Stoer hè?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dat je serieus die foto durft te posten.
welkom op planeet aarde, u bevind zich momenteel in nederlandquote:
Ja, dat bedacht ik achteraf ook, dat dat misschien wel de aanleiding was.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:25 schreef HuHu het volgende:
Een vrouw die op een parkeerplaats staat te wachten bij een auto waarin een jongeman zich aan het uitkleden is. Die situatie is op zich apart te noemen.
Ja.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:27 schreef Ladidadida het volgende:
Omg je lijkt wel een cup ZZ met zo'n shirt![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:24 schreef Ladidadida het volgende:
Wat is een brulshirt?
een gekantelde hoerquote:Op zondag 22 juni 2008 21:26 schreef Meddo het volgende:
oja de overige foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het al heel wat dat ik de Welpjesdingen wel wistquote:Op zondag 22 juni 2008 21:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
welkom op planeet aarde, u bevind zich momenteel in nederland
Daar was ik te geshockeerd voor maar dat was wel een adequate reactie geweest.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:27 schreef Siaor het volgende:
Lekker naar d'r brullen met je shirt dan!
Het ehm, accentueert nogalquote:Op zondag 22 juni 2008 21:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja.Het is in het echt maar cup E hoor.
als je een Hoer hebt volgebruld, zit er een extra flap aan dat shirt om je lul mee af te vegenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:24 schreef Ladidadida het volgende:
Wat is een brulshirt?
ik droeg de mijne gister nogquote:Op zondag 22 juni 2008 21:28 schreef tong80 het volgende:
Iemand die zo'n shirt durft te dragen is geen hoer maar een loser
Spuit 11quote:Op zondag 22 juni 2008 21:32 schreef Rekkie het volgende:
Filmpje van de TS:
http://www.dumpert.nl/med(...)k_een_brulshirt.html
HOEEERRRRRRRRRRRRRRRRRR
whehequote:Op zondag 22 juni 2008 21:28 schreef Catch22- het volgende:
was geen echte aziatische, anders zei ze hoel
hoax
Dat had ik zelf ook al vastgesteld jah.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:25 schreef HuHu het volgende:
Een vrouw die op een parkeerplaats staat te wachten bij een auto waarin een jongeman zich aan het uitkleden is. Die situatie is op zich apart te noemen.
ach die mensen weten niet beter..het is triest, ik irriteer me er ook aan dat er hier op FOK! zo gescholden word..quote:Op zondag 22 juni 2008 21:19 schreef Isegrim het volgende:
Was ik gisteren met mijn schoonfamilie naar de kroeg om de wedstrijd () te kijken. Van tevoren ging het broertje van mijn vriend zich in de auto even omkleden in een oranje shirt. Ik sta buiten de auto op hem te wachten. Ik stond daar met mijn brulshirt aan, een hoed met Welpies op en vlaggetjes in mijn hand. Komt er ineens een Aziatische vrouw recht op mij af lopen. Vlak voor mijn neus staat ze stil. Ze kijkt me recht aan en zegt "Hoer!". Vervolgens draait ze zich om en loopt weer weg.
Huh? Ik heb heul wel een broek aan.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef reetveter het volgende:
Waarom heb je op die fotos geen broek aan dan
Nou, dat viel ook wel weer mee.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:36 schreef Leanne het volgende:
[..]
ach die mensen weten niet beter..het is triest, ik irriteer me er ook aan dat er hier op FOK! zo gescholden word..
Kan me voorstellen dat daardoor je avond flink wordt verpest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |