trustequote:Op zondag 22 juni 2008 03:51 schreef Lobasca het volgende:
Slapen, kermis in Schagen, kids, draaimolen![]()
![]()
Sweet dreamssssquote:Op zondag 22 juni 2008 03:51 schreef Lobasca het volgende:
Slapen, kermis in Schagen, kids, draaimolen![]()
![]()
vertelquote:Op zondag 22 juni 2008 06:22 schreef Coos het volgende:
Ik denk niet dat jullie de details willen weten!
Details waarvan?quote:Op zondag 22 juni 2008 06:22 schreef Coos het volgende:
Ik denk niet dat jullie de details willen weten!
Ja, wat?quote:Op zondag 22 juni 2008 02:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ook gevonden, zal Noekje leuk vinden. Gelukkig houden we allemaal van een beetje aandacht, he.
Aardig wat windquote:
Nu weer écht met z'n allen in de rouw. Hoe een groot persoonlijk drama een groepsdrama is geworden.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:03 schreef Charmian het volgende:
Heb ook dat zwarte jurkje weer aandat andere kleurtje was veel vrolijker
Mogguh, ik vind het stikbenauwd.quote:
Ik gok op Palma.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, ik vind het stikbenauwd.
Wie zou toch die raadselachtige @mooiiiii zijn in het Huub topic, iemand enig idee?
Huh, vanmorgen zaten de Turken nog in de halve finale, dus woensdag gewoon weer gratis shoarmaquote:Op zondag 22 juni 2008 11:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nu weer écht met z'n allen in de rouw. Hoe een groot persoonlijk drama een groepsdrama is geworden.
Zou zomaar eens kunnen, geen slechte gok imo.quote:
hier niet benauwd nog en geen wind, vanmiddag even uurtje in het park liggenquote:Op zondag 22 juni 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, ik vind het stikbenauwd.
Wie zou toch die raadselachtige @mooiiiii zijn in het Huub topic, iemand enig idee?
Goedemorgen Blurkquote:Op zondag 22 juni 2008 11:40 schreef -Blurk- het volgende:
Morguh![]()
Moet even de grote deceptie verwerken hoor
Op zich blijft er nog best wat leuks over om naar te kijken.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:19 schreef Manu82 het volgende:
Huh, vanmorgen zaten de Turken nog in de halve finale, dus woensdag gewoon weer gratis shoarma![]()
En vanavond Spanje
De rest interesseert me niet zo, ik ben gewoon voor Oranje, en ja, die zijn naar huisquote:Op zondag 22 juni 2008 11:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op zich blijft er nog best wat leuks over om naar te kijken.
Ik geloof ook niet dat van Basten de beslissing van het terugtrekken van die gele kaart gaat aanvechten. Voor ons is het echt voorbij ja, jammer.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De rest interesseert me niet zo, ik ben gewoon voor Oranje, en ja, die zijn naar huis![]()
quote:Lieve allemaal,
Mijn boek met 50 columns over De Gouden Kooi is afgekeurd door John de Mol.
Ik heb een jaar moeten vechten om mijn boek te mogen publiceren en nadat ik hoorde dat ik mij aan mijn zwijgplicht moest houden ben ik columns gaan schrijven. Ook deze 50 columns mag ik helaas niet publiceren. De zoveelste desillusie die ik moet verwerken.
Bij NOVA (zie youtube/link:John de Mol woest bij d2 NOVA) vertelde J.d.M dat wij wel mochten praten over onze ervaringen in De Gouden Kooi en hij geen juridische stappen zou ondernemen...nou..schiet mij maar lek dan!!!!!
Klinkt wel leukquote:We liggen eruit en dat is prihima, exit Hollandia! We scheiten op Van Basten, die speelt als een oud wijf; we worden kampioen en dat is alweer nummer 5
Of onkruid wieden uit je tuintje, kan ook lekker therapeutisch werken, vooral als je hard ruktquote:Op zondag 22 juni 2008 12:14 schreef Gert het volgende:
Mogge..
Kater hier, en niet van de hoeveelheid drank.![]()
Maar het lijkt een lekker strandweertje te gaan worden. Veel zon en lekker waaien.
Scheiten? Van Basten heeft naar mijn mening één grove fout gemaakt, waar denk ik niet meer door de media over besproken zal worden (de ruimte geven om het persoonlijk drama tot groepsdrama te maken). Om er nou op te gaan schijten.quote:
Neem Bassie niks kwalijk. Wel alle opportunistische pers en supporters die de cup al bijna binnen hadden terwijl het hele NL elftal nog nooit zo impopulair was voor een EK/WK. Beetje realisme was misschien wel op zijn plaats geweestquote:Op zondag 22 juni 2008 12:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Scheiten? Van Basten heeft naar mijn mening één grove fout gemaakt, waar denk ik niet meer door de media over besproken zal worden (de ruimte geven om het persoonlijk drama tot groepsdrama te maken). Om er nou op te gaan schijten.
Die quote kwam van geenstijl zeker?quote:Op zondag 22 juni 2008 12:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neem Bassie niks kwalijk. Wel alle opportunistische pers en supporters die de cup al bijna binnen hadden terwijl het hele NL elftal nog nooit zo impopulair was voor een EK/WK. Beetje realisme was misschien wel op zijn plaats geweest
Scheveningen ziet er goed uit, lekker vliegeren. Hier in 030 alleen maar bewolking.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:14 schreef Gert het volgende:
Mogge..
Kater hier, en niet van de hoeveelheid drank.![]()
Maar het lijkt een lekker strandweertje te gaan worden. Veel zon en lekker waaien.
Mmm, nu ik het strand zo zie is dat ook wel aanlokkelijk BQquote:Op zondag 22 juni 2008 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scheveningen ziet er goed uit, lekker vliegeren. Hier in 030 alleen maar bewolking.![]()
[ afbeelding ]
Ik volg het advies van Blurk maar op, onkruid wieden. Het is echt nodig hier.
scheelt me nix hoor Lobasca.. de beste stuurlui staan aan wal en lopen altijd te zeikenquote:
Enkele teksten zoals "ik ken hem alsof ik hem gemaakt hebt,"quote:Op zondag 22 juni 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
Echt bekend is ze niet met Fok! aangezien ze bij @static in de fb slap wil ouwehoeren.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie zou toch @Thunderbitch zijn in het Huub topic? Van wie een Kloon? Een kloon van Donnaa
Donnatellie van Vol en hier alleen kwam als user Donnaa, wanneer ze uitgekosd werd op
Vol met haar anti-Huub en Pro Brian&Amanda posten, Nu als Kloon Thunderbitch terug?
@mogguh @caro ik heb een @trend ge@mistquote:
Hé @Pietje, kijk je uit met hete koffie jongen!quote:Op zondag 22 juni 2008 12:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
@mogguh @caro ik heb een @trend ge@mist
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wie zou toch @Thunderbitch zijn in het Huub topic? Van wie een Kloon? Een kloon van Donnaa
Donnatellie van Vol en hier alleen kwam als user Donnaa, wanneer ze uitgekosd werd op
Vol met haar anti-Huub en Pro Brian&Amanda posten, Nu als Kloon Thunderbitch terug?
@PP:quote:Op zondag 22 juni 2008 12:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
C@ro @PietjePuk007: Ik snap het nietquote:Op zondag 22 juni 2008 12:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou dat is wel héul veul eer, maar een capabele trendwátcher mag je jezelf best noemen.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, nu ben ik dus een mede-@-trend-@setter.
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:59 schreef noekje het volgende:
Ik ga de gezelligheid van het oranje gedoe zooo missen!
O.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij gaat die @definitie niet helemaal op @CarO.
Nou, daar zou ik best voor door kunnen gaan. Nu alleen nog een kadett bij de sloop zien te regelen.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, woensdag gewoon als turk verkleed
.
Ja, maar het liefst ook dat je het dan niet echt "at" Pietje schrijft. De trend heeft zich inmiddels verder geëvolueerd. Tegenwoordig zet je gewoon lukraak die @ voor een naam,. Snap je, @Caro?quote:Op zondag 22 juni 2008 12:58 schreef CarOnline het volgende:
Ohhhhhh het gaat om dat je dan iets tegen iemand zegt en dan doe je @Pietje, @Gert, net wie je maar iets wil vertellen?
Nou dat is wel wat overdreven. Een hele kadett. Neem dan alleen een deur ofzo.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik best voor door kunnen gaan. Nu alleen nog een kadett bij de sloop zien te regelen.
Of alleen de toeter!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dat is wel wat overdreven. Een hele kadett. Neem dan alleen een deur ofzo.
Ik ga eens kijken of ik Duitsland nog in mag. En of het behang niet van de muur is gevallen
Ik heb het alleen in Bern gezien, in NL alleen thuis gekeken. Was van plan om donderdag te gaan kijken in de stadquote:Op zondag 22 juni 2008 12:59 schreef noekje het volgende:
Ik ga de gezelligheid van het oranje gedoe zooo missen!
Kadett? Nee joh, oude Mercedes! Da's toch sowieso meer jouw stiel?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik best voor door kunnen gaan. Nu alleen nog een kadett bij de sloop zien te regelen.
Kom ik aan met m'n grote hoofd en gemillimeterd blond haarquote:Op zondag 22 juni 2008 13:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, oke. Dank je voor deze uiterst handige uitleg!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, maar het liefst ook dat je het dan niet echt "at" Pietje schrijft. De trend heeft zich inmiddels verder geëvolueerd. Tegenwoordig zet je gewoon lukraak die @ voor een naam,. Snap je, @Caro?
Ach @Noekje, over twee jaar is er al weer een WK, met een beetje mazzel mogen we daar ook weer aan meedoen.
Op naar de 150.000 Oranje malloten op de pleinen van Johannesburg.
Het is gezellig hier thuis met die wedstrijden. In de rust nog gauw even naar buiten en de goals reconstrueren. Daarna weer verder eten en drinken.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb het alleen in Bern gezien, in NL alleen thuis gekeken. Was van plan om donderdag te gaan kijken in de stad
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is gezellig hier thuis met die wedstrijden. In de rust nog gauw even naar buiten en de goals reconstrueren. Daarna weer verder eten en drinken.
Ja. Dat komt misschien meer van pas.quote:
Ja, ik hoor hier helemaal geen toeters eigenlijk. Ik wist helemaal niet dat ze tegenwoordig in een oude Mercedes reden.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Kadett? Nee joh, oude Mercedes! Da's toch sowieso meer jouw stiel?
Wel eerst checken of de toeter het nog doet!.
En een stuk van 't dak, daar moet immers je vlaggetje opquote:Op zondag 22 juni 2008 13:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Dat komt misschien meer van pas.
Of alleen de toeter én de deur, dan kan je uit het raampje hangen
Ik heb hier nog wel een zwarte pieten pruik, die mag je wel lenen?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n grote hoofd en gemillimeterd blond haar. Nee, gaat niet werken
.
Als ze dan verliezen rondrijden en toeteren, ondertussen de kogels ontwijkenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een zwarte pieten pruik, die mag je wel lenen?
En een complete Duitse outfit, anders?
Oh is dat zo heftig bij @jullie?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ze dan verliezen rondrijden en toeteren, ondertussen de kogels ontwijken.
Nu begrijp ik het,' Doe je voorzichtig, jongen!' ook.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het,' Doe je voorzichtig, jongen!' ook.
@Cc, heb jij gewoon gisteravond gekeken?
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het,' Doe je voorzichtig, jongen!' ook.
@Cc, heb jij gewoon gisteravond gekeken?
Dat dus!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, nu gaat @ mij ook een lampie branden!
Ik word gepwnd door Noekie.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:16 schreef Dementor het volgende:
W@t is er!?
@noekje, en @alle anderen die het interesseert: Ik heb gisteren @de kroeg gekeken. En elke keer dat de Russen het vuur @de schenen legden van Holland, nam ik nog een biertje. Dus tja.quote:
Dement@r, d@t zie je toch.... er br@nden ineens over@l l@mpiesquote:Op zondag 22 juni 2008 13:16 schreef Dementor het volgende:
W@t is er!?
en jij een toffe stumperd! Hoest nou? Ben je alweer een beetje vrolijk?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:18 schreef Desii het volgende:
[..]
@ls je d@n toch door iem@nd gepwnd moet worden
Noek is cool
De appie wilde ze niet terugquote:Op zondag 22 juni 2008 13:19 schreef PeterNB het volgende:
wat moeten al die welpenstaartjes hier ineens...
quote:
Over twee jaar mag je ook niet meer in je eigen huis roken..quote:Op zondag 22 juni 2008 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
@noekje, en @alle anderen die het interesseert: Ik heb gisteren @de kroeg gekeken. En elke keer dat de Russen het vuur @de schenen legden van Holland, nam ik nog een biertje. Dus tja.
Trouwens. Ik houd mijn hart vast @de volgende WK. Met een rookverbod voetbal @de kroeg kijken is niet te doen.
Hoe ben je thuisgekomen en heb je je lippenstift nog?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
@noekje, en @alle anderen die het interesseert: Ik heb gisteren @de kroeg gekeken. En elke keer dat de Russen het vuur @de schenen legden van Holland, nam ik nog een biertje. Dus tja.
Trouwens. Ik houd mijn hart vast @de volgende WK. Met een rookverbod voetbal @de kroeg kijken is niet te doen.
Dan ga ik ondergronds!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:21 schreef Gert het volgende:
Over twee jaar mag je ook niet meer in je eigen huis roken..
Wat is de relevantie van die vraagquote:Op zondag 22 juni 2008 13:21 schreef noekje het volgende:
en heb je je lippenstift nog?
Dat gebedel @moederlijke aandacht van die gast werkt wél.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ach![]()
Dat klinkt zo lief. Ik ga je opeten
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
[..]
en jij een toffe stumperd! Hoest nou? Ben je alweer een beetje vrolijk?
Oei. Blauw haar... een intelligente blik... net een half pak bisquitjes opgegeten...quote:
Ssst! Dat komt wel. Bied je kop even aan @CarO. Die wil je!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van die vraag?
Ik wil jou ook wel opeten hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gebedel @moederlijke aandacht van die gast werkt wél.
sorry, ik bedoel natuurlijk van @Pietje.![]()
@ de fiets, met een kleine de-tour om mijn vriendinnetje @haar home af te zetten. En ik had dit keer gewoon geen lipstick meegenomen, die had ik @home laten liggen. Ik kreeg in de kroeg wel rood, wit, blauwe vlaggetjes @mijn wangen, maar die heb ik er snel weer afgeboend @het toilet.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:21 schreef noekje het volgende:
Hoe ben je thuisgekomen en heb je je lippenstift nog?
Ga je aan de e-sigaret!
Ik ga zeer binnenkort maar stoppen.quote:
Voor elke username een @ zetten en dan komt 't goed, @Blurk. En anders helpt mamma @Noekje je wel uit de brand, en als die 't niet meer weet kan je nog bij opperopa @Gert langs voor een beetje aandacht.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:25 schreef -Blurk- het volgende:
Mag je hier nog wel meedoen als je niet aan de trend meedoet?
Ik snap het namelijk nog niet helemaal,is het @ ipv quoten?
Pietje, leg eens uit alsjeblieft?
Ik blijf standvastig doorroken.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:25 schreef Gert het volgende:
Ik ga zeer binnenkort maar stoppen.![]()
Dat weekendroken van me is al veel te veel uit de hand gelopen.![]()
Coke en xtc blijf ik wél doen trouwens, daar wordt in discotheken heel wat minder moeilijk over gedaan tenminste.
Maar waaróm moet dat?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor elke username een @ zetten en dan komt 't goed, @Blurk. En anders helpt mamma @Noekje je wel uit de brand, en als die 't niet meer weet kan je nog bij opperopa @Gert langs voor een beetje aandacht.
Je mag straks gvd ook niet meer in het stadion rokenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Over twee jaar mag je ook niet meer in je eigen huis roken..
Eigenlijk is die @APK begonnen.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor elke username een @ zetten en dan komt 't goed, @Blurk. En anders helpt mamma @Noekje je wel uit de brand, en als die 't niet meer weet kan je nog bij opperopa @Gert langs voor een beetje aandacht.
Niks moet, maar de menselijke instincten zeggen ons dat we ergens bij willen horen. Om dat te bereiken moet je trends volgen, dit is er eenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:29 schreef -Blurk- het volgende:
Maar waaróm moet dat?
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Eigenlijk is die @APK begonnen.
Nou krijg ik straks eenreactie maar het is écht waar.
Ja ! Vier jaar geleden tijdens een spirituele werkvakantie in Peru, schreef hij zijn eerste @, op een perkamenten rol.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Eigenlijk is die @APK begonnen.
Nou krijg ik straks eenreactie maar het is écht waar.
Zonne energie does the trickquote:Op zondag 22 juni 2008 13:33 schreef Dementor het volgende:
Damn wat zijn jullie actief vandaag!
En? En?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:33 schreef -Blurk- het volgende:
@Noekje
Nu maar wachten tot die wereld opengaat
*proest*quote:Op zondag 22 juni 2008 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ! Vier jaar geleden tijdens een spirituele werkvakantie in Peru, schreef hij zijn eerste @, op een perkamenten rol.
Gaat een wikipedia aanmaken!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ! Vier jaar geleden tijdens een spirituele werkvakantie in Peru, schreef hij zijn eerste @, op een perkamenten rol.
Spritueel als in spiritualiën @Gert?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ! Vier jaar geleden tijdens een spirituele werkvakantie in Peru, schreef hij zijn eerse @, op een perkamenten rol.
Lekker toch? Altijd maar een grote muil en een mening is ook niet allesquote:Op zondag 22 juni 2008 13:37 schreef PeterNB het volgende:
Soms heb je van die zondagen waarop je HELEMAAL NIETS te vertellen hebt................
Klaar met vegen?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:37 schreef PeterNB het volgende:
Soms heb je van die zondagen waarop je HELEMAAL NIETS te vertellen hebt................
Echt? Helemaal niéts?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:37 schreef PeterNB het volgende:
Oh, dat duurt wel lang dan.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:38 schreef -Blurk- het volgende:
@ Nee, nog niets gemerkt hoor, maar zal nog wel komen
Okee, nog een keer proberenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, dat duurt wel lang dan.
Misschien omdat je na de eerste @ geen naam gezet hebt
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee, die klote welpenstaartjes kleven overal aan vast
Het zweet staat op mijn kop
Cool ding! Heeft ie ook een toeter?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment hiermee door de COS aan het rijden:
[ afbeelding ]
Allemaal? Wow, en dat noem jij "niets te vertellen"? Da's een wereldreis man.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment hiermee door de COS aan het rijden:
[ afbeelding ]
Vergeet niet dat dat van de COS-contributie afgaat he ! Ik heb dat ding moeten hurenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Allemaal? Wow, en dat noem jij "niets te vertellen"? Da's een wereldreis man.
Ik heb niet staan staartzwaaien!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dat van de COS-contributie afgaat he ! Ik heb dat ding moeten huren
en je wil niet weten wat dat kost ! Als jullie niet met die klotestaartjes hadden staan rondstrooien
had de contributie gewoon een tientje gebleven !!
Ik heb Danny op deze zaak gezet. Mij te heet om nu op staarteneigenaarsjacht te gaan.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb niet staan staartzwaaien!![]()
Doe de contributieverhoging maar @de daders!
Oh! Je liet er eentje vallen!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb niet staan staartzwaaien!![]()
Doe de contributieverhoging maar @de daders!
Het is weer om een visje te gaan eten @ the beach.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb Danny op deze zaak gezet. Mij te heet om nu op staarteneigenaarsjacht te gaan.
(*over voorhoofd vegend en zuchtende smiley*(
Het is weer tijd om mijn 'huiswerk' te gaan doen wat ik donderdagavond alquote:Op zondag 22 juni 2008 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is weer om een visje te gaan eten @ the beach.![]()
Ik ben oefentoetsen aan het maken.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben in de serre gaan zitten en daar waait de peuk van mijn as af...
Ik ben een softwarescript aan het schrijven wat voor morgen afmoetquote:Op zondag 22 juni 2008 14:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben oefentoetsen aan het maken.
Voel met me mee.
Dus we zitten in hetzelfde schuitje brother.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben een softwarescript aan het schrijven wat voor morgen afmoet
Ja beiden gekluisterd aan pen en papier...... Gaan we dan ook straks hetzelfde eten ?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus we zitten in hetzelfde schuitje brother.
Ha ik weet niet zondag is mijn balansdagquote:Op zondag 22 juni 2008 14:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja beiden gekluisterd aan pen en papier...... Gaan we dan ook straks hetzelfde eten ?
Ik heb GIGANTISCHE trek in de vega-burger van de Burger Factory![]()
Ik heb gisteren al gebalansdquote:Op zondag 22 juni 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha ik weet niet zondag is mijn balansdag
Ik moet VEEL gezonder gaan leven dan nu. Maar ja.......crosstrainer gekocht en na een half jaarquote:Op zondag 22 juni 2008 15:02 schreef Dementor het volgende:
Ik ben al weken iedere dag een balansdag aan het houden
Oooo, wat ziet dat er zalig uitquote:Op zondag 22 juni 2008 15:02 schreef Dementor het volgende:
Het word helemaal leuk als ik van een vriend te horen krijg dat hij aan de B & J zit!
[ afbeelding ]
Had ik maar een crosstrainer!quote:Op zondag 22 juni 2008 15:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik moet VEEL gezonder gaan leven dan nu. Maar ja.......crosstrainer gekocht en na een half jaar
is dat ding vervallen tot een wasrek waar ik de natte was alleen nog overheen flikker.
Gestopt met roken na mijn buikgriep paar maanden geleden.........en toch weer begonnen.
En ik blijf van lekker drinken/eten houden.
Soms snap ik Jaap welDe WIL is er wel, maar de uitvoering...............................
Dat is zo lekker net alsof ....Smash-it.............!quote:
Goed idee, heb nog een paar van die potten in de vriezer liggenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:02 schreef Dementor het volgende:
Het word helemaal leuk als ik van een vriend te horen krijg dat hij aan de B & J zit!
[ afbeelding ]
Ik fiets ook heel veel maar daar val ik geen reet vanafquote:Op zondag 22 juni 2008 15:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Had ik maar een crosstrainer!
Ik fiets me een ongeluk tegenwoordig.
Welke smaken?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goed idee, heb nog een paar van die potten in de vriezer liggen
Diezelfde vriend rijd iedere ochtend die heuvel bij Hofplein opquote:Op zondag 22 juni 2008 15:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik fiets ook heel veel maar daar val ik geen reet vanaf![]()
![]()
(Misschien als ik de motor uitzet tijdens het fietsen dat dat helpt.......but where are the trappers ?)
Het Pompenburg ? Daar kijk ik nu tegenaanquote:Op zondag 22 juni 2008 15:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Diezelfde vriend rijd iedere ochtend die heuvel bij Hofplein op
Je kent die weg vast wel.
Ik vind dat stuk steen van de oude stadspoort met die leeuw erop wel mooi.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het Pompenburg ? Daar kijk ik nu tegenaan![]()
(Ik blijf die Delftse Poort, dat oranje geraamte, een walgelijk 'stuk kunst' vinden nu ik er weer naar kijk.
Heb nog nooit iets van schoonheid erin gezien)
Dat zijn die paar brokken puin die ze daar binnenin hebben gezet ?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind dat stuk steen van de oude stadspoort met die leeuw erop wel mooi.
Zeg het moet natuurlijk wel een beetje artistiek blijven hequote:Op zondag 22 juni 2008 15:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat zijn die paar brokken puin die ze daar binnenin hebben gezet ?Had die dan leuk in een museum
ofzo neergezet, maar niet in zo'n vreemd stalen geraamte.. (En dan ook nog oranje verven)
Het is in ieder geval allemaal een stuk ruimer dan in Amsterdam. Daar zou ik echt claustrofobisch wordenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg het moet natuurlijk wel een beetje artistiek blijven he
Maar goed dat huis staat op een verkeerde plek. (wat niet in Rotterdam, ging de boel een keer plat zetten ze alsnog alles te dicht op elkaar).
Amsterdam heeft ook haar charmesquote:Op zondag 22 juni 2008 15:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is in ieder geval allemaal een stuk ruimer dan in Amsterdam. Daar zou ik echt claustrofobisch worden
als ik daar in zo'n nauw straatje moest wonen. Waar ik woon heb ik nog een beetje het idee dat ik ruimte om
me heen heb
Inderdaad. Stappen in Amsterdam is hartstikke leuk (al doe ik dat veels te weinig de laatste tijd) maar ikquote:Op zondag 22 juni 2008 15:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Amsterdam heeft ook haar charmes
Maar ruim is het nie!
Ja dat is ook een B en J smaakquote:Op zondag 22 juni 2008 15:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
fuel is brandstof toch? Weet je zeker dat het ijs is?
O, dit vind ik de lekkerste smaak tot nu toe, het water loopt in mijn mond. Zometeen maar even een ijsje kopenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat is ook een B en J smaak
Met dino's erin!
[ afbeelding ]
Ik ga heel hard m'n italiaanse voetbalshirt aantrekkenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanavond ga ik uit volle borst het Spaanse volkslied meezingen
Ownee, kan niet, die heeft geen tekst, dan maar na na na naaa
Landverraderquote:Op zondag 22 juni 2008 15:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga heel hard m'n italiaanse voetbalshirt aantrekken
Spanje gaat denk ik verliezen.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Landverrader![]()
"Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij, onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd."
Hoe lang duurde die ook alweer ?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:52 schreef remlof het volgende:
* remlof mompelt iets over tachtig jaar oorlog
Dat klinkt bekendquote:Op zondag 22 juni 2008 15:54 schreef Dementor het volgende:
werd Oranje uiteindelijk verpletterend verslagen
Ja, twintig jaar geleden:quote:Op zondag 22 juni 2008 15:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
We hebben ook wel eens wat gewonnen hoor
The good old days.quote:
Wanneer ga je eens emigreren?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanavond ga ik uit volle borst het Spaanse volkslied meezingen
Ownee, kan niet, die heeft geen tekst, dan maar na na na naaa
Die goede oude tijd, toen was het Bassie gehalte tenminste nog niet zo hoogquote:Op zondag 22 juni 2008 16:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, twintig jaar geleden:
[ afbeelding ]
om eerlijk te zijn niet, heb de hele dag lopen huilen, net studio sportzomer nog ff de wedstrijd gekeken en die Russen waren toch een stuk beterquote:Op zondag 22 juni 2008 16:08 schreef blomst het volgende:
goedemiddag, en??? iedereen al over het verlies heen??
Zou Rosie nog komen vanavond?quote:Op zondag 22 juni 2008 16:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn niet, heb de hele dag lopen huilen, net studio sportzomer nog ff de wedstrijd gekeken en die Russen waren toch een stuk beter
Maar het leven gaat door, dus vanavond tapas eten![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat het Rotterdam's promotieteam hier aan het werk is.
Doe mij Utreg maar, topstadsie.Je zal toch in Arnhem of omstreken wonen zeg. Manu, kom jij uit daar uit de buurt, je had het over stortregen?
Life goes on, ook met een kater.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:08 schreef blomst het volgende:
goedemiddag, en??? iedereen al over het verlies heen??
Het ging er inderdaad even heftig op 10 minuten lang, werd ook pikdonker, ik heb het licht zelfs aangestoken binnenquote:Op zondag 22 juni 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Doe mij Utreg maar, topstadsie.Je zal toch in Arnhem of omstreken wonen zeg. Manu, kom jij uit daar uit de buurt, je had het over stortregen?
Oh, gelukkig maar. Wat een verschillen in zo'n klein landje, ik zit hier te smelten in de zon. Wat mij betreft mag er een buitje vallen hoor.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:14 schreef Manu82 het volgende:Nijmegen, maar viel hier wel mee, half uurtje regen maar geen hagel ter grote van ping pong ballen
En vind Utrecht btw ook een van de leukste steden van NL
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Wat een verschillen in zo'n klein landje, ik zit hier te smelten in de zon. Wat mij betreft mag er een buitje vallen hoor.
Ja hè, vooral de grachten en zijn werven zijn top en niet te vergeten de terrasjes daar.
Oh jee, Remlof, nu alles weer zonnig daar?
Jaaa! Utrecht ftw! Al ga ik volgend jaar wel in Amsterdam wonen, maar goed.. Is gewoon Utrecht in een groter jasje. Net zulke leuke grachtjes en pandjesquote:
Het gaat om de smaak en volgens mij zit je vol energiequote:Op zondag 22 juni 2008 16:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jaaa! Utrecht ftw! Al ga ik volgend jaar wel in Amsterdam wonen, maar goed.. Is gewoon Utrecht in een groter jasje. Net zulke leuke grachtjes en pandjes.
En werd ik net nou vergeleken met een B&J ijs? Zo calorierijk ben ik niet hoor!
Ik ben helemaal klaar met leren (lees: geen zin meer). Ik doe het hier maar mee.
Ik begrijp dat het overkomt als 'promotie' maar als Dementor en ik over diequote:Op zondag 22 juni 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Ha begrijp me niet verkeerd, ik blijf echt niet voor eeuwig in Rotterdam wonenquote:Op zondag 22 juni 2008 16:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het overkomt als 'promotie' maar als Dementor en ik over die
mooie rotterdamse Stad spreken komt er nou eenmaal veel emotie los......
Wacht maar tot je verhuisd bent en de heimwee naar de havenstadquote:Op zondag 22 juni 2008 16:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha begrijp me niet verkeerd, ik blijf echt niet voor eeuwig in Rotterdam wonen
Maar voor nu is het goed te doen
Dat ligt er natuurlijk aan waar ik ga wonen en nog belangrijker met wiequote:Op zondag 22 juni 2008 16:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wacht maar tot je verhuisd bent en de heimwee naar de havenstad
langzaam begint te knagen............................
Ik ben eigenlijk een rasechte Rotterdamse... ben er geboren, en heel mijn familie komt ervandaan. Zelfs als we er niet woonden gingen we er nog vaak naartoe. De Parkkade is mijn lievelingsplekje, daar nam mijn vader me vaak mee naar toe toen ik nog heel klein was. Die mooie weidse haven, die geur. Het blijft mijn stad ook al zal ik er nooit meer wonen.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wacht maar tot je verhuisd bent en de heimwee naar de havenstad
langzaam begint te knagen............................
Ik denk dat iedereen de hort op is. Waren wij ook, maar eerst ging het regenen en toen ging het enorm hard waaien. Nu is het weer mooi.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:32 schreef Dementor het volgende:
Did I kill the topic?
Je stond al hoog op mijn lijstje....Maar nu sta je toch echt bovenaan hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een rasechte Rotterdamse...
quote:
dan is deze voor jouquote:
Liefquote:Op zondag 22 juni 2008 17:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je stond al hoog op mijn lijstje....Maar nu sta je toch echt bovenaan hoor
Die webcamfoto van Scheveningen klopte: lekker zonnig.Wat je alleen niét op die foto ziet, is dat het windkracht 8 of zo was. Godveromme wat een zand happen. Wél een gaaf gezicht trouwens (als er even geen zand in je ogen waaide): die wolken zand die over het strand razen, met daarachter tientallen wind- en kite-surfers die zich uitleven.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Wat een verschillen in zo'n klein landje, ik zit hier te smelten in de zon. Wat mij betreft mag er een buitje vallen hoor.
Zolang je maar niet gaat zingen!quote:Op zondag 22 juni 2008 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Die webcamfoto van Scheveningen klopte: lekker zonnig.Wat je alleen niét op die foto ziet, is dat het windkracht 8 of zo was. Godveromme wat een zand happen. Wél een gaaf gezicht trouwens (als er even geen zand in je ogen waaide): die wolken zand die over het strand razen, met daarachter tientallen wind- en kite-surfers die zich uitleven.![]()
Tot zover de voorzichtige Den Haag-promotie.![]()
Qua PR meld ik hierbij dan nog maar even dat ook ik daar geboren ben.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je stond al hoog op mijn lijstje....Maar nu sta je toch echt bovenaan hoor
Hahaha, klinkt best lekker trouwens!quote:
Mijn god, wat een lappen tekst. Ik ben niet verder dan de eerste gekomen. Van mij mag ze weer gewoon een dagboek kopen.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:00 schreef Smash-it het volgende:
Ik zit in dit topic: Wat is de gekste/raarste blog die je ooit gelezen hebt?
Die van 'vreemd vogeltje' is niet te beschrijven, zo droevig. En toch blijf je doorlezen. Want het is ook wel weer heel erg grappig.
Ooooeeeeh... Rotterdams en Haags... Jij hebt vast een heel lekker accentquote:Op zondag 22 juni 2008 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Qua PR meld ik hierbij dan nog maar even dat ook ik daar geboren ben.
Blijf ik nu verschoond van contributie-verhoging?
Ik woon hier nu al 14 jaar en ik vind het een heeeerlijke stad.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn god, wat een lappen tekst. Ik ben niet verder dan de eerste gekomen. Van mij mag ze weer gewoon een dagboek kopen.
Ik zal Danny effe mailen dat jij per-direct van de contributielijst afgaat.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Qua PR meld ik hierbij dan nog maar even dat ook ik daar geboren ben.
Blijf ik nu verschoond van contributie-verhoging?
Kijk, nu weet ik ook waarom ik zo van jou houquote:Op zondag 22 juni 2008 18:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik woon hier nu al 14 jaar en ik vind het een heeeerlijke stad.![]()
Geloof niet dat ik in Nederland een andere stad leuker vind dan Rotterdam.
Ik woon er nu 28 jaar (geboren en getogen enzo), en zou absoluut niet weg willen. Misschien net aan de rand wonen, maar verder ook niet. Zou heimwee hebbenquote:Op zondag 22 juni 2008 18:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik woon hier nu al 14 jaar en ik vind het een heeeerlijke stad.![]()
Geloof niet dat ik in Nederland een andere stad leuker vind dan Rotterdam.
Ja he? Die stad bindt, die groeit aan je. Ook al zal ik er niet meer wonen, het blijft mijn stad.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:14 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik woon er nu 28 jaar (geboren en getogen enzo), en zou absoluut niet weg willen. Misschien net aan de rand wonen, maar verder ook niet. Zou heimwee hebben
Goeiesavonds trouwens!
't is dat je al een Ventje hebt, anders bestelde ik NU de cursusquote:Op zondag 22 juni 2008 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, nu weet ik ook waarom ik zo van jou hou
Hoi hoi !!quote:Op zondag 22 juni 2008 18:14 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik woon er nu 28 jaar (geboren en getogen enzo), en zou absoluut niet weg willen. Misschien net aan de rand wonen, maar verder ook niet. Zou heimwee hebben
Goeiesavonds trouwens!
Hahaha.. Gast!quote:
Hou nou op, ik kreeg er de slappe lach vanquote:Op zondag 22 juni 2008 18:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
't is dat je al een Ventje hebt, anders bestelde ik NU de cursus
'how te get straight in seven days' bij bol.com
Ik had even wat afleiding nodig want van die oefentoetsen word ik niet vrolijk.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hahaha.. Gast!
En die blogs van het zielige vogeltje lees ik niet (veel te lang), maar in dat topic staan de hoogtepunten (zijn dus mensen die ze wel lezen) en die zijn echt de moeite waard!
Ik had de bovenste link aangeklikt, en dat ging over een vrouw die er wel pap van lusttequote:Op zondag 22 juni 2008 18:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hahaha.. Gast!
En die blogs van het zielige vogeltje lees ik niet (veel te lang), maar in dat topic staan de hoogtepunten (zijn dus mensen die ze wel lezen) en die zijn echt de moeite waard!
Tijd voor een weblog!quote:Op zondag 22 juni 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Afwassen
Fornuis poetsen
1 kattenbak verschonen
Plukken poes van tafel vegen
Da's ook HARTSTIKKE eng hoor, naar je eerste gay-bar gaan !! Ik ben ooit rond mijn 16equote:Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou nou op, ik kreeg er de slappe lach van![]()
Een van mijn eerste verliefdheden hier in de stad ontdekte dat hij toch meer ho dan he was. Heb ik hem nog aan het handje meegenomen naar The Duke (bestaat niet meer), kon ie nog even doen alsof hij he was en zo de kat uit de boom kijken.
Echt he! Ik heb vroeger met mijn moeder in een flatje naast het spoor van de trein gewoond en was zo gewent dat ik zonder die herrie niet meer in slaap kon komen. Heeft echt een jaar geduurd voor dat eruit was!quote:Op zondag 22 juni 2008 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja he? Die stad bindt, die groeit aan je. Ook al zal ik er niet meer wonen, het blijft mijn stad.
Oh en PS: Groningers zijn ook erg nuchter. Daarom heb ik het hier goed.
Je dacht hoe dan!? en daarna lamaar danquote:Op zondag 22 juni 2008 18:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Da's ook HARTSTIKKE eng hoor, naar je eerste gay-bar gaan !! Ik ben ooit rond mijn 16e
meegenomen door 'een oudere man' naar de GayPalace. In de tijd dat er beneden nog een
filmzaaltje was waar blote mannen met elkaar bezig waren. En het eerste wat die 'oudere man'
deed was me naar beneden loodsen. "Kijk! Zo doen we dat in een gaytent!"
Had gelijk zoiets van "nou eh......laamaar dan"
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Da's ook HARTSTIKKE eng hoor, naar je eerste gay-bar gaan !! Ik ben ooit rond mijn 16e
meegenomen door 'een oudere man' naar de GayPalace. In de tijd dat er beneden nog een
filmzaaltje was waar blote mannen met elkaar bezig waren. En het eerste wat die 'oudere man'
Ach jammer zeg, da's geen mooie eerste ervaring in de gay scene dan. In The Duke noemden ze zo iemand als jij een 'nieuwe ster', en iedereen was dan geinteresseerd, maar verder dan dat ging het eigenlijk niet. Ja ja, toen had ik nog niet door dat die titel wel eens een minder romantische betekenis kon hebbenquote:Op zondag 22 juni 2008 18:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Moet ik meteen weer denken aan die lappen volkstuinen langs het spoor die nu weg zijn.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Echt he! Ik heb vroeger met mijn moeder in een flatje naast het spoor van de trein gewoond en was zo gewent dat ik zonder die herrie niet meer in slaap kon komen. Heeft echt een jaar geduurd voor dat eruit was!
Lijkt me een flinke omslag van Rotterdam naar Groningen, of valt dat mee?
Een nieuwe ster?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach jammer zeg, da's geen mooie eerste ervaring in de gay scene dan. In The Duke noemden ze zo iemand als jij een 'nieuwe ster', en iedereen was dan geinteresseerd, maar verder dan dat ging het eigenlijk niet. Ja ja, toen had ik nog niet door dat die titel wel eens een minder romantische betekenis kon hebben
Gaybars zijn raar, al die lui zitten met elkaar te klotenquote:Op zondag 22 juni 2008 18:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik dacht alleen maar 'hoe snel gaan we hier weer vandaan ?'quote:Op zondag 22 juni 2008 18:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je dacht hoe dan!? en daarna lamaar dan
Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op zondag 22 juni 2008 18:29 schreef Disana het volgende:
een 'nieuwe ster', en iedereen was dan geinteresseerd
Het ging mij puur en alleen om die vreemde vogel! Haha..quote:Op zondag 22 juni 2008 18:33 schreef HoneyBunny het volgende:
En Smash, niet meer van die BLOG linkies! Tikte de eerste link daar aan en OMG.... wil het niet eens beschrijvenGing in iedergeval niet over de was strijken.
Zendelingenwerk +1quote:Op zondag 22 juni 2008 18:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaybars zijn raar, al die lui zitten met elkaar te kloten
Ben er paar keer geweest en bijna een lesbisch kind 'bekeerd'
Nachttreinen zijn heerlijkquote:Op zondag 22 juni 2008 18:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Echt he! Ik heb vroeger met mijn moeder in een flatje naast het spoor van de trein gewoond en was zo gewent dat ik zonder die herrie niet meer in slaap kon komen. Heeft echt een jaar geduurd voor dat eruit was!
Ik heb voor het COC (nee, ik ben helemaal hetero) nog eens een amateurradiodocumentaire gemaakt met een stel vrienden over 'de baan' en wat daar nou zo mooi aan was. Ik was dan de interviewster, en die vrienden maar voluit vertellen.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik dacht alleen maar 'hoe snel gaan we hier weer vandaan ?'
[..]
Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen![]()
En ach, ik stond nog geen 5 jaar later ook op parkeerplekken en duistere bossen
Heb je nu je spaanse vlaggetjes weer uit de kast gehaald?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, 300 meter oranje en rood-wit-blauw vlaggetjes liggen ook weer in de kast. Hopelijk tot 2010.
Is nu wel kaal hier.
Ach je bent jong, je hebt drugs op die alleen maar 'jij MOET sex nu!' tegen jequote:Op zondag 22 juni 2008 18:38 schreef Disana het volgende:
Niet mijn pakkie an hoor, zo'n manier van ontmoeten
Ik denk echt dat dat iets mannelijks is, dat soort durf.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ach je bent jong, je hebt drugs op die alleen maar 'jij MOET sex nu!' tegen je
roepen......................en dan is het wel een handige manier om dat 'te bewerkstelligen'![]()
Na 2 berovingen en 1 poging tot doodslag raak je wel zo'n beetje al jequote:Op zondag 22 juni 2008 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dat iets mannelijks is, dat soort durf.
Zie je nou wel? Het is gewoon gevaarlijk. Ik ben blij dat jij er heelhuids uit bent gekomen.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Na 2 berovingen en 1 poging tot doodslag raak je wel zo'n beetje al je
angsten kwijt hoor![]()
![]()
Positief denken
Al het slechte heeft zijn goeie kanten
Ik reed nog wel eens met een heel rap tempo om een uur of 11 savonds door het Kralingse Bos op mijn fiets ( op weg naar huis) maar dan wel aan de andere kant van de parkeerplaatsen.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Na 2 berovingen en 1 poging tot doodslag raak je wel zo'n beetje al je
angsten kwijt hoor![]()
![]()
Positief denken
Al het slechte heeft zijn goeie kanten
Het zijn niet de allerveiligste plekken om je vrijdagnacht door te brengen neequote:Op zondag 22 juni 2008 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je nou wel? Het is gewoon gevaarlijk. Ik ben blij dat jij er heelhuids uit bent gekomen.
En toch is mij in het Kralingse Bos nog nooit iets overkomen. Ja pliessie die je gaanquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:01 schreef Dementor het volgende:
Het park bij de Kunsthal
Dan vraag je er ook wel een klein beetje om he?
Nou niet dood in ieder gevalquote:Op zondag 22 juni 2008 19:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja ach zoals ik al zei: 'je bent jong en vaag en je wilt wat'
En dan in een darkroom gaan staan te rommelen zodat er voor je het weet 12quote:Op zondag 22 juni 2008 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou niet dood in ieder geval
Waren er toen nog geen wilde feesten in A'dam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |