Heb je A-team nog ergens voor een leuk prijsje vandaan kunnen halen dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:40 schreef Michielos het volgende:
alle X files DVD boxen
A-team DVD boxen
Millenium DVD boxen
Prison Break DVD boxen
ik ga kijken, cya
Best leuk maar vind het echt een domme aankoop. Want mijn vraag aan jou wat doe je wanneer je schijf crasht? Had erzelf eerder twee van 1tb gekocht.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:47 schreef Intrepidity het volgende:
[ afbeelding ]
WD MyBook 2TB Studio edition II
Daarmee komt de totale opslagcapaciteit voor m'n pc's op 4280GBOde aan filmcollecties
Ik ga er niet dood aan als m'n filmcollectie verrot gaat hoor.. Het is niet echt onmisbare data verder.. Voor de belangrijke dingen heb ik een RAID-5 NASquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:40 schreef Wouser het volgende:
[..]
Best leuk maar vind het echt een domme aankoop. Want mijn vraag aan jou wat doe je wanneer je schijf crasht? Had erzelf eerder twee van 1tb gekocht.
-edit- zelfs dat is nog teveel doe maar liever gewoon zo'n backupsysteempje met 8 of 5 hardeschijven erin.
Relaxt ding. MikeyMo heeft hem ookquote:Op maandag 1 september 2008 17:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik ga hem ruilen he, nieuwprijs is 1300 euro. (en hij is nog geen maandje oud)
wat een pauper bak.quote:Op maandag 1 september 2008 19:00 schreef Athmozz het volgende:
[ afbeelding ]
Niet slecht voor een eerste auto
(niet de mijne, maar wel exact hetzelfde type, zelfde kleur, zelfde velgen...)
Sympathy for mr vengeance is tofquote:Op woensdag 3 september 2008 00:22 schreef Whooz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee Asiamania filmpjes om de verzameling bij te spekken!
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:56 schreef remlof het volgende:
De nieuwe Google Chrome webbrowser. Ik heb er de hele dag al een harde plasser van
Al vastgelopen?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:56 schreef remlof het volgende:
De nieuwe Google Chrome webbrowser. Ik heb er de hele dag al een harde plasser van
Kun je voortaan beter hier bestellen Dealextreme.com loopt ook een reeks over in General.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 04:18 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Net besteld:
Een LED zaklampje, de Fenix P3D CE Premium Q5, feller dan een Maglite 3D of Magcharger.
[ afbeelding ]
65 euro.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |