Top!quote:Op woensdag 16 juli 2008 05:05 schreef JFrusciante het volgende:
[ afbeelding ]
HP pavilion special edition entertainment pcen dankzij de lage dollar ook nog eens voor omgerekend 560 euro's ipv van de 999,- die je er momenteel in NL voor zou betalen
Tof.quote:Op woensdag 16 juli 2008 05:06 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
2.4 ghz 15" macbook pro
[ afbeelding ]
Met logic 8
al de rest is kut als je logic eenmaal hebt gehad. geen grappenquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tof.Is dat Logic wat? Hoe is het vergeleken met andere muziek productie software? Aan te raden?
mn vriendin is er ook verliefd op. het appeltje dat oplicht deed het 'm voor haarquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
mac bookik heb hem ook. Alleen de andere versie.
Naja, ik heb, ik heb. Vriendlief gebruikt hem 9 vd 10x
Meneer vond het zelfs nodig om hem vandaag zonder het te zeggen mee te nemen naar het werk. En ik maar zoeken en half in paniek zijn![]()
Nee, ik zit voor 11 weken in Amerika dus ik heb het gewoon hier in de winkel gekocht. Gelijk ook nike sneakers, devine backpackersrugzak en veel te veel andere spullen. Ben benieuwd of ik alles wel mee terug krijg...quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:00 schreef fusionfake het volgende:
65 euro ?hoe fel is zo'n ding eigenlijk ?
dan combineer je het tochquote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:51 schreef fusionfake het volgende:
ja heb je gelijk in
kan niet 1 functioneel doel ervoor verzinnendingen verbranden is niet echt functioneel
Heb je d'r ook trappers bij gekregen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
De bijbehorende kleding (Shirt, broek en schoenen)
Standaard zitten ze er niet bij, die moet je echt erbij kopen..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Heb je d'r ook trappers bij gekregen?
Da's als een auto zonder gaspedaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Standaard zitten ze er niet bij, die moet je echt erbij kopen..
Maar uiteraard met trappers ja, is wel handig
en hoe is de kwaliteit?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:21 schreef Nantes het volgende:
Niet zelf betaald.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een vakantie!.
wat vond de juwelier van de kwaliteit?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:23 schreef Nantes het volgende:
Moeilijk te zeggen, heb hem pas 2 dagen gehad en hij wordt op dit moment toch verkleind (waar weer 2 weken tussen zit). Maar volgens mij zit het wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |