trustequote:Op zondag 22 juni 2008 03:51 schreef Lobasca het volgende:
Slapen, kermis in Schagen, kids, draaimolen![]()
![]()
Sweet dreamssssquote:Op zondag 22 juni 2008 03:51 schreef Lobasca het volgende:
Slapen, kermis in Schagen, kids, draaimolen![]()
![]()
vertelquote:Op zondag 22 juni 2008 06:22 schreef Coos het volgende:
Ik denk niet dat jullie de details willen weten!
Details waarvan?quote:Op zondag 22 juni 2008 06:22 schreef Coos het volgende:
Ik denk niet dat jullie de details willen weten!
Ja, wat?quote:Op zondag 22 juni 2008 02:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ook gevonden, zal Noekje leuk vinden. Gelukkig houden we allemaal van een beetje aandacht, he.
Aardig wat windquote:
Nu weer écht met z'n allen in de rouw. Hoe een groot persoonlijk drama een groepsdrama is geworden.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:03 schreef Charmian het volgende:
Heb ook dat zwarte jurkje weer aandat andere kleurtje was veel vrolijker
Mogguh, ik vind het stikbenauwd.quote:
Ik gok op Palma.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, ik vind het stikbenauwd.
Wie zou toch die raadselachtige @mooiiiii zijn in het Huub topic, iemand enig idee?
Huh, vanmorgen zaten de Turken nog in de halve finale, dus woensdag gewoon weer gratis shoarmaquote:Op zondag 22 juni 2008 11:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nu weer écht met z'n allen in de rouw. Hoe een groot persoonlijk drama een groepsdrama is geworden.
Zou zomaar eens kunnen, geen slechte gok imo.quote:
hier niet benauwd nog en geen wind, vanmiddag even uurtje in het park liggenquote:Op zondag 22 juni 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, ik vind het stikbenauwd.
Wie zou toch die raadselachtige @mooiiiii zijn in het Huub topic, iemand enig idee?
Goedemorgen Blurkquote:Op zondag 22 juni 2008 11:40 schreef -Blurk- het volgende:
Morguh![]()
Moet even de grote deceptie verwerken hoor
Op zich blijft er nog best wat leuks over om naar te kijken.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:19 schreef Manu82 het volgende:
Huh, vanmorgen zaten de Turken nog in de halve finale, dus woensdag gewoon weer gratis shoarma![]()
En vanavond Spanje
De rest interesseert me niet zo, ik ben gewoon voor Oranje, en ja, die zijn naar huisquote:Op zondag 22 juni 2008 11:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op zich blijft er nog best wat leuks over om naar te kijken.
Ik geloof ook niet dat van Basten de beslissing van het terugtrekken van die gele kaart gaat aanvechten. Voor ons is het echt voorbij ja, jammer.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De rest interesseert me niet zo, ik ben gewoon voor Oranje, en ja, die zijn naar huis![]()
quote:Lieve allemaal,
Mijn boek met 50 columns over De Gouden Kooi is afgekeurd door John de Mol.
Ik heb een jaar moeten vechten om mijn boek te mogen publiceren en nadat ik hoorde dat ik mij aan mijn zwijgplicht moest houden ben ik columns gaan schrijven. Ook deze 50 columns mag ik helaas niet publiceren. De zoveelste desillusie die ik moet verwerken.
Bij NOVA (zie youtube/link:John de Mol woest bij d2 NOVA) vertelde J.d.M dat wij wel mochten praten over onze ervaringen in De Gouden Kooi en hij geen juridische stappen zou ondernemen...nou..schiet mij maar lek dan!!!!!
Klinkt wel leukquote:We liggen eruit en dat is prihima, exit Hollandia! We scheiten op Van Basten, die speelt als een oud wijf; we worden kampioen en dat is alweer nummer 5
Of onkruid wieden uit je tuintje, kan ook lekker therapeutisch werken, vooral als je hard ruktquote:Op zondag 22 juni 2008 12:14 schreef Gert het volgende:
Mogge..
Kater hier, en niet van de hoeveelheid drank.![]()
Maar het lijkt een lekker strandweertje te gaan worden. Veel zon en lekker waaien.
Scheiten? Van Basten heeft naar mijn mening één grove fout gemaakt, waar denk ik niet meer door de media over besproken zal worden (de ruimte geven om het persoonlijk drama tot groepsdrama te maken). Om er nou op te gaan schijten.quote:
Neem Bassie niks kwalijk. Wel alle opportunistische pers en supporters die de cup al bijna binnen hadden terwijl het hele NL elftal nog nooit zo impopulair was voor een EK/WK. Beetje realisme was misschien wel op zijn plaats geweestquote:Op zondag 22 juni 2008 12:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Scheiten? Van Basten heeft naar mijn mening één grove fout gemaakt, waar denk ik niet meer door de media over besproken zal worden (de ruimte geven om het persoonlijk drama tot groepsdrama te maken). Om er nou op te gaan schijten.
Die quote kwam van geenstijl zeker?quote:Op zondag 22 juni 2008 12:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neem Bassie niks kwalijk. Wel alle opportunistische pers en supporters die de cup al bijna binnen hadden terwijl het hele NL elftal nog nooit zo impopulair was voor een EK/WK. Beetje realisme was misschien wel op zijn plaats geweest
Scheveningen ziet er goed uit, lekker vliegeren. Hier in 030 alleen maar bewolking.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:14 schreef Gert het volgende:
Mogge..
Kater hier, en niet van de hoeveelheid drank.![]()
Maar het lijkt een lekker strandweertje te gaan worden. Veel zon en lekker waaien.
Mmm, nu ik het strand zo zie is dat ook wel aanlokkelijk BQquote:Op zondag 22 juni 2008 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scheveningen ziet er goed uit, lekker vliegeren. Hier in 030 alleen maar bewolking.![]()
[ afbeelding ]
Ik volg het advies van Blurk maar op, onkruid wieden. Het is echt nodig hier.
scheelt me nix hoor Lobasca.. de beste stuurlui staan aan wal en lopen altijd te zeikenquote:
Enkele teksten zoals "ik ken hem alsof ik hem gemaakt hebt,"quote:Op zondag 22 juni 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
Echt bekend is ze niet met Fok! aangezien ze bij @static in de fb slap wil ouwehoeren.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie zou toch @Thunderbitch zijn in het Huub topic? Van wie een Kloon? Een kloon van Donnaa
Donnatellie van Vol en hier alleen kwam als user Donnaa, wanneer ze uitgekosd werd op
Vol met haar anti-Huub en Pro Brian&Amanda posten, Nu als Kloon Thunderbitch terug?
@mogguh @caro ik heb een @trend ge@mistquote:
Hé @Pietje, kijk je uit met hete koffie jongen!quote:Op zondag 22 juni 2008 12:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
@mogguh @caro ik heb een @trend ge@mist
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wie zou toch @Thunderbitch zijn in het Huub topic? Van wie een Kloon? Een kloon van Donnaa
Donnatellie van Vol en hier alleen kwam als user Donnaa, wanneer ze uitgekosd werd op
Vol met haar anti-Huub en Pro Brian&Amanda posten, Nu als Kloon Thunderbitch terug?
@PP:quote:Op zondag 22 juni 2008 12:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
C@ro @PietjePuk007: Ik snap het nietquote:Op zondag 22 juni 2008 12:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou dat is wel héul veul eer, maar een capabele trendwátcher mag je jezelf best noemen.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, nu ben ik dus een mede-@-trend-@setter.
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:59 schreef noekje het volgende:
Ik ga de gezelligheid van het oranje gedoe zooo missen!
O.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij gaat die @definitie niet helemaal op @CarO.
Nou, daar zou ik best voor door kunnen gaan. Nu alleen nog een kadett bij de sloop zien te regelen.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, woensdag gewoon als turk verkleed
.
Ja, maar het liefst ook dat je het dan niet echt "at" Pietje schrijft. De trend heeft zich inmiddels verder geëvolueerd. Tegenwoordig zet je gewoon lukraak die @ voor een naam,. Snap je, @Caro?quote:Op zondag 22 juni 2008 12:58 schreef CarOnline het volgende:
Ohhhhhh het gaat om dat je dan iets tegen iemand zegt en dan doe je @Pietje, @Gert, net wie je maar iets wil vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |