Aardig wat windquote:
Nu weer écht met z'n allen in de rouw. Hoe een groot persoonlijk drama een groepsdrama is geworden.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:03 schreef Charmian het volgende:
Heb ook dat zwarte jurkje weer aandat andere kleurtje was veel vrolijker
Mogguh, ik vind het stikbenauwd.quote:
Ik gok op Palma.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, ik vind het stikbenauwd.
Wie zou toch die raadselachtige @mooiiiii zijn in het Huub topic, iemand enig idee?
Huh, vanmorgen zaten de Turken nog in de halve finale, dus woensdag gewoon weer gratis shoarmaquote:Op zondag 22 juni 2008 11:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nu weer écht met z'n allen in de rouw. Hoe een groot persoonlijk drama een groepsdrama is geworden.
Zou zomaar eens kunnen, geen slechte gok imo.quote:
hier niet benauwd nog en geen wind, vanmiddag even uurtje in het park liggenquote:Op zondag 22 juni 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, ik vind het stikbenauwd.
Wie zou toch die raadselachtige @mooiiiii zijn in het Huub topic, iemand enig idee?
Goedemorgen Blurkquote:Op zondag 22 juni 2008 11:40 schreef -Blurk- het volgende:
Morguh![]()
Moet even de grote deceptie verwerken hoor
Op zich blijft er nog best wat leuks over om naar te kijken.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:19 schreef Manu82 het volgende:
Huh, vanmorgen zaten de Turken nog in de halve finale, dus woensdag gewoon weer gratis shoarma![]()
En vanavond Spanje
De rest interesseert me niet zo, ik ben gewoon voor Oranje, en ja, die zijn naar huisquote:Op zondag 22 juni 2008 11:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op zich blijft er nog best wat leuks over om naar te kijken.
Ik geloof ook niet dat van Basten de beslissing van het terugtrekken van die gele kaart gaat aanvechten. Voor ons is het echt voorbij ja, jammer.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De rest interesseert me niet zo, ik ben gewoon voor Oranje, en ja, die zijn naar huis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |