quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee, die klote welpenstaartjes kleven overal aan vast
Het zweet staat op mijn kop
Cool ding! Heeft ie ook een toeter?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment hiermee door de COS aan het rijden:
[ afbeelding ]
Allemaal? Wow, en dat noem jij "niets te vertellen"? Da's een wereldreis man.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment hiermee door de COS aan het rijden:
[ afbeelding ]
Vergeet niet dat dat van de COS-contributie afgaat he ! Ik heb dat ding moeten hurenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Allemaal? Wow, en dat noem jij "niets te vertellen"? Da's een wereldreis man.
Ik heb niet staan staartzwaaien!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dat van de COS-contributie afgaat he ! Ik heb dat ding moeten huren
en je wil niet weten wat dat kost ! Als jullie niet met die klotestaartjes hadden staan rondstrooien
had de contributie gewoon een tientje gebleven !!
Ik heb Danny op deze zaak gezet. Mij te heet om nu op staarteneigenaarsjacht te gaan.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb niet staan staartzwaaien!![]()
Doe de contributieverhoging maar @de daders!
Oh! Je liet er eentje vallen!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb niet staan staartzwaaien!![]()
Doe de contributieverhoging maar @de daders!
Het is weer om een visje te gaan eten @ the beach.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb Danny op deze zaak gezet. Mij te heet om nu op staarteneigenaarsjacht te gaan.
(*over voorhoofd vegend en zuchtende smiley*(
Het is weer tijd om mijn 'huiswerk' te gaan doen wat ik donderdagavond alquote:Op zondag 22 juni 2008 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is weer om een visje te gaan eten @ the beach.![]()
Ik ben oefentoetsen aan het maken.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben in de serre gaan zitten en daar waait de peuk van mijn as af...
Ik ben een softwarescript aan het schrijven wat voor morgen afmoetquote:Op zondag 22 juni 2008 14:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben oefentoetsen aan het maken.
Voel met me mee.
Dus we zitten in hetzelfde schuitje brother.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben een softwarescript aan het schrijven wat voor morgen afmoet
Ja beiden gekluisterd aan pen en papier...... Gaan we dan ook straks hetzelfde eten ?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus we zitten in hetzelfde schuitje brother.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |