292 euro voor de EEE pc, iets van 10 euro verzendkosten, 19,99 euro voor het muisje, straks nog 15 euro voor een SD kaartje en 10 euro voor een Bluetoothstickje (hele kleine die amper uitsteekt) om via GPRS online te gaan.quote:7" WVGA (800 X 480) Black
Linux System⁄ Hardware Compatible with Windows XP
10⁄100 Mbps Ethernet
WiFi 802.11b⁄g
512MB, DDR2
4GB Flash storage
0.3 Mega Pixel Video camera
Hi-Definition audio CODEC, Built-in stereo speaker, Built-in microphone
3x USB 2.0, 1x V1x SD⁄MMC card reader 1x Audio in 1x Audio out
perfecte matjes, en als ik me niet vergis zit er 25 jaar garantie op.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:04 schreef AlmightyArjen het volgende:
[ afbeelding ]
de vorige was onherstelbaar lek
Ik heb geen hd-tv helaas.. Maar ik geloof je direct, zag er fantastisch uit iig toen ik het ff checkte op mn gewone lcd tvquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:24 schreef Wooldoor het volgende:
don-diablo die film moet je eigenlijk in HD kijken dan is het echt schitterend
Die je dubbel kunt vouwen zijn inderdaad "korter" maar ook breder. Ik heb voor een "lange smalle" gekozen, die kan ik aan de zijkant van mijn rugzak hangen...quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
perfecte matjes, en als ik me niet vergis zit er 25 jaar garantie op.
Dat kregen wij volgens mij toen we onze matjes kochten, overgens raad ik aan om er 1 te kopen die je dubbel kan vouwen, die nemen minder ruimte in en liggen net zo goed.
overgens heb ik deze gekocht:
[ afbeelding ].
misschien staat hij al ergens in het topic![]()
Dat kán je er ook mee doen ja.. maar dat doe ik zelf eigenlijk (bijna) nooit.. als er een vliegshow net over de grens in belgie is ga ik er wel altijd heen thoughquote:
ik heb vandaag mijn tas teruggevonden, maar ik heb de verkeerd gepostquote:Op zondag 15 juni 2008 16:46 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Die je dubbel kunt vouwen zijn inderdaad "korter" maar ook breder. Ik heb voor een "lange smalle" gekozen, die kan ik aan de zijkant van mijn rugzak hangen...
Gave rugzak, ik heb dezelfde maar dan van 5 jaar terug en wat minder doorontwikkeld
Met Ambilight?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
jeujjj jij is binnennieuwe Philips 7403!
Tof interieur namelijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
zonder ambilight en niet mijn huisje! maar mijn huis is pas volgende week, de 27e de sleuteldaarom nu vast de nieuwe TV, kan ik em vast hier instellen enzo
haha gaaf dat je dat zegt, zo komt het er ook wel ongeveerr uit te zien, zelfde vloer.. zelfde vloerkleed. Het "gevoel" is een beetje hetzelfdequote:
Dan ga ik daar gelijk een stiekeme tvp plaatsenquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:07 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
haha gaaf dat je dat zegt, zo komt het er ook wel ongeveerr uit te zien, zelfde vloer.. zelfde vloerkleed. Het "gevoel" is een beetje hetzelfdemaarja voor wa het waard is
plaatjes staan in het klussen en wonen forum! zal tijdens het klussenwel flink wat fotos online gooien!
astu! Pipo_ gaat samenwonen in Hintham-City! [#1]quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan ga ik daar gelijk een stiekeme tvp plaatsen
(pass de link ff kan topic niet vinden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |