Stoer hè?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dat je serieus die foto durft te posten.
welkom op planeet aarde, u bevind zich momenteel in nederlandquote:
Ja, dat bedacht ik achteraf ook, dat dat misschien wel de aanleiding was.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:25 schreef HuHu het volgende:
Een vrouw die op een parkeerplaats staat te wachten bij een auto waarin een jongeman zich aan het uitkleden is. Die situatie is op zich apart te noemen.
Ja.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:27 schreef Ladidadida het volgende:
Omg je lijkt wel een cup ZZ met zo'n shirt![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:24 schreef Ladidadida het volgende:
Wat is een brulshirt?
een gekantelde hoerquote:Op zondag 22 juni 2008 21:26 schreef Meddo het volgende:
oja de overige foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het al heel wat dat ik de Welpjesdingen wel wistquote:Op zondag 22 juni 2008 21:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
welkom op planeet aarde, u bevind zich momenteel in nederland
Daar was ik te geshockeerd voor maar dat was wel een adequate reactie geweest.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:27 schreef Siaor het volgende:
Lekker naar d'r brullen met je shirt dan!
Het ehm, accentueert nogalquote:Op zondag 22 juni 2008 21:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja.Het is in het echt maar cup E hoor.
als je een Hoer hebt volgebruld, zit er een extra flap aan dat shirt om je lul mee af te vegenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:24 schreef Ladidadida het volgende:
Wat is een brulshirt?
ik droeg de mijne gister nogquote:Op zondag 22 juni 2008 21:28 schreef tong80 het volgende:
Iemand die zo'n shirt durft te dragen is geen hoer maar een loser
Spuit 11quote:Op zondag 22 juni 2008 21:32 schreef Rekkie het volgende:
Filmpje van de TS:
http://www.dumpert.nl/med(...)k_een_brulshirt.html
HOEEERRRRRRRRRRRRRRRRRR
whehequote:Op zondag 22 juni 2008 21:28 schreef Catch22- het volgende:
was geen echte aziatische, anders zei ze hoel
hoax
Dat had ik zelf ook al vastgesteld jah.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:25 schreef HuHu het volgende:
Een vrouw die op een parkeerplaats staat te wachten bij een auto waarin een jongeman zich aan het uitkleden is. Die situatie is op zich apart te noemen.
ach die mensen weten niet beter..het is triest, ik irriteer me er ook aan dat er hier op FOK! zo gescholden word..quote:Op zondag 22 juni 2008 21:19 schreef Isegrim het volgende:
Was ik gisteren met mijn schoonfamilie naar de kroeg om de wedstrijd () te kijken. Van tevoren ging het broertje van mijn vriend zich in de auto even omkleden in een oranje shirt. Ik sta buiten de auto op hem te wachten. Ik stond daar met mijn brulshirt aan, een hoed met Welpies op en vlaggetjes in mijn hand. Komt er ineens een Aziatische vrouw recht op mij af lopen. Vlak voor mijn neus staat ze stil. Ze kijkt me recht aan en zegt "Hoer!". Vervolgens draait ze zich om en loopt weer weg.
Huh? Ik heb heul wel een broek aan.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef reetveter het volgende:
Waarom heb je op die fotos geen broek aan dan
Nou, dat viel ook wel weer mee.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:36 schreef Leanne het volgende:
[..]
ach die mensen weten niet beter..het is triest, ik irriteer me er ook aan dat er hier op FOK! zo gescholden word..
Kan me voorstellen dat daardoor je avond flink wordt verpest
je vertoont je liever hierin?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
Die andere twee maar dan rechtop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja, ik ben mij er volledig van bewust dat ik er volstrekt belachelijk uitzag.Maar niet als een hoer.
![]()
Het hoofd doet het hemquote:Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja, ik ben mij er volledig van bewust dat ik er volstrekt belachelijk uitzag.Maar niet als een hoer.
![]()
Nou, nee.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:43 schreef Meddo het volgende:
[..]
je vertoont je liever hierin?![]()
[ afbeelding ]
ik heb nog een losse euro, wat doe je er allemaal voor?quote:
Die ogen zitten daar ook handigquote:Op zondag 22 juni 2008 21:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook al vastgesteld jah.Er ging zelfs een jongetje in de metro aan mijn tieten zitten om de ogen van de leeuw aan te wijzen.
Je mag dr een hoer noemenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:49 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb nog een losse euro, wat doe je er allemaal voor?
Ik ben allang blij dat je mij aanziet voor een normale, weldenkende burger.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:46 schreef Viking84 het volgende:
O... my... fucking... God!.
Echt: normale, weldenkende burgers doen niet onder voor de jostiband tijdens het EK / WK.
Oh maar dat vertelde je er gisteren niet bij. Het is nu helemaal niet zo'n gekke gedachte.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:19 schreef Isegrim het volgende:
Was ik gisteren met mijn schoonfamilie naar de kroeg om de wedstrijd () te kijken. Van tevoren ging het broertje van mijn vriend zich in de auto even omkleden in een oranje shirt. Ik sta buiten de auto op hem te wachten. Ik stond daar met mijn brulshirt aan, een hoed met Welpies op en vlaggetjes in mijn hand. Komt er ineens een Aziatische vrouw recht op mij af lopen. Vlak voor mijn neus staat ze stil. Ze kijkt me recht aan en zegt "Hoer!". Vervolgens draait ze zich om en loopt weer weg.
Ik dacht op de 2e foto dat je een voorbinddildo om hadquote:Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
"Hoe vat ik dingen fout op?"quote:Op zondag 22 juni 2008 22:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat je mij aanziet voor een normale, weldenkende burger.
Wat vertelde ik er niet bij?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh maar dat vertelde je er gisteren niet bij. Het is nu helemaal niet zo'n gekke gedachte.
Dat is de kraan.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik dacht op de 2e foto dat je een voorbinddildo om had
Je lijkt net een down-patiënt.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dat ook wel ja.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:12 schreef roze-meisje het volgende:
een brulshirt![]()
als je daarmee loopt ben je officieel rijp voor 't gesticht
Ja en?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:22 schreef IQM het volgende:
Haha, TS heet Petra Jong.
Eenschquote:Op zondag 22 juni 2008 22:12 schreef roze-meisje het volgende:
een brulshirt![]()
als je daarmee loopt ben je officieel rijp voor 't gesticht
Doe es lief, fuifduiffie!!!!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:32 schreef floris.exe het volgende:
Je zult het er wel naar gemaakt hebben en waarschijnlijk kent die vrouw jouw seksuele moraal.
Zinloos gescheldquote:Op zondag 22 juni 2008 22:42 schreef TeenWolf het volgende:
Oh je komt uit rotterdam, daar wordt wel vaker zinloos gescholden![]()
Alles van die rotterdamse kakkerlakken is zinloosquote:Op zondag 22 juni 2008 22:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mischien was het dit keer gewoon zinvol
Ik bedoel dus dat ze TS voor hoer uitscholdenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:49 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Alles van die rotterdamse kakkerlakken is zinloos
AFCA 4EVER from Diemen
maakt niet uit, ik blijf bij mijn meningquote:Op zondag 22 juni 2008 22:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ze TS voor hoer uitscholden
Ik heb een Mac en dus geen Paint.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:10 schreef 2dope het volgende:
Wat is dat voor derdewereld versie van Paint?
Ja, dat ook.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en?
TS heeft een Sony Ericsson K800i
Details, details.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat je stond te wachten terwijl een man in de auto zich aan het omkleden was.
Je maakt het verhaal daarmee niet beter voor jezelf.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Details, details.Enneh, man... Jongetje.
Geloof me, dat is het brulshirt.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:35 schreef Bellatrix het volgende:
Damn jij hebt echt dikke tieten.
Je wilt niet weten hoeveel mannen daarop kicken en er een boel geld voor over hebben.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:41 schreef JanusAnus het volgende:
Wat ben jij schandalig lelijk!
Je vraagt zeker niet veel geld?
Welkom op Fok!quote:Op maandag 23 juni 2008 08:57 schreef floris.exe het volgende:
Sneu hoe sommige mensen hier reageren. Ik maakte zelf een algemeen grapje die niet persoonlijk op de vrouw bedoeld was. Maar wat sommigen hier uitkramgen, ongelofelijk. Plaats anders zelf jullie foto's eens.
Dat kun je aanpassen, vikingmeisje. Alleen aandachtsgeyle hoertjes doen dat!quote:Op maandag 23 juni 2008 09:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet trouwens alweer waarom ik nooit meer gebruik maak van Photobucket bij het uploaden van foto's. Mèn, de hele privécollectie van TS ligt op straat.
Oh is dat zo? Dat wist ik nietquote:Op maandag 23 juni 2008 09:41 schreef right_turn het volgende:
[..]
Dat kun je aanpassen, vikingmeisje. Alleen aandachtsgeyle hoertjes dan dat!
nou weten we jou definitie van lekker wijf ook door dit topicquote:Op maandag 23 juni 2008 09:53 schreef Herald het volgende:
lekkere wijven worden elke dag door Marokkanen voor hoer uitgemaakt
en weten we dat jij denkt dat Marokko in Azië ligtquote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
nou weten we jou definitie van lekker wijf ook door dit topic
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:06 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zie toch echt een grote poes op die foto.
TS zegt: TS = hoer door aziaatquote:Op maandag 23 juni 2008 11:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
ehm waar maak je dat uit op dan herald?
Interessante conclusiequote:Op maandag 23 juni 2008 12:05 schreef Herald het volgende:
[..]
TS zegt: TS = hoer door aziaat
ik zeg: Lekker wijf = hoer door Marokkaan
jij zegt: lekker wijf = TS
jouw conclusie: hoer door Marokkaan = hoer door Aziaat = Marokko ligt in Azië
quote:Op maandag 23 juni 2008 08:57 schreef floris.exe het volgende:
Sneu hoe sommige mensen hier reageren. Ik maakte zelf een algemeen grapje die niet persoonlijk op de vrouw bedoeld was. Maar wat sommigen hier uitkramgen, ongelofelijk. Plaats anders zelf jullie foto's eens.
Dat klopt, normale, weldenkende burgers maken namelijk binnen een mum van tijd betere muziek dan de jostiband tijdens het EK / WK, dus ze doen er inderdaad niet voor onder.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:46 schreef Viking84 het volgende:
O... my... fucking... God!.
Echt: normale, weldenkende burgers doen niet onder voor de jostiband tijdens het EK / WK.
Lolherald?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
ehm waar maak je dat uit op dan herald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
quote:Op maandag 23 juni 2008 08:57 schreef floris.exe het volgende:
Die laatste is lief, maar die in dat brulshirt is te erg voor woorden natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 18:10 schreef zeemonster het volgende:
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik de foto's wel leuk vind . Iedereen is wel aan het zeiken (ik ook hoor) over je foto's .
Maar ik vind het er heel grappig uitzien.
Haar ronddingen komen er wel goed in uitquote:Op maandag 23 juni 2008 18:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die laatste is lief, maar die in dat brulshirt is te erg voor woorden natuurlijk
Zo praat je niet over je moeder hequote:Op maandag 23 juni 2008 18:13 schreef zeemonster het volgende:
Ja maar dat weet TS zelf ook . Elke keer als ik naar die foto kijk schiet ik in de lachEn dat is niet om haar persoon maar wel om de uitdossing
.
Mijn moeder had elke keer zo een achterlijke oranje pruik op , ze leek wel een junk als ze dat ding ophad of een josti iig.
Jij hebt haar niet gezien met die pruik opquote:
Ze leest het toch nooit joh, post foto'squote:Op maandag 23 juni 2008 18:24 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Jij hebt haar niet gezien met die pruik open nee ik post geen foto's , ze vermoord me dan.
Ze dacht aan aandachtquote:Op maandag 23 juni 2008 18:37 schreef SHE het volgende:
Isegrim, je lijkt me een aardig meisje. Maar waarom je jezelf zo voor schut wilt zetten is mij een absoluut raadsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
dat dusquote:Op maandag 23 juni 2008 18:37 schreef SHE het volgende:
Isegrim, je lijkt me een aardig meisje. Maar waarom je jezelf zo voor schut wilt zetten is mij een absoluut raadsel.
Ik doe de fokkers graag een plezier.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:37 schreef SHE het volgende:
quote:
ik zeg --> ONZquote:Op maandag 23 juni 2008 23:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat je je andere foto's kon afschermen op Photobucket. Had ik dat geweten, dan had ik 't gedaan. Maar ja, dan was dit topic wel een stuk saaier geweest. Ik zie allemaal dingen terug die ik allang vergeten was.
Hey.quote:
mischien is die 'quote:Op maandag 23 juni 2008 23:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey.Er is niks mis met mijn Marokkaanse gewaad.
Dat droeg ik naar het huwelijksfeest van mijn zusje en iedereen vond het prachtig.
Ok dan maar hier, je moet er wel bij zijn natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 23:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, niet naar ONZ, daar kom ik principieel niet.![]()
Zou kunnen, maar ik ga uit van het goede in de mens.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
mischien is die '' niet om het gewaad
![]()
Ja, alleen dan breder van boven.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:44 schreef Pony-Lover het volgende:
je lijkt wel wat hier op:
[ afbeelding ]
ze zei hoi maar je zei geen hoi terugquote:Op maandag 23 juni 2008 23:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind wel dat we wat offtopic zijn geraakt.Ik weet nu nog steeds niet waarom voornoemde Aziatische vrouw mij voor 'hoer' uitmaakte.
Tjeempie, echt niet?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind wel dat we wat offtopic zijn geraakt.Ik weet nu nog steeds niet waarom voornoemde Aziatische vrouw mij voor 'hoer' uitmaakte.
Als ze niet in d'r auto was gekropen zou het nog best wel eens tot een handgemeen kunnen zijn gekomen... Ik bedoel, ik ben eigenlijk nooit agressief, maar ik was er in dit geval toe in staat geweest om d'r een klap te geven. Dat had het topic wel nog leuker gemaakt eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:15 schreef denthemen het volgende:
Waarom sloeg je die loempia vouwer niet? Met het motto: "Het had een Rus kunnen zijn"
Ook zonder die kleding hoor....quote:Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
En ja, ik ben mij er volledig van bewust dat ik er volstrekt belachelijk uitzag.![]()
Je FOBO is een beetje onduidelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Erg goedkoop scoren, die dappere reacties op haar uiterlijk. Veelal door mensen die zelf geen fotoboek hebben.
Maar hij was zo lekker.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:38 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja, of misschien had je achteraf die chinees niet moeten pijpen voor een gratis loempia
Ik wel?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen commentaar op haar uiterlijk!
HOU OP!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen commentaar op haar uiterlijk!
Het is sowieso makkelijk scoren bij een hoer,.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Erg goedkoop scoren, die dappere reacties op haar uiterlijk. Veelal door mensen die zelf geen fotoboek hebben.
Zegt de breezerslet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:13 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ligt het nou aan mij of zie ik enige gelijkenis..
zegt de nerd die nog nooit daglicht gezien heeftquote:
Echt stoer hoor mensen uitmaken voor mongooltje etc. Ik durf te wedden dat jij irl nog geen woord durft te zeggen tegen deze mensen. Voel je je nu goed door mensen te beledigen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef SZRR het volgende:
én hoogstwaarschijnlijk irl nog geen woord tegen de breezerslet in kwestie zou durven zeggen.
Jij bent niet veel beter hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:13 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
blijkbaar identificeer jij je met TS. niet huilen, het is maar Fok.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:24 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Echt stoer hoor mensen uitmaken voor mongooltje etc. Ik durf te wedden dat jij irl nog geen woord durft te zeggen tegen deze mensen. Voel je je nu goed door mensen te beledigen?
o mijn god ik voel me echt geïntimideerd door een loser zonder foto's in zijn fobo!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent niet veel beter hoor.Met je pamperhoofd.
Ik heb al een vriendin, sorry.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:09 schreef SZRR het volgende:
[..]
o mijn god ik voel me echt geïntimideerd door een loser zonder foto's in zijn fobo!
Zullen we over jou beginnen dat is makkelijker dan je denkt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef SZRR het volgende:
én hoogstwaarschijnlijk irl nog geen woord tegen de breezerslet in kwestie zou durven zeggen.
+1quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Zullen we over jou beginnen dat is makkelijker dan je denkt.
Sterker nog ziehier een geheel topic !
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #13
Geen dank,
Eensch is. Gaat echt nergens over.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:41 schreef cinnamongirl het volgende:
picsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:11 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Eensch is. Gaat echt nergens over.
OT:
Ik heb een keer iets soortgelijks gehad toen ik in een bikini van mijn tent naar het zwembad liep. Gewone bikini dus, geen miniscule stukjes stof of iets. Ook een wat ouder Aziatisch vrouwtje.
Check Topic.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Zullen we over jou beginnen dat is makkelijker dan je denkt.
Sterker nog ziehier een geheel topic !
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #13
Geen dank,
*checkt fobo* -- Ik denk dat jij niet echt in de positie bent om mensen te oordelen over hun uiterlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:13 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer je een jonge man met een veel te grote bek bent die zelf geen fotoboek heeft denk ik.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Wanneer ben je in de positie om een ander te beoordelen op hun uiterlijk dan?
Misschien was het dezelfde.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:11 schreef Pyjama het volgende:
Ik heb een keer iets soortgelijks gehad toen ik in een bikini van mijn tent naar het zwembad liep. Gewone bikini dus, geen miniscule stukjes stof of iets. Ook een wat ouder Aziatisch vrouwtje.
Ik ben het dus fucking eens hé met gij!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:13 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je eruit ziet als mij. TS is lelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Wanneer ben je in de positie om een ander te beoordelen op hun uiterlijk dan?
Bek dicht MBO'er!quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:19 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als je eruit ziet als mij. TS is lelijk.
Zo van wie is die plofkop dan?quote:
nee serieus, ik voel me écht beledigd door nerds zonder fobo!quote:
Als je undersig je geestelijke capaciteiten weergeeft is het voor mij al een wonder dat je redelijk foutloos kunt typen. Het onderscheid maken tussen FOK! en het echte leven is zo te zien nog een obstakel voor je. En nou vlug terug naar je kamertje. De zuster wacht.quote:
sorry sexylegsquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:49 schreef Isegrim het volgende:
Zeg, kan die SZRR even ophouden mijn bashtopic te verneuken?
Jouw undersig is leukquote:
Zoolanderquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jouw undersig is leukWaar is dat van? That 70's Show?
Wilde gok
Maar dat is nergens vanquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:22 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar dat is nergens van![]()
ontopic ; hoer
óók al zo'n grote bek voor iemand zonder fobo! jezus christus wat een internethelden hier. word er bijna bang van.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:46 schreef Scorpie het volgende:
Owja SZRR:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie babyfoto hoor!
Is al weer een tijdje geleden dat je een topic hebt geopend over je klasgenotenquote:
Ja, klopt. En ik was niet op het schoolfeest, anders had ik wel een mooi kunnen openenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is al weer een tijdje geleden dat je een topic hebt geopend over je klasgenoten. Je hebt vakantie ?
Euhm zie mijn avatarquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:47 schreef SZRR het volgende:
[..]
nee serieus, ik voel me écht beledigd door nerds zonder fobo!![]()
Zegt degene die achter haar computer foto`s van mensen met het syndroom van Down postquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:48 schreef SZRR het volgende:
[..]
óók al zo'n grote bek voor iemand zonder fobo! jezus christus wat een internethelden hier. word er bijna bang van.
was -sandstorm- op jullie schoolfeest?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:24 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ja, klopt. En ik was niet op het schoolfeest, anders had ik wel een mooi kunnen openenBreezersletjes die elkaars neus pijpen, fietsen die elkaar spatten en intro's van het VMBO die de dj in elkaar slaan etc. Dat was dus vorig jaar.
Eigenlijk ook wel een gave he. Zoveel proberen te zeggen, terwijl het eigenlijk niets toevoegt, en dat proberen af te sluiten met een "sneer"quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als je undersig je geestelijke capaciteiten weergeeft is het voor mij al een wonder dat je redelijk foutloos kunt typen. Het onderscheid maken tussen FOK! en het echte leven is zo te zien nog een obstakel voor je. En nou vlug terug naar je kamertje. De zuster wacht.
Meten is weten, assumption is the mother of all fuckups.quote:Als je undersig je geestelijke capaciteiten weergeeft is het voor mij al een wonder dat je redelijk foutloos kunt typen
Waaruit blijkt dat? Uit het feit dat:quote:Het onderscheid maken tussen FOK! en het echte leven is zo te zien nog een obstakel voor je.
quote:En nou vlug terug naar je kamertje. De zuster wacht.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:11 schreef Lyzio het volgende:
Ohja en TS je hebt inderdaad een graftakkenkopEn nou niet op FOK! gaan huilen dat mensen vinden dat je lelijk bent, FOK! is een harde wereld. Hard, maar eerlijk.
Deal with it.
quote:Relatie Neen =)
Dat vind ik dan weer een belediging voor Nataschaquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:46 schreef Viking84 het volgende:
SZRR lijkt trouwens op Natascha Kampusch. Hop, ga terug in je kelder!
Ze was aan het zwemmenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een belediging voor NataschaHaar excuus is die 15 jaar opgesloten in een ondergrondse kelder zitten, wat zal SZRR haar excuus zijn?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze was aan het zwemmen
[ afbeelding ]
Mijn HEMA-onderbroek is al bezet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja fuck duh. Ik wilde op deze manier in je slipje komen.
Zoquote:
Touchéquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:39 schreef Fritztiaan het volgende:
Meten is weten, assumption is the mother of all fuckups.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |