quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee, die klote welpenstaartjes kleven overal aan vast
Het zweet staat op mijn kop
Cool ding! Heeft ie ook een toeter?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment hiermee door de COS aan het rijden:
[ afbeelding ]
Allemaal? Wow, en dat noem jij "niets te vertellen"? Da's een wereldreis man.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment hiermee door de COS aan het rijden:
[ afbeelding ]
Vergeet niet dat dat van de COS-contributie afgaat he ! Ik heb dat ding moeten hurenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Allemaal? Wow, en dat noem jij "niets te vertellen"? Da's een wereldreis man.
Ik heb niet staan staartzwaaien!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dat van de COS-contributie afgaat he ! Ik heb dat ding moeten huren
en je wil niet weten wat dat kost ! Als jullie niet met die klotestaartjes hadden staan rondstrooien
had de contributie gewoon een tientje gebleven !!
Ik heb Danny op deze zaak gezet. Mij te heet om nu op staarteneigenaarsjacht te gaan.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb niet staan staartzwaaien!![]()
Doe de contributieverhoging maar @de daders!
Oh! Je liet er eentje vallen!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb niet staan staartzwaaien!![]()
Doe de contributieverhoging maar @de daders!
Het is weer om een visje te gaan eten @ the beach.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb Danny op deze zaak gezet. Mij te heet om nu op staarteneigenaarsjacht te gaan.
(*over voorhoofd vegend en zuchtende smiley*(
Het is weer tijd om mijn 'huiswerk' te gaan doen wat ik donderdagavond alquote:Op zondag 22 juni 2008 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is weer om een visje te gaan eten @ the beach.![]()
Ik ben oefentoetsen aan het maken.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben in de serre gaan zitten en daar waait de peuk van mijn as af...
Ik ben een softwarescript aan het schrijven wat voor morgen afmoetquote:Op zondag 22 juni 2008 14:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben oefentoetsen aan het maken.
Voel met me mee.
Dus we zitten in hetzelfde schuitje brother.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben een softwarescript aan het schrijven wat voor morgen afmoet
Ja beiden gekluisterd aan pen en papier...... Gaan we dan ook straks hetzelfde eten ?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus we zitten in hetzelfde schuitje brother.
Ha ik weet niet zondag is mijn balansdagquote:Op zondag 22 juni 2008 14:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja beiden gekluisterd aan pen en papier...... Gaan we dan ook straks hetzelfde eten ?
Ik heb GIGANTISCHE trek in de vega-burger van de Burger Factory![]()
Ik heb gisteren al gebalansdquote:Op zondag 22 juni 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha ik weet niet zondag is mijn balansdag
Ik moet VEEL gezonder gaan leven dan nu. Maar ja.......crosstrainer gekocht en na een half jaarquote:Op zondag 22 juni 2008 15:02 schreef Dementor het volgende:
Ik ben al weken iedere dag een balansdag aan het houden
Oooo, wat ziet dat er zalig uitquote:Op zondag 22 juni 2008 15:02 schreef Dementor het volgende:
Het word helemaal leuk als ik van een vriend te horen krijg dat hij aan de B & J zit!
[ afbeelding ]
Had ik maar een crosstrainer!quote:Op zondag 22 juni 2008 15:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik moet VEEL gezonder gaan leven dan nu. Maar ja.......crosstrainer gekocht en na een half jaar
is dat ding vervallen tot een wasrek waar ik de natte was alleen nog overheen flikker.
Gestopt met roken na mijn buikgriep paar maanden geleden.........en toch weer begonnen.
En ik blijf van lekker drinken/eten houden.
Soms snap ik Jaap welDe WIL is er wel, maar de uitvoering...............................
Dat is zo lekker net alsof ....Smash-it.............!quote:
Goed idee, heb nog een paar van die potten in de vriezer liggenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:02 schreef Dementor het volgende:
Het word helemaal leuk als ik van een vriend te horen krijg dat hij aan de B & J zit!
[ afbeelding ]
Ik fiets ook heel veel maar daar val ik geen reet vanafquote:Op zondag 22 juni 2008 15:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Had ik maar een crosstrainer!
Ik fiets me een ongeluk tegenwoordig.
Welke smaken?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goed idee, heb nog een paar van die potten in de vriezer liggen
Diezelfde vriend rijd iedere ochtend die heuvel bij Hofplein opquote:Op zondag 22 juni 2008 15:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik fiets ook heel veel maar daar val ik geen reet vanaf![]()
![]()
(Misschien als ik de motor uitzet tijdens het fietsen dat dat helpt.......but where are the trappers ?)
Het Pompenburg ? Daar kijk ik nu tegenaanquote:Op zondag 22 juni 2008 15:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Diezelfde vriend rijd iedere ochtend die heuvel bij Hofplein op
Je kent die weg vast wel.
Ik vind dat stuk steen van de oude stadspoort met die leeuw erop wel mooi.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het Pompenburg ? Daar kijk ik nu tegenaan![]()
(Ik blijf die Delftse Poort, dat oranje geraamte, een walgelijk 'stuk kunst' vinden nu ik er weer naar kijk.
Heb nog nooit iets van schoonheid erin gezien)
Dat zijn die paar brokken puin die ze daar binnenin hebben gezet ?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind dat stuk steen van de oude stadspoort met die leeuw erop wel mooi.
Zeg het moet natuurlijk wel een beetje artistiek blijven hequote:Op zondag 22 juni 2008 15:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat zijn die paar brokken puin die ze daar binnenin hebben gezet ?Had die dan leuk in een museum
ofzo neergezet, maar niet in zo'n vreemd stalen geraamte.. (En dan ook nog oranje verven)
Het is in ieder geval allemaal een stuk ruimer dan in Amsterdam. Daar zou ik echt claustrofobisch wordenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg het moet natuurlijk wel een beetje artistiek blijven he
Maar goed dat huis staat op een verkeerde plek. (wat niet in Rotterdam, ging de boel een keer plat zetten ze alsnog alles te dicht op elkaar).
Amsterdam heeft ook haar charmesquote:Op zondag 22 juni 2008 15:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is in ieder geval allemaal een stuk ruimer dan in Amsterdam. Daar zou ik echt claustrofobisch worden
als ik daar in zo'n nauw straatje moest wonen. Waar ik woon heb ik nog een beetje het idee dat ik ruimte om
me heen heb
Inderdaad. Stappen in Amsterdam is hartstikke leuk (al doe ik dat veels te weinig de laatste tijd) maar ikquote:Op zondag 22 juni 2008 15:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Amsterdam heeft ook haar charmes
Maar ruim is het nie!
Ja dat is ook een B en J smaakquote:Op zondag 22 juni 2008 15:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
fuel is brandstof toch? Weet je zeker dat het ijs is?
O, dit vind ik de lekkerste smaak tot nu toe, het water loopt in mijn mond. Zometeen maar even een ijsje kopenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat is ook een B en J smaak
Met dino's erin!
[ afbeelding ]
Ik ga heel hard m'n italiaanse voetbalshirt aantrekkenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanavond ga ik uit volle borst het Spaanse volkslied meezingen
Ownee, kan niet, die heeft geen tekst, dan maar na na na naaa
Landverraderquote:Op zondag 22 juni 2008 15:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga heel hard m'n italiaanse voetbalshirt aantrekken
Spanje gaat denk ik verliezen.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Landverrader![]()
"Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij, onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd."
Hoe lang duurde die ook alweer ?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:52 schreef remlof het volgende:
* remlof mompelt iets over tachtig jaar oorlog
Dat klinkt bekendquote:Op zondag 22 juni 2008 15:54 schreef Dementor het volgende:
werd Oranje uiteindelijk verpletterend verslagen
Ja, twintig jaar geleden:quote:Op zondag 22 juni 2008 15:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
We hebben ook wel eens wat gewonnen hoor
The good old days.quote:
Wanneer ga je eens emigreren?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanavond ga ik uit volle borst het Spaanse volkslied meezingen
Ownee, kan niet, die heeft geen tekst, dan maar na na na naaa
Die goede oude tijd, toen was het Bassie gehalte tenminste nog niet zo hoogquote:Op zondag 22 juni 2008 16:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, twintig jaar geleden:
[ afbeelding ]
om eerlijk te zijn niet, heb de hele dag lopen huilen, net studio sportzomer nog ff de wedstrijd gekeken en die Russen waren toch een stuk beterquote:Op zondag 22 juni 2008 16:08 schreef blomst het volgende:
goedemiddag, en??? iedereen al over het verlies heen??
Zou Rosie nog komen vanavond?quote:Op zondag 22 juni 2008 16:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn niet, heb de hele dag lopen huilen, net studio sportzomer nog ff de wedstrijd gekeken en die Russen waren toch een stuk beter
Maar het leven gaat door, dus vanavond tapas eten![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat het Rotterdam's promotieteam hier aan het werk is.
Doe mij Utreg maar, topstadsie.Je zal toch in Arnhem of omstreken wonen zeg. Manu, kom jij uit daar uit de buurt, je had het over stortregen?
Life goes on, ook met een kater.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:08 schreef blomst het volgende:
goedemiddag, en??? iedereen al over het verlies heen??
Het ging er inderdaad even heftig op 10 minuten lang, werd ook pikdonker, ik heb het licht zelfs aangestoken binnenquote:Op zondag 22 juni 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat het Rotterdam's promotieteam hier aan het werk is.
Doe mij Utreg maar, topstadsie.Je zal toch in Arnhem of omstreken wonen zeg. Manu, kom jij uit daar uit de buurt, je had het over stortregen?
Oh, gelukkig maar. Wat een verschillen in zo'n klein landje, ik zit hier te smelten in de zon. Wat mij betreft mag er een buitje vallen hoor.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:14 schreef Manu82 het volgende:Nijmegen, maar viel hier wel mee, half uurtje regen maar geen hagel ter grote van ping pong ballen
En vind Utrecht btw ook een van de leukste steden van NL
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Wat een verschillen in zo'n klein landje, ik zit hier te smelten in de zon. Wat mij betreft mag er een buitje vallen hoor.
Ja hè, vooral de grachten en zijn werven zijn top en niet te vergeten de terrasjes daar.
Oh jee, Remlof, nu alles weer zonnig daar?
Jaaa! Utrecht ftw! Al ga ik volgend jaar wel in Amsterdam wonen, maar goed.. Is gewoon Utrecht in een groter jasje. Net zulke leuke grachtjes en pandjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |