dan combineer je het tochquote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:51 schreef fusionfake het volgende:
ja heb je gelijk in
kan niet 1 functioneel doel ervoor verzinnendingen verbranden is niet echt functioneel
Heb je d'r ook trappers bij gekregen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
De bijbehorende kleding (Shirt, broek en schoenen)
Standaard zitten ze er niet bij, die moet je echt erbij kopen..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Heb je d'r ook trappers bij gekregen?
Da's als een auto zonder gaspedaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Standaard zitten ze er niet bij, die moet je echt erbij kopen..
Maar uiteraard met trappers ja, is wel handig
en hoe is de kwaliteit?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:21 schreef Nantes het volgende:
Niet zelf betaald.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een vakantie!.
wat vond de juwelier van de kwaliteit?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:23 schreef Nantes het volgende:
Moeilijk te zeggen, heb hem pas 2 dagen gehad en hij wordt op dit moment toch verkleind (waar weer 2 weken tussen zit). Maar volgens mij zit het wel goed.
Ik ben als de dood dat ik me snel snijd met die dingen en ik heb al zo'n gevoelige huidquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:40 schreef Conekiller het volgende:
is gisteren gebracht maar ik was niet thuis, dus maandag bij het postkantoor oppikken
(de borstel)
[ afbeelding ]
scheercreme
[ afbeelding ]
DOVO "Bismarck" 6/8 (Rood)
[ afbeelding ]
begint een leuke collectie te worden
Ik ook, daaom gebruik ik het ook. Heb al sinds die tijd geen last meer van een schilferhuidquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben als de dood dat ik me snel snijd met die dingen en ik heb al zo'n gevoelige huid
Montagequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:49 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Samsung Syncmaster 245b
Ik kan weer vooruit
Damn das groot... En ik vind 17' al groot.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:55 schreef Marc H het volgende:
Mijn laatste aanschaf:
[ afbeelding ]
en mijn desktopje:
[ afbeelding ]
Links, de nieuwe, Samsung Syncmaster 2693HM 26", 1920x1200, rechts, mijn oude Samsung Syncmaster 225BW, 22" 1680x1050.
Samen goed voor een desktop van 3600x1200
Je gaat daarmee de banden van de overbuur mee leeg prikkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:09 schreef AlmightyArjen het volgende:
[ afbeelding ]
Grivel G12 stijgijzers. De fijnste in hun soort...
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:28 schreef Markster het volgende:
Niet echt aangeschaft, en nog niet binnen, maar morgen ga ik mijn game-pc ruilen tegen een iMac:
[ afbeelding ]
Prachtig dingetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |