Ik ga heel hard m'n italiaanse voetbalshirt aantrekkenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanavond ga ik uit volle borst het Spaanse volkslied meezingen
Ownee, kan niet, die heeft geen tekst, dan maar na na na naaa
Landverraderquote:Op zondag 22 juni 2008 15:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga heel hard m'n italiaanse voetbalshirt aantrekken
Spanje gaat denk ik verliezen.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Landverrader![]()
"Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij, onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd."
Hoe lang duurde die ook alweer ?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:52 schreef remlof het volgende:
* remlof mompelt iets over tachtig jaar oorlog
Dat klinkt bekendquote:Op zondag 22 juni 2008 15:54 schreef Dementor het volgende:
werd Oranje uiteindelijk verpletterend verslagen
Ja, twintig jaar geleden:quote:Op zondag 22 juni 2008 15:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
We hebben ook wel eens wat gewonnen hoor
The good old days.quote:
Wanneer ga je eens emigreren?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanavond ga ik uit volle borst het Spaanse volkslied meezingen
Ownee, kan niet, die heeft geen tekst, dan maar na na na naaa
Die goede oude tijd, toen was het Bassie gehalte tenminste nog niet zo hoogquote:Op zondag 22 juni 2008 16:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, twintig jaar geleden:
[ afbeelding ]
om eerlijk te zijn niet, heb de hele dag lopen huilen, net studio sportzomer nog ff de wedstrijd gekeken en die Russen waren toch een stuk beterquote:Op zondag 22 juni 2008 16:08 schreef blomst het volgende:
goedemiddag, en??? iedereen al over het verlies heen??
Zou Rosie nog komen vanavond?quote:Op zondag 22 juni 2008 16:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn niet, heb de hele dag lopen huilen, net studio sportzomer nog ff de wedstrijd gekeken en die Russen waren toch een stuk beter
Maar het leven gaat door, dus vanavond tapas eten![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat het Rotterdam's promotieteam hier aan het werk is.
Doe mij Utreg maar, topstadsie.Je zal toch in Arnhem of omstreken wonen zeg. Manu, kom jij uit daar uit de buurt, je had het over stortregen?
Life goes on, ook met een kater.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:08 schreef blomst het volgende:
goedemiddag, en??? iedereen al over het verlies heen??
Het ging er inderdaad even heftig op 10 minuten lang, werd ook pikdonker, ik heb het licht zelfs aangestoken binnenquote:Op zondag 22 juni 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Doe mij Utreg maar, topstadsie.Je zal toch in Arnhem of omstreken wonen zeg. Manu, kom jij uit daar uit de buurt, je had het over stortregen?
Oh, gelukkig maar. Wat een verschillen in zo'n klein landje, ik zit hier te smelten in de zon. Wat mij betreft mag er een buitje vallen hoor.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:14 schreef Manu82 het volgende:Nijmegen, maar viel hier wel mee, half uurtje regen maar geen hagel ter grote van ping pong ballen
En vind Utrecht btw ook een van de leukste steden van NL
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Wat een verschillen in zo'n klein landje, ik zit hier te smelten in de zon. Wat mij betreft mag er een buitje vallen hoor.
Ja hè, vooral de grachten en zijn werven zijn top en niet te vergeten de terrasjes daar.
Oh jee, Remlof, nu alles weer zonnig daar?
Jaaa! Utrecht ftw! Al ga ik volgend jaar wel in Amsterdam wonen, maar goed.. Is gewoon Utrecht in een groter jasje. Net zulke leuke grachtjes en pandjesquote:
Het gaat om de smaak en volgens mij zit je vol energiequote:Op zondag 22 juni 2008 16:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jaaa! Utrecht ftw! Al ga ik volgend jaar wel in Amsterdam wonen, maar goed.. Is gewoon Utrecht in een groter jasje. Net zulke leuke grachtjes en pandjes.
En werd ik net nou vergeleken met een B&J ijs? Zo calorierijk ben ik niet hoor!
Ik ben helemaal klaar met leren (lees: geen zin meer). Ik doe het hier maar mee.
Ik begrijp dat het overkomt als 'promotie' maar als Dementor en ik over diequote:Op zondag 22 juni 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Ha begrijp me niet verkeerd, ik blijf echt niet voor eeuwig in Rotterdam wonenquote:Op zondag 22 juni 2008 16:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het overkomt als 'promotie' maar als Dementor en ik over die
mooie rotterdamse Stad spreken komt er nou eenmaal veel emotie los......
Wacht maar tot je verhuisd bent en de heimwee naar de havenstadquote:Op zondag 22 juni 2008 16:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha begrijp me niet verkeerd, ik blijf echt niet voor eeuwig in Rotterdam wonen
Maar voor nu is het goed te doen
Dat ligt er natuurlijk aan waar ik ga wonen en nog belangrijker met wiequote:Op zondag 22 juni 2008 16:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wacht maar tot je verhuisd bent en de heimwee naar de havenstad
langzaam begint te knagen............................
Ik ben eigenlijk een rasechte Rotterdamse... ben er geboren, en heel mijn familie komt ervandaan. Zelfs als we er niet woonden gingen we er nog vaak naartoe. De Parkkade is mijn lievelingsplekje, daar nam mijn vader me vaak mee naar toe toen ik nog heel klein was. Die mooie weidse haven, die geur. Het blijft mijn stad ook al zal ik er nooit meer wonen.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wacht maar tot je verhuisd bent en de heimwee naar de havenstad
langzaam begint te knagen............................
Ik denk dat iedereen de hort op is. Waren wij ook, maar eerst ging het regenen en toen ging het enorm hard waaien. Nu is het weer mooi.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:32 schreef Dementor het volgende:
Did I kill the topic?
Je stond al hoog op mijn lijstje....Maar nu sta je toch echt bovenaan hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een rasechte Rotterdamse...
quote:
dan is deze voor jouquote:
Liefquote:Op zondag 22 juni 2008 17:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je stond al hoog op mijn lijstje....Maar nu sta je toch echt bovenaan hoor
Die webcamfoto van Scheveningen klopte: lekker zonnig.Wat je alleen niét op die foto ziet, is dat het windkracht 8 of zo was. Godveromme wat een zand happen. Wél een gaaf gezicht trouwens (als er even geen zand in je ogen waaide): die wolken zand die over het strand razen, met daarachter tientallen wind- en kite-surfers die zich uitleven.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Wat een verschillen in zo'n klein landje, ik zit hier te smelten in de zon. Wat mij betreft mag er een buitje vallen hoor.
Zolang je maar niet gaat zingen!quote:Op zondag 22 juni 2008 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Die webcamfoto van Scheveningen klopte: lekker zonnig.Wat je alleen niét op die foto ziet, is dat het windkracht 8 of zo was. Godveromme wat een zand happen. Wél een gaaf gezicht trouwens (als er even geen zand in je ogen waaide): die wolken zand die over het strand razen, met daarachter tientallen wind- en kite-surfers die zich uitleven.![]()
Tot zover de voorzichtige Den Haag-promotie.![]()
Qua PR meld ik hierbij dan nog maar even dat ook ik daar geboren ben.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je stond al hoog op mijn lijstje....Maar nu sta je toch echt bovenaan hoor
Hahaha, klinkt best lekker trouwens!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |