Ha ik weet niet zondag is mijn balansdagquote:Op zondag 22 juni 2008 14:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja beiden gekluisterd aan pen en papier...... Gaan we dan ook straks hetzelfde eten ?
Ik heb GIGANTISCHE trek in de vega-burger van de Burger Factory![]()
Ik heb gisteren al gebalansdquote:Op zondag 22 juni 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha ik weet niet zondag is mijn balansdag
Ik moet VEEL gezonder gaan leven dan nu. Maar ja.......crosstrainer gekocht en na een half jaarquote:Op zondag 22 juni 2008 15:02 schreef Dementor het volgende:
Ik ben al weken iedere dag een balansdag aan het houden
Oooo, wat ziet dat er zalig uitquote:Op zondag 22 juni 2008 15:02 schreef Dementor het volgende:
Het word helemaal leuk als ik van een vriend te horen krijg dat hij aan de B & J zit!
[ afbeelding ]
Had ik maar een crosstrainer!quote:Op zondag 22 juni 2008 15:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik moet VEEL gezonder gaan leven dan nu. Maar ja.......crosstrainer gekocht en na een half jaar
is dat ding vervallen tot een wasrek waar ik de natte was alleen nog overheen flikker.
Gestopt met roken na mijn buikgriep paar maanden geleden.........en toch weer begonnen.
En ik blijf van lekker drinken/eten houden.
Soms snap ik Jaap welDe WIL is er wel, maar de uitvoering...............................
Dat is zo lekker net alsof ....Smash-it.............!quote:
Goed idee, heb nog een paar van die potten in de vriezer liggenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:02 schreef Dementor het volgende:
Het word helemaal leuk als ik van een vriend te horen krijg dat hij aan de B & J zit!
[ afbeelding ]
Ik fiets ook heel veel maar daar val ik geen reet vanafquote:Op zondag 22 juni 2008 15:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Had ik maar een crosstrainer!
Ik fiets me een ongeluk tegenwoordig.
Welke smaken?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goed idee, heb nog een paar van die potten in de vriezer liggen
Diezelfde vriend rijd iedere ochtend die heuvel bij Hofplein opquote:Op zondag 22 juni 2008 15:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik fiets ook heel veel maar daar val ik geen reet vanaf![]()
![]()
(Misschien als ik de motor uitzet tijdens het fietsen dat dat helpt.......but where are the trappers ?)
Het Pompenburg ? Daar kijk ik nu tegenaanquote:Op zondag 22 juni 2008 15:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Diezelfde vriend rijd iedere ochtend die heuvel bij Hofplein op
Je kent die weg vast wel.
Ik vind dat stuk steen van de oude stadspoort met die leeuw erop wel mooi.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het Pompenburg ? Daar kijk ik nu tegenaan![]()
(Ik blijf die Delftse Poort, dat oranje geraamte, een walgelijk 'stuk kunst' vinden nu ik er weer naar kijk.
Heb nog nooit iets van schoonheid erin gezien)
Dat zijn die paar brokken puin die ze daar binnenin hebben gezet ?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind dat stuk steen van de oude stadspoort met die leeuw erop wel mooi.
Zeg het moet natuurlijk wel een beetje artistiek blijven hequote:Op zondag 22 juni 2008 15:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat zijn die paar brokken puin die ze daar binnenin hebben gezet ?Had die dan leuk in een museum
ofzo neergezet, maar niet in zo'n vreemd stalen geraamte.. (En dan ook nog oranje verven)
Het is in ieder geval allemaal een stuk ruimer dan in Amsterdam. Daar zou ik echt claustrofobisch wordenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg het moet natuurlijk wel een beetje artistiek blijven he
Maar goed dat huis staat op een verkeerde plek. (wat niet in Rotterdam, ging de boel een keer plat zetten ze alsnog alles te dicht op elkaar).
Amsterdam heeft ook haar charmesquote:Op zondag 22 juni 2008 15:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is in ieder geval allemaal een stuk ruimer dan in Amsterdam. Daar zou ik echt claustrofobisch worden
als ik daar in zo'n nauw straatje moest wonen. Waar ik woon heb ik nog een beetje het idee dat ik ruimte om
me heen heb
Inderdaad. Stappen in Amsterdam is hartstikke leuk (al doe ik dat veels te weinig de laatste tijd) maar ikquote:Op zondag 22 juni 2008 15:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Amsterdam heeft ook haar charmes
Maar ruim is het nie!
Ja dat is ook een B en J smaakquote:Op zondag 22 juni 2008 15:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
fuel is brandstof toch? Weet je zeker dat het ijs is?
O, dit vind ik de lekkerste smaak tot nu toe, het water loopt in mijn mond. Zometeen maar even een ijsje kopenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat is ook een B en J smaak
Met dino's erin!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |