzalo Ramirez vloog door de achterruit. Maar dit terzijde natuurlijk.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51287910
Lequatre reed een sterk voorseizoen totdat hij ergens zijn elleboog ofzo brak in een koers en dus pas weer in de Dauphine dacht ik kon terugkeren. Anyway Geoff komt er wel weer. Goede renner
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:54:28 #14
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51407226
Beetje vallen en buiten tijd aankomen .

Gelukkig mag hij van de jury toch in de Tour blijven, maar misschien kan hij niet eens meer starten .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51409383
toch knap van Geoff dat hij na een zware valpartij uitrijdt ook als is het op 45 minuten
pi_51412697
Hij valt uit...
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  donderdag 12 juli 2007 @ 23:46:38 #17
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51413638




Het is niet eerlijk.

[ Bericht 27% gewijzigd door SaintOfKillers op 05-07-2008 16:12:33 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51421149
De tour wacht op niemand. Keihard maar waar. De tour is zijn patron verloren . Ploeggenoot Staf Scheirlinckx en adoptoeouder (oxylus) treuren mee.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:07:35 #19
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51423261
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_51426578
edit laat maar
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51829721
Zelfs bijna 2 weken later nog eeuwig zonde.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 30 juli 2007 @ 19:45:14 #22
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51967962
Wanneer kunnen we een comeback verwachten? Of is 'ie nu al in Frankrijk z'n zakken aan het vullen in de criteriums?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:14:35 #23
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_59909860
*kick*

Alweer fantastisch in de aanval en probleemloos 3 tussensprints gewonnen. Virtueel groen .


Ook u bent fan van Geoff.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 22:11:27 #24
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_59915675
5e bij de bollen, 8e in het puntenklassement en toch nog 106e geëindigd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_59918162
Geoff
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')