whahaa morgen hele nieuwe macbookjesquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:02 schreef Rian. het volgende:
[ afbeelding ]
En er staan een nieuwe MacBook bij
Heb ik ook gehad hahah.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Vandaag voor mijn laptop een nieuwe harde schijf aangeschaft. 80GB 2,5" voor 42 euro.
Oude harde schijf is helaas overleden.
Damn das echt grootquote:Op woensdag 10 september 2008 03:19 schreef Henno het volgende:
[ afbeelding ]
Dell UltraSharp 2709W 27" scherm, lekker groot
Je kan het overdreven vinden, maar je went echt snel aan groter, en ik kom van een 20" monitor vandaan, dus had al een aardige resolutie (alleen die had een TN paneel en dat is meestal erg belabberd qua kleuren en kijkhoek). Dus als je niet alle vorige monitoren opeens akelig klein wil vinden, moet je er niet aan beginnen.
Op zo'n formaat is het overigens ook aardig films kijken zonder dat je er vlak voor hoeft te zitten... en relaxed Photoshoppen, je kan opeens alles kwijt.
Je moet er niet vlak op gaan zitten, dan krijg je inderdaad nekpijn van het heen en weer kijken omdat het schermoppervlak zo groot isquote:Op woensdag 10 september 2008 09:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Damn das echt grootIk zou er echt niet aan kunnen wennen. En zou ook niet weten waar ik em zou moeten neerzetten hahah
Ja maar ik werk op een notebook met een whopping 15,4' schermquote:Op woensdag 10 september 2008 17:48 schreef Henno het volgende:
[..]
Je moet er niet vlak op gaan zitten, dan krijg je inderdaad nekpijn van het heen en weer kijken omdat het schermoppervlak zo groot isQua diepte verschilt het apparaat nauwelijks van kleinere monitoren, dat is de zegen van een LCD flatpanel. De meeste bureaus hebben wel ruimte over in de breedte, dus een LCD past meestal wel ongeacht formaat... zolang je 'm maar zover mogelijk naar achteren zet zodat je overzicht behoudt
De 1920x1200 resolutie monitoren (24"-27") zitten nu zo'n beetje in de "sweet spot": een lekker formaat voor niet alteveel geld. Voor een 30" betaal je meteen bijna twee keer zoveel, dan moet je een specifieke reden hebben waarom je zo'n megaschilderij van 2560x1600 wil hebben. Ik heb er zelf weinig aan omdat het belachelijk duur is, m'n KVM/DVI switch maximaal 1920x1200 aankan, en het ook een grotere aanslag is op je videokaart als je op de native resolutie je games wil spelen...
quote:
Het is voor een muziekinstrumentquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet waar dit voor is krijgt een koekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |