Bek dicht MBO'er!quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:19 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als je eruit ziet als mij. TS is lelijk.
Zo van wie is die plofkop dan?quote:
nee serieus, ik voel me écht beledigd door nerds zonder fobo!quote:
Als je undersig je geestelijke capaciteiten weergeeft is het voor mij al een wonder dat je redelijk foutloos kunt typen. Het onderscheid maken tussen FOK! en het echte leven is zo te zien nog een obstakel voor je. En nou vlug terug naar je kamertje. De zuster wacht.quote:
sorry sexylegsquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:49 schreef Isegrim het volgende:
Zeg, kan die SZRR even ophouden mijn bashtopic te verneuken?
Jouw undersig is leukquote:
Zoolanderquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jouw undersig is leukWaar is dat van? That 70's Show?
Wilde gok
Maar dat is nergens vanquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:22 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar dat is nergens van![]()
ontopic ; hoer
óók al zo'n grote bek voor iemand zonder fobo! jezus christus wat een internethelden hier. word er bijna bang van.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:46 schreef Scorpie het volgende:
Owja SZRR:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie babyfoto hoor!
Is al weer een tijdje geleden dat je een topic hebt geopend over je klasgenotenquote:
Ja, klopt. En ik was niet op het schoolfeest, anders had ik wel een mooi kunnen openenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is al weer een tijdje geleden dat je een topic hebt geopend over je klasgenoten. Je hebt vakantie ?
Euhm zie mijn avatarquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:47 schreef SZRR het volgende:
[..]
nee serieus, ik voel me écht beledigd door nerds zonder fobo!![]()
Zegt degene die achter haar computer foto`s van mensen met het syndroom van Down postquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:48 schreef SZRR het volgende:
[..]
óók al zo'n grote bek voor iemand zonder fobo! jezus christus wat een internethelden hier. word er bijna bang van.
was -sandstorm- op jullie schoolfeest?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:24 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ja, klopt. En ik was niet op het schoolfeest, anders had ik wel een mooi kunnen openenBreezersletjes die elkaars neus pijpen, fietsen die elkaar spatten en intro's van het VMBO die de dj in elkaar slaan etc. Dat was dus vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |