en jij een toffe stumperd! Hoest nou? Ben je alweer een beetje vrolijk?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:18 schreef Desii het volgende:
[..]
@ls je d@n toch door iem@nd gepwnd moet worden
Noek is cool
De appie wilde ze niet terugquote:Op zondag 22 juni 2008 13:19 schreef PeterNB het volgende:
wat moeten al die welpenstaartjes hier ineens...
quote:
Over twee jaar mag je ook niet meer in je eigen huis roken..quote:Op zondag 22 juni 2008 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
@noekje, en @alle anderen die het interesseert: Ik heb gisteren @de kroeg gekeken. En elke keer dat de Russen het vuur @de schenen legden van Holland, nam ik nog een biertje. Dus tja.
Trouwens. Ik houd mijn hart vast @de volgende WK. Met een rookverbod voetbal @de kroeg kijken is niet te doen.
Hoe ben je thuisgekomen en heb je je lippenstift nog?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
@noekje, en @alle anderen die het interesseert: Ik heb gisteren @de kroeg gekeken. En elke keer dat de Russen het vuur @de schenen legden van Holland, nam ik nog een biertje. Dus tja.
Trouwens. Ik houd mijn hart vast @de volgende WK. Met een rookverbod voetbal @de kroeg kijken is niet te doen.
Dan ga ik ondergronds!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:21 schreef Gert het volgende:
Over twee jaar mag je ook niet meer in je eigen huis roken..
Wat is de relevantie van die vraagquote:Op zondag 22 juni 2008 13:21 schreef noekje het volgende:
en heb je je lippenstift nog?
Dat gebedel @moederlijke aandacht van die gast werkt wél.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ach![]()
Dat klinkt zo lief. Ik ga je opeten
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
[..]
en jij een toffe stumperd! Hoest nou? Ben je alweer een beetje vrolijk?
Oei. Blauw haar... een intelligente blik... net een half pak bisquitjes opgegeten...quote:
Ssst! Dat komt wel. Bied je kop even aan @CarO. Die wil je!quote:Op zondag 22 juni 2008 13:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van die vraag?
Ik wil jou ook wel opeten hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gebedel @moederlijke aandacht van die gast werkt wél.
sorry, ik bedoel natuurlijk van @Pietje.![]()
@ de fiets, met een kleine de-tour om mijn vriendinnetje @haar home af te zetten. En ik had dit keer gewoon geen lipstick meegenomen, die had ik @home laten liggen. Ik kreeg in de kroeg wel rood, wit, blauwe vlaggetjes @mijn wangen, maar die heb ik er snel weer afgeboend @het toilet.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:21 schreef noekje het volgende:
Hoe ben je thuisgekomen en heb je je lippenstift nog?
Ga je aan de e-sigaret!
Ik ga zeer binnenkort maar stoppen.quote:
Voor elke username een @ zetten en dan komt 't goed, @Blurk. En anders helpt mamma @Noekje je wel uit de brand, en als die 't niet meer weet kan je nog bij opperopa @Gert langs voor een beetje aandacht.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:25 schreef -Blurk- het volgende:
Mag je hier nog wel meedoen als je niet aan de trend meedoet?
Ik snap het namelijk nog niet helemaal,is het @ ipv quoten?
Pietje, leg eens uit alsjeblieft?
Ik blijf standvastig doorroken.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:25 schreef Gert het volgende:
Ik ga zeer binnenkort maar stoppen.![]()
Dat weekendroken van me is al veel te veel uit de hand gelopen.![]()
Coke en xtc blijf ik wél doen trouwens, daar wordt in discotheken heel wat minder moeilijk over gedaan tenminste.
Maar waaróm moet dat?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor elke username een @ zetten en dan komt 't goed, @Blurk. En anders helpt mamma @Noekje je wel uit de brand, en als die 't niet meer weet kan je nog bij opperopa @Gert langs voor een beetje aandacht.
Je mag straks gvd ook niet meer in het stadion rokenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Over twee jaar mag je ook niet meer in je eigen huis roken..
Eigenlijk is die @APK begonnen.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor elke username een @ zetten en dan komt 't goed, @Blurk. En anders helpt mamma @Noekje je wel uit de brand, en als die 't niet meer weet kan je nog bij opperopa @Gert langs voor een beetje aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |