Wat ik terugzie in de PW van Tweakers.net rond de 250-275 euro, dit is voor de 512MB GDDR5 versie.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:13 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Wat voor prijs gaan ze daar aan hangen?
Ik zie een heel mooi logo van een websitequote:Op zondag 22 juni 2008 20:43 schreef Athmozz het volgende:
[ afbeelding ]
nu hopen dat hij langer mee gaat dat mijn gemiddelde gsm
Hip! Ik heb hem aangeschaft maar hij komt woensdag pas.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:42 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
Die heb ik ook onlangs aangeschaft en ik zit er nu mee dit bericht te typen! \o/
Wat is hier nou weer mis mee. Zo'n ding heb ik ook ongeveerquote:Op maandag 23 juni 2008 16:08 schreef MouzurX het volgende:
Pc:
Q6600
geforce 8800gt
3gb ram
750gb harde schijf
20" flat screen .. T200 van samsung volgens mij.
Misschien niet enorm goed maar iig wel een tienvoud beter dan de pc die ik nu heb
Nou je kan veel beter krijgen ... nieuwe quadcores en maar 3 gb ramquote:Op maandag 23 juni 2008 17:10 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Wat is hier nou weer mis mee. Zo'n ding heb ik ook ongeveerdoet alles wat je wilt goed hoor.
quote:
en nu typ ik ook vanaf mijn telefoon! Super hip.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:42 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
Die heb ik ook onlangs aangeschaft en ik zit er nu mee dit bericht te typen! \o/
Dat, en dit 2x:quote:
geen cdj 1000?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:45 schreef Dzy het volgende:
[..]
Dat, en dit 2x:
[ afbeelding ]
En dit:
[ afbeelding ]
En nog 2 huge ass vifa vivace boxen.
En nog een Denon 2x 80W versterker.
Begrijpelijk, dus snel sparen voor minimaal een cdj800 zekerquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:54 schreef Dzy het volgende:
Helaas niet de funds en is m'n eerste setje dus wel mooi om in te stappen
Ik heb hemquote:Op zondag 22 juni 2008 14:50 schreef onlogisch het volgende:
Hij komt v/d week pas binnen, maar met gepaste trots presenteer ik hem hier alvast
[ afbeelding ]
Zo vet, hoe kom je aan die poster?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Had 'm al een poos liggen maar had nog geen zin om 'm op te hangen.
Laatst toch maar even gedaan. Dus niet echt nieuw maar toch nog niet geshowt.
Dynamax ducted fan propulsion systemquote:Op zondag 29 juni 2008 00:09 schreef Erasmo het volgende:
Wie het raadt krijgt een koekje:
[ afbeelding ]
Ik gokte eerst op een aircoquote:Op zondag 29 juni 2008 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dynamax ducted fan propulsion system
Ik prefereer Deense boterkoekjes
Hoe bevalt 't menu?quote:
Die is toch al hartstikke oud?quote:Op zondag 29 juni 2008 22:08 schreef don-diablo het volgende:
En final fantasy 1 voor de psp gekregen van een vriend van me omdat ie er twee had
jep, is in feite ff1, maar dan met 'opgepoetste' graphics en wat nieuwe kerkers etcquote:
Kijk... Goeie aanschaf. Heb ik ook, krijg je geen spijt van. Lekker onderui hangen achter de pc.. Topdingquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:10 schreef knny het volgende:
Een nieuwe Denon 2808 receiver uit Duitsland en KEF 2005.2 surround set
[ afbeelding ]
Deze receiver speelt ook de nieuwste geluidsformaten zoasl DTS-HD en Dolby-HD af.
[ afbeelding ]
Hoe moet je dat wassen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:36 schreef Erasmo het volgende:
Nieuw shirt wat dit doet:
Ik ben niet de persoon in het flimpje btw
mac bookquote:Op woensdag 16 juli 2008 05:06 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
2.4 ghz 15" macbook pro
[ afbeelding ]
Met logic 8
Top!quote:Op woensdag 16 juli 2008 05:05 schreef JFrusciante het volgende:
[ afbeelding ]
HP pavilion special edition entertainment pcen dankzij de lage dollar ook nog eens voor omgerekend 560 euro's ipv van de 999,- die je er momenteel in NL voor zou betalen
Tof.quote:Op woensdag 16 juli 2008 05:06 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
2.4 ghz 15" macbook pro
[ afbeelding ]
Met logic 8
al de rest is kut als je logic eenmaal hebt gehad. geen grappenquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tof.Is dat Logic wat? Hoe is het vergeleken met andere muziek productie software? Aan te raden?
mn vriendin is er ook verliefd op. het appeltje dat oplicht deed het 'm voor haarquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
mac bookik heb hem ook. Alleen de andere versie.
Naja, ik heb, ik heb. Vriendlief gebruikt hem 9 vd 10x
Meneer vond het zelfs nodig om hem vandaag zonder het te zeggen mee te nemen naar het werk. En ik maar zoeken en half in paniek zijn![]()
Nee, ik zit voor 11 weken in Amerika dus ik heb het gewoon hier in de winkel gekocht. Gelijk ook nike sneakers, devine backpackersrugzak en veel te veel andere spullen. Ben benieuwd of ik alles wel mee terug krijg...quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:00 schreef fusionfake het volgende:
65 euro ?hoe fel is zo'n ding eigenlijk ?
dan combineer je het tochquote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:51 schreef fusionfake het volgende:
ja heb je gelijk in
kan niet 1 functioneel doel ervoor verzinnendingen verbranden is niet echt functioneel
Heb je d'r ook trappers bij gekregen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
De bijbehorende kleding (Shirt, broek en schoenen)
Standaard zitten ze er niet bij, die moet je echt erbij kopen..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Heb je d'r ook trappers bij gekregen?
Da's als een auto zonder gaspedaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Standaard zitten ze er niet bij, die moet je echt erbij kopen..
Maar uiteraard met trappers ja, is wel handig
en hoe is de kwaliteit?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:21 schreef Nantes het volgende:
Niet zelf betaald.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een vakantie!.
wat vond de juwelier van de kwaliteit?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:23 schreef Nantes het volgende:
Moeilijk te zeggen, heb hem pas 2 dagen gehad en hij wordt op dit moment toch verkleind (waar weer 2 weken tussen zit). Maar volgens mij zit het wel goed.
Ik ben als de dood dat ik me snel snijd met die dingen en ik heb al zo'n gevoelige huidquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:40 schreef Conekiller het volgende:
is gisteren gebracht maar ik was niet thuis, dus maandag bij het postkantoor oppikken
(de borstel)
[ afbeelding ]
scheercreme
[ afbeelding ]
DOVO "Bismarck" 6/8 (Rood)
[ afbeelding ]
begint een leuke collectie te worden
Ik ook, daaom gebruik ik het ook. Heb al sinds die tijd geen last meer van een schilferhuidquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben als de dood dat ik me snel snijd met die dingen en ik heb al zo'n gevoelige huid
Montagequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:49 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Samsung Syncmaster 245b
Ik kan weer vooruit
Damn das groot... En ik vind 17' al groot.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:55 schreef Marc H het volgende:
Mijn laatste aanschaf:
[ afbeelding ]
en mijn desktopje:
[ afbeelding ]
Links, de nieuwe, Samsung Syncmaster 2693HM 26", 1920x1200, rechts, mijn oude Samsung Syncmaster 225BW, 22" 1680x1050.
Samen goed voor een desktop van 3600x1200
Je gaat daarmee de banden van de overbuur mee leeg prikkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:09 schreef AlmightyArjen het volgende:
[ afbeelding ]
Grivel G12 stijgijzers. De fijnste in hun soort...
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:28 schreef Markster het volgende:
Niet echt aangeschaft, en nog niet binnen, maar morgen ga ik mijn game-pc ruilen tegen een iMac:
[ afbeelding ]
Prachtig dingetje
Heb je A-team nog ergens voor een leuk prijsje vandaan kunnen halen dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:40 schreef Michielos het volgende:
alle X files DVD boxen
A-team DVD boxen
Millenium DVD boxen
Prison Break DVD boxen
ik ga kijken, cya
Best leuk maar vind het echt een domme aankoop. Want mijn vraag aan jou wat doe je wanneer je schijf crasht? Had erzelf eerder twee van 1tb gekocht.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:47 schreef Intrepidity het volgende:
[ afbeelding ]
WD MyBook 2TB Studio edition II
Daarmee komt de totale opslagcapaciteit voor m'n pc's op 4280GBOde aan filmcollecties
Ik ga er niet dood aan als m'n filmcollectie verrot gaat hoor.. Het is niet echt onmisbare data verder.. Voor de belangrijke dingen heb ik een RAID-5 NASquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:40 schreef Wouser het volgende:
[..]
Best leuk maar vind het echt een domme aankoop. Want mijn vraag aan jou wat doe je wanneer je schijf crasht? Had erzelf eerder twee van 1tb gekocht.
-edit- zelfs dat is nog teveel doe maar liever gewoon zo'n backupsysteempje met 8 of 5 hardeschijven erin.
Relaxt ding. MikeyMo heeft hem ookquote:Op maandag 1 september 2008 17:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik ga hem ruilen he, nieuwprijs is 1300 euro. (en hij is nog geen maandje oud)
wat een pauper bak.quote:Op maandag 1 september 2008 19:00 schreef Athmozz het volgende:
[ afbeelding ]
Niet slecht voor een eerste auto
(niet de mijne, maar wel exact hetzelfde type, zelfde kleur, zelfde velgen...)
Sympathy for mr vengeance is tofquote:Op woensdag 3 september 2008 00:22 schreef Whooz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee Asiamania filmpjes om de verzameling bij te spekken!
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:56 schreef remlof het volgende:
De nieuwe Google Chrome webbrowser. Ik heb er de hele dag al een harde plasser van
Al vastgelopen?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:56 schreef remlof het volgende:
De nieuwe Google Chrome webbrowser. Ik heb er de hele dag al een harde plasser van
Kun je voortaan beter hier bestellen Dealextreme.com loopt ook een reeks over in General.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 04:18 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Net besteld:
Een LED zaklampje, de Fenix P3D CE Premium Q5, feller dan een Maglite 3D of Magcharger.
[ afbeelding ]
65 euro.![]()
whahaa morgen hele nieuwe macbookjesquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:02 schreef Rian. het volgende:
[ afbeelding ]
En er staan een nieuwe MacBook bij
Heb ik ook gehad hahah.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Vandaag voor mijn laptop een nieuwe harde schijf aangeschaft. 80GB 2,5" voor 42 euro.
Oude harde schijf is helaas overleden.
Damn das echt grootquote:Op woensdag 10 september 2008 03:19 schreef Henno het volgende:
[ afbeelding ]
Dell UltraSharp 2709W 27" scherm, lekker groot
Je kan het overdreven vinden, maar je went echt snel aan groter, en ik kom van een 20" monitor vandaan, dus had al een aardige resolutie (alleen die had een TN paneel en dat is meestal erg belabberd qua kleuren en kijkhoek). Dus als je niet alle vorige monitoren opeens akelig klein wil vinden, moet je er niet aan beginnen.
Op zo'n formaat is het overigens ook aardig films kijken zonder dat je er vlak voor hoeft te zitten... en relaxed Photoshoppen, je kan opeens alles kwijt.
Je moet er niet vlak op gaan zitten, dan krijg je inderdaad nekpijn van het heen en weer kijken omdat het schermoppervlak zo groot isquote:Op woensdag 10 september 2008 09:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Damn das echt grootIk zou er echt niet aan kunnen wennen. En zou ook niet weten waar ik em zou moeten neerzetten hahah
Ja maar ik werk op een notebook met een whopping 15,4' schermquote:Op woensdag 10 september 2008 17:48 schreef Henno het volgende:
[..]
Je moet er niet vlak op gaan zitten, dan krijg je inderdaad nekpijn van het heen en weer kijken omdat het schermoppervlak zo groot isQua diepte verschilt het apparaat nauwelijks van kleinere monitoren, dat is de zegen van een LCD flatpanel. De meeste bureaus hebben wel ruimte over in de breedte, dus een LCD past meestal wel ongeacht formaat... zolang je 'm maar zover mogelijk naar achteren zet zodat je overzicht behoudt
De 1920x1200 resolutie monitoren (24"-27") zitten nu zo'n beetje in de "sweet spot": een lekker formaat voor niet alteveel geld. Voor een 30" betaal je meteen bijna twee keer zoveel, dan moet je een specifieke reden hebben waarom je zo'n megaschilderij van 2560x1600 wil hebben. Ik heb er zelf weinig aan omdat het belachelijk duur is, m'n KVM/DVI switch maximaal 1920x1200 aankan, en het ook een grotere aanslag is op je videokaart als je op de native resolutie je games wil spelen...
quote:
Het is voor een muziekinstrumentquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet waar dit voor is krijgt een koekje.
Straplocks.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Wie weet waar dit voor is krijgt een koekje.
Ja opzich wel, hij is erg dun en past dus goed in je zak alleen als je weinig van telefoons af weet (ik dus) zou ik m niet kopen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:59 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Bevalt die een beetje?
Ga ik ook volgende week vrijdag naartoe. Gratis danwelquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:31 schreef VonHinten het volgende:
2 kaartjes voor Kraak & Smaak in Groningen vanavond
Dat werkt toch voor geen meter?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:32 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik was me eigen telefoon een beetje zat en heb deze sinds vandaag in huis:
CCK EG100 Watch Phone With Bluetooth & Camera - Black
[ afbeelding ]
. Tri-band: GSM 900 / 1800 / 1900 MHZ.
. Adopt watch shape design .
. 1.33 inch display screen.
. Handwritten & Keyboard input.
. 64 channels polyphonic ringtone.
. MP3 / MP4 multimedia player.
. 2.0MP camera.
. FM radio.
. GPRS.
. Bluetooth 1.2.1(FTP, A2DP, AVRCP).
. Support Mutil-Language interfaces: English, Chinese, Thai, French, Russian, Arabic.
Ik heb er tot op heden geen problemen mee.quote:
2 liter turbo ?quote:Op zondag 14 september 2008 02:11 schreef kwiwi het volgende:
Een Astra GTC incl. parkeersensoren omdat ik geen held ben in inparkeren
Deze maar dan grijs metallic..
[ afbeelding ]
quote:
was een zwerfpoesjequote:Op zondag 28 september 2008 15:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
![]()
Wat is er met zn pootje?
Aaah, dat hadden wij met een zwerfhond, hele beest onder de teken, vies en mager, toen hebben we m helemaal op laten knappen en nu hebben wij hem.quote:Op zondag 28 september 2008 15:57 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
was een zwerfpoesje.. de eigenaar heeft zich nooit gemeld dus hebben wij hem nu. zn pootje is gekneusd
Congratzquote:Op zondag 28 september 2008 21:07 schreef Hukkie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is in het echt niet zo mooi als dat ie eruit ziet, maar ga hem dinsdag a.s. ophalen. Ben er wel redelijk blij mee
Dank dankquote:
dat is een mooie kleur voor een laptopquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:27 schreef greatchampion het volgende:
Nieuwe laptop
[ afbeelding ]
Wacht nu alleen op bezorging
wat een lelijke kanker hoerquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:06 schreef Tis_Kempi het volgende:
Ik heb un spange chimeid gekocht
[ afbeelding ]
Ik had al enkele cd's van Hans Zimmer en James Horner, dus deze passen zeer goed in het rijtje. Deze avond of morgen eens beluisteren. Gisteren enkele liedjes van de Black Hawk Down live gehoord, en was ook echt goedquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:09 schreef matjuhhh007 het volgende:
Black Hawk down en I am legend zijn goed.
Geen nieuwe macbook?quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:26 schreef jaguar het volgende:
[ afbeelding ]
Macbook 2.4ghz 4gb 250gb
Met:
[ afbeelding ]
Logic Studio 8
en:
[ afbeelding ]
M-Audio Fast Track Ultra 8R
en:
[ afbeelding ]
Shure pgd mk6
en toen was ik door m'n budget heen
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:12 schreef _Administr8or_ het volgende:
[ afbeelding ]
32"
Erg fijn in combinatie met de Xbox 360
Ibood?quote:
Ik wil kaarten voor phil collinsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:54 schreef Nantes het volgende:
Zojuist kaartjes gekocht voor mij en mijn beste vriendin voor Maria Mena. Op haar verjaardag.
Hoop dat ze het leuk vindt.
Waar komt die lamp vandaagquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef Patries86 het volgende:
Htc touch pro voor mijn mannetje
[ afbeelding ]
Nieuwe ikea kast met ladenkast erin en een mand
[ afbeelding ]
2 Lime groene bol lampen (1 grote en 1 kleine)
[ afbeelding ]
wat een trieste verschijning ben je eigenlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:03 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Le mac book air. Eigenlijk gekocht voorvoor sinterklaas (hij krijgt hem ook pas 5 dec
) maar we hebben wel gedeelde voogdij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |