ik zeg --> ONZquote:Op maandag 23 juni 2008 23:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat je je andere foto's kon afschermen op Photobucket. Had ik dat geweten, dan had ik 't gedaan. Maar ja, dan was dit topic wel een stuk saaier geweest. Ik zie allemaal dingen terug die ik allang vergeten was.
Hey.quote:
mischien is die 'quote:Op maandag 23 juni 2008 23:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey.Er is niks mis met mijn Marokkaanse gewaad.
Dat droeg ik naar het huwelijksfeest van mijn zusje en iedereen vond het prachtig.
Ok dan maar hier, je moet er wel bij zijn natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 23:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, niet naar ONZ, daar kom ik principieel niet.![]()
Zou kunnen, maar ik ga uit van het goede in de mens.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
mischien is die '' niet om het gewaad
![]()
Ja, alleen dan breder van boven.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:44 schreef Pony-Lover het volgende:
je lijkt wel wat hier op:
[ afbeelding ]
ze zei hoi maar je zei geen hoi terugquote:Op maandag 23 juni 2008 23:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind wel dat we wat offtopic zijn geraakt.Ik weet nu nog steeds niet waarom voornoemde Aziatische vrouw mij voor 'hoer' uitmaakte.
Tjeempie, echt niet?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind wel dat we wat offtopic zijn geraakt.Ik weet nu nog steeds niet waarom voornoemde Aziatische vrouw mij voor 'hoer' uitmaakte.
Als ze niet in d'r auto was gekropen zou het nog best wel eens tot een handgemeen kunnen zijn gekomen... Ik bedoel, ik ben eigenlijk nooit agressief, maar ik was er in dit geval toe in staat geweest om d'r een klap te geven. Dat had het topic wel nog leuker gemaakt eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:15 schreef denthemen het volgende:
Waarom sloeg je die loempia vouwer niet? Met het motto: "Het had een Rus kunnen zijn"
Ook zonder die kleding hoor....quote:Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
En ja, ik ben mij er volledig van bewust dat ik er volstrekt belachelijk uitzag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |