quote:Op maandag 23 juni 2008 11:06 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zie toch echt een grote poes op die foto.
TS zegt: TS = hoer door aziaatquote:Op maandag 23 juni 2008 11:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
ehm waar maak je dat uit op dan herald?
Interessante conclusiequote:Op maandag 23 juni 2008 12:05 schreef Herald het volgende:
[..]
TS zegt: TS = hoer door aziaat
ik zeg: Lekker wijf = hoer door Marokkaan
jij zegt: lekker wijf = TS
jouw conclusie: hoer door Marokkaan = hoer door Aziaat = Marokko ligt in Azië
quote:Op maandag 23 juni 2008 08:57 schreef floris.exe het volgende:
Sneu hoe sommige mensen hier reageren. Ik maakte zelf een algemeen grapje die niet persoonlijk op de vrouw bedoeld was. Maar wat sommigen hier uitkramgen, ongelofelijk. Plaats anders zelf jullie foto's eens.
Dat klopt, normale, weldenkende burgers maken namelijk binnen een mum van tijd betere muziek dan de jostiband tijdens het EK / WK, dus ze doen er inderdaad niet voor onder.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:46 schreef Viking84 het volgende:
O... my... fucking... God!.
Echt: normale, weldenkende burgers doen niet onder voor de jostiband tijdens het EK / WK.
Lolherald?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
ehm waar maak je dat uit op dan herald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
quote:Op maandag 23 juni 2008 08:57 schreef floris.exe het volgende:
Sneu hoe sommige mensen hier reageren. Ik maakte zelf een algemeen grapje die niet persoonlijk op de vrouw bedoeld was. Maar wat sommigen hier uitkramgen, ongelofelijk. Plaats anders zelf jullie foto's eens.
Die laatste is lief, maar die in dat brulshirt is te erg voor woorden natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 18:10 schreef zeemonster het volgende:
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik de foto's wel leuk vind . Iedereen is wel aan het zeiken (ik ook hoor) over je foto's .
Maar ik vind het er heel grappig uitzien.
Haar ronddingen komen er wel goed in uitquote:Op maandag 23 juni 2008 18:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die laatste is lief, maar die in dat brulshirt is te erg voor woorden natuurlijk
Zo praat je niet over je moeder hequote:Op maandag 23 juni 2008 18:13 schreef zeemonster het volgende:
Ja maar dat weet TS zelf ook . Elke keer als ik naar die foto kijk schiet ik in de lachEn dat is niet om haar persoon maar wel om de uitdossing
.
Mijn moeder had elke keer zo een achterlijke oranje pruik op , ze leek wel een junk als ze dat ding ophad of een josti iig.
Jij hebt haar niet gezien met die pruik opquote:
Ze leest het toch nooit joh, post foto'squote:Op maandag 23 juni 2008 18:24 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Jij hebt haar niet gezien met die pruik open nee ik post geen foto's , ze vermoord me dan.
Ze dacht aan aandachtquote:Op maandag 23 juni 2008 18:37 schreef SHE het volgende:
Isegrim, je lijkt me een aardig meisje. Maar waarom je jezelf zo voor schut wilt zetten is mij een absoluut raadsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
dat dusquote:Op maandag 23 juni 2008 18:37 schreef SHE het volgende:
Isegrim, je lijkt me een aardig meisje. Maar waarom je jezelf zo voor schut wilt zetten is mij een absoluut raadsel.
Ik doe de fokkers graag een plezier.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:37 schreef SHE het volgende:
quote:
ik zeg --> ONZquote:Op maandag 23 juni 2008 23:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat je je andere foto's kon afschermen op Photobucket. Had ik dat geweten, dan had ik 't gedaan. Maar ja, dan was dit topic wel een stuk saaier geweest. Ik zie allemaal dingen terug die ik allang vergeten was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |