Babelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:33 schreef dieselnoi het volgende:
Nederland heeft verloren omdat
1) Joris Mathijsen
2) de dood van de dochter van Boulahrouz de sfeer heeft verpest
3) Kolodin een rode kaart had moeten krijgen
4) Guus Hiddink alle ins en outs van het Nederlands elftal kent. En gewoon een ongelofelijke lul is.
5) Robben geblesseerd was
6) Sneijder volledig uit de wedstrijd is gespeeld
7) ze met rouwbanden om speelden. Waardoor de bloed toevoer naar hun arm beknelt is geraakt. Daar hadden ze hinder van.
8) Nederland met een B-team tegen Roemenie speelde. Het momentum hadden ze verloren.
9) Babel geblesseerd was
10) de scheidsrechter voor elke scheet tegen Nederland vloot. Ook als er echt helemaal geen overtreding is gemaakt.
Dat viel wel mee, vervang die maar door:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:33 schreef dieselnoi het volgende:
8) Nederland met een B-team tegen Roemenie speelde. Het momentum hadden ze verloren.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, vervang die maar door:
8) Commentator Jeroen Grueter op de hand van Rusland was.
Ja daardoor ging Nederland echt slechter spelenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, vervang die maar door:
8) Commentator Jeroen Grueter op de hand van Rusland was.
Neem ook even mee dat Nederland Hiddink zwaar onderschat heeft.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:33 schreef dieselnoi het volgende:
4) Guus Hiddink alle ins en outs van het Nederlands elftal kent. En gewoon een ongelofelijke lul is.
Ja waar was hij dan????quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:44 schreef Anonymousz het volgende:
Als robben had gespeeld hadden we gewonnen
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:33 schreef dieselnoi het volgende:
1) Joris Mathijsen care
2) de dood van de dochter van Boulahrouz de sfeer heeft verpest onzin rede
3) Kolodin een rode kaart had moeten krijgen Kolodin deed niks fout tegen Sneijder
4) Guus Hiddink alle ins en outs van het Nederlands elftal kent. En gewoon een ongelofelijke lul is. Tja...daar had Van Basten rekening mee moeten houden![]()
5) Robben geblesseerd was Natuurlijk had robben in z'n eentje de wedstrijd gered...
6) Sneijder volledig uit de wedstrijd is gespeeld Alle spelers waren uit de wedstrijd gespeeld
7) ze met rouwbanden om speelden. Waardoor de bloed toevoer naar hun arm beknelt is geraakt. Daar hadden ze hinder van. Heb jij toevallig zo'n rouwband om je hoofd heen?
8) Nederland met een B-team tegen Roemenie speelde. Het momentum hadden ze verloren. Fout van van Basten
9) Babel geblesseerd was![]()
![]()
![]()
10) de scheidsrechter voor elke scheet tegen Nederland vloot. Ook als er echt helemaal geen overtreding is gemaakt. Natuurlijk was de scheids tegen Nederland..dat is altijd zo...een complot tegen Nederland!
nee want daardoor gaat de mentaliteit ook niet omlaag of zo? ik zou ook niet meer met m'n hoofd bij het voetbal zin als dat zou gebeuren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nou de dood van het dochtertje is niet een reden sorry hoor.
Ja dat is het!quote:
Nou niet ieder speler is dan zoooo aangeslagen dat hij geen voetbal meer kan spelen zoals vandaag. Dat Kalid bagger speelde is normaal maar het hele elftal?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
nee want daardoor gaat de mentaliteit ook niet omlaag of zo? ik zou ook niet meer met m'n hoofd bij het voetbal zin als dat zou gebeuren.
DUS JIJ WAS HET?! LANDVERRADER!!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:31 schreef monco13 het volgende:
Ik ben toch echt de oorzaak.
Ik postte het al eerder; telkens wacht ik met die oranje spullen uit de kast te halen omdat dat altijd een omslagmoment is geweest... we verloren telkens. Mij zie je dus niet snel meer in een oranje shirt, ook dit tournooi was dat dus het geval nog niet.
Laat ik nou net vanmorgen heel voorzichtig mijn auto versierd hebben met de eerste oranje merch.
Goed lijstje, ik mis alleen die 3 extra longen van Zhirkov, wat is dat voor enge mutantquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
1. Arshavin
2. Heitinga
3. Mathijsen
4. Van Bronckhorst
5. Wissels
6. Lubos Michel
7. Rafael van der Vaart
8. Arjen Robben
9. Henk Kesler
10. De commentator
NL kon geen moment volgens plan spelen omdat iedereen volgens mij ook steeds achter die russen aan moest.... maar goed, wat je zegt... die Russen deden het prima. Puike pot.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:01 schreef smurfzilla het volgende:
Rusland was een veel betere ploeg, zette de hele tijd druk op NL.
Rusland heeft verdiend gewonnen. Punt uit.
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:04 schreef thedude0 het volgende:
zou me niets verbazen als de joden hier achter zouden zitten. die voeren achter de schermen overal macht op uit.
Denk dat ze op die manier v Basten eerder willen strikken voor het zionistische bastion dat AJAX heet. Geef ze groot gelijk. Aangezien we geen kwartfinales hebben in de Eredivisie moet het helemaal goed gaan komen met de zionistische dominantie aankomend jaar.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:04 schreef thedude0 het volgende:
zou me niets verbazen als de joden hier achter zouden zitten. die voeren achter de schermen overal macht op uit.
Inderdaad, paar hele goeie acties vandaag. De Jong ook verdedigend sterk. Misschien zag ik het verkeerd, maar ik kreeg het idee dat Kuijt de wedstrijd uit gespeeld is door z'n man. Rechts was bij NL een gapend gat, en Boula kan dat niet opvullen, is aanvallend gewoon zwak.quote:
Matthijssen speelde misschien wel zn beste wedstrijd vandaagquote:
Onzin. De russen waren fenomenaal, alles lukte, ze hadden overal de bal, waren enorm beweeglijk en 9 van de 10 aanvallen waren gevaarlijk. Echt superieur. Eigenlijk heeft Nederland het nog niet eens zo slecht gedaan.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:49 schreef monco13 het volgende:
Rusland was niet beter maar Nederland was slechter
LOL, hij was niet best vandaag hè. En als ie dan wél optijd bij z'n man kwam, was het zoals gewoonlijk met duw- en trekwerk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:36 schreef Sackboy het volgende:
1) Joris Mathijsen
2) de dood van de dochter van Boulahrouz de sfeer heeft verpest
3) Kolodin een rode kaart had moeten krijgen
4) Joris Mathijsen
5) Robben geblesseerd was
6) Joris Mathijsen
7) Joris Mathijsen
9) Joris Mathijsen
10) Joris Mathijsen
Dat vind ik zo'n zwak argumentquote:Op zondag 22 juni 2008 16:35 schreef Blawh het volgende:
11. Russische competitie is nog niet zo gek lang geleden begonnen waardoor de Russen fris zijn en wedstrijdritme hebben.
Origineelquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:36 schreef Asgard het volgende:
Arrogantie
Arrogantie
Arrogantie
Arrogantie
Arrogantie
Arrogantie
Arrogantie
Arrogantie
Arrogantie
Arrogantie
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:41 schreef J.Herrer het volgende:
1) Arshavin
2) Arshavin
3) Arhavin
4) Arshavin
5) Hiddink
6) Arshavin
7) van Bommel
8) Arshavin
9) Balkenende
10) Arshavin
Wat doe je nou zielig man. Hoe oud ben je 15? Met je misselijkmakende posts, van die sfeerverziekende lui op FOK! hebben we echt niet nodig.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:13 schreef arzu_24 het volgende:
SUPERHARREGARRE:
En jij bent gewoon een mislukte Hollander met een lelijke kutkop. Je bent echt lelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Hee, een toeterende Turk.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:13 schreef arzu_24 het volgende:
SUPERHARREGARRE:
En jij bent gewoon een mislukte Hollander met een lelijke kutkop. Je bent echt lelijk.
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:33 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Wat doe je nou zielig man. Hoe oud ben je 15? Met je misselijkmakende posts, van die sfeerverziekende lui op FOK! hebben we echt niet nodig.En jij hebt het over sfeer verzieken?? Het verbaasd mij dat je nog weet wat dat betekent. Zulke mensen als jij (racisten) VERZIEKEN de boel in de wereld. Over zieligheid gesproken?? Dan kom jij toch wel op de eerste plaats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen jou voorouders nog in kartonnen doosjes poepten hadden de Turken de WC al uitgevonden. Wij imponneerden niets maar jullie wel! Mensen zoals jij zijn zo trots met jullie kolonies. Jullie hebben alles geplundert. Kom nu niet aanzetten met vrijheid, want vrijheid dat verdienen mensen zoals JIJ niet na al dat slavernij!! Mensen zoals jij roepen altijd : NEDERLAND is te vol, kom daar niet mee aanzetten. Als onze vaders hier niet kwamen was NL erger dan Polen en Roemenie geweest!!Dus...economie plat, geen werk niks! Je kan wel een grote bek geven op internet, maar op straat loop je vast als een nerd!!
Zo dat moest er ff uit. Komt vast hard aan he, uitgeluld worden door een Turks meisje, die misschien wel veel beter Nederlands dan jij spreekt en ook bijna is afgestudeerd![]()
![]()
Mazzelll
Lees dit maar ééns:quote:Op zondag 22 juni 2008 16:24 schreef Terreros85 het volgende:
1. Doping bij de Russen
Afgestudeerd op de basisschool zekerquote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef arzu_24 het volgende:
[..]
En jij hebt het over sfeer verzieken?? Het verbaasd mij dat je nog weet wat dat betekent. Zulke mensen als jij (racisten) VERZIEKEN de boel in de wereld. Over zieligheid gesproken?? Dan kom jij toch wel op de eerste plaats.
Toen jou voorouders nog in kartonnen doosjes poepten hadden de Turken de WC al uitgevonden. Wij imponneerden niets maar jullie wel! Mensen zoals jij zijn zo trots met jullie kolonies. Jullie hebben alles geplundert. Kom nu niet aanzetten met vrijheid, want vrijheid dat verdienen mensen zoals JIJ niet na al dat slavernij!! Mensen zoals jij roepen altijd : NEDERLAND is te vol, kom daar niet mee aanzetten. Als onze vaders hier niet kwamen was NL erger dan Polen en Roemenie geweest!!Dus...economie plat, geen werk niks! Je kan wel een grote bek geven op internet, maar op straat loop je vast als een nerd!!
Zo dat moest er ff uit. Komt vast hard aan he, uitgeluld worden door een Turks meisje, die misschien wel veel beter Nederlands dan jij spreekt en ook bijna is afgestudeerd![]()
![]()
Mazzelll
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef arzu_24 het volgende:
[..]
En jij hebt het over sfeer verzieken?? Het verbaasd mij dat je nog weet wat dat betekent. Zulke mensen als jij (racisten) VERZIEKEN de boel in de wereld. Over zieligheid gesproken?? Dan kom jij toch wel op de eerste plaats.
![]()
Mazzelll
Je praat over racisme, niet wetende dat de Turken het meest racistische en nationalistische volkje van de wereld zijn.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef arzu_24 het volgende:
[..]
![]()
Mazzelll
leuke trolquote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef arzu_24 het volgende:
[..]
![]()
Mazzelll
1) Ik ben geen racist, tenzij je Turken als een ras ziet.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef arzu_24 het volgende:
[..]
![]()
Mazzelll
Kenker, dit was ff te grappig gewoonquote:Op maandag 23 juni 2008 00:13 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Je praat over racisme, niet wetende dat de Turken het meest racistische en nationalistische volkje van de wereld zijn.
Daarnaast heb je het over het vermeende barbarisme van de Europeanen. Mag ik je erop wijzen dat vrijwel elke belangrijke ontwikkeling in EUropa is gedaan, en zij de wereld naar een beter punt hebben geholpen, samen met de Oost-Aziaten. de Turken zijn niet meer dan een mongolide bergvolkje dat nog ezels neukte en schapenstront vrat toen wij al de wereld veroverden en handel dreven met inheemse volkeren
En als jullie vaders er niet waren geweest hadden we nu 150 miljard meer te besteden gehad, dat zijn de keiharde cijfers van de multikul
O ja, een VMBO diploma noem ik niet afstuderen, je schrijft als een imbeciel en dat zal je ongetwijfeld ook wel zijn
Maar wat is dan de reden dat jullie vaders naar hier emigreerden dan? Vanwege het mooie weer ofzo?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef arzu_24 het volgende:
[..]
![]()
Mazzelll
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
1. het opstellen van b-elftal tegen Roemenië (Kroatië en Portugal liggen er daardoor ook uit)
2. sfeer/momentum weg door Boulahrouz drama
3. Hiddink
4. Arshavin
5. de Oranje verdediging
6. blessure Robben
7. Basel in plaats van Bern![]()
8. slappe afstandsschoten
9. onderschatting
10. warrig fluiten van de scheids
Nee, in Turkije geen oetkering. Dat is wat dan wel weer goed is aan Turkije.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar wat is dan de reden dat jullie vaders naar hier emigreerden dan? Vanwege het mooie weer ofzo?
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:33 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
1) Ik ben geen racist, tenzij je Turken als een ras ziet.
2) Over mijn achtergrond kan je niet oordelen, want ik ben Moluks.
3) Als jullie niet kwamen lag er hoogstens veel afval op straat en was de criminaliteit gehalveerd.
4) Ik ben geen nerd, ik been zeer aantrekkelijk.![]()
5) Lees dit eens: Leerlinge met Down slaagt voor vmbo
Kusjes xxx
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 01:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar wat is dan de reden dat jullie vaders naar hier emigreerden dan? Vanwege het mooie weer ofzo?
Ik hoop oprecht dat je Turks beter is dan je Nederlands.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:31 schreef arzu_24 het volgende:
Steeds meer succesvolle, goed geïntegreerde Turkse Nederlanders verlaten Nederland. Onder de middenstand wint de gedachte terrein dat Turkije sociaal en economisch een betere toekomst biedt. Maar vooral academisch hoog opgeleide jongeren overwegen een vertrek naar Turkije. Waarom zouden wij het pensioengeld betalen voor de babyboomers die ons discrimineren en buitensluiten, vraag ik mij af??? Ik heb er niet zelf voor gekozen om naar Nederland te komen. De Turkse mensen zijn destijds naar Nederland gehaald om al het vuile en moeilijke werk te doen wat de Hollanders niet wilden doen!!! En nu maar zeiken en zaniken, jullie hebben het zelf gewilt. Ik ben bijna klaar met mijn studie en volgend jaar emigreer ik naar Istanbul. Een stad wat mij alles kan bieden.!! Waar de zon schijnt, waar de mensen vriendelijk zijn, een stad dat leeft!! Degene die denken dat er alleen maar boeren in Turkije wonen raad ik aan om een keer een stedentrip te boeken naar Istanbul. Interesse in een gids?? Ik wil jullie best gezelschap houden![]()
Ik zal iveel dingen missen in Nederland, vooral mijn vrienden, maar wat ik vooral duidelijk wil maken is het feit dat jullie niet moeten denken dat alle Turkse jongeren hier willen blijven, omdat Nederland zo'n geweldig land is ofzo. Wat betreft cultuur, natuur, gastvrijheid kan Nederland niet tippen aan Turkije. De mensen (allochtonen) die niet willen integreren moeten ook maar terug gaan naar hun land. Wat uitkeringen betreft: ik betaal belasting (sociale premies etc.)net als iedereen, dus voel mij absoluut niet aangesproken.
nu is het echt bedtijd![]()
[..]
Doei.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:31 schreef arzu_24 het volgende:
Steeds meer succesvolle, goed geïntegreerde Turkse Nederlanders verlaten Nederland. Onder de middenstand wint de gedachte terrein dat Turkije sociaal en economisch een betere toekomst biedt. Maar vooral academisch hoog opgeleide jongeren overwegen een vertrek naar Turkije. Waarom zouden wij het pensioengeld betalen voor de babyboomers die ons discrimineren en buitensluiten, vraag ik mij af??? Ik heb er niet zelf voor gekozen om naar Nederland te komen. De Turkse mensen zijn destijds naar Nederland gehaald om al het vuile en moeilijke werk te doen wat de Hollanders niet wilden doen!!! En nu maar zeiken en zaniken, jullie hebben het zelf gewilt. Ik ben bijna klaar met mijn studie en volgend jaar emigreer ik naar Istanbul. Een stad wat mij alles kan bieden.!! Waar de zon schijnt, waar de mensen vriendelijk zijn, een stad dat leeft!! Degene die denken dat er alleen maar boeren in Turkije wonen raad ik aan om een keer een stedentrip te boeken naar Istanbul. Interesse in een gids?? Ik wil jullie best gezelschap houden![]()
Ik zal iveel dingen missen in Nederland, vooral mijn vrienden, maar wat ik vooral duidelijk wil maken is het feit dat jullie niet moeten denken dat alle Turkse jongeren hier willen blijven, omdat Nederland zo'n geweldig land is ofzo. Wat betreft cultuur, natuur, gastvrijheid kan Nederland niet tippen aan Turkije. De mensen (allochtonen) die niet willen integreren moeten ook maar terug gaan naar hun land. Wat uitkeringen betreft: ik betaal belasting (sociale premies etc.)net als iedereen, dus voel mij absoluut niet aangesproken.
nu is het echt bedtijd![]()
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2008 01:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je Turks beter is dan je Nederlands.
Dan zou ik maar alvast gaan bikkelen, dat moet echt op niveau zijn. In Istanbul zijn namelijk zat jonge hoogopgeleide Truken die wel een goede beheersing van de taal hebben, Istanbul is wat dat betreft een moderne stad.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:40 schreef arzu_24 het volgende:
was het maar zo'n feest. Ik heb moeite met de Turkse taal. Ik moest verplicht van mijn ouders naar '' witte scholen''. Scholen waar geen buitenlandse kindjes op zaten. Dankzij mijn ouders spreek ik dus bijna geen Turks![]()
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2008 01:44 schreef kraakschandaal het volgende:
Tussen 2 werelden gedrongen en ik hoop ook voor Turkse team maar vrees het ergste.
quote:Op maandag 23 juni 2008 01:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dan zou ik maar alvast gaan bikkelen, dat moet echt op niveau zijn. In Istanbul zijn namelijk zat jonge hoogopgeleide Truken die wel een goede beheersing van de taal hebben, Istanbul is wat dat betreft een moderne stad.
quote:Op maandag 23 juni 2008 01:46 schreef kraakschandaal het volgende:
*btw heeft er nog iemamd adres voor gratis döner na overwinning van Turkije?
Typisch gevalletje van een lamme turk die geen moeite doet om te integreren. Dit maal alleen gelukkig niet in NL.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:52 schreef arzu_24 het volgende:
klopt, ik ben ook al begonnen met oefenen! Gelukkig kan ik daar met de Engelse taal ook ver komen. Er zijn zelfs Nederlandse bedrijven, misschien dat ik daar wel aan de slag kan, hoef ik ook geen Turks te leren![]()
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2008 01:55 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van een lamme turk die geen moeite doet om te integreren. Dit maal alleen gelukkig niet in NL.
Sowieso, ken je Duitsquote:Op maandag 23 juni 2008 01:49 schreef arzu_24 het volgende:
winnen van Duitsland wordt moeilijk, dat beseffen wij goed. Vooral omdat onze beste spelers niet mee mogen doen. Ik vind het mooi dat Turkije de halve finale heeft bereikt( tegen alle verwachtingen in), tevreden zijn we zowiezo. Duitsland is gewoon sterk vooral tijdens dit soort wedstrijden. Ze zullen niet gemakkelijk verliezen van de Turken. Ik had oranje de titel gegund ( na Turkije)
[..]
Maar de satellietclub van PSV, Chelsea, stuurde ze wel weer mooi naar huisquote:Op maandag 23 juni 2008 02:04 schreef arzu_24 het volgende:
dank je wel schat, ik hou ook van jou
PSV?? Die werd in de laatste Champions League afgemaakt door Fenerbahce toch?? Of heb ik het mis??![]()
Ik
[..]
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef arzu_24 het volgende:
Als onze vaders hier niet kwamen was NL erger dan Polen en Roemenie geweest!!Dus...economie plat, geen werk niks!
Mazzelll
top bedankt voor dit bericht ga meteen even kijkenquote:Op maandag 23 juni 2008 02:18 schreef Raven_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Analyse Nederland - Rusland Jan van Halst Studio Sportzomer
Compleet met wonderapparaat. Hij wijst de problemen van Oranje tijdens de pot met Rusland haarfijn aan.
Maar ... rechts voor de kijkers thuis voor de buis, toch? Shaved Arse kwam van rechts!!!quote:
Dat is vreemd. Ik ga er van uit dat je ouders Turks met je spreken/spraken en je familie ook.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:40 schreef arzu_24 het volgende:
was het maar zo'n feest. Ik heb moeite met de Turkse taal. Ik moest verplicht van mijn ouders naar '' witte scholen''. Scholen waar geen buitenlandse kindjes op zaten. Dankzij mijn ouders spreek ik dus bijna geen Turks![]()
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Maar de satellietclub van PSV, Chelsea, stuurde ze wel weer mooi naar huis
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:12 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Je moet niet alles wat je ouwe heer zegt geloven meisje...![]()
Je pa is waarschijnlijk een slecht opgeleide man, die alleen door hier in het westen te werken en te blijven een fatsoenlijk salaris heeft kunnen verdienen.
En hierdoor ervoor heeft kunnen zorgen dat jij een fatsoenlijke opleiding hebt kunnen volgen en goede kansen voor later hebt ontwikkeld.
En dan ons land nog een trap nageven ook, waar haal je het lef vandaan.
Jouw bron is incorrect, op één en twee na.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:14 schreef arzu_24 het volgende:
Over criminaliteit gesproken, hier de top drie:
1. Marokkaanse jongens.
2. Antilliaanse jongens.
3. MOLUKSE jongens.
Informatie is afkomstig uit een betrouwbaar bron.
kusjes terug voor jou![]()
[..]
Ze hebben gewoon niet gestreden voor de winst, dan is het ook niet nodig om te huilen. Gewoon verdiend verloren.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:50 schreef Klopkoek het volgende:
Wat me ook opviel was dat niemand van de spelers moest huilen na de nederlaag. Dat is wel anders geweest. Zie ook dit:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ring_bij_sylvie.html
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
leuke trolmaar doe nou maar niet alsof de turken zo'n goed verleden hebben (weet je nog, die plunderde ook een hoop landen tijdens de middeleeuwen, denk je dat die mensen daar zo vrij waren?
die werden ook als slaven behandeld, deden de egyptenaren ook en zoveel landen daar in het Midden oosten en azie, net als in het westen. ) met je mbo, niks tegen mensen die het mbo doen trouwens, of nouja mischien een beetje
en trouwens zo goed is je nederlands ook niet, vooral je zinsopbouw (het is trouwens die misschien wel veel beter nederlands SPREEKT DAN JIJ en niet anderzom.)
trouwens zijn opmerking was nou niet echt racistisch dus ik weet neit wat je nou raar lult, maar dat zal wel aan mij liggenoh en trouwens, voor het plunderen van landen heb je ook een bepaalde welvaart en economie nodig. anders word je net zo snel dat land weer uitgetrapt, en mensen zoals jij verdienen ook geen vrijheid, die horen in een gesticht. (trouwens imponeren is als je indrukt maakt op iemand, ik weet niet wat jij bedoeld maar volgens mij klopt het niet helemaal
)
en het was ook niet echt uitgelult worden maarja dat boeit ook niet.
en nederland speelde gewoon KUT, als ze net zo speelde als tegen italie hadden ze gewonnen![]()
truste mensen
Die zit in de olympische estafetteploeg. Of hij ooit tegen een bal geschopt heeft zoeken we nog op.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:36 schreef Keepertje8 het volgende:
Ik mis Hoogmoed
Ik wilde even benadrukken, dat Mathijssen toch echt consequent verkeerd stond te dekken.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:15 schreef GoodGawd het volgende:
Je hebt Mathijsen op 14 en Mathijsen op 26, en de Cler?
quote:
Zal het echt alleen aan de opstelling gelegen hebben? Één ding wat ik nog niet snap is dat ze moe werden, terwijl Rusland nog fit was. Onbegrijpelijk..v Basten mischien toch te weinig conditie training gedaan?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:28 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik wilde even benadrukken, dat Mathijssen toch echt consequent verkeerd stond te dekken.
Vandaar de dubbele vermelding.
De Cler en Gio verschillen niet veel wat betreft capaciteiten op de linksbackpositie.
Sterker nog, ik vind de Cler een betere verdediger en aanvallend durft de Cler meer.
Gio komt beter tot zijn recht als controllerende middenvelder en gezien het feit dat Engelaar wederom overlopen werd en foute passes gaf, vond ik dat Gio naar het middenveld moest, wie anders? En wie houdt je dan over voor de backpositie? Je kunt daar Bouma neerzetten, maar dan ben je echt alleen maar aan het verdedigen aan de linkerkant.
Wanneer gaat men nou ook eens beseffen, dat Heitinga geen rechtsback is!!??!!quote:
Gezien de wedstrijd tegen Italie was de opstelling logisch. Maar gedurende de wedstrijd zag je de tactiek van Rusland. Met deze opstelling en deze instelling zou je geheid verliezen. Als je dan ingrijpt, zet dan niet Affelay neer ipv Engelaar. Zet dan niet van Persie in ipv Kuyt. Dat soort wissels lossen de problemen niet op.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:32 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nou meneer de Mod, dan mag je die posts van arzu_24 ook eens weghalen want dat gaat ook nergens over.
[..]
Zal het echt alleen aan de opstelling gelegen hebben? Één ding wat ik nog niet snap is dat ze moe werden, terwijl Rusland nog fit was. Onbegrijpelijk..v Basten mischien toch te weinig conditie training gedaan?
zet je altijd een enter na elke zinquote:Op maandag 23 juni 2008 10:50 schreef Robar het volgende:
Oh MIJN GOD!!! Een allochtoon die iets goed doet!!! Schocking !!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:34 schreef Robar het volgende:
Overigens ben ik nog nooit zo blij geweest met Nigel de Jong als in deze wedstrijd
Zonder hem was het in de reguliere speeltijd al gedaan!!!!!! (4-1 ofzo)
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:32 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nou meneer de Mod, dan mag je die posts van arzu_24 ook eens weghalen want dat gaat ook nergens over.
[..]
Zal het echt alleen aan de opstelling gelegen hebben? Één ding wat ik nog niet snap is dat ze moe werden, terwijl Rusland nog fit was. Onbegrijpelijk..v Basten mischien toch te weinig conditie training gedaan?
helemaal mee eens, en dit ontbreekt ook in alle analyses.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het totaal ontbreken van spel over de vleugels bij Nederland.
Als je kijkt naar de goals van Rusland > Over de vleugels.
Waarom werd er niet meer aangevallen over de linker of rechter kant??
En als arzu gewoon reageerde op GoodGawd , heeft GoodGawd helemaal geen poot om op te staan!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:51 schreef arzu_24 het volgende:
niks ervan, ik mag hier net zoveel posten als jij, jij hebt niks te zeggen hierover. Dan doe je je ogen maar dicht en lees je het niet!!!
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:51 schreef arzu_24 het volgende:
niks ervan, ik mag hier net zoveel posten als jij, jij hebt niks te zeggen hierover. Dan doe je je ogen maar dicht en lees je het niet!!!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens meneer Bogarde. Speelt die Bogarde nog proffesioneel voetbal? Hoor namelijk niks meer van hem..Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Hij kiest voor zijn team.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Van Basten heeft gewoon geen leiderschap getoond, Hiddink had Boulahrouz naar huis gestuurd
Snap nog steeds niet waarom hij niet voor z'n vriendin en familie heeft gekozen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |