Ik heb al een vriendin, sorry.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:09 schreef SZRR het volgende:
[..]
o mijn god ik voel me echt geïntimideerd door een loser zonder foto's in zijn fobo!
Zullen we over jou beginnen dat is makkelijker dan je denkt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef SZRR het volgende:
én hoogstwaarschijnlijk irl nog geen woord tegen de breezerslet in kwestie zou durven zeggen.
+1quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Zullen we over jou beginnen dat is makkelijker dan je denkt.
Sterker nog ziehier een geheel topic !
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #13
Geen dank,
Eensch is. Gaat echt nergens over.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Erg goedkoop scoren, die dappere reacties op haar uiterlijk. Veelal door mensen die zelf geen fotoboek hebben.
picsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:11 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Eensch is. Gaat echt nergens over.
OT:
Ik heb een keer iets soortgelijks gehad toen ik in een bikini van mijn tent naar het zwembad liep. Gewone bikini dus, geen miniscule stukjes stof of iets. Ook een wat ouder Aziatisch vrouwtje.
Check Topic.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Zullen we over jou beginnen dat is makkelijker dan je denkt.
Sterker nog ziehier een geheel topic !
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #13
Geen dank,
*checkt fobo* -- Ik denk dat jij niet echt in de positie bent om mensen te oordelen over hun uiterlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:13 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ligt het nou aan mij of zie ik enige gelijkenis..
Wanneer je een jonge man met een veel te grote bek bent die zelf geen fotoboek heeft denk ik.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Wanneer ben je in de positie om een ander te beoordelen op hun uiterlijk dan?
Misschien was het dezelfde.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:11 schreef Pyjama het volgende:
Ik heb een keer iets soortgelijks gehad toen ik in een bikini van mijn tent naar het zwembad liep. Gewone bikini dus, geen miniscule stukjes stof of iets. Ook een wat ouder Aziatisch vrouwtje.
Ik ben het dus fucking eens hé met gij!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:13 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ligt het nou aan mij of zie ik enige gelijkenis..
Als je eruit ziet als mij. TS is lelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Wanneer ben je in de positie om een ander te beoordelen op hun uiterlijk dan?
Bek dicht MBO'er!quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:19 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als je eruit ziet als mij. TS is lelijk.
Zo van wie is die plofkop dan?quote:
nee serieus, ik voel me écht beledigd door nerds zonder fobo!quote:
Als je undersig je geestelijke capaciteiten weergeeft is het voor mij al een wonder dat je redelijk foutloos kunt typen. Het onderscheid maken tussen FOK! en het echte leven is zo te zien nog een obstakel voor je. En nou vlug terug naar je kamertje. De zuster wacht.quote:
sorry sexylegsquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:49 schreef Isegrim het volgende:
Zeg, kan die SZRR even ophouden mijn bashtopic te verneuken?
Jouw undersig is leukquote:
Zoolanderquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jouw undersig is leukWaar is dat van? That 70's Show?
Wilde gok
Maar dat is nergens vanquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:22 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar dat is nergens van![]()
ontopic ; hoer
óók al zo'n grote bek voor iemand zonder fobo! jezus christus wat een internethelden hier. word er bijna bang van.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:46 schreef Scorpie het volgende:
Owja SZRR:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie babyfoto hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |