Dat kun je aanpassen, vikingmeisje. Alleen aandachtsgeyle hoertjes doen dat!quote:Op maandag 23 juni 2008 09:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet trouwens alweer waarom ik nooit meer gebruik maak van Photobucket bij het uploaden van foto's. Mèn, de hele privécollectie van TS ligt op straat.
Oh is dat zo? Dat wist ik nietquote:Op maandag 23 juni 2008 09:41 schreef right_turn het volgende:
[..]
Dat kun je aanpassen, vikingmeisje. Alleen aandachtsgeyle hoertjes dan dat!
nou weten we jou definitie van lekker wijf ook door dit topicquote:Op maandag 23 juni 2008 09:53 schreef Herald het volgende:
lekkere wijven worden elke dag door Marokkanen voor hoer uitgemaakt
en weten we dat jij denkt dat Marokko in Azië ligtquote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
nou weten we jou definitie van lekker wijf ook door dit topic
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:06 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zie toch echt een grote poes op die foto.
TS zegt: TS = hoer door aziaatquote:Op maandag 23 juni 2008 11:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
ehm waar maak je dat uit op dan herald?
Interessante conclusiequote:Op maandag 23 juni 2008 12:05 schreef Herald het volgende:
[..]
TS zegt: TS = hoer door aziaat
ik zeg: Lekker wijf = hoer door Marokkaan
jij zegt: lekker wijf = TS
jouw conclusie: hoer door Marokkaan = hoer door Aziaat = Marokko ligt in Azië
quote:Op maandag 23 juni 2008 08:57 schreef floris.exe het volgende:
Sneu hoe sommige mensen hier reageren. Ik maakte zelf een algemeen grapje die niet persoonlijk op de vrouw bedoeld was. Maar wat sommigen hier uitkramgen, ongelofelijk. Plaats anders zelf jullie foto's eens.
Dat klopt, normale, weldenkende burgers maken namelijk binnen een mum van tijd betere muziek dan de jostiband tijdens het EK / WK, dus ze doen er inderdaad niet voor onder.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:46 schreef Viking84 het volgende:
O... my... fucking... God!.
Echt: normale, weldenkende burgers doen niet onder voor de jostiband tijdens het EK / WK.
Lolherald?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
ehm waar maak je dat uit op dan herald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |