Maar ... rechts voor de kijkers thuis voor de buis, toch? Shaved Arse kwam van rechts!!!quote:
Dat is vreemd. Ik ga er van uit dat je ouders Turks met je spreken/spraken en je familie ook.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:40 schreef arzu_24 het volgende:
was het maar zo'n feest. Ik heb moeite met de Turkse taal. Ik moest verplicht van mijn ouders naar '' witte scholen''. Scholen waar geen buitenlandse kindjes op zaten. Dankzij mijn ouders spreek ik dus bijna geen Turks![]()
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Maar de satellietclub van PSV, Chelsea, stuurde ze wel weer mooi naar huis
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:12 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Je moet niet alles wat je ouwe heer zegt geloven meisje...![]()
Je pa is waarschijnlijk een slecht opgeleide man, die alleen door hier in het westen te werken en te blijven een fatsoenlijk salaris heeft kunnen verdienen.
En hierdoor ervoor heeft kunnen zorgen dat jij een fatsoenlijke opleiding hebt kunnen volgen en goede kansen voor later hebt ontwikkeld.
En dan ons land nog een trap nageven ook, waar haal je het lef vandaan.
Jouw bron is incorrect, op één en twee na.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:14 schreef arzu_24 het volgende:
Over criminaliteit gesproken, hier de top drie:
1. Marokkaanse jongens.
2. Antilliaanse jongens.
3. MOLUKSE jongens.
Informatie is afkomstig uit een betrouwbaar bron.
kusjes terug voor jou![]()
[..]
Ze hebben gewoon niet gestreden voor de winst, dan is het ook niet nodig om te huilen. Gewoon verdiend verloren.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:50 schreef Klopkoek het volgende:
Wat me ook opviel was dat niemand van de spelers moest huilen na de nederlaag. Dat is wel anders geweest. Zie ook dit:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ring_bij_sylvie.html
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
leuke trolmaar doe nou maar niet alsof de turken zo'n goed verleden hebben (weet je nog, die plunderde ook een hoop landen tijdens de middeleeuwen, denk je dat die mensen daar zo vrij waren?
die werden ook als slaven behandeld, deden de egyptenaren ook en zoveel landen daar in het Midden oosten en azie, net als in het westen. ) met je mbo, niks tegen mensen die het mbo doen trouwens, of nouja mischien een beetje
en trouwens zo goed is je nederlands ook niet, vooral je zinsopbouw (het is trouwens die misschien wel veel beter nederlands SPREEKT DAN JIJ en niet anderzom.)
trouwens zijn opmerking was nou niet echt racistisch dus ik weet neit wat je nou raar lult, maar dat zal wel aan mij liggenoh en trouwens, voor het plunderen van landen heb je ook een bepaalde welvaart en economie nodig. anders word je net zo snel dat land weer uitgetrapt, en mensen zoals jij verdienen ook geen vrijheid, die horen in een gesticht. (trouwens imponeren is als je indrukt maakt op iemand, ik weet niet wat jij bedoeld maar volgens mij klopt het niet helemaal
)
en het was ook niet echt uitgelult worden maarja dat boeit ook niet.
en nederland speelde gewoon KUT, als ze net zo speelde als tegen italie hadden ze gewonnen![]()
truste mensen
Die zit in de olympische estafetteploeg. Of hij ooit tegen een bal geschopt heeft zoeken we nog op.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:36 schreef Keepertje8 het volgende:
Ik mis Hoogmoed
Ik wilde even benadrukken, dat Mathijssen toch echt consequent verkeerd stond te dekken.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:15 schreef GoodGawd het volgende:
Je hebt Mathijsen op 14 en Mathijsen op 26, en de Cler?
quote:
Zal het echt alleen aan de opstelling gelegen hebben? Één ding wat ik nog niet snap is dat ze moe werden, terwijl Rusland nog fit was. Onbegrijpelijk..v Basten mischien toch te weinig conditie training gedaan?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:28 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik wilde even benadrukken, dat Mathijssen toch echt consequent verkeerd stond te dekken.
Vandaar de dubbele vermelding.
De Cler en Gio verschillen niet veel wat betreft capaciteiten op de linksbackpositie.
Sterker nog, ik vind de Cler een betere verdediger en aanvallend durft de Cler meer.
Gio komt beter tot zijn recht als controllerende middenvelder en gezien het feit dat Engelaar wederom overlopen werd en foute passes gaf, vond ik dat Gio naar het middenveld moest, wie anders? En wie houdt je dan over voor de backpositie? Je kunt daar Bouma neerzetten, maar dan ben je echt alleen maar aan het verdedigen aan de linkerkant.
Wanneer gaat men nou ook eens beseffen, dat Heitinga geen rechtsback is!!??!!quote:
Gezien de wedstrijd tegen Italie was de opstelling logisch. Maar gedurende de wedstrijd zag je de tactiek van Rusland. Met deze opstelling en deze instelling zou je geheid verliezen. Als je dan ingrijpt, zet dan niet Affelay neer ipv Engelaar. Zet dan niet van Persie in ipv Kuyt. Dat soort wissels lossen de problemen niet op.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:32 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nou meneer de Mod, dan mag je die posts van arzu_24 ook eens weghalen want dat gaat ook nergens over.
[..]
Zal het echt alleen aan de opstelling gelegen hebben? Één ding wat ik nog niet snap is dat ze moe werden, terwijl Rusland nog fit was. Onbegrijpelijk..v Basten mischien toch te weinig conditie training gedaan?
zet je altijd een enter na elke zinquote:Op maandag 23 juni 2008 10:50 schreef Robar het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |