dan combineer je het tochquote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:51 schreef fusionfake het volgende:
ja heb je gelijk in
kan niet 1 functioneel doel ervoor verzinnendingen verbranden is niet echt functioneel
Heb je d'r ook trappers bij gekregen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
De bijbehorende kleding (Shirt, broek en schoenen)
Standaard zitten ze er niet bij, die moet je echt erbij kopen..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Heb je d'r ook trappers bij gekregen?
Da's als een auto zonder gaspedaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Standaard zitten ze er niet bij, die moet je echt erbij kopen..
Maar uiteraard met trappers ja, is wel handig
en hoe is de kwaliteit?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:21 schreef Nantes het volgende:
Niet zelf betaald.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een vakantie!.
wat vond de juwelier van de kwaliteit?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:23 schreef Nantes het volgende:
Moeilijk te zeggen, heb hem pas 2 dagen gehad en hij wordt op dit moment toch verkleind (waar weer 2 weken tussen zit). Maar volgens mij zit het wel goed.
Ik ben als de dood dat ik me snel snijd met die dingen en ik heb al zo'n gevoelige huidquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:40 schreef Conekiller het volgende:
is gisteren gebracht maar ik was niet thuis, dus maandag bij het postkantoor oppikken
(de borstel)
[ afbeelding ]
scheercreme
[ afbeelding ]
DOVO "Bismarck" 6/8 (Rood)
[ afbeelding ]
begint een leuke collectie te worden
Ik ook, daaom gebruik ik het ook. Heb al sinds die tijd geen last meer van een schilferhuidquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben als de dood dat ik me snel snijd met die dingen en ik heb al zo'n gevoelige huid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |