en jij een toffe stumperd! Hoest nou? Ben je alweer een beetje vrolijk?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:18 schreef Desii het volgende:
[..]
@ls je d@n toch door iem@nd gepwnd moet worden
Noek is cool
De appie wilde ze niet terugquote:Op zondag 22 juni 2008 13:19 schreef PeterNB het volgende:
wat moeten al die welpenstaartjes hier ineens...
quote:
Over twee jaar mag je ook niet meer in je eigen huis roken..quote:Op zondag 22 juni 2008 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
@noekje, en @alle anderen die het interesseert: Ik heb gisteren @de kroeg gekeken. En elke keer dat de Russen het vuur @de schenen legden van Holland, nam ik nog een biertje. Dus tja.
Trouwens. Ik houd mijn hart vast @de volgende WK. Met een rookverbod voetbal @de kroeg kijken is niet te doen.
Hoe ben je thuisgekomen en heb je je lippenstift nog?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
@noekje, en @alle anderen die het interesseert: Ik heb gisteren @de kroeg gekeken. En elke keer dat de Russen het vuur @de schenen legden van Holland, nam ik nog een biertje. Dus tja.
Trouwens. Ik houd mijn hart vast @de volgende WK. Met een rookverbod voetbal @de kroeg kijken is niet te doen.
Dan ga ik ondergronds!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:21 schreef Gert het volgende:
Over twee jaar mag je ook niet meer in je eigen huis roken..
Wat is de relevantie van die vraagquote:Op zondag 22 juni 2008 13:21 schreef noekje het volgende:
en heb je je lippenstift nog?
Dat gebedel @moederlijke aandacht van die gast werkt wél.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ach![]()
Dat klinkt zo lief. Ik ga je opeten
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
[..]
en jij een toffe stumperd! Hoest nou? Ben je alweer een beetje vrolijk?
Oei. Blauw haar... een intelligente blik... net een half pak bisquitjes opgegeten...quote:
Ssst! Dat komt wel. Bied je kop even aan @CarO. Die wil je!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van die vraag?
Ik wil jou ook wel opeten hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gebedel @moederlijke aandacht van die gast werkt wél.
sorry, ik bedoel natuurlijk van @Pietje.![]()
@ de fiets, met een kleine de-tour om mijn vriendinnetje @haar home af te zetten. En ik had dit keer gewoon geen lipstick meegenomen, die had ik @home laten liggen. Ik kreeg in de kroeg wel rood, wit, blauwe vlaggetjes @mijn wangen, maar die heb ik er snel weer afgeboend @het toilet.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:21 schreef noekje het volgende:
Hoe ben je thuisgekomen en heb je je lippenstift nog?
Ga je aan de e-sigaret!
Ik ga zeer binnenkort maar stoppen.quote:
Voor elke username een @ zetten en dan komt 't goed, @Blurk. En anders helpt mamma @Noekje je wel uit de brand, en als die 't niet meer weet kan je nog bij opperopa @Gert langs voor een beetje aandacht.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:25 schreef -Blurk- het volgende:
Mag je hier nog wel meedoen als je niet aan de trend meedoet?
Ik snap het namelijk nog niet helemaal,is het @ ipv quoten?
Pietje, leg eens uit alsjeblieft?
Ik blijf standvastig doorroken.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:25 schreef Gert het volgende:
Ik ga zeer binnenkort maar stoppen.![]()
Dat weekendroken van me is al veel te veel uit de hand gelopen.![]()
Coke en xtc blijf ik wél doen trouwens, daar wordt in discotheken heel wat minder moeilijk over gedaan tenminste.
Maar waaróm moet dat?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor elke username een @ zetten en dan komt 't goed, @Blurk. En anders helpt mamma @Noekje je wel uit de brand, en als die 't niet meer weet kan je nog bij opperopa @Gert langs voor een beetje aandacht.
Je mag straks gvd ook niet meer in het stadion rokenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Over twee jaar mag je ook niet meer in je eigen huis roken..
Eigenlijk is die @APK begonnen.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor elke username een @ zetten en dan komt 't goed, @Blurk. En anders helpt mamma @Noekje je wel uit de brand, en als die 't niet meer weet kan je nog bij opperopa @Gert langs voor een beetje aandacht.
Niks moet, maar de menselijke instincten zeggen ons dat we ergens bij willen horen. Om dat te bereiken moet je trends volgen, dit is er eenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:29 schreef -Blurk- het volgende:
Maar waaróm moet dat?
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Eigenlijk is die @APK begonnen.
Nou krijg ik straks eenreactie maar het is écht waar.
Ja ! Vier jaar geleden tijdens een spirituele werkvakantie in Peru, schreef hij zijn eerste @, op een perkamenten rol.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Eigenlijk is die @APK begonnen.
Nou krijg ik straks eenreactie maar het is écht waar.
Zonne energie does the trickquote:Op zondag 22 juni 2008 13:33 schreef Dementor het volgende:
Damn wat zijn jullie actief vandaag!
En? En?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:33 schreef -Blurk- het volgende:
@Noekje
Nu maar wachten tot die wereld opengaat
*proest*quote:Op zondag 22 juni 2008 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ! Vier jaar geleden tijdens een spirituele werkvakantie in Peru, schreef hij zijn eerste @, op een perkamenten rol.
Gaat een wikipedia aanmaken!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ! Vier jaar geleden tijdens een spirituele werkvakantie in Peru, schreef hij zijn eerste @, op een perkamenten rol.
Spritueel als in spiritualiën @Gert?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ! Vier jaar geleden tijdens een spirituele werkvakantie in Peru, schreef hij zijn eerse @, op een perkamenten rol.
Lekker toch? Altijd maar een grote muil en een mening is ook niet allesquote:Op zondag 22 juni 2008 13:37 schreef PeterNB het volgende:
Soms heb je van die zondagen waarop je HELEMAAL NIETS te vertellen hebt................
Klaar met vegen?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:37 schreef PeterNB het volgende:
Soms heb je van die zondagen waarop je HELEMAAL NIETS te vertellen hebt................
Echt? Helemaal niéts?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:37 schreef PeterNB het volgende:
Oh, dat duurt wel lang dan.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:38 schreef -Blurk- het volgende:
@ Nee, nog niets gemerkt hoor, maar zal nog wel komen
Okee, nog een keer proberenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, dat duurt wel lang dan.
Misschien omdat je na de eerste @ geen naam gezet hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |