abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57605011
Wie, Wat, Waar - De Inleiding
Na een hele tijd zoeken is het dan eindelijk toch zo ver!! Na inmiddels vijf jaar *verkering* te hebben, hebben we de knoop doorgehakt om een eigen huisje te gaan kopen! De ene wat verder weg van de ouders dan de andere maar goed... Het is Hintham (gemeente Rosmalen, gemeente Den Bosch) geworden!! Een Maisonette boven het winkelcentrum.

Alles op 10 minuten fietsen van de binnenstad van Den Bosch, 10 minuten fietsen van het centrum van Rosmalen. Dicht bij de snelweg e.d. en ook niet te vergeten op maar 5 minuten fietsen van de Oosterplas, relaxed in de zomer dus!!

Wanneer
27 juni 2008 krijgen we de sleutel!

De Brochure tekst
quote:
Ruime, zeer verzorgde maisonnette gelegen in de populaire woonwijk Hintham te Rosmalen. De woning is gelegen op de eerste en tweede verdieping van een verzorgd appartementencomplex en beschikt over een ruime berging op de begane grond. Hier woont u temidden van alle voorzieningen zoals scholen, winkels en sportaccomodaties. De binnenstad van ’s-Hertogenbosch is met de fiets of het openbaar vervoer prima te bereiken, maar ook het gezellige centrum van Rosmalen ligt vlakbij. In de direct nabijheid kunt u heerlijk wandelen of fietsen ondermeer bij de Oosterplas en het IJzeren Kind, maar ook de autosnelweg is binnen enkelen autominuten te bereiken.

- Het appartement is in 1965 gebouwd en heeft een inhoud van ca. 250 m3.
- De woonoppervlakte bedraagt ca. 95 m2.

De indeling van de woning luidt als volgt; centrale hal met brievenbussen en toegang tot de berging. Eerste woonlaag; entree met meterkast, toiletruimte, kast met aansluitingen voor de wasmachine, half open keuken met diverse apparatuur, woonkamer met open trap naar de tweede verdieping. Tweede woonlaag; overloop drie slaapkamers met vaste kasten en badkamer.
De Foto's

Ik zal proberen zo veel mogelijk van onze verrichtingen hier op FOK! te blijven posten, dit vooral omdat ik het nu zelf heb meegemaakt hoe rlx het is om verhalen van anderen te lezen en vooral ideeen op te doen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Pipo_de_Clown op 25-03-2008 19:00:36 ]
  dinsdag 25 maart 2008 @ 20:03:01 #2
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_57606799
Nu heb je uitzicht op de Lidl
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
pi_57606865
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Het is Hintham (gemeente stadsdeel Rosmalen Graafsepoort, gemeente Den Bosch) geworden!! Een Maisonette boven het winkelcentrum.
Maar hoeveel kost zoiets nou? ik wil ook iets kopen.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_57607056
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:03 schreef supersayan het volgende:
Nu heb je uitzicht op de Lidl
Naja vanaf onze kant niet echt, kunnen wel met de brandtrap naar beneden en dan sta je bijna bij de Super binnen.
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:04 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Maar hoeveel kost zoiets nou? ik wil ook iets kopen.
Tussen de 170.000 en de 197.500 stonden er enkele te koop. Wat ik misschien ook wel in de OP had kunnen zetten is dat de Jan Frankenstraat + Jan van Delftstraat binnenkort compleet gerenoveerd worden. D.w.z. alles opknappen met nieuwe kozijnen-deuren / dubbele beglazing isolering + eigenlijk de hele buitenkant van de appartementen + de gezamelijke ruimtes.

Ook krijgt het winkelcentrum er 20m achteraan en word helemaal opgeknapt. Dit alles vanwege de komst van de nieuwe Biechten.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 20:22:40 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57607316
Feli. Er staat trouwens wel ontzettend veel in Hintham te koop de laatste tijd. Vooral die woningen met die houten uitbouw erop. Weet jij hoe dat komt?

Wel veel huis voor -voor Bossche' begrippen- weinig geld.
The End Times are wild
pi_57607462
Tja het ziet er -met alle respect- niet denderend uit, maar verder zou ik niet echt iets kunnen verzinnen. Zijn allemaal relatief rustige wijken, wat ik er van mee krijg. En zeker nu ze alles gaan renoveren daar rond het winkelcentrum + de nieuwe Biechten zou ik geen reden kunnen verzinnen om er NIET te gaan wonen.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 20:32:20 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57607572
En idd de Aa oversteken en aan de plas in de zomer...
The End Times are wild
pi_57607772
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:22 schreef LXIV het volgende:
Feli. Er staat trouwens wel ontzettend veel in Hintham te koop de laatste tijd. Vooral die woningen met die houten uitbouw erop. Weet jij hoe dat komt?

[ afbeelding ]

Wel veel huis voor -voor Bossche' begrippen- weinig geld.
Houten uitbouw is simpel. Huizen waren oorspronkelijk maar 2 verdiepingen (bg en 1e). Daar zijn alle muren dus op berekend. Later heeft men er een 2e verdieping bovenop gezet. Hier kon men echter geen steen voor gebruiken, omdat daar de muren niet op berekend waren en dus is hout gebruikt
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_57608133
Verder trouwens al heel wat spul gekocht:
- Wasmachine
- Condensdroger
- Vriezer

en:
Bank

Dressoir

Servies

Messenblok

Pannen

en verder zitten we nog te twijfelen of we 2 van deze canvassen aan de muur willen:

[ Bericht 18% gewijzigd door Pipo_de_Clown op 25-03-2008 20:59:40 ]
pi_57609013
Wat grappig, je wordt de bijna-buurman van mn beste vriendin (woont 4 deuren verder)! Erg leuke woningen zijn t..
pi_57628780
leuk!! op welk nummer woont ze dan Chickje??

maarrruh wat een gedoe zeg, een huis kopen vanmiddag rondgebeld voor notarissen, morgenavond hypotheker, vrijdag VVE vergadering over de kleuren van de renovatie.. blijven bezig
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:22:09 #12
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57630572
Hey, ik eind vorig jaar wezen kijken naar een appartement in hetzelfde complex

Vond de buurt een beetje te pauper, te ver van het station van Den Bosch en het pand aan de buitenkant slecht van onderhoud
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2008 @ 07:36:20 #13
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_57640508
Die vloer . Die blijft erin toch .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:00:13 #14
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_57644464
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

Alles op 10 minuten fietsen van de binnenstad van Den Bosch, 10 minuten fietsen van het centrum van Rosmalen.
Dan moet je wel flink doorfietsen toch??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:12:30 #15
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57644712
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:00 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Mwa, vanaf daar is het zo'n 3 kilometer naar het centrum van 's-Hertogenbosch, moet lukken
pi_57653588
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 07:36 schreef Skaai het volgende:
Die vloer . Die blijft erin toch .
Zeker weten, is een echte houten vloer, laten em wel netjes opschuren en lakken.. komend weekend een plank ophalen met verschillende kleurtonen. Wel licht maar niet super super wit als ie nu is. Boven blijft het wel gelijk, hier is bijnaaa geen slijtage op te zien. Beneden gewoon de normale plekken in de loop maar willen we toch helemaal netjes hebben
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:00 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

nah dat is zeeeeker wel te doen graafseweg op en bij de watertoren de hinthammerstraat in... bent er echt zo!
pi_57658320
Daar kom ik elke dag langs .

Ziet er van buiten niet echt super uit, maar die foto's van de binnenkant maken heel veel goed .
pi_57665167
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
leuk!! op welk nummer woont ze dan Chickje??

maarrruh wat een gedoe zeg, een huis kopen vanmiddag rondgebeld voor notarissen, morgenavond hypotheker, vrijdag VVE vergadering over de kleuren van de renovatie.. blijven bezig
Ze woont op nr 20.. En is voorzitter van de bewonerscommissie. Je zult r morgen wel zien op de ledenvergadering..
Komt inderdaad een hoop bij kijken, maar het is voor n goed doel he!
pi_57677793
haha idd! vanavond VVE vergadering, over de kleuren van de renovatie enzo. Ben benieuwd!
pi_57969198
Zooo de kogel is door de kerk hypotheek is 99% zeker rond!!

kei blij mee, op zo'n avond als vandaag!!
pi_57970123
Heb je toch nog íets te vieren .
pi_57974994
Mooi vloertje ligt er in.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_57982784
Ik hoop dat je die wasbak gaat vervangen? Iig niet mijn smaak.

Verder leuk huisje !
pi_58366899
Jeujj steeds weer een stukje dichterbij!
Afgelopen zondag nieuwe vloer rond gemaakt, Eiken vloer!! Dit omdat het schuren van de grenen vloer geen optie was.

Nu alleen de eettafel stoelen nog en dan hebben we alles!! kan niet snel genoeg juli worden!!
pi_58367440
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')