en jij een toffe stumperd! Hoest nou? Ben je alweer een beetje vrolijk?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:18 schreef Desii het volgende:
[..]
@ls je d@n toch door iem@nd gepwnd moet worden
Noek is cool
De appie wilde ze niet terugquote:Op zondag 22 juni 2008 13:19 schreef PeterNB het volgende:
wat moeten al die welpenstaartjes hier ineens...
quote:
Over twee jaar mag je ook niet meer in je eigen huis roken..quote:Op zondag 22 juni 2008 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
@noekje, en @alle anderen die het interesseert: Ik heb gisteren @de kroeg gekeken. En elke keer dat de Russen het vuur @de schenen legden van Holland, nam ik nog een biertje. Dus tja.
Trouwens. Ik houd mijn hart vast @de volgende WK. Met een rookverbod voetbal @de kroeg kijken is niet te doen.
Hoe ben je thuisgekomen en heb je je lippenstift nog?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
@noekje, en @alle anderen die het interesseert: Ik heb gisteren @de kroeg gekeken. En elke keer dat de Russen het vuur @de schenen legden van Holland, nam ik nog een biertje. Dus tja.
Trouwens. Ik houd mijn hart vast @de volgende WK. Met een rookverbod voetbal @de kroeg kijken is niet te doen.
Dan ga ik ondergronds!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:21 schreef Gert het volgende:
Over twee jaar mag je ook niet meer in je eigen huis roken..
Wat is de relevantie van die vraagquote:Op zondag 22 juni 2008 13:21 schreef noekje het volgende:
en heb je je lippenstift nog?
Dat gebedel @moederlijke aandacht van die gast werkt wél.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ach![]()
Dat klinkt zo lief. Ik ga je opeten
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
[..]
en jij een toffe stumperd! Hoest nou? Ben je alweer een beetje vrolijk?
Oei. Blauw haar... een intelligente blik... net een half pak bisquitjes opgegeten...quote:
Ssst! Dat komt wel. Bied je kop even aan @CarO. Die wil je!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van die vraag?
Ik wil jou ook wel opeten hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gebedel @moederlijke aandacht van die gast werkt wél.
sorry, ik bedoel natuurlijk van @Pietje.![]()
@ de fiets, met een kleine de-tour om mijn vriendinnetje @haar home af te zetten. En ik had dit keer gewoon geen lipstick meegenomen, die had ik @home laten liggen. Ik kreeg in de kroeg wel rood, wit, blauwe vlaggetjes @mijn wangen, maar die heb ik er snel weer afgeboend @het toilet.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:21 schreef noekje het volgende:
Hoe ben je thuisgekomen en heb je je lippenstift nog?
Ga je aan de e-sigaret!
Ik ga zeer binnenkort maar stoppen.quote:
Voor elke username een @ zetten en dan komt 't goed, @Blurk. En anders helpt mamma @Noekje je wel uit de brand, en als die 't niet meer weet kan je nog bij opperopa @Gert langs voor een beetje aandacht.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:25 schreef -Blurk- het volgende:
Mag je hier nog wel meedoen als je niet aan de trend meedoet?
Ik snap het namelijk nog niet helemaal,is het @ ipv quoten?
Pietje, leg eens uit alsjeblieft?
Ik blijf standvastig doorroken.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:25 schreef Gert het volgende:
Ik ga zeer binnenkort maar stoppen.![]()
Dat weekendroken van me is al veel te veel uit de hand gelopen.![]()
Coke en xtc blijf ik wél doen trouwens, daar wordt in discotheken heel wat minder moeilijk over gedaan tenminste.
Maar waaróm moet dat?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor elke username een @ zetten en dan komt 't goed, @Blurk. En anders helpt mamma @Noekje je wel uit de brand, en als die 't niet meer weet kan je nog bij opperopa @Gert langs voor een beetje aandacht.
Je mag straks gvd ook niet meer in het stadion rokenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Over twee jaar mag je ook niet meer in je eigen huis roken..
Eigenlijk is die @APK begonnen.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor elke username een @ zetten en dan komt 't goed, @Blurk. En anders helpt mamma @Noekje je wel uit de brand, en als die 't niet meer weet kan je nog bij opperopa @Gert langs voor een beetje aandacht.
Niks moet, maar de menselijke instincten zeggen ons dat we ergens bij willen horen. Om dat te bereiken moet je trends volgen, dit is er eenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:29 schreef -Blurk- het volgende:
Maar waaróm moet dat?
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Eigenlijk is die @APK begonnen.
Nou krijg ik straks eenreactie maar het is écht waar.
Ja ! Vier jaar geleden tijdens een spirituele werkvakantie in Peru, schreef hij zijn eerste @, op een perkamenten rol.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Eigenlijk is die @APK begonnen.
Nou krijg ik straks eenreactie maar het is écht waar.
Zonne energie does the trickquote:Op zondag 22 juni 2008 13:33 schreef Dementor het volgende:
Damn wat zijn jullie actief vandaag!
En? En?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:33 schreef -Blurk- het volgende:
@Noekje
Nu maar wachten tot die wereld opengaat
*proest*quote:Op zondag 22 juni 2008 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ! Vier jaar geleden tijdens een spirituele werkvakantie in Peru, schreef hij zijn eerste @, op een perkamenten rol.
Gaat een wikipedia aanmaken!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ! Vier jaar geleden tijdens een spirituele werkvakantie in Peru, schreef hij zijn eerste @, op een perkamenten rol.
Spritueel als in spiritualiën @Gert?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ! Vier jaar geleden tijdens een spirituele werkvakantie in Peru, schreef hij zijn eerse @, op een perkamenten rol.
Lekker toch? Altijd maar een grote muil en een mening is ook niet allesquote:Op zondag 22 juni 2008 13:37 schreef PeterNB het volgende:
Soms heb je van die zondagen waarop je HELEMAAL NIETS te vertellen hebt................
Klaar met vegen?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:37 schreef PeterNB het volgende:
Soms heb je van die zondagen waarop je HELEMAAL NIETS te vertellen hebt................
Echt? Helemaal niéts?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:37 schreef PeterNB het volgende:
Oh, dat duurt wel lang dan.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:38 schreef -Blurk- het volgende:
@ Nee, nog niets gemerkt hoor, maar zal nog wel komen
Okee, nog een keer proberenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, dat duurt wel lang dan.
Misschien omdat je na de eerste @ geen naam gezet hebt
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee, die klote welpenstaartjes kleven overal aan vast
Het zweet staat op mijn kop
Cool ding! Heeft ie ook een toeter?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment hiermee door de COS aan het rijden:
[ afbeelding ]
Allemaal? Wow, en dat noem jij "niets te vertellen"? Da's een wereldreis man.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment hiermee door de COS aan het rijden:
[ afbeelding ]
Vergeet niet dat dat van de COS-contributie afgaat he ! Ik heb dat ding moeten hurenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Allemaal? Wow, en dat noem jij "niets te vertellen"? Da's een wereldreis man.
Ik heb niet staan staartzwaaien!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dat van de COS-contributie afgaat he ! Ik heb dat ding moeten huren
en je wil niet weten wat dat kost ! Als jullie niet met die klotestaartjes hadden staan rondstrooien
had de contributie gewoon een tientje gebleven !!
Ik heb Danny op deze zaak gezet. Mij te heet om nu op staarteneigenaarsjacht te gaan.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb niet staan staartzwaaien!![]()
Doe de contributieverhoging maar @de daders!
Oh! Je liet er eentje vallen!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb niet staan staartzwaaien!![]()
Doe de contributieverhoging maar @de daders!
Het is weer om een visje te gaan eten @ the beach.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb Danny op deze zaak gezet. Mij te heet om nu op staarteneigenaarsjacht te gaan.
(*over voorhoofd vegend en zuchtende smiley*(
Het is weer tijd om mijn 'huiswerk' te gaan doen wat ik donderdagavond alquote:Op zondag 22 juni 2008 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is weer om een visje te gaan eten @ the beach.![]()
Ik ben oefentoetsen aan het maken.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben in de serre gaan zitten en daar waait de peuk van mijn as af...
Ik ben een softwarescript aan het schrijven wat voor morgen afmoetquote:Op zondag 22 juni 2008 14:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben oefentoetsen aan het maken.
Voel met me mee.
Dus we zitten in hetzelfde schuitje brother.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben een softwarescript aan het schrijven wat voor morgen afmoet
Ja beiden gekluisterd aan pen en papier...... Gaan we dan ook straks hetzelfde eten ?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus we zitten in hetzelfde schuitje brother.
Ha ik weet niet zondag is mijn balansdagquote:Op zondag 22 juni 2008 14:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja beiden gekluisterd aan pen en papier...... Gaan we dan ook straks hetzelfde eten ?
Ik heb GIGANTISCHE trek in de vega-burger van de Burger Factory![]()
Ik heb gisteren al gebalansdquote:Op zondag 22 juni 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha ik weet niet zondag is mijn balansdag
Ik moet VEEL gezonder gaan leven dan nu. Maar ja.......crosstrainer gekocht en na een half jaarquote:Op zondag 22 juni 2008 15:02 schreef Dementor het volgende:
Ik ben al weken iedere dag een balansdag aan het houden
Oooo, wat ziet dat er zalig uitquote:Op zondag 22 juni 2008 15:02 schreef Dementor het volgende:
Het word helemaal leuk als ik van een vriend te horen krijg dat hij aan de B & J zit!
[ afbeelding ]
Had ik maar een crosstrainer!quote:Op zondag 22 juni 2008 15:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik moet VEEL gezonder gaan leven dan nu. Maar ja.......crosstrainer gekocht en na een half jaar
is dat ding vervallen tot een wasrek waar ik de natte was alleen nog overheen flikker.
Gestopt met roken na mijn buikgriep paar maanden geleden.........en toch weer begonnen.
En ik blijf van lekker drinken/eten houden.
Soms snap ik Jaap welDe WIL is er wel, maar de uitvoering...............................
Dat is zo lekker net alsof ....Smash-it.............!quote:
Goed idee, heb nog een paar van die potten in de vriezer liggenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:02 schreef Dementor het volgende:
Het word helemaal leuk als ik van een vriend te horen krijg dat hij aan de B & J zit!
[ afbeelding ]
Ik fiets ook heel veel maar daar val ik geen reet vanafquote:Op zondag 22 juni 2008 15:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Had ik maar een crosstrainer!
Ik fiets me een ongeluk tegenwoordig.
Welke smaken?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goed idee, heb nog een paar van die potten in de vriezer liggen
Diezelfde vriend rijd iedere ochtend die heuvel bij Hofplein opquote:Op zondag 22 juni 2008 15:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik fiets ook heel veel maar daar val ik geen reet vanaf![]()
![]()
(Misschien als ik de motor uitzet tijdens het fietsen dat dat helpt.......but where are the trappers ?)
Het Pompenburg ? Daar kijk ik nu tegenaanquote:Op zondag 22 juni 2008 15:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Diezelfde vriend rijd iedere ochtend die heuvel bij Hofplein op
Je kent die weg vast wel.
Ik vind dat stuk steen van de oude stadspoort met die leeuw erop wel mooi.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het Pompenburg ? Daar kijk ik nu tegenaan![]()
(Ik blijf die Delftse Poort, dat oranje geraamte, een walgelijk 'stuk kunst' vinden nu ik er weer naar kijk.
Heb nog nooit iets van schoonheid erin gezien)
Dat zijn die paar brokken puin die ze daar binnenin hebben gezet ?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind dat stuk steen van de oude stadspoort met die leeuw erop wel mooi.
Zeg het moet natuurlijk wel een beetje artistiek blijven hequote:Op zondag 22 juni 2008 15:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat zijn die paar brokken puin die ze daar binnenin hebben gezet ?Had die dan leuk in een museum
ofzo neergezet, maar niet in zo'n vreemd stalen geraamte.. (En dan ook nog oranje verven)
Het is in ieder geval allemaal een stuk ruimer dan in Amsterdam. Daar zou ik echt claustrofobisch wordenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg het moet natuurlijk wel een beetje artistiek blijven he
Maar goed dat huis staat op een verkeerde plek. (wat niet in Rotterdam, ging de boel een keer plat zetten ze alsnog alles te dicht op elkaar).
Amsterdam heeft ook haar charmesquote:Op zondag 22 juni 2008 15:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is in ieder geval allemaal een stuk ruimer dan in Amsterdam. Daar zou ik echt claustrofobisch worden
als ik daar in zo'n nauw straatje moest wonen. Waar ik woon heb ik nog een beetje het idee dat ik ruimte om
me heen heb
Inderdaad. Stappen in Amsterdam is hartstikke leuk (al doe ik dat veels te weinig de laatste tijd) maar ikquote:Op zondag 22 juni 2008 15:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Amsterdam heeft ook haar charmes
Maar ruim is het nie!
Ja dat is ook een B en J smaakquote:Op zondag 22 juni 2008 15:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
fuel is brandstof toch? Weet je zeker dat het ijs is?
O, dit vind ik de lekkerste smaak tot nu toe, het water loopt in mijn mond. Zometeen maar even een ijsje kopenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat is ook een B en J smaak
Met dino's erin!
[ afbeelding ]
Ik ga heel hard m'n italiaanse voetbalshirt aantrekkenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanavond ga ik uit volle borst het Spaanse volkslied meezingen
Ownee, kan niet, die heeft geen tekst, dan maar na na na naaa
Landverraderquote:Op zondag 22 juni 2008 15:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga heel hard m'n italiaanse voetbalshirt aantrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |